Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    nee hier hebben we zon en een mooie blauwe lucht :)

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    haha Augmam maar jij zat in Zweden toch? ;) klinkt goed iig, missch moet ik ook maar eens die kant op....

probeer je niet teveel zorgen te maken voor de echo, volgens mij is het best 'normaal' dat je buik wat in grootte kan variƫren (meer op minder opgezet) en dat je klachten rond deze tijd wat afnemen.. het zit vast helemaal goed!

3. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    ja klopt ik woon in zweden jullie lekker niet :p we hebben nog best veel sneeuw en het is ook nog koud. ik zit vol spanning te wachten tot ik wat voel maar het is nog rustig ;) zijn er hier al meiden die bewegingen voelen? is bij 16 weken toch al mogelijk? en zijn er al meiden die het geslacht weten? ik krijg het waarschijnelijk dinsdag te horen :D zo spannend ik zou graag een girl willen maar een boy is natuurlijk net zo welkom of misschien zijn het er wel 2 :) ik laat het dinsdag allemaal weten

4. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey meiden

Hoe gaat het met iedereen ?? Al dames nieuwe echo's gehad ?

Gisteren weer een echo gehad :D was super om ons kleintje zo actief te zien bewegen. zelfs zo actief dat het moeilijk was hem/haar goed op de foto te krijgen haha :p

Bij deze foto kijkt ons kindje onze kant uit :)

Bekijk bijlage 129563

liefss

5. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Spannend augmam !! :D Ben benieuwd !

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy, wat ontzettend kl*te zeg dat je zo extreem misselijk bent dat je opgenomen moest worden. Zo kun je ook niet echt genieten natuurlijk. Ik hoop echt voor je dat het vanaf nu beter gaat meis!

Sammie, wat heerlijk dat alles goed is! Een vriendin van mij had ook een bloeding rond de 13 weken, bij haar lag ook de placenta een stukje voor de uitgang. Bij de 20-weken echo lag ie op het randje, dus gaat de doede3 kant op bij haar.

Vandaag verf gehaald, morgen gaan we maar eens beetje aan de slag. En als ik moe ben doen we dat gewoon lekker niet, heerlijk haha! 3 muren worden beige en 1 muur moet ik nog donkerdere verf voor halen. En ook in onze eigen slaapkamer gaan we 3 muren in die kleur doen. De 4e muur is al behangen. Iedereen fijne zondag!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @beeb voelen: hier nog niet maar vk verwcaht niet dat het nog lang duurt:)

@echo: vanochtend gehad:) zag er allemaal goed uit! en het kindje heeft hersens:D Was niet echt heel druk maar het bewoog wel

@babykamer: ga ik nog niks aan doen want wij gan over 1,5 maand
    ofzo verschepen!

@blaasontsteking: hoef je niet perse bij plassen te voelen. Bij mij sloeg alle pijn op mn baarmoeder

@dank jullie voor de felicitaties voor daniel! waren 2 drukke maar leuke dagen!

@sammie, duidelijke echo!

@cindy: hopelijk hoef je nu niet zo vaak naar het ziekenhuis!

@9maandenbeurs: ik wil wel maar weet niet of ik kan omdat we varen

8. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo allemaal,

ik had een vraagje aan iedereen, was eigenlijk wel benieuwd wat iedereen nu een beetje voelt?
    ik heb bijna de hele dag door wat lichte steekjes rechts en links, volgens mij zijn dat mijn banden?
    verder gaat me misselijkheid wel weer een stuk weg (gelukkig wel)
    en soms als ik naar voren zit of lig op mijn rug voel ik een beetje plopjes weet niet of het me darmen zijn of het kindje dit wordt wel mijn derde dus het zou kunnen dat je het dan al voelt.
    maar was wel benieuwd wat iedereen nu een beetje voelt. me onderrug doet trouwens ook nog steeds zeer!!!

hoop dat jullie wat terug sturen

groetjessss

9. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Mijn buik is behoorlijk gevoelig. Soms steken, soms een zeurend gevoel richting mijn liezen.
    Met mijn rug gaat het heeeel slecht. Ik kan niet pijnloos het huishouden doen of de honden uitlaten. Vrijdag kon ik ineens niet meer op mijn rechterbeen staan, kreeg dan een heftige pijn in mijn onderrug aan de rechterkant. Dat is nu gelukkig minder geworden. Maar aan het einde van de middag moet ik gaan liggen want dan loop ik krom en kan ik niks meer.
    Zodra ik 's ochtends wakker word voel ik me weer goed, totdat ik ook maar iets ga doen, dan heb ik weer veel pijn.

En toch, alles bij elkaar vind ik dat ik me best goed voel. Die pijn moet ik maar even doorheen, over ruim 5 maanden word het beloond!

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Hier echt nergens last van, ik kan alles net zo als voorheen (alleen snel omdraaien in bed of snel opstaan voelt anders, dan voel ik wel wat trekken bij mijn buik), verder echt nergens las van... enige waardoor ik wet dat ik zwanger ben is dat ik een dikke pens heb hehe

Baby voel ik niet ( is ook mijn eerste, dus kan nog even duren).
    Gun het jullie allemaal, zoals ik mij voel.

Fijne zondag allemaal en succes met klussen...

Ps, wat houdt verschepen in? Is dat verhuizen naar een andere boot? Of gewoon een stukje verder varen?

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    moe moe moe! maar niet misselijk ofzo:) moet alleen niet te snel opstaan ed omat ik dan begin te wankelen. En af en toe bandenpijn maar over het algemeen voel ik me goed! baal er alleen van dat ik zo snel bloedt van onder...:):(

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    verhuizen van dit schip naar ander schip

13. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    aha... leuk!!! :) verhuizen is altijd leuk, ga je naar een groter/ nieuwe schip?

14. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zo weer een nieuwe werkweek aangebroken.
    vol frisse moed er weer tegen aan.

wat vliegen de weken voorbij he, hebben jullie dat ook.
    deze week als weer 16 weken zwanger en woensdag weer naar ''DINGES'' ons koosnaampje kijken.
    dan krijgen wij het geslacht te horen maar manlief wilt het voor ons houden dus van het weekend even een naam bedacht hoe we het noemen als we het over de baby hebben.
    verkomt versprekingen of als je een keer hij ofzij zegt dat ze allemaal gaan vragen enz.

de namen zijn de dit weekend ook over uit gekomen gelukkig, want dacht even dat het vooral bij de jongens een drama zou worden.
    enkel de meiden zijn nog wel 5 namen dus de aller -alles leukste nog even bepalen.

sinds vorige week doe ik op dinsdag weer aan sport, aquajoggen heerlijk in het water maar je voelt je spieren goed nadien.
    krijgen we weer een beetje conditie voordat we de bevaling in moeten gaan.

nou iedereen werkse voor deze week en succes bij evt, echo's of afspraken.

ik had trouwens afgelopen vrijdag een afspraak maar ze vonden het echt super gaan, bloed was heel keurig, baby groeide erg hard en ondanks al het vet noemde hun de buik ook echt van de zwangerschap kwam.

dus dan zal het wel kloppen he hun kunnen het voelen.

zaterdag naar de 9 maandenbeurs echt veel zin in

ennu ik lees elke dag natuurlijk weer wat er bij gekletst is hier

15. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    He goedemorgen

@ maienditje super dat alles weer goed was! Spannend he van de week het geslacht al maakt het natuurlijk niet uit maar bijzonder om al te weten wie er in je buik zit! :)

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ga toch maar even mijn urine laten nakijken want ik heb nog steeds onafgebroken buikpijn.
    Verder alles goed, emafasene helpt goed.

Augmam, spannend, eindelijk een echo! Ben benieuwd wat je krijgt :D

17. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Hallo Mensen,

@ Marieke1983: Verstandig ;) Kan heel goed wel een uwi zijn hoor!!

@Augmam: Das niet raar hoor... ene keer is mn buik ook heel bol en de andere keer twijfel ik of ik wel zwanger ben zo dun ;)

Hier gaat het alweer een stuk beter, merk goed dat nu ik minder werk ook minder last van het bekken e.d heb gelukkig!!

Zaterdag op wintersport :) heerlijk relaxen, skieen word natuurlijk niet wat nu;)!

18. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ Sammie moiie echo wauw!!

@ cindy ik hoop dat je je nu wat beter gaat voelen.

@ minimeel Super dat alles goed was.

@ego net alles ingetoetst en ineens weg balen!

Maar goed bij vk geweest en alles was goed. Alleen was mijn buik heel erg gegroeid. Baarmoeder lag maar b1 vinger nder navel. Ik schrok wel maar ze zei dat het niet erg was. Verder heb ik pijn net boven mijn schaambeen. Ze dachten eerst aan blaasontsteking, maar dat bleek het na controle niet te zijn.
    Volgende dag nog pijn en weer gebeld. ze dacht misschien mijn bekken. Dat hoop ik niet . Ik heb een staand beroep en ben s=zelfstandig nou ik kan het niet echt gebruiken dus. Had wel andere schoenen aan , nu mijn oude maar weer aangedaan en dat gaat beter. doet nog wel een beetje zeer nmaar niet meer zo erg.

Sorry voor het ego verhaal .

19. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @janneke lekker op wintersport. Wij gaan 5 maart dan is hier carnaval.
    Ik ga ook niet skieen . Lekker relaxen hihi

20. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

Jaah heerlijk he ;) Ach vind het niet eens zo heel erg dat ik niet kan skieen hoor! Jij wel?? Omgeving is mooi, en je bent lekker weg van alles heerlijk!!

Deel Deze Pagina