Lindangel, ja lastig he een naam! Pfff, wij zijn er ook nog lang niet aan uit.... Judith, hoop ook echt dat t straks zonder medicijnen weer goed gaat met je hond, is echt veel te jong anderhalf jaar! Marieke, kan me voorstellen dat je zo nieuwgierig bent!!!! Gewoon stiekem aan de echoscopiste vragen zonder dat manlief het ziet Delfina, heel herkenbaar, alleen heb ik het met stoten. Eerst stoot ik mijn rechterbeen tegen het bureau, meteen een donkerpaarse plek en het deed me een partij zeer! (nooit zo zeer als bevallen waarschijnlijk ) en nog geen uur later mijn linkerbeen tegen het verrijdbare kastje wat onder mijn bureau staat (auw!) weer een blauwe plek! Ach, je kan ze maar gehad hebben he zulke dagen
Ik denk wel dat wij eruit zijn voor de naam maar ik hou altijd nog even de opties open. De naam die wij hebben vinden we alleen beide wel heel erg leuk dus lijkt het me een makkelijke keuze. Al is er nog 1 andere naam die bij mij ook heel de tijd blijft hangen...
tja, vind het wel gezellig zoveel broers en zussen! heb ze nu in alle leeftijden mn oudste schoonzus is 46ofzo en mijn jongste zusje is 8, de rest van de (schoon)zussen/broers/zwagers zit daar tussen in. kaartje: bednek me net: als het een meisje is hebben we er wel 1! die wilde ik bij daniel al als het een meisje was, maar voor jongens vond ik het niks omdat er hartjes opzitten
Zooooo dat was even doorlezen zeg!! Ik maak lange dagen op mijn werk, dus probeer soms even op mijn mobiel bij te lezen en dan in de avond even te reageren... Wat betreft jongens of meisjes... mijn man komt uit een gezin met 3 jongens en ik uit een gezin met 3 meisjes.... ik wilde zelf juist heel erg graag een jongen (mede omdat ik uit een gezin met met meisjes kom en ik mezelf meer als een jongens moeder zag, als ik mezelf uberhaubt al als een moeder zou zien) en mijn man graag een meisje.... (omdat hij het leuker vond staan met een schattig meisje op zijn arm in de supermarkt, dan met een jongen haha), nu krijgen wij dus een meisje... hetgeen ik toch ook heeeeel erg leuk vind heb namelijk ook een hele goede band met mijn zussen en meiden zijn ook wel echt cool (al vind ik jongens in een gezin ook wel heel leuk!!). ben zo jaloers op jullie gevoelens... ik wil je baby ook graag voelen... maar helaas ligt de placenta ervoor... dus gaat denk ik nog wel even duren, gelukkig kan k soms naar het hartje luisteren als troost
Zo guppekop, ook al een lekkere pens MOOI Zal de mijne ook even spammen om de buikenparade weer op gang te laten komen vind het zo mooi om te zien
Zo jullie zijn alweer lekker bezig geweest... Pff..Maar wel gezellig. Ik hou er mee op voor vandaag. Ga zo mn bedje in en probeer niks meer aan te raken.. Nadat ik ff lekker gedoucht had en Nicole in bad had gedaan, kwam ik de kamer in en zag ik dat 1 van de katten een plant omgegooid had.. Dus zucht kon weer opruimen. Terwijl ik daarmee bezig was heb ik gezellig nog een plant omgegooid... Ach ja ik was toch al bezig Gelukkig zaten deze planten in rieten mandjes, maar ja tis zo'n puinhoop dan. Ga maar gauw mn bedje in en dan hopen op een betere dag morgen... Leuke buikfoto's trouwens!!!Zal morgen als ik het niet vergeet ook ff een nieuwe buikfoto maken en hier ff neerzetten. Slaap lekker allemaal!!
over kindje voelen dat doe ik ook nog niet. ook nog niet van die plopjes waar iedereen het over heeft. s'avonds in bed gaat het wel tekeer maar ja wil niet zeggen dat het de baby is ik weet het gewoon niet. mijn placenta zit er ook voor en ben wat dikker dus de schopjes zullen ook lang uit blijven. ik heb toevallig vorige weekend weer mijn 2de foto gemaakt maar zag weinig verschil. maar om dat echt goed te zien moet je volgens mij iedere keer precies de zelfde houding en omgeving aanhouden. even een andere vraag, is al weer even geleden maar mensen die aan moeders voor moeders mee hebben gedaan is dit bevallen en zou je het volgende keer weer doen.
Hallo allemaal, Wat is het toch weer een heerlijk weertje he?? Geweldig gewoon! Het is dan gelijk zoveel gezelliger vindt ik altijd... Ik denk dat ik vanmiddag maar een lekker wandelingetje ga maken als het me lukt, want dat is toch elke keer weer afwachten. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Gisterenavond had ik weer heel veel last van m'n bil en been (Ischias) en dan is lopen gewoon heel erg lastig... helaas! Mijn buik is echt flink hoor! Heel veel mensen die ik tegenkom denken dat ik zowat al op het laatst loop, maar ik ben geeneens op de helft! Vanmorgen toen ik op bed lag voelde ik weer aan mijn baarmoeder, maar volgens mij zit 'ie al precies onder m'n navel!!! Ik zal eens vragen of manlief een foto ervan maakt, dan kan ik 'm hier op de site zetten..... Fijne dag allemaal en geniet maar heerlijk van dit prachtige weer!
Mijn buik is ook al echt een stuk groter dan verwacht bij 18 weken. Maar het is natuurlijk mijn tweede en ik heb na mijn keizersnede een baarmoeder en buikvliesontsteking gehad wat het proces van genezen heel erg heeft tegengewerkt. Met andere woorden, ik heb tegenwoordig altijd al een buikje helaas! Ik voelde best wel veel plopjes ed maar sinds een dag of 4 eigenlijk niks meer. Best gek he?
Leuke foto, Sammie 88! Jullie stralen gewoon! Vanmorgen weer controle bij de verloskundige gehad en het hartje weer gehoord! Blijf het toch zo bijzonder vinden!!!
Hallo, Wat een drukte in 1 keer! Wel veel gezelliger natuurlijk! Leuke foto sammie!! En idd, wou er net over beginnen, de buikfotos missen wel een beetje! Zal er ook ff 1 van mezelf weer plaatsen. Zo eerst maar ff naar de garage, moet ik een uur wachten, zonde van het mooie weer, anders was ik heerlijk buiten gaan zitten!
Hallo meiden, Hier even een kort berichtje. Het is prachtig weer buiten, maar ik kan er helaas niet van genieten. Heb vandaag toch echt het punt bereikt dat ik er even helemaal doorheen zit. Opnieuw rekeningen gekregen vandaag, dus weer bellen dat je het niet kan betalen. Intussen FNV gesproken en ja het is allemaal in aanvraag.. Kortom de situatie is ongewijzigd. Loon komt er maar niet dus je kan geen kant op. Heb het tot nu toe aardig vol kunnen houden, maar nu is mn energie echt even helemaal op. Ik ga natuurlijk proberen om zo snel mogelijk weer op te krabbelen, maar nu laat ik mezelf maar even gaan. Even alles eruit. Waarschijnlijk reageer ik de komende dagen even erg weinig. Ik hoop dat er gauw wat vooruitgang geboekt word zodat de spiraal zich weer positief omdraait. Op dit moment zie ik alles even heel somber in. Dat was het even voor nu. Ik lees af en toe wel mee, maar meer ff niet. Moet ff weer tot mezelf komen.
hoi hoi, We heeft hier op de chinese geslachtskalender gekeken wat het ging worden en het klopte?? Aangezien er al wat mensen zijn die het geslacht weten. Daar was ik eens benieuwd naar... Hij geeft bij ons een meisje aan dus ben benieuwd.
@bumpie bij mijn 2 eerdere kinderen klopte het allebij!!! en nu staat er een meisje dus ben ook erg benieuwd, alle pendels die ik vi deze fotum heb gekregen zeggen ook allemaal een meisje hahaha..... 7 april 20 weken echo dus ben benieuwd of we het dan te horen krijgen. zijn er mensen die de 20 weken echo al hebben gehad, mijn vraag is zeggen of vragen ze wel of je wilt weten wat het wordt of kan het ook zo zijn dat ze dat niet doen? ik ga er echt wel naar vragen hoor wij willen het allebij weten en me kids ook ben benieuwd hier een foto van toen ik 15 weken was http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44954-albums6305-picture33533.jpg