Morgen mag ik weer kijken hoe het met de kleine gaat, heb er zin in! Jammer genoeg kan vriend niet mee dus neem ik zus en zwager mee.
ik ga denk ik ook naar de 20 weken echo alleen. voor het eerst dat we niet samen gaan maar kost gewoon teveel vrije dagen voor mijn man. hij zit ook nog in een sollicitatieprocedure bij een andere bedrijf dus moet hij ook steeds vrij voor nemen. ik kan niemand meenemen vrees is omdat we het geslacht geheim willen houden en dat is dan zeker vast goed te zien
Goedemorgeb! Maienditje, je kunt wel iemand meenemen hoor! Als je tegen de echoscopist zegt dat het niet in beeld mag doet ze dat ook niet. Ook een jongen zie je dan echt niet is mijn ervaring. Mama78, pb je mij ook?ben supernieuwsgierig! Bah, moet vandaag naar de fysio. Ties vindt het niet erg, die is alleen maar blij dat hij een uurtje extra naar de gastouder mag, maar zelf heb ik echt geen zin om in mijn ondergoed oefeningen te gaan doen.. Bah!
Over 5 daagjes mag ik ook een voor een echo! Vind het wel weer spannend nu merk ik, hoop dat alles er goed uit ziet. En we hopen dan ook te horen of het een meisje of jongen is, ben zo benieuwd!! Heb tot nu toe heel duidelijk het voorgevoel gehad dat het een jongetje is, maar nu ineens denk ik weer een meisje! Haha Grote verassing dus!
Zooo wij hebben gisteren de babykamer gekocht Mooi 2e hands. Waren we eerst niet van plan. Maar deze was 2e hands nog erg mooi, en een mooie prijs natuurlijk !! Dus we kunnen nu echt een beetje aan de slag! Jullie ook allemaal al druk bezig? Doortje:Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het nu wel goed gaat!!
Mama078, bedankt voor je pb. Geniet ervan, echt superleuk! Ben net bij de fysio geweest en ben spontaan weer boos op de ha van Janneke, die zei dat een bekkenfysio niet veel kan doen. Deze fysio heeft me beloofd, dat als ik de oefeningen goed doe en ook bereid ben zware oefeningen te doen, ik mijn hele zwangerschap kan blijven lopen en werken!! Dus ik ga trouw aan de slag!
Haha oeps.... wat raar zeg. Ik zal het hem nog eens vragen de volgende keer Want heb nu wel oefeningen, maar in de zorg werken lukt echt niet meer, doet teveel pijn... Maar suc6 ermee!! Hopen dat het goed helpt!
over een halfuur de bus naar de stad heb voorlezing of hoe heet dat ook alweer met allemaal andere zwangere vrouwen tussen 15.00 en 17.000 hoop dat het intressant en leuk is in het begin ging alles hartstikke langzaam maar over 13 dagen gewoon alweer de 20 weken echo zo spannend en we zitten allemaal al in maart ik weet nog precis toen ik de test in handen had begin december
Volgens mij hebben er al een aantal al heel snel de 20weken echo! Wat leuk! Ik moet nog even wachten. Ik heb 'm pas op 30 maart en dat is dus pas over 4 weken..... Morgen wel weer controle bij de gyn, dus misschien ook wel een echo?? Ik weet het niet, maar ik hoop het eigenlijk wel! Genieten jullie ook zo van het weer? Ik ben echt blij dat de zon er weer is, was ik echt wel ff aan toe! Fijne dag allemaal!!!
Goedemiddag! Vanochtend op controle geweest bij de gyn, en alles gaat goed! Inmiddels 7kg afgevallen, dus nu 73 kilo. Bloeddruk was ook in orde, verder alles goed. Met de kleine ging het ook super! Baarmoeder zit inmiddels al 1 vinger onder de navel, ik weet niet of dat snel is? Over het geslacht wou ze geen uitspraak doen, ze heeft overigens wel gekeken, dus volgende week hebben wij een geslachtsecho. Heb jammer genoeg geen echo mee gekregen..
even snel een berichtje van mij. Alles gaat goed hier, zijn druk aan het klussen van de week op ons nieuwe schip, dan nog 3weken naar het "ouwe" schip en dan verhuizen we hierheen! heb het heel druk dus! glukkig is de kleine man aan het logeren bij opa en oma zodat ik mn handen ook vrij heb hier, al mis ik hem wle heel erg! mn buikje groeit lekker, maar zit gelukkig nog niet in de weg nu met al dat klussen!
Doortje proficiat meid, wat heerlijk!!!! Geniet ervan he! Suzanne, ik en ook al bijna 4 kg aangekomen, terwijl ik er in het begin bijna 3 kwijt was, maar nu dus vanaf mijn begingewicht op +3,5. Nou ja, zal nog wel meer worden Best wel wat meiden weten al wat het is! Wij hopelijk over 2 weken ook bij de 20 weken echo. Wij willen het geheimpje saampies bewaren.
hoi hoi Vanmorgen bij vk geweest. Alles was goed. Maar toen gebeurde er naar afloop iets grappigs. Ik kwam de wachtkamer binnen en wie zaten daar me zwager en schoonzus. ik zo jullie hier. Zij mooi rood hoofd ja zegt ze zwanger 8 weken Ik wist even niet hoe ik moest reageren We kunnen namelijk niet erg goed met hun Als wij iets hebben moeten zei het ook en zo gaat het maar door. Dus dit was eigenlijk wel te verwachten. Alleen het leuke is ze gaan in april trouwen en ze heeft de jurk al uitgezocht en is al gemaakt. Die gaat dus nooooooit meer passen. Maar ja kan dus ook niet met me schoonmoeder en tot nu toe reageerde ze altijd leuk maar daar komt denk nu ook verandering in omdat zij nu ook zwanger zijn en hun doen alles goed bij haar Ben nu eigenlijk best wel verdrietig. Nou valt onze zwangerschap weer in het niet :x:x Was met onze bruiloft ook al zo
Goedemiddag! Bumpie, vervelend zo'n zwager en schoonzus! Hopelijk blijf jij gewoon in de belangstelling, knuffel! Guppekop, schiet aardig op het verhuizen, hopelijk voelen jullie je snel thuis op jullie nieuwe schip! Is het mogelijk dat ik de kleine zo nu en dan voel? Gister voelde ik 2 plopjes en wat gekriebel. Nu heb ik sinds een paar minuten af en toe wat gekriebel. Is trouwens de 1ste, en placenta ligt achter.
Probeer je er maar gewoon niks van aan te trekken hoor, Bumpie! Het lijkt wel een roep om aandacht van hun kant. Leg het lekker naast je neer en geniet van jullie wondertje dat op komst is! Er is immers maar 1 wondertje dat van van jullie is en niet van hun! En je schoonmoeder is vast net zo blij voor jullie, hoor!
Vanmorgen voor controle geweest. In principe was alles goed, maar m'n gewicht wat minder..... Ik ben in 6 weken tijd ruim 7kilo aangekomen!!!! Terwijl ik at zoals de diëtist mij zei.... Blijkt dus dat ik teveel suikers eet en drink (dat was eigenlijk nodig voor de misselijkheid) en daardoor te veel aankom! Nu moet ik een keer suikers testen door om 08.00 - 10.00 - 14.00uur bloed te prikken! Ik hoop echt niet dat ik diabetes heb of krijg en dat m'n kindje er geen "last" van krijgt! Ik zit er best wel mee. Nu heb ik al aanleg om snel aan te komen en ik heb het idee dat ik er niets mee kan.... Nu ben ik informatie aan het verzamelen op internet over goede fruitsoorten en andere dingen die ik wel kan eten en drinken. Want ik moet geregeld wat eten en drinken vanwege de misselijkheid.... Heeft iemand hier tips of ideeën? Of iemand die ervaring heeft met zwangerschapsdiabetes??? Cindy