Heb ook de minimonkey gekocht op de beurs! Heb oranje genomen, lekker fleurig. Kruimel, grappig! Wij hebben smurf als nickname
minimonkey...heb ik gehad bij vorige zwangerschap en vind het een onding! als hangmatje was het niks omdat daniel dan nog niet stil werd, om lange stukken te lopen was het niks omdat gewicht erg op 1kant hangt. Het was alleen makkelijk soms als ik met huishouden bezig was en tussendoor ook veel kon zitten! Nu wil ik een echte draagdoek! lijkt me veel fijner!
Hier vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest. Was heel erg druk. Had om 12 uur een afspraak bij het echobureau daar. Maar was pas om 12.45 binnen. Hebben 1,5 uur over 4 km gedaan. pfff. Gelukkig deden ze toch nog een echo maken. Du s we weten ook wat het word. jippie. gelijk erna spulletjes gekocht. Nu maar hopen dat ze ook gelijk hebben. maar goed over 3 weken zien we het weer.
Hier is de nickname ook Kruimeltje en Klein Aapje... maar dat heeft een verleden hier, was toen ik mijn man net leerde kennen, noemde ik hem altijd kruimel en nu aap.... dus vandaar Slaaplekker!
hallo kan iemand mij op de lijst veranderen, er staat bij mij zh bevallen maar ik mag gelukkig gewoon thuis bevallen en afspraak vandaag verloskundige hoeft er niet op! en 20 wk echo en geslachtsbepaling 7 april gyn 18:30 papa denkt jongen , mama denkt meisje bedankt
Wij hebben als nickname voor de kleine: 'Beertje'. Verder zaterdag naar de negenmaandenbeurs geweest. Vond het echt super!! Wel heel erg druk, maar wel veel leuke dingen gekocht.
Goedemiddag! * Zwaai, zwaai!* Hoe gaat het hier?! Meiden met een echo of controle, succes! Hier zeggen we "hummeltje" of "kleine"
Ahhhhhhh ik zit nog te wachten! Over een kwartier ga ik weg. En het grappige is, iedereen roept al weken dat het een meisje is en sinds 2 dagen roepen ze allemaal dat het een jongen is! Ik ben helemaal van slag! Nu weet ik niet meer wat ik moet denken haha. Ik zit letterlijk met mijn beentjes te schoppen onder de tafel. erg he?
078mama, succes!!!! Hier heeft de echoscopiste op de 9-mnd beurs gekeken tussen de beentjes en ze wist zeker dat het een jongetje is! Dus we zullen het zien bij de geslachtsecho en 20-wkn echo.
aaah leuk Sammie88 dat je het -waarschijnlijk- al weet! dan is het wel al vroeg goed te zien, wat grappig! @078mama: spannennnd, haha, hou je ons op de hoogte? ik ook beetje ongeduldig nu, eind vd middag controle bij vk en hoop natuurlijk het hartje van de kleine te horen! ben wel weer toe aan soortvan 'bevestiging', 4,5 week na de echo... zeker omdat ik nog zo'n inimini-buikje heb.. dus toch ook weer spannend! @ koosnaampje.. wij zeggen gewoon 'de baby', haha, klinkt wel minder gezellig dan die leuke koosnaampjes dus zal er nog eens over nadenken
ooowwww ik zou ook helemaal zenuwachtig zijn, ben in staat om stiekem een echo te laten maken om het te kunnen zien, maar moet even wachten tot mijn man weer terug is... zou een beetje lullig zijn van me om het stiekem al te weten, zonder dat hij het weet
Beetje jammer...beentjes laten over elkaar en no way dat hij/zij anders ging liggen! Nog even wachten dus
De laatste dagen weer hier op het forum niet geweest, maar ik lag weer eens uitgedroogd in het ziekenhuis. Gelukkig nu maar 4 dagen, maar toch...... Ik baal als een stekker.... Vandaag mocht ik weer naar huis, dus doe het maar (weer) rustig aan. Op www.steunpunthg.nl heb ik visitekaartjes besteld en deze heb ik aan mijn psycholoog gegeven en op de afdeling waar ik lag achter gelaten. Ook in het tijdschriftenbakje van de kamer heb ik zo'n kaartje gelegd. Hopelijk zien vrouwen met HG dit en hebben ze er ook wat aan... Er staat namelijk heel veel zinvolle informatie op die pagina. De psycholoog (die veel vrouwen met HG behandelt) was ook erg enthousiast en zou zeker gaan kijken op de site en evt. vrouwen erop wijzen! Super toch?? Groetjes, Cindy
He cindy wat vervelend, hopelijk was dit toch echt de laatste keer. Sammie dat is al vroeg te zien zeg, spannend ben benieuwd of het klopt. 78 jammer dat het niet te zien was, volgende keer beter. Hier beetje raar, dacht dat ik nu toch wel een keer aan zou komen, maar ben juist weer een kilo afgevallen. Ben nu alleen nog maar afgevallen, nog meer hier die nog steeds afvallen?
Ik heb onze hond als pup ook in zo'n schuine schoudertas gedragen als we lange stukken moesten lopen. Vond ik ideaal. Lijkt me juist erg handig dat ding omdat je alleen maar hoeft te klikken en zit vast. Zo'n draagdoek heb ik op de beurs geprobeerd maar vond ik echt een gedoe en onhandig, beetje prehistorisch ofzo haha. Maar ieder zijn ding natuurlijk