Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Leeuwtje wat erg voor je zusje! Beterschap voor haar!!

Lindangel, das geen leuke reactie van je zoontje! Ties heeft geen idee dat er een baby bijkomt, maar hij is pas 19 maanden. Ben wel bang voor jaloezie als de baby er eenmaal is.

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Suzanne1 leuk dat je het nu weet! liefff, een meisje :)

ik geloof dat ik de kleine af en toe voel, sinds gisteren! kriebelig gevoel daar van binnen en 'plopjes' af en toe.. anders dan mijn normale darmgerommel enzo

fijne dag allemaal, degene met echo; veel succes en plezier!

3. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Hoi allemaal,

Wat gaat het toch allemaal snel he! Al heel wat dames een geslachtsbepaling gehad zie ik, leuk:D Wij hebben gisteren de geslachtsbepalingsecho gehad. We weten nu wat het wordt, maar ik kan helaas niks verklappen, mijn zus hangt hier namelijk ook rond op het forum en we willen het graag als verrassing houden;)

Ik heb wel een mooie echo foto...Zoals jullie kunnen zien houdt ons kleintje een armpje voor het gezichtje (volgens mij houdt hij/zij de handjes voor de oren om ons niet te kunnen horen hahaha:D)

Ohja, ik voel sinds ongeveer een week de kleine bewegen, echt een heerlijk gevoel:D

4. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Heerlijk gevoel he in je buik:D

5. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

Ik ook ;) Ook sinds een week. Een soort luchtbelletjes ofzo.. Heerlijk! Voel het steeds vaker!!

6. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, een soort van luchtbelletjes! Dat heb ik ook deze week voor het eerst gevoeld. Dus dat is de baby?!:)

7. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

Volgens mij wel ;) Is ook mijn 1e keer. Maar voelt heel anders als de darmen ;)!

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wat een mooie foto's komen er allemaal voorbij!

9. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB

Leuk dat je het nu ook weet... ben wel nieuwsgierig of je de stand gelijk maakt :) dus ga bij jou voor een jongen ;)

078mama? En En???? Wat is het geworden, waren de beentjes uit elkaar? SPANNEND!

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    PS ik voel nog helemaal niets, maar bij de echo gaven ze aan dat de placenta ervoor ligt dus dat ik waarschijnlijk nog niet veel kan voelen aangezien dat er precies voor ligt ;)

Gaat dus denk ik wel even duren voor mij :)

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Suzanne1: Ja, dan kan het inderdaad nog wel even duren. Een van mijn vriendinnen is nu zwanger van de vierde en de placenta ligt ook voor. Het duurde bij haar tot ruim 20 weken voordat ze wat voelde. Terwijl ze het anders natuurlijk veel eerder had gevoeld, omdat zij het ook herkent.

@Senn: ohhhh, je maakt me nieuwsgierig! Mooie foto trouwens.

@Marieke1983: Nee, niet echt leuk dat hij zo reageert... Maar het is ook wel de leeftijd hoor. Hij heeft wel vaker buien, terwijl hij ook gewoon heel lief kan zijn. En wat ook meespeelt is dat hij sinds twee weken op de peutergroep zit op het kdv en daar is hij verschrikkelijk van van slag. Volgens mij kan hij even niet zo goed tegen veranderingen...

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Donderdag weer naar vk. :D Lekker weer het hartje horen..

Heb sinds deze week zoovéééél honger:$ Echt alles gaat erin. Koekjes, snoepjes, avondeten, brood, fruit enz enz. Nu net maar even cracker met smeerkaas gepakt Toch beter dan al die koekjes en snoepjes. Maar dan heb ik het op en dan wil ik nog meer :$:$ Ik was nog niets aangekomen alleen nog maar afgevallen maar dat gaat nu anders volgens mij ;)

Iemand ook last van vreetbuien???

13. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, maar die heb ik ook als ik niet zwanger ben. ;)

Trouwens, als je tot nu toe niets bent aangekomen, kan je je toch wel even laten gaan?
    Ik merk zelf trouwens ook dat ik soms heel veel honger heb, en dan ineens weer een week niet. Dus dat regelt zich vanzelf wel een beetje.

14. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Dat heb ik sinds een paar dagen (helaas) ook. Was ook nog niets aangekomen, maar dat zal nu ook snel veranderen. Ik moet gewoon zorgen dat ik geen snoep enzo in huis heb, dan pak ik tenminste alleen gezonde dingen.

Ik moet om 21.00 weer naar de vk voo controle. Mijn vriend was vorige keer niet mee naar de controle dus hij hoort het hartje vanavond voor het eerst.

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    He meiden!
    Hier een vlindertje van de augustus mama's!
    Ben gelijk na de mk weer zwanger geraakt en dit keer is het een plakkertje! Heb vanochtend een tweede echo gehad en alles is goed!!
    Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en groeien jullie buikjes mooi :)
    xx doortje

16. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Dootje!!! JIHAA!!!!!! Ben echt blij voor je!!
    (misschien komt het door de zwangerschap, want ik ken je persoonlijk helemaal niet, maar herinner me je zeker nog..... werd helemaal warm vanbinnen van je bericht).

Hel veel succes verder en hopelijk een zwangerschap om van je genieten :)

X

17. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Dootje moet Doortje zijn.... ;)

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    hey doortje echt super je ziet het is voor iedereen een keer gegunt.
    hoop dat je er nu heerlijk kan gaan genieten

en judith wat handig dat je s avonds naar de vk kan want hier kan mijn man ook nooit mee, kan bijna zelf amper omdat ik de hele week een eigen bedrijf run.
    heb echt problemen met al die afspraken maken.
    zeker omdat ze tot nu toe altijd 3 kwartier uitliepen dus ja kan niet zeggen ben even halkf uurtje weg

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Doortje, gefeliciteerd!! Fijn om te horen dat het nu een plakkerd is! Hoe gaat het verder met je?

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Doortje gefeliciteerd!!! Wat super voor je :)

Ik weet het! Het was een super echo en heeeeeel duidelijk zichtbaar. Ik ben alleen een beetje bang voor meelezers hier. Over een weekje vertel ik het en als je het echt wilt weten pb me dan maar!

Placenta: Nu ligt de placenta achter maar bij Lotte lag het voor en toen voelde ik haar pas bij 23 weken!

Deel Deze Pagina