Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
  2. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    ja! Maar zoals ik zei... bij mij komt hij er vast niet zo mooi op... haha (lees zeker weten niet zo mooi)...

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel is weer beter:) en ik ben ziek:( vannacht zo ongeveer op en naast de wc gezeten dan op bed gelegen:( En alles wat ik nu pak komt er gleijk weer uit, zelfs gewoon water!

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ guppekop: Beterschap

Ik moet morgen naar zk voor de echo en daarna gesprek bij de gyn :D Kijken wat die er van zegt! Gelukkig was gister en zaterdag alles goed;)

6. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    #4389 manonenmike, 3 mei 2011
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
    wat is het koud in vergelijking met vorige week he!! brbrrrrr

vandaag de bon voor de blije doos thuisgekregen!!!

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Laatst vertelde ik dat vrienden van ons een kans van 1 of 72 hadden op downsyndroom. Na de vlokkentest is gebleken dat het kindje helemaal goed is :D:D:D:D:D:D:D:D Ben echt zo blij voor hun :D:D:D

Ja het is inderdaad koud! brrr. maar volgens mij wordt het in het weekend weer warmen ;)

8. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag ook de bon voor de Blije doos gekregen! Binnenkort maar even ophalen natuurlijk. ;)

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoop dat ik die bon vandaag ook krijg! Ik kom morgen nog in de buurt van prenatal! Krijg je die gewoon per post?? of zat die bij de wij jonge ouders???

10. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hey! Ik heb de bon van de Blije doos ook vandaag gekregen!! Morgen maar even ophalen bij de Prenatal!

Morgen ook weer voor controle naar de gynaecoloog. Ik ben echt bang voor m'n gewicht... :( :( Met 16 weken was ik in totaal al 10 kilo aangekomen (veel te veel dus!!!) en nu ben ik ruim 25 weken en ben bang dat er nog veel meer bij is gekomen... Ik merk ook aan mijn bovenbenen en heupen dat die breder zijn geworden. Zeer irritant! Als ik kijk naar mijn eetpatroon is die volgens mij gewoon normaal. Ik snoep niet veel (af en toe een koekje bij de thee) en neem fruit als tussendoortje.... Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen...

Zijn er nog meer van jullie die zo veel aankomen??

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Waar zit die bon bij????? Hier nog niets gezien ook niet bij de post???

12. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Die bon kreeg ik op de mail.
    Je moet je wel aanmelden voor de Blije Doos....

13. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
  14. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik heb de bon ook gekregen:D
    van de week ook maar ophalen ben benieuwd!

15. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Dat komt natuurlijk omdat we allemaal in dezelfde periode zijn uitgerekend... :) :)

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

nou heb me mail na gekeken maar geen bon te bekennen:( Heb er ff heen gemaild. Ik krijg wel het blad wij jonge ouders:D Is vast iets misgegaan. Heb me in december ofzo al aangemeld.

17. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ik ben denk ik in de eerste 20 weken 8 kilo aangekomen, nu is het gelukkig weer vrij stabiel :) maar ik heb wel heel veel gesnoept in de eerste weken... en dat is nu weer een stuk minder.... :) Maar ook voornamelijk bij mijn bovenbenen en heupen aangekomen.

Ik heb ook nog geen bon ontvangen, maar ach, wie weet komt t van de week wel binnen.

Ik heb net een ongeluk gehad opweg naar huis, reed 120 op de snelweg en ineens stond iedereen stil... kettingbotsing :( Gelukkig valt t me, alleen wat geschrokken ..

Deel Deze Pagina