Zoooo 1:21.000 dat is helemaal super, hoe oud was je toen? Hoop dat het bij jou ook een goede uitslag is!!!
Wat grappig! Rombouts is wel super meelevend! Ze heeft net mijn schoonzusje onder behandeling gehad en is zelfs naar Leiden gegaan om te kijken of het goed ging met haar zwangerschap. Dat zie je toch nergens meer? Lambers mag niet spieken bij mij Zijn zoon vroeger wel maar hij niet Het was namelijk mijn buurman haha. En met het risico om over te komen als iemand die ik niet ben, Schram ook niet! Zijn zoon daarentegen...Nee hoor, daar tenniste ik alleen mee Ik heb zelf Van Hoecke. Geweldige vrouw die ook luistert naar wat jij wilt. En ik heb nogal een mening dus dat is een goede match. Het ASZ is echt super geworden. Daar zie ik mezelf wel liggen over een maand of 6. Suzanne, Ik was toen 28 en nu 31. Ik hoop naar dat het niet te veel verschil gaat maken. Sinds vandaag spookt het ineens door mijn hoofd!
Wat is de wereld toch klein he? Echt heel grappig! Misschien liggen we die tijd wel tegelijk in het ziekenhuis. We zijn volgens mij ongeveer even ver.... Hihihi! Maarre.., Rombouts is een lieve arts! Inderdaad! Hoecke ken ik alleen van gezicht, maar verder niet. En ja, die Lambers en Schram.... Twee oude mannetjes, maar ze zijn wel aardig hoor! Alhoewel ik nu wel heeeeeel blij ben met Rombouts!
Ik ken volgens mij iedere gyn uit het asz... Echt heel erg maar ja, bij Lotte kreeg ik bijna elke dag een ctg omdat ze zo weinig bewoog. Dan leer je ze wel kennen. O ze ligt nu trouwens heel druk haar armen en benen om me heen te slaan in haar slaap dus dat rustige is helemaal weg haha
ik las wat over hoofdpijn en ik heb daar ook wat last van wel vervelend maar weet nu wel dat er echt wat aan het gebeuren is in me buik die keren dat ik niks voel/merk ben ik zo onzeker en bang kocht van de week trouwens ook zo'n olie waar je je buik mee in kan smeren tegen striae mijn moeder en zus had er heel erg last van dus ik hoop dat ik het kan verminderen
vandaag trouwens met vriendin pizza wezen eten maar nu zei iemand dat dat dus niet mag en gevaarlijk is? omdat het deeg en groente wat waarschijnelijk niet vers is en kaas niet goed blijken te zijn? wist ik dus niks van als ik dat geweten had had ik geen pizza gegeten kan dit echt zo'n kwaad?
nee hoor.. tenzij je een 4 kazen pizza hebt gegeten.. maar mozzarella mag je gewoon hebben.. en pizza zelf ook gewoon! Alleen kun je er een wat opgeblazen gevoel van hebben door het deeg.. die pizza gaat de oven in met RUIM boven de 200 graden, dus de eventuele bacteriën die erin zitten zijn allang dood tegen die tijd dat jij het op je bord krijgt (ook die van andere kazen dus!). Er zijn van die mensen die zich overal druk om maken.. hoe zouden ze dat dan in Italië doen ?? Die vrouwen krijgen daar toch ook kinderen en eten pizza ? Niet druk om maken.. Je zal nog wel meer van die zogenaamde goed bedoelde adviezen krijgen.. maar luister lekker naar je eigen verstand en sommige dingen hoor je aan en gaan je ene oor in en je andere oor uit !
Pizza? Dat is echt onzin hoor. Al eet je die producten rauw dan nog is het niet gevaarlijk. Persoonlijk zou ik niet zo snel bv 4 soorten kaas bestellen omdat je dan nog kan twijfelen maar zelfs dan denk ik dat het onzin is. Als je zwanger bent waarschuwen mensen je echt voor de gekste dingen. Zelfs uitrekken zou gevaarlijk kunnen zijn! (serieus staat op internet haha)
het is echt vreselijk wat een onzin sommige mensen verkopen met betrekking tot het eten en bewegen... je bent zwanger.. niet gehandicapt !! En die 4 kazen pizza mag ook gewoon hoor... het is verhit boven de 200 graden, dus de bacteriën waarom je het niet zou mogen.. zijn allang dood dan.
Moos ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd met Spanje vergelijk en daar kies ik niet voor de 4 kazen maar hier kan dat inderdaad rustig!
joehoe gisteravond sollicitatie gehad en ging echt goed kan nu tot aan mijn verlof invallen op mijn vrije dagen van mijn andere werk dus 2,5 dag. Maar als ik een hele dag niet kon volhouden moest ik het zeggen dan mocht ik ook gewoon halve dagen. Ze konden mij nog niets vast aanbieden omdat ze nu groeiende zijn en net begonnen zijn. Ze zeiden na je verlof in oktober zitten er minimaal 2 vaste dagen in en ik wil 2 of 2,5 dag gaan werken dus dat is al een mooi vooruit zicht! Ze vonden het ook erg leuk dat ik zwanger was en voor hun was het absoluut geen probleem ze hadden me graag direct een contract gegeven maar ja iets meer kids moeten er komen BEn zo blij!!! eindelijk werk dichtbij huis en ukkepuk mag straks mooi mee!!!
Gefeliciteerd Bumpie!! Goed gedaan! Dat is wel echt lekker zeg, dat jke de kleine gewoon mee kan nemen! Ben jaloers! Alhoewel ik niets te klagen heb (mijn man blijft thuis
gefeliciteerd Bumpie, wat een goed nieuws!!! dus je kiest niet voor een gastouder? ik werk zelf in de kinderopvang maar Ties gaat naar een gastouder..ik zou de hele dag alleen maar Ties denken als ik hem in de buurt zou hebben, en stel dat je je kindje hoort huilen en je kunt er niet naartoe? dat gevoel is veeeeeel sterker dan je je nu voor kunt stellen. @pizza, ik heb gister een 4 kazen pizza op, lekker!! mag gewoon hoor!
Gefeliciteerd Bumpie, super!! Meiden die vandaag een echo hebben, succes! Gister avond was het weer zover... ben 3 keer door mijn rug gezakt van de rugpijn (helemaal onderin). Ik ben echt niet kleinzerig, en heb normaal nooit last van mijn rug, maar dit doet echt pijn! Gyn zei dat het niet van de zwangerschap kan zijn, wel heel toevallig dat het tijdens de zwangerschap is begonnen.. Maandag maar naar de HA kijken wat hij ervan zegt.
SAMMIE.........kippevel op mijn armen!!!!! BEN JE ZWANGER???? Domme vraag.....hahahahaha.................. WAUW..........weer eentje van de oude garde zwanger......geniet ervan ook al gaat het misschien niet helemaal zonder kwalen zo te lezen. Heb je al evt aan bekken instabiliteit gedacht??
Lieverd.... Bedankt!!! Ja zwanger 1ste IVF poging Hoe gaat het met jou en de kleine?! Kan dat zo vroeg al bekken instabiliteit?
hoi hoi, als ik het toch niet echt handig vind dat ga ik de kleine toch naar gastouder doen maar kan het eerst altijd proberen
Ik werk zelf ook (weer) in binnen de kinderopvang en Thijmen, mijn zoontje, gaat 1 dag in de week mee naar de opvang. Hij zit wel alleen op een andere locatie (aan de overkant). En wij hebben weer kids van leidsters van de andere locatie. Ik denk zelf dat ik het niet zo goed zo kunnen met m'n eigen kind in de buurt... De andere twee dagen gaat hij naar opa en oma. Verder gaat het hier wel redelijk. 'k Lig nog steeds veelal op de bank en eigenlijk heel de ochtend op bed. Ben het nu wel een beetje zat aan het worden. Ik neem me vaak voor om wat leuke dingen te doen op een dag, maar dan ben ik weer zoo beroerd dat ik dat maar weer aan me voorbij laat gaan. Hoe zien jullie dagen er op het moment uit? Kunnen jullie ondanks de kwalen wel doen wat je graag zou willen doen? Groetjes, Cindy