Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

2. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

Ze zeggen toch vaak dat je 1e ingeving vaak goed is ;)!! Ik dacht ook eerst een jongen.... maar denk ook steeds meer een meisje. Maar toch denk ik dat me 1e ingeving wel klopt, toen ik de test zag wist ik direct dat het een jongen zou worden ;)! Ben benieuwd. Wij willen het ook niet weten...

3. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    kan ik maar 1 foto te gelijk?

ze komen nu even allemaal apart.

dit is de inhoud van de commode.

schaam me misschien wel hoor dat we eigenlijk gewoon al alles hebben.
    maar ja 2de kerst gaan shoppen en helemaal los geslagen.

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
  5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    kamer van de ene kant met wagen, klerenkast en het wiegje voor de begin tijd.

muren zijn allemaal neutraal wil.
    we willen nog wel iets van een beschildering hier op hoor

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    andere kant van de kamer met commode, badje en bedje

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    nou laatste foto hoor dan val ik jullie niet meer lastig.
    inhoud klerenkast:):):)

moet wel zeggen door mijn eigen kinderdagverblijf aan huis had ik natuurlijk al veel in huis.
    box, wipper, kinderstoel en speelgoed gebruikt het kind gewoon van het kdv.

dus ja wel leuker om de kamer echt zelf nieuw in te richten.

de wagen hebben we al langer omdat we altijd deze kleur wilde en die anders niet meer te bestellen zou zijn bij quinny.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wat een hoop hihi!
    schattig wiegje zeg, echt heel lief.

Janneke, die ha van jou kletst maar wat ;) ik heb heeeel veel aan de bekkenfysio gehad, en de reden waarom het nu nog zo goed gaat is omdat ik de dag van de posi test al ben begonnen met de oefeningen!
    als je er niet goed mee omgaat kun je van bi in een rolstoel belanden, dus kijk ermee uit.
    voor de fysio heb je geen verwijzing nodig en het wordt vergoed. een keer of 5 gaan is meestal genoeg.

en eerste ingeving goed, wie weet! ik heb mijn hele leven geroepen dat mijn eerste kind een jongen zou zijn (klopt!) maar ook dat ik ooit een meid zou hebben. ben benieuwd.

9. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    @maienditje

mischien een rare vraag hoor, maar weten jullie al wat het wordt omdat je met blauw tintjes werkt en zag dat je 15 weekjes bent???? ik heb de 16e een echo ben dan 13 weekjes dus stiekem hopen dat ze het al kunnen zien wat het wordt !!!

kusssss

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    nee hoor, woensdag ben ik 16 weken en heb ik zelf een pretecho aangevraagd om al te zien wat het word.
    maar onze wagen is lime groen en aqua blauw.
    dit zijn dus ook onze uitgangskleuren geworden voor de kamer.
    vinden we voor beide geslachten kunnen misschien komt er nog een tintje diep paars bij als het een meisje is.
    maar we hebben dus van alles 2 exemplaren in blauw en groen alleen nu was het bedje toevallig blauw, en het aankleedkussen blauw.

dus denk dat je nog even moet wachten, al zeggen ze dat het soms lichterlijk te zien is met 12 weken maar ja dat hebben ze het waarschijnlijk vaak ook nog wel eens mis.

gaat er trouwens hier nog iemand naar de 9 maandenbeurs, wij gaan de zaterdag

11. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk kamertje zeg!

9 maandenbeurs zou wel willen, maar ik vind het voor ons toch echt net iets te ver ruim 200km rijden :(

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    is toch nog 20 km dichterbij dan mij;), ik zie het dan ook echt als een dagje uit.

13. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Zodra we het aan mijn nicht hebben verteld, zal ik het hier misschien ook wel neerzetten. Daarvoor nog niet want mijn nicht (Bika) kletst ook met de augustus mama's mee.

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vergeet telkens een buikfoto te maken ;) Maar duik zo mn bedje in, dus komt volgende keer hopelijk wel! Maienditje, mooi zwangerschapsbuikje hoor, ik zie ook de bolling onderaan!

Ik ga ook naar de 9 maanden beurs, ga donderdagavond.

Kamertjes: moet nog schilderen, maar meubeltjes hebben we al. Kleuren willen we pas kopen als we weten wat het wordt na de 20 weken echo.

15. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Nope, ga niet naar die beurs (heb eigenlijk geen idee waar het is ook), maar ben eigenlijk helemaal geen baby mens (haha klinkt stom uit de mond van een zwangere), maar zie mezelf daar nog niet lopen :)

Een collega van mij is er achter gekomen dat ze zwanger is (19 weken) en heeft besloten het weg te laten halen.... pffff heftig hoor, ze heeft geen relatie (denk ook niet dat ze weet wie de vader is) ook is ze nog maar 19 jaar.... tja wat kan ik zeggen, heel heftig! Maar het is haar keuze en zal haar dan ook steun geven waar nodig...

16. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou jij dat dan nog kunnen om nu je kindje weg te laten halen. Eerlijk gezegd kom op bijna 20 weken. Weet niet wat de situatie is, maar je bent er volgens mij zelf bij, op het moment dat het gemaakt wordt.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo weer ff bijgelezen.
    Ga zo naar bed. Mn kleine mannetje word morgen 1jaar!

18. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alvast, hele fijne verjaardag morgen!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat is wel heftig ja! als je nagaat dat je het kindje gewoon al kan voelen (oke, niet iedereen;)) en het bijna levensvatbaar is! zou het zelf niet kunnen en ik snap het ook niet!

20. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Tja het is ook niet mijn keus, helemaal niet als je al zo ver bent! Maar ja, wat ik zeg, het is haar keuze... en ook haar leven, ik respecteer in dit geval haar keuze, ze zit een een eer slechte situatie en wil absoluut geen kind... ja tuurlijk is ze er zelf bij en dat is ook heel erg stom, maar ja, het is niet mijn leven, dus ga haar ook niet mijn mening op drukken,

Deel Deze Pagina