zeven dwergen, muurschilderingen voor babykamer en kinderkamer. Bent u op zoek naar een muurschildering voor een acceptabele prijs, dan bent u hier aan het juiste adres. muurschilderingen, muurschildering, wandschilderingen, wandschildering,
Google Afbeeldingen resultaat voor http://3.bp.blogspot.com/_H4r1oYy-JZ0/S882WpnbMZI/AAAAAAAAAa4/b6GD_elbvUs/s1600/DSC03885.JPG
ja! Maar zoals ik zei... bij mij komt hij er vast niet zo mooi op... haha (lees zeker weten niet zo mooi)...
daniel is weer beter en ik ben ziek vannacht zo ongeveer op en naast de wc gezeten dan op bed gelegen En alles wat ik nu pak komt er gleijk weer uit, zelfs gewoon water!
@ guppekop: Beterschap Ik moet morgen naar zk voor de echo en daarna gesprek bij de gyn Kijken wat die er van zegt! Gelukkig was gister en zaterdag alles goed
wat is het koud in vergelijking met vorige week he!! brbrrrrr vandaag de bon voor de blije doos thuisgekregen!!!
hoi hoi Laatst vertelde ik dat vrienden van ons een kans van 1 of 72 hadden op downsyndroom. Na de vlokkentest is gebleken dat het kindje helemaal goed is Ben echt zo blij voor hun Ja het is inderdaad koud! brrr. maar volgens mij wordt het in het weekend weer warmen
hoop dat ik die bon vandaag ook krijg! Ik kom morgen nog in de buurt van prenatal! Krijg je die gewoon per post?? of zat die bij de wij jonge ouders???
Hey! Ik heb de bon van de Blije doos ook vandaag gekregen!! Morgen maar even ophalen bij de Prenatal! Morgen ook weer voor controle naar de gynaecoloog. Ik ben echt bang voor m'n gewicht... Met 16 weken was ik in totaal al 10 kilo aangekomen (veel te veel dus!!!) en nu ben ik ruim 25 weken en ben bang dat er nog veel meer bij is gekomen... Ik merk ook aan mijn bovenbenen en heupen dat die breder zijn geworden. Zeer irritant! Als ik kijk naar mijn eetpatroon is die volgens mij gewoon normaal. Ik snoep niet veel (af en toe een koekje bij de thee) en neem fruit als tussendoortje.... Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen... Zijn er nog meer van jullie die zo veel aankomen??
nou heb me mail na gekeken maar geen bon te bekennen Heb er ff heen gemaild. Ik krijg wel het blad wij jonge ouders Is vast iets misgegaan. Heb me in december ofzo al aangemeld.
Ik ben denk ik in de eerste 20 weken 8 kilo aangekomen, nu is het gelukkig weer vrij stabiel maar ik heb wel heel veel gesnoept in de eerste weken... en dat is nu weer een stuk minder.... Maar ook voornamelijk bij mijn bovenbenen en heupen aangekomen. Ik heb ook nog geen bon ontvangen, maar ach, wie weet komt t van de week wel binnen. Ik heb net een ongeluk gehad opweg naar huis, reed 120 op de snelweg en ineens stond iedereen stil... kettingbotsing Gelukkig valt t me, alleen wat geschrokken ..