Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja wat dat betrefd zijn we erg vruchtbaar;) Wat ik wel heb geleerd is op mijn eigen gevoel te vertrouwen, ik had toen vanaf het begin al een gevoel dat het niet goed zat en dat bleek dus ook zo te zijn. Bij Julian en Milan had ik meteen een goed gevoel en tot nu toe heb ik dat nu nog steeds dus heb er nu ook het volle vertrouwen in dat het goed zit!

Wel leuk dat we toen samen zwanger waren en nu weer!!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is nog wel rustig hier, zijn natuurlijk ook nog maar net begonnen maar toch hahaha Ben benieuwd hoeveel mama's er nog bij komen.

3. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Ingrid...ja inderdaad! Laten we dan nu afspreken dat we het samen gaan voldragen!
    Ben blij dat je er nu een goed gevoel over heb...veel last van kwaaltjes?
    Hier met de dag wel wat meer..merk dat ik makkelijk moe begin te worden en vanochtend beetje last van me borsten.
    Verder weinig eetlust...wat erg vreemd is voor mij!
    Moet mezelf er steeds aan herinneren..dat ik zwanger ben! ;)
    Gaat het met Julian en Milan goed??
    Hier gaat het met ons zoontje erg goed, groeit als kool ruim 11kilo, volgende week weer naar het cb krijgt tie zijn prikjes weer ..loopt rond te tafel, langs de kasten af...en staat los.
    Nu volop aant oefenen met stappen...met 2 handen vast.
    Tis een vrolijk ventje...lacht naar iedereen! Nou dit is een zeer korte samenvatting over mijn zoontje!

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ja inderdaad rustig...ik was al opzoek gegaan of wij wel in het goede topic zitten!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Afgesproken!!!!

Geen last van kwaaltjes behalve erg moe!! Kan echt elk moment op de bank gaan liggen slapen;) Verder eet ik minder en ben ik sneller geirriteerd:)

Julian is een echte 2jarige die denkt dat hij al 3 is hahahah. Constant aan het kletsen, spelen en uitdagen. Hij is wel, bijna, altijd vrolijk en gezellig. Is nu bijna 13 kilo en de laatste keer 84cm dus groeit rustig door in zijn eigen lijn.

Milan is ook lekker vrolijk en druk, ook luid en duidelijk aanwezig meestal hahaha. Verder druk bezig met rollen, proberen te kruipen alleen vergeet hij zijn armen mee te bewegen waardoor hij voorover op zijn neus valt. Hij valt wel zacht dus doet zichzelf geen pijn dus het is wel grappig om te zien. Verder kan hij steeds beter zelf zitten alleen zodra hij iets ziet volgt zijn hele lijf zijn armen en ligt dan dus weer op de grond hahaha. Hij is denk ik inmiddels rond de 8 kilo en tussen de 65 en 70cm. Wel is het een echte lekkerbek en als het aan hem ligt dan eet hij de hele dag door.

Dat zijn dus mijn kindjes hahaha

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ook, dacht misschien is er een ander topic geopend waar iedereen zit maar dat is het niet dus denk dat we gewoon geduldig moeten wachten tot er meer mensen bijkomen;)

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

Heerlijk om te lezen over jou boys!
    Was een 3e kindje voor jullie wel de bedoeling? Omdat je schreef dat het niet helemaal gepland was. Of is dit echt een verassing??

Hier ook nog 2 (stief) dochters die parttime bij ons zijn, 2 meisjes van 7 & 9jr.
    Het 2e kindje(voor mij) & 4e kindje (voor mijn man) zal ons gezin compleet gaan maken!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Een 3e kindje was wel de bedoeling alleen wilden we eigenlijk wachten tot april maar ja als je wel sex hebt en geen ac gebruikt dan is de kans natuurlijk altijd aanwezig. Op het moment dat ik er achter kwam dat we het hadden gedaan in mijn vruchtbare periode wist ik al bijna meteen dat ik zwanger was aangezien we elke keer nog bij de eerste keer meteen zwanger waren;) Dit wordt wel ons laatste kindje.

Partime, is dat dan om het weekend of wel een gedeelte van de week? Wel lekker druk bij jullie als z'n dochters er zijn of niet? Lijkt me wel heel gezellig!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jij hebt trouwens al wel snel een echo, is dat met een speciale reden als ik vragen mag of gewoon standaard procedure bij je vk? Ik moet morgenochtend de vk even bellen om de intake te plannen, ze maken inmiddels ook zelf de echo's dus ben benieuwd wanneer de eerste echo gepland wordt!

10. Tulli

Tulli Niet meer actief

Super vruchtbaar dus! Hier zwanger in 3e ronde clomid...bij me zoontje was dit in de 4e ronde...dus in combi met de clomid mogen wij zeker niet klagen!

Meiden zijn hier van de 14 dagen 5 bij ons en 9 bij hun moeder. Dus ook door de weeks. De helft van alles vakanties en overige vrije schooldagen. Alle 1e lijns verjaardagen van ons gezin zijn ze ook bij ons. Dus al met al...zijn ze zo'n 1/3 van de tijd bij ons. En soms zelfs meer...omdat er nog al eens wat verschoven word, wat zich uit in meer dagen bij ons!
    Ja heeel gezellig, als ze net weg zijn ben ik altijd even blij...even wat meer rust in huis. Maar tegen de tijd dat ze weer horen te komen ben ik weer blij dat ze er zijn omdat ik ze dan mis. Snap je?

11. Tulli

Tulli Niet meer actief

Dit is een extra echo omdat ik via MMM zwanger ben geworden. Ik val nog onder de gyn...hopelijk wordt ik 14dec. overgedragen aan de vk.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is zeker niet verkeerd in combi met de clomid, je hoort wel eens andere verhalen dat het dan nog heel lang duurt.

Wij zijn idd net iets te vruchtbaar soms hahaha, hierna mag mannetje ook een strikje laten leggen want anders hebben we straks een elftal;)

Dat is wel een goede verdeling, kan me voorstellen dat je blij bent als het wat rustiger is als ze net weg zijn maar ook dat je blij bent dat ze weer komen.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oke, nou wel leuk dat je dan al mag spieken naar de nieuwe baby!!

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

Jep dat is het voordeel dan weer!
    Als deze zwangerschap voldragen is en er is een gezonde wolk van een baby geboren...dan gaat mijn man ook een strikje leggen! Ons huis is dan volgeboekt ;)

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik ga even kijken of ik nieuwe leden kan werven voor dit forum ;)

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahahaha, wij zitten nu in een huurhuis maar hoop dat Roeland weer snel werk heeft (is net ontslagen:() zodat we kunnen gaan kopen. Hebben nu op de eerste verdieping 3 kamer en dan op de tweede verdieping een zolder maar zolang we hier wonen zullen we de zolder moeten gaan verbouwen tot slaapkamer voor ons en onze kamer wordt dan de nieuwe babykamer. Best zonde omdat we hier gewoon weg willen maar wil wel iedereen een eigen kamer geven dus dan moet het wel;) Ons huis is dan dus ook volgeboekt met deze baby erbij.

17. Tulli

Tulli Niet meer actief

Balen dat Roeland net ontslagen is..dat geeft weer veel onzekerheid. Werk jij? Ik ben fulltime huismama...mijn man heeft een eenmanszaak, ik doe zijn administratie thuis...dus al met al...heb ik genoeg te doen! Vind het nu heerlijk zo, al heb ik er even aan moeten wennen.
    Ja wel zonde dat je nu een huis moet aanpassen terwijl je weet dat je weg wilt...zeker omdat het huur is...het doet niets met de waarde van de woning. Waarschijnlijk als je daar weg gaat moet je het ook nog terug brengen in de oude staat.
    Een eige kamertje is wel fijn! Maar....kindjes kunnen ook prima samen op een kamer slapen, vroeger deden we niet anders.
    Wij gaan dit jaar nog verbouwen...er komt een uitbouw aan en een apart kantoortje. Wat nu het kantoortje is op de verdieping wordt de babykamer...dus hier ook nog een heeeeeele verbouwing voor de boeg.
    Ik ga nog even met me man kletsen...en daarna vroeg naar bed!

Groetjesss!

18. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Hoi,

ik kom mij ook even melden, ik ben waarschijnlijk 3 augustus uitgerekend van mijn tweede kindje.

al voor ik een positieve test had wist ik al dat het raak was, gelijk vanaf dag 1 ben ik al misselijk, moe en koud... hopelijk gaat het snel over, bij mijn vorige zwangerschap had ik nauwelijks ergens last van, dus ben ik nu al bezig met regelmatig eten en hopen dat het allemaal binnen blijft... (gelukkig is dit tot nu toe nog altijd gelukt) dus als iemand een goed werkende tip heeft hoor ik dit graag.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Welkom en gefeliciteerd!!! Wat mij goed heeft geholpen, op een paar weken na maar toen hielp alleen emasefen, was kleine beetjes eten. Zodra ik alleen maar 3 maaltijden op een dag had was ik tussen door misselijk tot ik weer wat ging eten dus dan maar elke keer een beetje om de misselijkheid te onderdrukken. De ene keer een broodje en de andere keer een stuk komkommer, appel, banaan of iets anders kleins.

20. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Dank je, zal ik dat gaan proberen... ik heb nu wel standaard een zakje met tarwebiscuitjes mee zodat ik in ieder geval regelmatig wat kan eten... dat gaat gelukkig goed.

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik eten wat ik wilde zonder ook maar even misselijk te zijn, dus dit is even wennen... Ik hoop dat dit betekend dat ik misschien nu zwanger ben van een jongetje (heb al een meisje, waardoor ik een lichte voorkeur heb voor een jongetje, maar nog een meisje is natuurlijk ook harstikke leuk)

Desondanks heb ik nu wel de angst dat het mis kan gaan... terwijl ik daar de vorige keer helemaal niet bang voor was... Binnenkort even een afspraak inplannen bij de VK voor de eerste intake... Ik kan niet wachten om over een poosje al weer een echo te krijgen van het nieuwe kleintje...

Deel Deze Pagina