Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht

Hahahaha :) :)

2. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik wil geen spelbreker zijn, maar.. je bent de cruciale 3 maanden pas voorbij bij 13 weken toch? :)

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ghurabaa, Na 12 weken is alles helemaal aangelegd en moet alles groeien en rijpen. Maar je hebt gelijk, 12 weken is geen 3 maanden :D

Mijnimeel, spannend hoor de vlokkentest!

@ kinderkamers: ik ben voor massief hout, maar gewoon omdat ik echt van de natuurlijke en echte materialen ben. In mijn woonkamer ook onbehandeld grof teak, ik hou ervan :D Wij hebben via marktplaats grenen kast en commode gekocht, in white wash en we krijgen het ledikantje van mijn zus, ook grenen white wash!

4. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Ik heb een aantal weken geleden een topic over salami geopend. Salami is vorig jaar op de lijst toegevoegd alszijnde afgeraden. Salami/chorizo is gemaakt van rauw vlees.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb het gister nagevraagd in de appie, hun broodbeleg chorizo en salami is NIET rauw.
    Toen ik zwanger was van ties speelde dit ook niet, kwam pas later. Ik zal het eens aan de vlos hier vragen.

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    nou ja als je het zo af en toe maar eet zal het toch geen kwaad kunnen.
    mijn moeder zegt wat een onzin allemaal tegenwoordig bij ons had je dat nog helemaal niet wat je bepaalde producten niet mocht hebben.

verder lees ik iedere dag fanatiek mee hoor maar reageer niet altijd.
    maar vind het wel leuk om te lezen als andere dingen hebben die overeenkomen bij jou.

over klachten mag ik nog steeds niet klagen.
    gewoon vroeg naar bed en dan overleven we dat ook weer.
    en stiekem tussen de middag ff op de bank als de kids slapen.

hoop wel langzaam op beter weer iederen keer door de regen is ook niks.

nou ik ga hier alles fruit geven als het zandkasteel afgelopen is.

iedereen weer veel succes gewenst deze week met evt. afspraken of echo's

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Meiden die de 12 weken voorbij zijn, gefeliciteerd! Op naar een pracht beeb!

Kinderwagen, wij hebben de Speedi SX.

Hier gaat het wat minder...
    We hebben een druk weekend achter de rug, sinds maandag avond ineens hele erge bruinverlies en wat zeurderige buikpijn.
    Ik was zo enorm geschrokken (ivm meerdere miskramen) dat we langs mochten komen.
    Alles bleek goed te zijn, de kleine bewoog volop en we hebben het hartje gehoord.
    Mijn urine is nagekeken omdat ik ook een brandend gevoel heb van onder, maar deze bleek goed te zijn.
    Wel is het voor de zekerheid op kweek gezet.
    Morgen kan ik bellen voor de uitslag, als hier niks uitkomt wil ik mijn afscheiding na laten kijken.
    Gister leek het bruinverlies minder, maar sinds vanochtend is het weer behoorlijk meer.
    Maar volgens de VK kan dit geen kwaad zolang het geen rood is, maar pff wat maakt me dit onzeker!
    Zijn er meerdere die nog wat bruin verliezen?

8. 078mama

078mama Niet meer actief

SPELBREKER!! :p

Cindy, krijg jij bij ieder bezoek aan de gyn een echo? Aangezien we in hetzelfde ziekenhuis lopen ben ik daar wel benieuwd naar. Ik heb mijn eerste afspraak bij de gyn pas rond 14 weken dacht ik.

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie, kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, zou ik ook zijn!!!! Maar probeer je vast te houden aan wat de verloskundige zegt meis, dat het geen kwaad kan. En alles is nagekeken, de beeb beweegt volop, hartje klopt!!!! Alleen dus nog even uitslag van het kweekje afwachten. Dikke knuffel en hou ons op de hoogte he.

10. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @sammie: Wat vervelend zeg!! En idd de verloskundige zegt niet zomaar wat ;)! Heb je geen krampen enzo? Mag je binnenkort wel weer een echo dan? of moet je een hele poos wachten?

11. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Sammie, probeer je niet te veel zorgen te maken hoor! Er zijn zooooooooo veel vrouwen met bruinverlies en de echo was helemaal goed. Heb je sex gehad? Of een beetje moeten drukken bij de grote boodschap ;) Dan kan er heel snel een adertje knappen en krijg je dus bruinverlies.

Ik vond het hier maar erg rustig, dus ben ff verder gaan kijken op het forum. Ik zie dat er bij de clubs ook een topic is met augustus 2011 mama's en bij zwangerschap is er een topic met buikjes augustus 2011 mama's. Daar wordt best veel geschreven, maar ik schrok wel ff toen ik daar de laatste pagina's ging lezen. Vandaag waren er gewoon drie meiden met een miskraam......ik werd er echt ff stil van......we zijn nu zo ver, dan verwacht je dat toch niet meer zo snel. Nou, dat wilde ik even delen met jullie!!!

12. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    En joepie, 12 weken vandaag!!!!!!!

Morgen de nekplooimeting. Uitslag zal wel ff duren, want ik moet ook nog bloed prikken. Wordt vervolgd....

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

joehoe morgen al weer 14 weken :D:D:D

heb nu wat last van mijn onderbuik. Ga er vanuit dat het het groeien van mijn baarmoeder is:D

14. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Tja, tot nu toe wel. 'k Vind het niet erg hoor! Haha!
    Ik heb met 15 weken weer een afspraak, maar dan bij de klinisch verloskundige welke nauw samenwerkt met de gyn. Ik weet niet of ik dan ook een echo krijg?? Zou wel leuk zijn....:D

15. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

joehoe morgen 12 weken, vrijdag tweede echo, de termijn echo. heb al een behoorlijke buik. ze zeggen dat je bij een tweede harder groeit haha en dat blijkt

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heel senl een berichtje van mij. Alles gaat goed hier, misselijkheid is zo goed als weg. Alleen ik word steeds moeier:( en blijf ook veel pijn in mn buik houden, vooral als ik even te actief ben geweest:( Maar ik ga nu mn bedje in!

17. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    @ sammie; positief blijven denken hoor meis, ik heb bij mijn zoontje ook bruinverlies gehad en dat betekende niks, pcies wat dootje zegt;kan goed komen door seks of te veel drukken.

Hier Vandaag een echo gehad en ik ben helemaal verliefd! eerst via de buik,zagen gelijk een baby en een hartje maar aangezien ik wat forser ben kon ze de baby niet zo goed meten, dus toch inwendig geworden, de baby was heel actief en we zagen het vooraanzicht en maar maaien met die handen en armpjes zooo schattig was net of de baby de staaf wou pakken haha maar aangezien de baby niet van de zijkant te meten was was het nog steeds moeilijk om te bepalen hoe ver we zijn, maar het zou niet veel schelen van de laatste berekening, kan verder zijn maar we houden mooi 13-08 aan!
    Zaterdag alweer 12 weekjes :D

@alle goede echo's en 12 weken gepasseerde: Woehoe!!yessss!

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen en te reageren maar dat lukt me helaas niet altijd.

Nog een fijne dag dames!

18. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    zie mijn fotoalbum 12 weken echo

19. bumpie

bumpie Niet meer actief

mooie echo;s :D:D:D

iedereen gefeliciteerd

20. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Iedereen met een mooie echo; SUPER!!! Lekker veel naar kijken...:D

Hier ging het vandaag wel redelijk. Vanmorgen wel weer gespuugd, maar vanmiddag met mijn zus, moeder en m'n zoontje naar de Prenatal geweest en weer veel ideeën opgedaan en wat dingetjes gekocht. Ik voelde me vanmiddag dus wel redelijk goed.

Ik merk wel dat ik heel de dag door wat moet eten; een soepstengel, een kaakje, wat drinken.... Hebben jullie dat ook??

Morgen ga ik voor een weekend met man, kind en vriendin met gezinnetje naar Center Parcs de Huttenheugte. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, maar ik heb al gezegd dat ik 's morgens niks kan en dat ik 's middags lekker meedoe..... We zien het wel en ik probeer er in ieder geval van te genieten.

Iedereen een fijn weekend gewenst en tot na het weekend!!!

Groetjes, Cindy

Deel Deze Pagina