@Bevallen; Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Dit heeft heeft ook met de vorige zwangerschap en bevalling te maken, dus op medische gronden. Ik beval in het Albert Sweitzer Ziekenhuis in Zwijndrecht; ook een klein, maar fijn ziekenhuis waar ik het verplegend personeel op de afdeling allemaal al ken. Dit komt omdat ik daar al zo vaak opgenomen ben geweest. Ze kennen mij zelfs ook nog bij naam! De vorige keer hebben ze me heel goed begeleidt, dus dat mogen ze nog een keer doen. Het enige waar ik een beetje mee zit is dat Maarten geen rijbewijs heeft (ik wel) en hoe ik dan in het ziekenhuis moet komen. Ik zit al aan een paar mensen te denken om te vragen of ze dan willen rijden, maar dan moeten ze wel bereidt zijn om dag én nacht te willen..... Dat vindt ik wel een beetje lastig. Ook moet er dan iemand zijn die voor Thijmen zorgt als ik naar het ziekenhuis moet. Best wel vervelend een man zonder rijbewijs!!
bevallen: verplicht in het ziekenhuis vanwege keizersnee bij daniel. Of het nu weer keizersnee word is nog niet zeker maar ik verwacht het wel omdat mn bekken te smal was bij daniel.
lees ff mijn berichten teurg... yoga was n flop... nu ga ik toch met de gym starten... succes met t maken van een keuze!! opendag in het ijsselland ziekenhuis viel me tegen de afdeling mocht je niet op ivm privacy das logisch maar zet dan niet in je posters wilt u ook eens KIJKEN IN een bevallingskamer?? tja dat wilde wij wel niet dus... op een gang een kraambed en daar werd verteld... verder alleen maar foto boeken... dus niet helemaal naar verwachting... de mama mazzel dagen waren top he!! ook zo lekker geshopt?? ikke deze keer eens lekker voor mezelf... kleding had ik echt nodig dus goed geslaagd!! het kamertje is af grote spullen staan! nu nog een matras kopen... tips??? kinderwagen hebben we maxi cosi hebben we ja volgens mij echt alles wel... de geboortekaartjes zijn als proefdruk aangevraagd dus spannend! ben zo benieuwd onze naam te zien staan!! gaan jullie nog een fotoshoot 3d echo of bellypaint doen????
Hallo dames..... heb net de 20 weken echo gehad en alles was GOED GELUKKIG!!!!!!!! maar jullie willen natuurlijk ook wel weten wat het wordt hahahahaha nou kan jullie vertellen dat iemand mij kan aanpassen in de lijst HET WORDT EEN.......... MEISJE !!!!!!! ik ben helemaal op die roze wolk ga nu nog even nagenieten en op internet snuffelen fijne avond xxxxxxxxxxxxxx
heb helaas last van mijn rug en rechterheup. soms zo erg dat 1 stap net teveel is en ik dan licht door mijn benen zak. denk omdat ik het de laatste week druk heb gehad met verhuizen maar goed het kan allemaal veel erger. ik ga nu lekker slapen moet er morgen weer 4 uur uit. het is wat als de bus 5.20 gaat en je eerst 4 km moet fietsen door het bos. dinsdag naar de vk ben dan al in week 24 tijd gaat echt snel!
@Luusje, van harte met de goede echo! Wat leuk; een meisje!!!! @Ego; vanavond voor de 3e keer naar zwangerschapszwemmen geweest en ik moet zeggen; dit is de eerste avond dat we echt flink moesten zwoegen... Ben echt gebroken, maar heb wel een voldaan gevoel. Er zijn nu ook wat nieuwe zwangere bij, dus ben niet meer degene die het minst ver is. Vanavond was ik de enige die al een kind had, dus natuurlijk ook vragen gekregen hoe het was bij de 1e... wel leuk. Ik ga nu ff bijkomen op de bank.....
Luusje, super een goede echo! En leuk een meisje! Hier ook alles super goed! Kleine was flink aan het draaien, dus echo duurde 40 minuten Hebben ook nog van hem kunnen genieten in 4d! Hij lag mijn zijn voetjes beneden, en hoofdje tot navel dus rechtop. Gewicht was de eerste meting 395 gram, 2de meting 374 gram met een lengte van volgens mij 27/28cm. Toekomstige Opa en Oma vonden het super interessant en leuk. En het is echt voor 100% zeker een jongen . Zal morgen foto's plaatsen.
Luusje: gefeliciteerd! Leuk een meisje! Gelukkig zag alles er goed uit op de echo. Ik heb afgelopen nacht nachtdienst gehad, maar zat om 5.30 bij de huisartsenpost. Vanaf 2 uur had ik al hartkloppingen die niet weggingen. Ik werd later ook nopg kortademig en voelde me soms ook erg flauw worden. Er was niets bijzonders ondekt (gelukkig). Vannacht ben ik toch maar gaan werken en moet morgenochtend een bloedonderzoek i.v.m. de hartkloppingen. Moet dan wel nuchter zijn, dus ga vanaf 1 uur niets meer eten. Er was een bewoner van 't werk jarig en ga daar zo nog wel even een gebakje van eten. Daarna word het de hele nacht werken met een knorrende maag. Als de hartkloppingen nu maar wegblijven.
ik ben zo blij en aan de andere kant kan ik het nog niet geloven hahahahaha mijn dochter werdt helemaal gek toe we het vertelde rondjes om de auto rennen jes jes jes jes jes zei ze toeminste schreeuwde ze hahaha ga ze nu maar omkleden en zo naar school toe brengen en dan in huis maar weer verder , morgen ga ik beginnen met verfen eindelijk groetjesss
Goede morgen! @Gym: hier wel opgegeven voor zwangerschapscursus, maar gaat alleen door als er een groepje is. Bij Megan ook gedaan maar toen was er dus geen groepje en was ik alleen en dat vond ik niet leuk. Uiteindelijk nog 2keer bij een groepje gezetten maar geen contact aan over gehouden.......dus duimen dat het doorgaat. @Bevalling: hier ook verplicht in het ziekenhuis ivm schildklier en nog wat andere aandoeningen. Anders had ik ook voor het ziekenhuis gekozen hoor. Vandaag naar de gyn toe voor controle.
@ luusje: gefeliciteerd met de mooie echo! En super leuk dat je gevoel klopte! @ bevalling: Ik laat het er op aankomen. In principe gewoon thuis dus en anders ziekenhuis. Zo had ik het ook in mn hoofd bij Nicole. Maar ja die wou 2 weken langer bij mama blijven dus toen moest ik verplicht naar het ziekenhuis. Ik moet nog wel even afwachten verder omdat ik in week 30 en 32 extra echo's krijg. Groeiecho's om te kijken of alles goed is en of deze ook niet te klein is. Nicole hadden ze geschat op 3300 maar was maar 2670 dus vandaar. Als deze toch ook te klein is dan gaan ze kijken of het beter is om in het ziekenhuis te bevallen. @Ego: Net ff heel vreemd: ik werd ontzettend beroerd, licht duizelig en kreeg het vreselijk warm. Ff gaan liggen en binnen 3 minuten was het ook weer weg. Heel apart! maar voel me nu wel weer aardig. Straks ff wat huishoudelijke klusjes doen en natuurlijk genieten van Nicole.. Hihi het lijkt wel of ze gaat rennen ipv lopen
Goedemorgen! Delfina, ik denk een hoge bloeddruk zoals ik het lees, rustig aan! Echo foto's van gister: Bekijk bijlage 142738
Luusje, dus de kleine meid is helemaal door het dolle heen dat z'n een zusje krijgt, leuk! Sloppy, hoop ook voor je dat het door gaat! Cindy, gezellig dat er meerdere meiden bij zijn gekomen! Was dus wel even goed dat zwemmen.