leuk! nou maar hopen dat je ukkie de normale tijd wil uitzitten binnen toen ik trouwde was ik 7weken ongeveer, was ook neit helemaal de bedoeling gelukkig paste mn jurk nog wel want mn (.)(.) waren in die tijd best dikker @manonenmike: ziet er vrolijk uit! @kamertje: hier ook nog zo goed als niks aan gedaan. Tja, met verhuizing kan je ook niet alles tegelijk Maar als het goed is is daniel zn kamertje "klaar" van de week zodat hij daar kan gaan slapen en dan kan ik op babykamertje gaan verven etc. Weet alleen nog niet echt wat ik wil En scheelt natuurlijk ook dat we de dignen van daniel nog hebben en kunnen hergebruiken omdat het neutraal gehouden is toen @alcohol: als ik jullie zo hoor ben ik blij dat ik nooit alcohol drink nou is het zo goed als niks wat ik moet laten staan. @lijst: valt me wel op dat de meeste in de eerste helft van aug zitten
@Alcohol; hier ook geen alcoholdrinker en geen roker... Scheelt inderdaad volgens mij best wel, want ik hoef er verder ook geen moeite voor te doen... @Lijst; nu je het zegt.. ja, veel in de eerste helft van augustus...
Manonenmike, echt vrolijk dat behang! heb vandaag het bedje wit geschilderd. Moeten nu alleen nog plinten en wil nog iets vrolijks voor op de plaat die we tegen de muur gaan ophangen. @alcohol laten staan: op vakantie vond ik het soms echt wel lastig, normaal gezien pak ik 's middags een glaasje of cocktail en 's avonds ook nog wel. Heb 1 avond een malibu ananas genomen en die samen met mijn schattie opgedronken en ik heb een keer een alcoholvrije cocktail genomen met sterrestokje en al haha! Maar tis voor een heel goed doel he! Die fles liquor 43 wacht wel op mij Ja t was heerlijk weer vandaag, mijn manneke heeft de stoep helemaal schoongespoten met de hoge druk reiniger, ziet er weer uit als nieuw. En ik dus bedje geschilderd. Morgen weer voor t eerst ah werk na onze vakantie, zal wel weer tegenvallen.... Nou ja, nog maar 2 maanden! Sloppyslayer, wat gaaf dat je met zo'n enorme toeter gaat trouwen! Ik ga mijn bedje opzoeken. trusten dames!
Goedemorgen! Ben weer terug van weggeweest en helemaal bijgelezen. Fijn dat de lijst nu helemaal up to date is en alle "zwarten" eruit zijn gevist. Nu hebben we tenminste overzicht. Sloppyslayer, wat vervelend dat het allemaal niet zorgeloos verloopt. Mijn vlos vindt niet aankomen ook niet erg, maar als je veel overgeeft en met je schildklier zit is dat natuurlijk wat gecompliceerder dan bij ons. Veel sterkte! Alcohol, ik mis het ook!wacht maar tot het straks 30 graden is, dan wordt het nog erger. Hier gaat alles goed, veel buikpijn sinds ik op mijn buik heb gelegen tijdens seks 2 weken terug, omdat het blijft ga ik toch maar eens de vlos vragen vandaag. Gelukkig voel ik de kleine echt heeeeel erg goed en zijn De schoppen ook al duidelijk zichtbaar. (en ik heb toch maat 48!)
manonenmike mooi behangetje, ze zijn zo leuk woezel en pip. Vanmiddag sjoppe voor zoonlief. De korte broeken passen nog alleen nog wat shirts halen. We gaan over 2 weken op vakantie naar Egypte , en daar is het behoorlijk warm al zag ik. Heb niet heel veel zin. Is al in augustus geboekt. We gaan met de hele familie mijn moeder word 55. Vind het nu wel een beetje eng met het eten enz. Maar volgens zoover is het een goed hotel en de meeste recencies zeggen dat ze niet ziek geworden zijn. Ben benieuwd. Heb al een apotheekje ingeslagen. Maar wel lekker nog een weekje relaxen tussendoor. Vrijdag 3d echo zooooo benieuwd naar ons mupke ! Fijne dag vandaag hier schijnt lekker het zonnetje !
zo, weer heerlijk weertje buiten! slapen: word steeds groter drama, kan niet echt lekker meer liggen binnenkort toch maar een borstvoedingskussen halen, kijken of het dan beter gaat. Gistermiddag had ik kussen van manlief onder mn buik gelegt en toen heerlijk geslapen maar die is niet blij als ik dat elke nacht ga doen zo, straks daniel zn kamer verder verven/lakken dan kan dat van de week behangen worden en kan ik het afmaken en dan kan ik eindelijk met babykamer beginnen als ik idee heb hoe ik het wil Maar "moet" de keukenkastjes ook nog opschuren en lakken want die zijn ook lelijk. Mja ik zie wel wat ik eerst ga doen
@ gewicht.... pffff ik ben echt super aan het aankomen! Zeker al 8 Kilo ofzo!! (als het niet meer is)... ben altijd een spriet geweest en ben nog nooit zo groot geweest... ik moet er ook echt aan wennen.... geen enkele kleding past en staat (mede omdat je lichaam niet in proporties is.... ).... wat een hel!! Kan niet wachten tot ik bevallen ben en klaar ben met borstvoeding om weer lekker te gaan sporten en lijnen!! Ik ga voor "binnen 3 maanden strak".... @ slapen; Hier gaat het slapen ook niet echt lekker.... vanmorgen wakker geworden met ontstoken ogen Maar heb sinds dit weekend een voedingskussen en slaapt wel een stuk lekkerder...
ik heb dit weekend ook me voedingskussen maar te voorschijn getoverd. Wist ook niet meer hoe ik moest liggen. zo irri. Maar met voedingskussen ligt het een stuk fijner
@ slapen... ook hier dikke ogen... vanavond weer naar de vk, controle en de rest vd dag lekker een dagje in de tuin hangen... alhoewel ik verbrand levend als ik niet uitkijk! wat een weertje he dames! iemand nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?? (behalve naar een roseeetje snakken) hahaha oja de eerste bloedneuzen zijn nu ook een feit....:x
Hallo dames! Heeeerlijk klinkt dat, die vakantie naar lanzarote! Wij gaan over 5 weken, weten nog niet waarheen, ws Italie of Griekenland. Zin in als ik jullie zo hoor! Dit weekend naar zee geweest met de kids van mijn zus. Heerlijk was dat! iets heel anders: ik heb meegedaan met het consumenten panel van noppies. Een ochtend discussieren met allemaal zwangere meiden over de kleding en het merk enzo. Als bedankje heb ik een hele coole spijkerbroek gekregen en ze zeiden; als je nog iemand weet die zich wil opgeven... ze doen dit eens per maand. Je kan je opgeven bij froniek.tesselaar@noppies.com. Was erg leuk, afgesloten met een lunch, echt super. Is wel in Lelystad dus was wel een stukkie rijden voor mij, maar reiskosten worden ook vergoed, prima geregeld! Hier 7 kilo aangekomen bij 22 weken, ik vind het prima. Ik had gehoopt op maximaal 80 kilo uit te komen maar ik vrees dat ik daar toch net wat overheen ga... en die strak binnen 3 maanden: heb van de week in de Jackie een tip gelezen van iemand dat het helpt om na de zwangerschap zodra je dus weer mag afvallen/sporten, om dan 3 weken de corrigerende hemdjes van de hema te dragen. Er stond non-stop, maar snachts lijkt me niet logisch haha Voor iedereen die niet hoeft te werken: grrr geniet er dan maar van haha
Oh wat was het toch weer een heerlijk weer in het weekend en vandaag ook. Gister even lekker naar het lauwersmeer geweest en vandaag gewoon ff gezellig bij mn moeder in de achtertuin. @slapen: tja ik slaap ook al een tijdje met een kussentje.. Ligt toch wat beter.. Merk wel dat de kleine uk soms erg druk is 's nachts. Dan zit slapen er niet echt in. @ alcohol. Ach ik dronk ook wel graag een biertje, maar ik moet zeggen dat ik het nu helemaal niet mis. @ ego. Vandaag bericht gehad van de advocaat. Deze week zullen alle benodigde papieren voor het verzoek tot faillissement van mn man zn oude werkgever, binnen zijn. Kortom dat verzoek kan dan eindelijk de deur uit. Beetje jammer dat het dan nog 3 weken kan duren maar ja we gaan weer een stapje vooruit. Dus wij hopen maar dat er gauw een rechter over beslist. Als de boel failliet is kunnen we eindelijk naar het UWV stappen om alsnog al het achterstallige loon enzo te krijgen. Maar ja nu eerst nog rustig afwachten, ook al is dat rustig soms wel erg moeilijk. Nu lekker languit op de bank. Ben helemaal suf geworden van het weer. Iets te lang in de zon gezeten denk ik
@Josjo: Ik heb me op gegeven hoor bij noppies Lijkt me leuk om te doen! Wat die hempjes betreft ik draag nu van die steunende voor tijdens de zwangerschap en ik slaap er erg graag in. @slapen: Wat is dat?? Ik slaap gewoon heel slecht maar niet omdat ik niet lekker lig, ik ben gewoon al heel vroeg wakker en ik ga laat naar bed omdat ik nog niet kan slapen.. @strak in het pakje na de bevalling: Daar ga ik niet van uit hoor. Voor Megan 3keer geopereerd aan mn eilijder en daardoor al een flubberbuik dus na 2 zwangerschappen denk ik dat het niet meer vanzelf goed gaat komen hoor Heb ook veel gesport en probeer nu echt heel veel te lopen om mijn buikspieren sterkt te houden. Meer kan ik niet doen. We zullen het gaan zien. Maakt me ook helemaal niks uit @Delfina: Oeh wat een vervelende situatie! Ik hoop dat het faillisement snel is uitgesproken en daarna het loon snel zal komen. Hier net heerlijk met mijn ouders en Megan naar de speeltuin geweest. En nu licht die kleine uitgeteld in haar bedje Mama ff rust............hihihi Hier sinds vorige week onder de jeukende kleine bultjes dus vandaag ff naar de huisarts toe geweest. Waarschijnlijk alergies geworden ,door de zwangerschap, voor bodylotion. Nu een week helemaal niks gebruiken en als het dan niet weg is weer terug komen.
Ik heb vandaag een verschrikkelijke rotdag gehad. Ik belde de huisarts voor de uitslagen van m'n bloedonderzoek i.v.m. de hartkloppingen. De uitslagen van mijn schildklier waren goed, alleen is de stollingsfactor in mijn bloed te hoog. Aangezien ik vertelde dat de klachten nog niet helemaal weg zijn, heeft de huisarts met de longarts overlegd en moest ik ineens met spoed naar het ziekenhuis komen omdat er een kans is dat mijn klachten worden veroorzaakt door een longembolie. Ik ben meteen naar het ziekenhuis gegaan, heb mijn vader gebeld (want die was toch net klaar met werken)en hij is bij de onderzoeken bij me gebleven. Er zijn allerlei onderzoeken gedaan en er waren geen bijzonderheden aan mijn hart te ontdekken. Om uit te sluiten dat het een longembolie is moest ik een CT-scan. Terwijl die scan bezig was werd ik helemaal niet goed, heel misselijk. De uitslag van de CT-scan was goed. Dus gelukkig geen longembolie. Waarschijnlijk is het toch mijn hart die er moeite mee heeft om al het (extra)bloed rond te pompen. Ik mag geen stress, mag me niet druk maken, moet zorgen dat mijn hartslag niet te veel omhoog gaat. Pfff dat gaat nog wat worden... Ik moet m'n benen e.d. wel goed in de gaten houden i.v.m. de hogere stollingsfactor en daardoor kans op trombose.
@Judith.... niet te druk maken hoor.... geniet maar van het mooie weer met je beentjes in de lucht! Sterkte
Jeetje Judith, ik kan me voorstellen dat jij een rotdag achter de rug hebt! Hier vandaag uitgeslapen en vanmiddag met Thijmen wezen zwemmen wat we op maandagmiddag altijd doen. Mijn zus was er vandaag ook om op hem te passen, dus dat was wel gezellig. Vanmiddag nog even bij mijn moeder in de tuin gezeten, daar gegeten en nu slaapt Thijmen bij m'n moeder en ik zit thuis even lekker op de bank..... Heb nog wel erge last van die ischias, maar helaas is daar niets aan te doen. Ik houd ook veel vocht vast en heb het idee dat ik echt KILO'S aankom!!! Ik hoop dat het allemaal maar meevalt..... Morgen weer een rustig dagje en woensdag met schoonzusje naar het kraambureau voor inschrijving (voor haar). Dit kraambureau heeft ook een winkel, dus kan ik nog even lekker rondneuzen.. Fijne avond verder allemaal!
@ judith: Kan me voorstellen dat je een rotdag had. Nu dan idd maar niet te druk maken ook al kan dat op zich soms al een hele opgave zijn. Ik ga zo lekker mn bedje opzoeken. Pff ben lekker lui en moe geworden van het zonnetje vandaag. Slaap lekker allemaal!
Dat is ook wat..ben hier een tijd niet meer wezen mee chatten wel af en toe nog meegelezen maar ik ben uit de lijst gegooit :S is de lijst op een bepaald moment geschoont?
Ja we hebben inactieve mensen eruit gehaald om het overzichtelijk te houden. Je kunt jezelf er weer bijzetten in de goede kleur als je wilt Judith wat schrikken zeg! Rustig aan doen en niet gaan piekeren of stressen erover! Misschien is yoga (mag dat?) een goed idee? Daar leer je heel erg ontspannen. Is maar ideetje.. Sterkte in ieder geval! Cindy, hier ook ineens het gevoel dat ik veel en snel aankom, voel me echt een walrus. Bah!
@Judith: Ohh dat klinkt niet fijn! Doe maar rustig aan en met je beetjes om hoor! Dikke digi knufff voor jou. @linda:Welkom terug De lijst is afgelopen week opgeschoond. Maar je kan jezelf er toch weer tussen zetten? Vandaag moet Megan naar het CB voor de algehele controle. Ik ben benieuwd wat ze van haar vinden
ik ga me klaarmaken en dan richting de stad voor controle krijg dan de uitslagen van vorige keer en opnieuw bloedprikken. ben normaal gesproken als de dood voor prikken maar omdat het de vorige keer goed ging ben ik nu vrij rustig. ben ook benieuwd of ik wat aangekomen ben omdat ik tot paar weken terug nog op het startgewicht zat. (heb hier geen weegschaal maar krijg het vanmiddag te horen)