Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    nou gister ochtend toch maar even naar de dokter gegaan, ik had zulk branderig gevoel als ik naar de wc was geweest, ik dacht al nee geen blaasontsteking he, nou in een potje geplast en ingeleverd en ja hoor een blaasontsteking, nu een antibiotica meegekregen 4 pillen op 1 dag, moet wel zeggen dat de medicatie wel snel werkt ,ik heb het branderige gevoel gelukkig niet meer....
    ben benieuwd of het nog een beetje druk is dit weekend op zp, als het goed is zou het vandaag ook lekker weer worden..ben benieuwd.

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @luusje84: beroerd dat je een blaasontsteking hebt zeg. Maar wel fijn dat je er nu achter bent en je meteen antibiotica hebt. Hopelijk is het snel over!

Hier wordt het vandaag wel mooi weer, morgen niet zo. Misschien maar weer naar het strand dan... Of de duinen...

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Bumpie, maak je je nu al druk om de stuitligging ;)
    Ties lag tot 33 weken dwars, daarna in stuit en het kwam helemaal goed :)

Ik zag een paar heeeel mooie echofoto's! Ik heb ook zin in de echo, maar moet nog 8 dagen wachten jammer genoeg.

Luusje, dat kun je aan de vorm van de buik echt niet zien hoor! Vriendin van mij droeg een keer van voren en een keer helemaal rond en heeft twee meiden ;)
    Vervelend dat je een blaasontsteking had!

Over het weer: dinsdag wordt het 17 graden!! Wow!

Hier is alles goed, man is vandaag de hele dag weg en dat is echt saai! Denk dat ik met Ties naar een speeltuin ga. Verder ben ik de laatste dagen ineens weer super moe, dat is minder fijn.

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    goedemorgen dames,

hier wordt het ook een prachtige weekend, zonnetje schijnt nu al lekker.
    dit word het laatste weekend boekhouding afrondenen hoop vanavond de belasting de deur uit te kunnen doen.

dan gaan we volgend week weer eens verder frubbelen aan de geboortekaartjes.

er word de laatste tijd zoveel getypt zonder dat ik niet op iedereen reageer.
    maar die hormonen die je hersenen aantasten begin ik ook zo af en toe te merken, erg irri als je normaal pietje precies ben maar ja alles voor een goed doel.

en iemand had het er over om niet op internet te zetten dat je weg bent, deels ben ik het er mee eens tenminste ik doe het ook niet hoor.
    zelf de telefoon zet ik niet op voicemail van het bedrijf dat we er een paar dagen niet zijn.

terwijl er nooit iets gebeurd in de wijk dus eigenlijk wel raar maar gewoon zekere voor onzekere.

hier gaat het buikje ook wel opvallen, het lubberende vet krijgt dus nu echt een mooie bolling(al zeg ik hetzelf) en word stevigerder.
    ouders zeggen ook dat je het nu begint te zien.

gisteren naar de gooische vrouwen film geweest en sorry als ik iemand kwets is niet mijn bedoeling maar ik snap dan niet die moeder die allemaal in hun zaal zitten met hun 8-9 jarige dochter.
    je weet gooische vrouwen is taalgebruik heel cinisch, snappen ze niet volop drank gebruik en sex in overvloed in beeld.
    nou lekker dat je daar dan zit met je kind.

en dan achteraf zeggen dat je dat niet had verwacht, nou als je de serie volgde kon je het een beetje raden.

nou ik lees vanavond of morgen wel weer alle nieuwtjes bij
    al zal het inderdaad misschien stil zijn in nederland moet je van de zon genieten als die er is morgen kan het zo ineens weer regenen

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    oh ja ik wil ook weer een echo al heb ik gee klagen heb tot nu toe iedere 4 weken een echo.
    9 en 12 weken medisch, 16 weken pret.

met de 20 weken echo zei ze dat ik hem maar moest plannen als ik 21 weken was dan kon ze alles zeker goed zien door het vet.
    al ben ik dan ook weer geen oliebol hoor zei de echoscopiste ze heeft erger gezien.

dus ik heb hem pas 25 maart als ik 21,2 weken ben.

dan plan ik met 25 weken nog een pretecho en dan heb ik blijkbaar met 30 weken nog recht op een medisch.

en dan gaan we braaf wachten tot dinges zich aan de wereld wil laten zien

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    luusje beterschap!

@ego: daniel is nog steeds ziek:( maar hij heeft gelukkig wel weer 2 goei nachten gemaakt:) en mama dus ook:) verder niet veel nieuws. Alleen mn buikie begint nu lekker rond te worden ipv opgezet:) ikke blij!!!!:D nu alleen nog het lood uit mn boobies...:D

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    goeiemorgen allemaal!

@Lindangel jammer dat die bruiloft zo onhandig uitkomt voor jou! mijn broer gaat trouwen ca. 2 maanden na uitgerekende datum en heb nu al moeten afspreken dat de baby dan naar mn schoonouders gaat, voelde wel beetje raar.. en ben ook bang dat ik dan nog niet in een leuk jurkje ga passen, hopelijk herstelt mijn lichaam beetje snel ;)

oh ja ook maar nog eens een buikfoto van nu 19 weken + 3 dagen.. nog steeds erg bescheiden als ik de rest zo zie maar er zit zeker groei in :)

8. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @lindangel: Jah das wel vervelend van die bruiloft! Ik heb precies hetzelfde, me broertje gaat trouwen. Begin september... Wel leuk voor de foto's!! Staat de kleine er ook op, maar verder is het niet zo handig als je bv wil gaan geven ;)!

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @bruiloft: oh, ik ben gelukkig niet de enige...
    Ik weet nu echt nog niet hoe ik dat ga doen. De enige optie is denk ik gewoon de baby meenemen (ik heb helaas geen oppas waarbij ik een paar weken oude baby achter kan laten, wel een paar vriendinnen, maar die komen ook), maar ik denk dat ik dan wel op tijd naar huis ga. Gewoon naar de ceremonie en dan uiterlijk om 21.00 uur weg.

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB

Ik denk een meisje zo aan je buik te zien :)

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ik heb wel ineens kramp in mijn voet/been soms, had ik voorheen nooit!

12. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Oh, ik dacht een jongen... :D

13. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    hehe, ach ik dacht bij mijzelf ook een jongen en het is een meisje... dus ja.... bind mij er dus maar niet op vast ;)

Al moet ik zeggen dat het tot nu toe bij iedereen klopt in mijn omgeving wat de chinese geslachtskalender zegt...
    Zou dat eens proberen ;)

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb alleen laatst twee verschillende kalenders ontdekt.. De een zegt bij mij jongen, de ander meisje :D

15. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo

nou de chinese kalender zegt bij mij een meisje
    ik heb al verschillende pendels gekregen en de meeste zeggen een meisje 1 zegt een jongen
    nog even 4 weekjes wachten dan de 20 weken echo en dan weten we het. ik heb al een zoon en een dochter en mijn man heeft uit een eerdere relatie ook al een zoon dus hoop stiekem toch wel op nog een meid dan hebben we 2 jongens en 2 meiden :)

we zullen zien hahaha

16. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @bruiloft; Wij geen bruiloft in de nabije toekomst (gelukkig), maar ik kan me voorstellen dat het wel lastig is met zo'n klein baby'tje. Wij hebben in begin november wel een "familieweekend". Mijn schoonouders zijn dan 40 jaar getrouwd en willen dan met de kinderen en kleinkinderen een weekend weg in een bungalowpark oid. Opzich wel leuk maar wel erg druk lijkt me (In totaal met 8 volwassenen en 7 kinderen!!). Maar goed, dat zien we dan tegen die tijd wel weer.

Ego; vanmiddag zijn we even de stad (Dordt) ingegaan en heb schoenen en een broek voor de kleine man gekocht, een overhemd voor manlief en een positiespijkerrok voor mijzelf :) .
    We zijn maar 1,5 uur weggeweest, maar ik was kapot toen ik thuis kwam. Ik wilde eigenlijk nog naar de speelboerderij met m'n zoontje, maar dat zag ik toch maar niet zitten. Nu is 'ie met papa lekker op z'n driewieler buiten.
    Hopelijk blijft het weer een beetje zoals nu. Het is echt zooo heerlijk!!! Lekker genieten man!! :)

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bruiloft: niet echt ideaal nee als je zo'n ukkie heb! hoewel, als ze nog veel slapen liggen ze veel in de wagen/maxicosi en hoef je er niet continu op te letten! toen daniel ruim 9maanden was si mn zus getrouwd en heb daniel meegenomen, maar wou dat ze eerder was getrouwd zodat hij veel minder aandacht nodig had! nu wou hij overal heen kruipen en kon je hem echt niet de hele dag in de wagen houden!

@krampen: hier 1x gehad in mn been, en als we "bezig" zijn vaak in mn bil:(

@hier: daniel ligt al voor de 3de keer vandaag op bed, normaal 1x dus gaat goed:( hij heeft heel de tijd rond de 40graden vandaag:( maar hij drinkt gelukkig wel supergoed!
    En ik ben bezig met mn eerste taart te bakken! staat nu af te koelen, straks nog vullen en bekleden, ben benieuwd hoe het gaat worden:D en nu zit een heerlijke salamipizza in de oven!

18. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @guppekop: dat kinderen dan rustig slapen gaat helaas niet altijd op. Mijn zoontje sliep de eerste tijd maar een uur of 10 per dag. En toevallig was ik laatst op kraamvisite ('s avonds) bij een babietje van 4-5 weken en die was juiste elke avond heel onrustig (veel huilen enzo).
    Bovendien wordt het ook een enorme bruiloft (een eerste gastenlijst bevatte 300 personen :$), dus de vraag is natuurlijk hoe dat samen gaat.

Maar mijn vriend stelde al voor om anders maar af te wisselen ofzo.

Naja, we zien wel. Ik kan me nu wel druk maken om hoe het dan gaat, maar ik heb natuurlijk geen idee.

Ik hoop voor nu alleen wel dat mijn vriendin zal begrijpen dat ik in het slechtste geval maar heel kort kom.

Wel fijn trouwens dat het met daniel de goede kant op gaat!

Mmmm lekker taart!

@Cindy: wel jammer dat je zo snel moe bent zeg! Maar fijn dat je in ieder geval weg bent geweest.
    Inderdaad: het weer is prima zo!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    hier ging om 7u mn wekker, daniel! aargh! hij is nog steeds ziek:( als het weer boven de 40graden komt vandaag ga ik denk toch maar ff HAP bellen... hij heeft al vanaf donderdag koorts en wil niet eten, alleen heel veel drinken.

Maar ik merkte van de week wel dat ik minder moe word:)

oh, moet eten! doeg!

Deel Deze Pagina