Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gefeliciteerd en welkom!!!

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja toen voor de mk durfde ik nergens naar te kijken zoals babykamers enz. Nu kijk ik al lekker in het rond. :D Ik had toen ook telkens heel erg buikpijn en rugpijn. En de test was niet echt duidelijk!

Met hoeveel weken had jij toen mk Ingrid?

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gefeliciteerd!!!!!! Natuurlijk ook welkom hier!!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier was de test goed posi, niet echt kwaaltjes maar gewoon een gevoel dat er iets niet goed zat. Was ook het eerste wat ik toen tegen m'n man zei. Met 6+3weken een mk gehad.

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

Uiteraard iedereen gefeliciteerd! was ik helemaal vergeten;)

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hebben jullie ook steeds afwisselend last van gevoelige borsten? het ene moment kan het bijna over zijn en dan is het weer heel hevig?

Hier kent iemand dit?:(

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier geen last van gevoelige borsten maar kan me ook niet herinneren dat ik dat bij Julian en Milan ook heb gehad dus denk dat het bij mij normaal is dat ik er geen last van heb;)

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

Wat zouden jullie doen?

Mijn ouders weten al wel van onze zwangerschap en een aantal vriendinnen ook :D Maar de ouders van mijn man weten het nog niet.. Ik ben a.s. zaterdag jarig en dan komt iedereen zouden we het mijn schoonouders ook al vertellen voor die tijd of zouden we het geheim houden. Ik denk dat hun al wel wat op is gevallen en vragen ook telkens en?? al zwanger?? En aangezien ik erg moe ben en ze soms erg lang kunnen blijven zitten. Lijkt het me miss verstandig om het te zeggen? Wat zouden jullie doen?

9. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    dank je wel!!

10. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    @ bumpie... zeker vooraf zeggen!!
    de grootste ruzie kan onstaan als achteraf blijkt dat zij het niet wisten en de andere ouders wel....
    let daar mee op!!

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Gefeliciteerd Linn!
    Mag ik vragen waarom je de ha belt en niet de vk?

12. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    gezellig!

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja dat lijkt me ook. maar mijn man heeft zo iets van ze hoeven het nog niet te weten. Ze kunnen soms raar reageren. En gunnen een ander niets. Maar ik heb zelf ook zoiets van zeg het gewoon dan kan ik zaterdag ook mezelf zijn en niet vanalles moeten verbergen. Denk dat ik vanavond maar ff ga vertellen;) Is voor mij ook wat rustiger en kan er dan lekker van genieten. Als het dan mis gaat dan weet iedereen het en heb je ook steun lijkt me... Of is dat niet zo.

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hiero nog eentje, ene moment voelen mijn borsten niet zwanger aan, zacht dus en het andere moment staan ze op knappen!

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0

Waarom jouw ouders wel en zijn ouders niet? Het lijkt me leuk ze het voor jouw verjaardag al weten toch? Wij hebben het in hetzelfde weekend aan beide kanten verteld.

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

Weten ze nu ook al van je zwangerschap??? Of was het een eerdere zwangerschap?

17. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    wij zijn het gister gaan vertellen eerst bij de 1 en toen de auto in naar de andere ouders... zo voorkom je echt waar scheve gezichten...
    komend weekend vertel ik het mijn beste vriendin... ze is jarig dan..

maar ik ben zooo bang dat me collega´s het gaan zien..
    ik wil het tot jan 2011 stil houden op t werk, onderwijs dus heb over 2 weken lekker vakantie.....

wat doen jullie met collega´s??

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Als wij het gaan vertellen dan vertellen we het ze zo snel mogelijk achter elkaar en daarna bellen we de broers op en dan nog even langs Roeland zijn oma en de rest van de fam en vrienden zal wel niet lang daarna iets horen via sms. De rest van de wereld krijgt het vanzelf via hyves te horen

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    collega's zullen het vanzelf wel gaan zien en waarschijnlijk eerder dan ik het wil vertellen. Mijn schoonvader werkt bij hetzelfde bedrijf dus zal het wel niet heel lang stil houden daar omdat hij anders miss zijn mond voorbij praat.

20. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Hey Manonenmike,

Ik ben vandaag ook precies 5 weken!!!Wat onzettend leuk!Ik merk ook dat mijn borsten een stuk groter zijn, en daar ben ik echt héél blij mee, want het lijkt nu echt wat, hihi!

Groetjes Lette

Deel Deze Pagina