@Sammie: de volgende echo heb ik pas weer met 20 weken. Of misschien nog een pretecho daarvoor. Maar dit gedoe was dus bij mijn vorige zwangerschap. Uiteindelijk was het dus niks. Ik vind het trouwens niet gek dat je je rot schrikt hoor. Dat is toch doodnormaal? @mijnimeel: ik snap het wel hoor, dat je het graag spannend wilt houden. Ik ben alleen veeeeeeel te nieuwsgierig. Maar wij hebben ook wel even getwijfeld deze keer of we het echt wilden weten. Misschien dat we het niet willen weten bij de derde (haha).
@Ros , ik voel beeb sinds deze week. Jens voelde ik met 18 weken voor het eerst. Het voelt idd alsof er plopjes in je buik zitten hihi. Sommige ervaren het als vlindertjes . Had ook niet gedacht dat ik nu al zou voelen .Dacht ook eerst dat het mijn darmen waren maar toch duidelijk nu ukkepuk. Geweldig. Maar ook idd over 25 weken heb ik misschien zoiets van ga nu maar slapen. @augmam. nou jij hebt echt lang moeten wachten op je echo. Zal zeker genieten worden. @Sammie, nou ik zou ook naar het zh gegaan zijn. Het is niet leuk als ze san zo doen, zou er ook zeker wat van zeggen bij je echo.
wow... bedoelde het alleen maar goed hoor.... wist het zelf namelijk niet..... sorry, hoop dat het de hormonen zijn...
goedemorgen! Inkiepooh, welkom! Sammie, wat spannend is dat even geweest zeg! ik zou daar ook onzeker van worden, maar als je kindje het nu nog goed doet loopt het vast ook wel goed af. mijn beste vriendin verloor ook bloed constant, en die heeft nu een gezonde zoon. over geslacht, wij zijn super nieuwsgierig maar willen het nu niet weten vantevoren. mocht dat om de een of andere reden toch gebeuren (medisch, of je ziet het gewoon) dan houden we het geheim. mijn sm begon gister alweer: "ben benieuwd of je het volhoudt om het niet te weten!" (ze wil het zelf heel graag weten en hoopt op een meid) en ik dacht alleen maar, stel dat wij het wel weten dan nog zal ik niets vertellen, dus je wacht maar lekker tot augustus! overigens had de schoondochter van een collega van mij dat zij het ook niet wilde weten. de echoscopiste zet het echo ding aan, en ze kijken recht tegen een vagina aan! toen was de verrassing er gelijk af, dus dat kan ook nog gebeuren
goedemorgen allemaal! net richting mijn werk vertrokken maar teruggekeerd met erge buikpijn.. volgens mij niks engs met de baby maar erge darmklachten (had ik hiervoor ook wel eens), superpijnlijk, dus nu maar weer een 'gedwongen relaxdag'.. balen, ben inmiddels zoveel ziek geweest (m.n. door de zwangerschap) dat ik het ga missen om aan het werk te zijn, wie had dat gedacht maar: morgen weer een dag! @Marieke1983 haha ja dat kan gebeuren natuurlijk dat je het per ongeluk gelijk ziet.. ik zal bij de 20 weken echo gelijk roepen dat ik het niet wil weten, hopelijk kunnen ze me dan tijdig waarschuwen als het in beeld gaat komen welkom Inkiepooh!
Ik ben een beetje aan het rondkijken of ik een cursus wil gaan doen en zo ja, welke... Weet niet of het wel wat voor mij is. Gister op de foto gegaan met m'n nicht (Bika). Schelen een maandje en je ziet toch wel aardig verschil. Maar bij ons allebei is toch al een buikje te zien (bij mij helemaal pff) Bika is de linker en ik de rechter. http://babydebruin.babysite.nl/fotos/fotoboek/119815/119815-6772313.jpg
Hahaha bedankt dat je onze hoofden er af hebt gelaten. Zowieso met privacy natuurlijk, maar meer nog omdat opa en oma echt rare foto's hebben gemaakt op momenten dat ik helemaal niet naar de camera keek of nog niet klaar stond hahahaha. Vind het wel leuk te zien hoe mijn buikje over een maand gaat zijn!
Ik heb bij de vorige zwangerschappen yoga gedaan en dat ga ik weer doen...Al is om alleen maar even een paar uur zwanger te zijn met andere zwangeren. Dus geen gezeur aan hoofd van man en kids: gewoon "me-time"...Helemaal heerlijk!
sorry, had een K*Tdag daniel is al paar dagen ziek en loop met blaasontsteking waar ik knap beroerd van was. Was alles bij elkaar dus Maar vandaag ging het weer goed
hallo allemaal, ik heb vanaf verlede week ook wat gevoelt dit is mijn derde kindje moet zeggen voel het alleen als ik in bed lig of als ik zit , raar weer hoor dat je dan ook echt zo hebt van oww ja dit was het ja hahah vind het weer helemaal supper, 16 feb heb ik een echo ben benieuwd heb wel een echo gehad toen ik 7 weken was en hartje gehoord en beeb gezien ben wel benieuwd hoe het nu gegroeid is want toen zag het er nog zo klein uit hebben er nog meer mensen rond de 16e een echo???
Had het hier opgezocht betreffende zwangerschapsgym en viel stijl achterover. Bijna 200 euro voor 15 lessen of is dat normaal?
@ guppekop geen probleem Ben blij dat je je weer wat beter voelt! Helaas heb ik de echo pas in Maart Nog even 5 weken wachten ....
Hallo allemaal, Ik ben even een tijdje afwezig geweest hier. Ik heb me ook totaal niet bijgelezen, maar hoop dat het allemaal goed gaat met iedereen. Hier gaat het niet zo best. Helaas zijn we erachter gekomen dat mn man zn werkgever alles en iedereen bedonderd.Hij betaalde nooit op tijd, maar ja het kwam wel. Ach dacht je dan, het is een startend bedrijf kan gebeuren.. Nu weten we dat meneer intussen wel van alles kocht; zeiljachten, mercedessen etc. Kortom het is wel duidelijk waar het geld heen ging. Nu hebben we voor het laatst begin januari een beetje loon ontvangen en daarna niks meer. Wel word het elke keer beloofd natuurlijk. Anderhalve week terug werden de vrachtwagens in 1 keer teruggeëisd door de leasemaatschappij. Tja als ze geen geld krijgen dan kun je daar op wachten. Gevolg: mn mannetje zit thuis, geen werk, geen geld, maar nog wel een contract :S Inmiddels is de FNV ingelicht en gaat er actie ondernomen worden. Pff word nog een heel gedoe allemaal! Gelukkig hebben we intussen onze caravan verkocht en kunnen we met dat geld in ieder geval wat eten en drinken halen. Maar ja jullie begrijpen vast wel: dit is niet leuk meer!! Doordat er elke keer te laat betaald werd, storte de bank rekeningen terug: oftewel we zitten nu met dubbele rekeningen. Even een heel verhaal, maar tis fijn om van me af te typen. Door mn vrienden en familie word me ook elke keer verteld dat ik me rustig moet houden, maar ja das vrijwel onmogelijk. Ik weet dat ik aan mezelf, mn dochtertje en aan dat kleine wondertje in mn buik moet denken. Maar ja dit vreet veel energie en ik kan me moeilijk geen zorgen maken. Mn man heeft misschien uitzicht op een nieuwe baan dus dat geeft een beetje hoop. Intussen maar afwachten hoe snel alles door de FNV in werking word gezet en hopen dat alles snel afgerond is. Sorry dames/meiden dit is even erg ego! Maar ik moet het gewoon ff wegtypen. Intussen hoop ik maar op betere tijden in de toekomst!
ik heb ook 16 febr. een echo. maar voor mij word het dan met 16 weken een pretecho om het geslacht vast te stellen. voorkeur is er niet gezondheid is het belangrijkste maar toch wil ik het wel weer weten. voor de rest wilt manlief het geheimhouden als dat lukt
geef niet hoor dat je hier even je hart lucht heb enkele weken geleden ook zo'n verhaal gezien bij das je goed recht. vrachtwagenchauffeurs kregen geen loon moesten zich toen maar als zzp-ers inschrijven zodat er toekomst was. maar kregen ze nog geen geld en eigennaar zat in belgie met inderdaad allemaal luxe onder zijn kont. terwijl het personeel thuis zat met grote problemen. hoop voor jullie dat er snel weer wat zonlicht door deze duisternis komt.
jeetje Delfina wat een kl*te situatie! heel veel sterkte, is ook niet genieten van je zwangerschap zo
@maienditje; Dat van Das je goed recht heb ik toen ook gezien. Het had dezelfde kunnen zijn, maar is het niet. @marieke1983 Ik wil heel graag genieten, maar het lukt idd niet echt
@Delfina heel veel sterkte meis. En idd denk aan jezelf en aan je beeb. rustig aan doen. Al zal dat niet makkelijk zijn. Dikke knuf ..
Sterkte en succes, Delfina! Wij gaan vanmiddag hopelijk voor de eerste keer het hartje horen. Spannend!!