Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi!

Manonenmike, jammer van de echo, maar ik vind de foto,s toch mooi! Ben even kwijt of jullienhet geslacht nu wel of niet wisten? Misschien de lijst weer even naar voren halen.

Bumpie, fijn dat je gerustgesteld bent, het heet idd jogging baby of foetus. Maar je schrikt je toch kapot als ze denken iets vreemds e zien of te horen. Ben benieuwd hoe het hatje straks is.

Maienditje, dat is best bot va. Die vlos, al snap ik haar wel een beetje. Maar ja, tis makkelijk gezegd als je er zelf niet inzit.

Ik ga mijn vent eens uit bed schoppen :)

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hoi hoi,

Het hartje klopte weer goed:D:D:D:D:D:D BEN super blij :D:D:D:D alleen nog wel voor echo naar ziekenhuis omdat ze dat al door hebben gegeven. Ze zegt heb je geluk mooi extra echo ;) Pff valt veel stress van mijn schouders ;)

3. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Fijn Bumpie!!! Kun je nu lekker van het weekend genieten....

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @manonenmike: toch mooie foto geworden!

@door striae slechtere echobeelden? bij daniel geen last van gehad...of is dat alleen bij 3d echo?

@maienditje: succes met gesprek met vk!

@bumpie, dat is op tijd dat de vk komt! maar fijn dat alles weer goed is!

@vanmiddag naar mn ouders/daar het dorp in. Hoop alleen dat daniel wel ff gaat slapen in de auto anders houdt hij het niet lang vol vanmiddag...

5. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Wie heeft hier al last van striae en waar? Of komt dit pas voor als je langer zwanger bent dan 6 maanden?

6. Marieke1983

Ik heb nog striae van mijn vorige zwangerschap, toen begon het met 18 weken te komen. Nu nog niks erbij. Het is trouwens heel goed weggetrokken, je voelt het wel maar ziet er helemaal niets van.
    Heb er trouwens ook geen minder mooie echobeelden van gehad.

Bumpie, fijn joh, dat alles goed was! Nou hup, terug op die roze wolk!

7. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ahh ok, bij mij nog niets te zien, maar kan nog komen natuurlijk!
    Wel fijn dat het bij jou goed is weggetrokken!

Gaat iemand nog wat leuks doen met vandaag?
    Ik ga zo lekker bbq-en bij mijn zusje....(moet wel nog even naar de winkel, ben namelijk vegi, dus even wat nep burgers scoren voor op de bbq :) )

Allemaal een hele fijne zonnige dag gewenst!

8. Marieke1983

Ik heb net op de vrijmarkt voor Ties een fisher price garage,puzzels en boekjes gescoord, verder gaan mijn man en ik lekker samen kaasfonduen vanavond. Zo lekker!

Jij ook een fijne dag!

9. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie wat fijn dat alles goed was.
    Hier een trotse juf, woon in midden-limburg en de wipwap die op tv was in weert is gemaakt door mijn leerlingen :)

Net ook heerlijk bbq met de buurtjes gehad, zij waren wel naar thorn gefietst, maar dat trek ik niet meer, jammer genoeg. Maar dat komt wel weer...

10. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    @bumpie: HE fijn zulk nieuws. Nu kun je weer lekker genieten van de zwangerschap.

Wij zijn vandaag even naar de markt hier vlakbij geweest. Was ff erg leuk, maar pff wat een drukte natuurlijk. Verder een lekker rustig dagje gehad!

@namen. Wij doen weer een poging om namen te bedenken. Voor een meisje hebben we nu keuze uit 6 namen. Dus daar moeten we wel uit komen zou je zeggen. Een jongensnaam.. pff dat valt echt niet mee. Dus heb een topic geopend bij babynamen om hulp in te roepen. Dus mocht je leuke ideeën hebben dan hoor ik het daar graag:

http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/272831-naam-passend-nicole.html#post9804470

Verder wens ik iedereen een hele fijne avond!

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Ja zeker eindelijk weer genieten:D Want kan zoiets je in de stress brengen.

@ namen: Wij zijn eruit:D

Vanavond nog maar even de peettante gevraagd.

Joehoe donderdag wordt kinderwagen en maxicosi geleverd:D Dan heb ik alles binnen en kan ik over een paar weekjes beginnen met wassen.

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Even over strae ik heb dat al heel erg vanuit mijn jeugd op mijn twaalfde aan de pil begonnen omdat me cyclus omgekeerd was 3 weken ongesteld en 1 week niet maar hierdoor kwam er 20 kilo bij in korte tijd dus onderhuid is toen al erg gescheurd nu zit het ook al boven mij navel tot onder mijn borsten word er nog niet knapper op haha maar met de 20 weken lukte de echo heel slecht dit door de placenta maar ook door de strae vertelde ze ze kreeg het beeld gezeurd en vetekend terug op het beeldscherm
    Zo ik ga slapen

13. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hallo allemaal,

Vanmorgen is Thijmen met papa naar de optocht geweest en heeft een ballon in de lucht gelaten. Jammer dat z'n kaartje er al afgevallen was...
    Vanmiddag en vanavond waren we op de verjaardag van mijn vader, dus heel de familie weer gezien. Was wel weer ff gezellig, maar wel vermoeiend. Nu weer thuis en languit op de bank.

@Striae: Ik heb striae op mijn buik, maar dat had ik de 1e zwangerschap al. Na de zwangerschap was het allemaal redelijk weg, heel lichtjes zag je het nog en nu zijn ze weer helemaal zichtbaar. Ik ga ervan uit dat het straks gewoon weer wegtrekt....

Morgen maar weer een rustig dagje er van maken. Het is dan alweer MEI!!! Wat gaat het toch eigenlijk wel hard met de tijd he???

Slaap lekker voor straks!

14. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    thnx voor de leuke reacties op de 3d fotoos
    ja wij weten wat het wordt!! niemand anders )de oma´s en opa´s ook maar die zwijgen hoor!

de vriendeclub en mijn leerlingen hebben echt 50/50 een mening erg leuk! ik zeg niks! praat de ene keer over hij dan over zij... ooow zo verwarrend voor mensen...

de waslijn hangt nu vol met babykleertje... alleen maar wit en creme en zachtgrijs hahahaha ik lach me rot, de buren staan te gluren... zo visite van me dinnetje en haar vriend ... die dusslen ook wel weer even gaan gissen!

ben zoo blij dat ik een weekje vakantie heb even helemaal niks moeten... super!

op de vrijwmarkt vrijdagavond in Utecht echt super naar em zin gehad... miste ineens wel een wijntje maar heb als compensatie een big mac gegeten hahahaha ook lekker!!

heb van een meisje babaykleding gekocht van baby armani! op de vrijmarkt, splinternieuw nog geen 2 euro per rompertje!
    hangt dus nu aan de waslijn!

ook nog een superlief babypakje, shirt, vest, broekje bij ee kraam wat nieuwe babykleding verkocht! en leuke slabbers! haha die tesksten tegenwoordig...

1tje met Ik ben ook een Feyenoord fan... vond papa helemaal toppie! en een speen met erop I love Feyenoord...
    tja wat ons betreft kan t voor een jongen als voor een meid... rood en wit zijn toch vrij neutraal.. hahaha

fijne zondag iedereen!!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    binnenkant bovenbenen door groeispurt tijden puberjaren
    en op mn buik heeeel veel nog van daniel, kwamen allemaal pas na de 30weken toen ik ineens buik kreeg;) nu nog geen nieuwe dr bij maar maak me dr niet meer druk om, mooi is mn buik toch niet meer:D

16. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meiden hoop dat jullie een fijne koninginnedag hebben gehad
    hier nog wel de markt op geweest maar heb een nare buikgriep dus moet elke dag flink bijtanken en heb totale leegloop:(

houden jullie het qua werk nog goed vol?
    ik ga vanaf komende week de helft minder werken omdat het te zwaar word. werk in de zorg en ga alleen naar de mensen toe(wijkzorg) dus heb ook geen collega die het even over kan nemen als het even niet gaat.

fijne zondag liefs sky

17. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Sky; wat vervelend die buikgriep! Hopelijk is het snel weer over en voel je je weer wat beter.
    Hier al vanaf het begin volledig in de ziektewet, dus ik werk helemaal niet op het moment. Ik moet zeggen dat de muren wel af en toe op me af komen, maar ik probeer er het beste er van te maken.

@werk; volgende week maandag (9 mei) heb ik een gesprek op mijn werk ivm de zwangerschap, verzuim & verlenging contract (denk ik). Ik heb een jaarcontract en die loopt van rechtswege af op 31 augustus. Vanaf december zit ik in de ziektewet, dus ik kan me voorstellen dat ze me niet willen houden. Bovendien wil ik na mijn bevallingsverlof nog mijn vakantiedagen en ouderschapsverlof opnemen (ook op advies van psycholoog). En ook wil ik een dag minder gaan werken met 2 kinderen. Ik denk dat ze dan wel zeggen dat ze dat niet accepteren en mijn contract daarom niet verlengen. Ik zal dat wel begrijpen, want ik zou dat denk ik ook doen.... Maar ik ben wel erg nerveus voor dat gesprek.....
    Hebben jullie een advies over op welke manier en hoe ik het zou kunnen overbrengen op mijn leidinggevende?? Lastig....

Verder vandaag erg rustig aan gedaan vandaag. Gisteren een verjaardag gehad en voor mij net weer iets te druk en te laat en dan moet ik het een dag later weer inleveren. Morgen komt mijn zus weer op Thijmen passen en dan gaan we 's middags weer naar ouder-kind zwemmen, dus dat is wel weer leuk. Ben trouwens blij dat het even niet zo heel erg warm is.

Op 27 juni gaat mijn broertje trouwen en op 2 juli geven ze een feestje. Het is kleinschalig en met een "low budget", maar ook mijn schoonzusje is in verwachting en om het allemaal iets gemakkelijker te maken gaan ze trouwen. Ze waren het al van plan in de toekomst, alleen nu even iets eerder dan gepland....
    Het nadeel voor mij is dat de plechtigheid al om 09.00uur is!!! Thijmen mag wel de ringen geven, dus dat is wel weer erg leuk..... :)

Fijne avond allemaal!!!

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Hier een lekker rustig dagje gehad. Vrijdag bruiloft gehad hele dag van zwager en schoonzus + de stress om het hartje. Gister eindelijk van de stress verlost maar toen moesten we 's middags bloemen halen. (traditie). Was vandaag kapot mooi beetje op de bank gehangen :D en lekker van het getrappel genoten;) Me buikje groeit enorm. Iedereen zegt Jullie krijgen een jongen. Je draagt zo naar voren. We zijn eindelijk uit de namen :D Al twijfelt manlief nog wel beetje over dé jongensnaam. Proefdruk gehad van het geboortekaartje. Hij wordt erg leuk. Nu maar even teruggemailt of ze mij de proefdruk willen mailen met de juiste namen. :D

Morgen nog ff @ vk om het hartje nog een keer te luisteren dat hadden we donderdag al afgesproken :D

Nog paar daagjes en dan de kinderwagen:D

19. Marieke1983

Ha allemaal,

Hier alles goed, Ties is eindelijk weer beter dus we kunnen wat leuks gaan doen vandaag. Baby doet het goed, al blijf ik dromen van vroege bevallingen.

Bumpie, wat grappig dat mensen dat zeggen, ben benieuwd of het klopt!

Cindy, wat lastig zo,n gesprek! Geen idee wat je moet zeggen of hoe je je kunt voorbereiden.. Veel sterkte ermee in ieder geval!

Mijn man heeft morgen een sollicitaiegesprek, hier in eindhoven. Dat is lekker want hij werkt nu in utrecht. We zouden dan wel onze lease auto moeten inleveren en daar baal ik wel van.

Norwegiansky, ik ga na de meivakantie 1 dag in de week minder werken op de groep, ipv heb ik wa meegekregen dat ik thuis kan doen. Prima deal, want zo ontlast ik mijn baas en mijn lichaam wat. Plus me vervelen kan ik straks nog genoeg :)

Hier zeggen de meeste mensen trouwens meisje, maarik merk dat mensen ook verwachten dat je na een jongen een meid wil en krijgt. Dus ik trek me er weinig van aan en wacht het wel af.

Fijne dag allemaal!

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Volgens mij krijg ik een buikgriepje.... Had vanmorgen al iets last van mijn darmen. Maar erg harde ontlasting. En nu opeens diarree en hoor me darmen werken. Heb ook beetje pijn in mijn rechterzij.... Moet toch om 12 uur naar vk dus maar even vragen of het geen kwaad kan.....

Deel Deze Pagina