de bon zat idd bij de wij jonge ouders die vandaag door de post werd bezorgd. heb de doos gelijk op weg naar de v opgehaald... leuk hoor! flesje, luiers, creme, de speen, veel folders, rompertje met leuke tekst enz enz de controle bij de vk was prima, pff 40 min in de wachtkamer gezeten voor 8 minuten binnen te zijn... das wel vervelend maar ja... rennie mag ik innemen met mate als de maagzuur overheerst, piercing moet ik er langzaamaan uit gaan doen of vervangen voor een zw. piercing, iemand ervaring mee?? ik heb mijn piercing al zooooo lang dat ik geen beweging krijg in t bolletje wat het ringetje afsluit... wordt dus wellicht naar de piercing shop pfff weer een reisje maken bahbah geen zin in... hihihi nou ik ga ff lekker me soapjes kijken! xx
Hallo allemaal, Sorry ff erg ego vandaag. Het verzoek tot faillissement van mn man zn oude werkgever is vandaag behandeld door de rechtbank. Helaas nog zonder succes. De man beweerd nu dat er een opvolger zou zijn en dat diegene ons zou moeten betalen. Hij had hier echter geen bewijzen voor. Hij heeft een week uitstel gekregen om met goede bewijzen te komen. Kortom volgende week word de zaak weer behandeld. Wij balen natuurlijk enorm. Opnieuw heeft hij het weer voor elkaar om het nog langer te laten duren. Wij weten wel dat er helemaal nooit sprake is geweest van een opvolger of iets dergelijks maar goed. Weer een week langer wachten en nog steeds in onzekerheid. Zucht... ben er zo ontzettend zat van!!!!!!!! Elke keer weet hij weer wat te bedenken om er onderuit te komen ofzo.. Hij heeft al meerdere mensen en bedrijven bedonderd. Ook al meerdere failliete bedrijven gehad maar hoe idioot het ook is, het lijkt wel alsof hij er keer op keer weer mee weg komt en door kan blijven gaan. Ook nu weer heeft hij een nieuw bedrijfje opgericht en neemt doodleuk weer mensen aan. Moedeloos word je ervan. je weet gewoon dat er nog meer mensen de dupe gaan worden. Daarom hoopten we op een faillissement zodat het nieuwe bedrijfje ook weer stopgezet werd. Maar helaas nog niet dus. Nog een week wachten.. Sorry even een heel relaas maar moest het gewoon ff kwijt..
vandaag bij de vk geweest en alles was in orde met me kleine meid. 31 mei weer naar de vk ik ben er de laatste tijd niet erg vaak, ik ben druk met haar kamertje bezig. de foto's komen zodra die klaar is al mensen de kamer klaar ben wel benieuwd naar foto's groetjesss
Hier ook vandaag de mail gekregen voor de bon, maar ik ontvang helemaal geen tijdschrift, een keer gekregen? Hebben meer van jullie dat. Suzanne wat schrikken zeg, gelukkig maar dat je niets hebt. Hier een opluchting, eindelijk over de 26 weken heen, was voor mij echt een mijlpaal. kindje is nu levensvatbaar, probeer nu wel echt te gaan genieten. Hier ook nog geen uitnodiging voor de kraamzorg, wacht wel af. Morgen de laatste kast ophalen van de babykamer en dan is deze af, gelukkig. Durf nu ook eindelijk het plastic van het matrasje af te halen. fijne avond nog allemaal
Oh trouwens piercing heb het bij een vriendin gezien, die had zo'n zwangerschapspiercing erin gedaan, maar dat is echt heel lelijk geworden. Helemaal zwart uitgeslagen zeg maar, zij heeft hem er nu helemaal uit en is nog steeds zichtbaar na ruim 2 en half jaar, trekt niet weg. Zij had die piercing ook al heel lang
bon heb ik ook via de mail gehad vandaag. En tijdschrift krijg ik 3x :-O maar bij 2 ervan sta ik niet in bestand nou, kga maar weer ff naar de wc en dan maar weer naar daniel, die heeft het niet naar zn zin
Goedenavond! Gistermiddag kraamzorg geweest, viel onwijs mee het gesprek. Het een en ander word uitgelegd, wat je nog moet regelen en wat je wensen zijn. Ik krijg over 8 dagen verdeeld 45 uur kraamzorg, de uren worden nog omstreeks 36 weken telefonisch besproken. Gelijk babykamertje laten zien en die zag er super uit Folder gehad en een dagboek voor de kraamverzorgende die in die 8 dagen dingen opschrijft etc. Luusje, ja die is hier helemaal af Zal morgen even foto's plaatsen! Wat super dat alles goed gaat met de kleine meid! Hoe gaat het met jou?! @ Blijedoos, hier nog niks gehoord, wel het boekje Wij gehad vandaag. Zj84, wat fijn dat je over de 26 weken heen bent! Hup genieten jij! Delfina, Pfff wat een gedoe, hopelijk over 1 week beter nieuws! Manonenmike, Fijn dat het bij jou ook allemaal goed is! Balen van het lange wachten, is hier eigenlijk standaard. Cindy, succes morgen bij de Gyn! En over je gewicht geen zorgen maken, gaat er vast wel weer af als de kleine er is! * Zwaait naar N-sky!!* Meis, hoe gaat het?! Suzanne, zo dat ik schrikken! Hopelijk gaat het nu wat beter met je! Schrik zal er zeker nog wel even inzitten! Knuffel! Bumpie, succes bij de gyn morgen! Guppekop, beterschap! Hopelijk knap je snel op! Tooske, hoe was het vandaag? Judith, Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! De meiden die ik vergeten ben, sorry!! Zal morgen even verder terug lezen ! In iedere geval een knuffel! Hier vandaag maagzuur stukken minder! Drink ook meer dan 1 pak melk per dag om het tegen te gaan! Huisarts kon niks voor me doen Hij zei dat Antagel het beste was, dus dan houd het op.. Kleine is vandaag wat rustig..maar gaat vast wel goed met hem ! Morgen met mijn zusje mee 10 weken echo alweer en dan gaat ze het bekend maken als alles goed is! Gister avond nog geschrokken ze had ineens helder bloedverlies mocht direct langs komen maar al snel een goed kloppend hartje gevonden gelukkig!
7 dwergen, leuk! Ik teken/schilder/knutsel zelf erg veel dus heb met de losse hand een grote winnie the poeh geschilderd en een tijgertje is de babykamer! Foto's: Winnie ongeveer 3 meter breed. Bekijk bijlage 148140
Tijgertje ongeveer 2.20 m hoog. Bekijk bijlage 148142 De rest van de babykamer foto's volgen morgen! Aangezien op het moment dat ik dit schilderde alleen de meubels er stonden en dus nieuwe foto's moet maken. Heb ook pas nog een grote nijntje geschilderd op de muur van de babykamer van mijn zusje
Vandaag ook de bon van de blije doos in m´n mail gehad. Mijn vriend moet ´m van de week maar even ophalen tijdens z´n werk. De dichtsbijzijnde Prenatal is hier zo´n 10 km vandaan en mijn vriend werkt in het centrum van Apeldoorn en daar zit ook een Prenatal dus kan hij de blije doos mooi even halen. Kan ie meteen kledinghangertjes meenemen, heb er niet genoeg. Net weer bij de vk geweest. Alles was helemaal goed. Ze kon nog niet goed voelen of hij met z´n hoofdje onder ligt of dat hij in stuit ligt, maar dat maakt nu ook nog niet uit. Moet over 3 weken weer terug komen. Met welk wasmiddel wassen jullie alle kleertjes e.d.? Ik heb vanmiddag maar even Neutral wasmiddel en wasverzachter gekocht, weet niet of het nodig is, maar dan is het iig parfum en kleurstof vrij.
*zwaait terug naar sammie* gaat hier een stuk beter hoor meid! wat heb je mooie muurschilderingen gemaakt! ons kamertje is ook bijna af wil ook nog wat op me muur denk aan stoffenbloemen zelf te maken of een boom met vogelhuisje foto's heb ik in me privé album staan dus wie nog geen vriendje is en wel heel nieuwsgierig moet me maar even toevoegen. dan kan je ze bekijken. xxx sky
N-sky, jouw kamertje had ik al gezien die word echt super mooi! Ik wil nog een tekst schilderen boven commode, slaap kindje slaap.. etc.
bij daniel heb ik gewone wasmiddel gebruikt. Maar bij ons in de fam komt geen allergie ofzo voor, dus kans was heel klein. Daniel heeft er geen last van gehad dus ga het nu denk weer doen. Met het risico dat ik alles opnieuw zal moeten wassen mooie muurschildering zag ik! ga nu naar bed, ben echt moe!
Hier ook gewone wasmiddel gebruikt bij Thijmen, maar dan geen wasverzachter. Je hebt tegenwoordig wasmiddel speciaal ook geschikt voor baby's (dreft, ariël) geloof ik....
Ik gebruik biologische wasmiddel: Ecover (de koop bij de bio winkel). Dan weet je in ieder geval zeker dat het goed is. In mijn familie komt ook veel eczeem voor dus dan wordt dat ook aangeraden.
Ik gebruik gewoon wasmiddel, omdat uit verschillende testen is gebleken dat die gewone goedkopere juist heel goed zijn, en omdat er in onze families geen allergien enzo voorkomen. Wasverzachter mag niet, volgens mij ook niet van neutral. Ik heb dus weer geen wjo gehad, en ook geen bon dus. Heb me echt al 10x aangemeld, waarvan de eerste keer toen ik 13 weken was... Na een boze mail wel de wjo,s van maart en april gehad, maar nu dus weer niks. Wordt er echt moedeloos was! Verder is mijn bi nu echt begonnen. Jammer maar helaas. Maar foed, zonder fysio had ik allang thuisgezeten, dus mag niet klagen.
idd geen wasverzachter gebruiken... vraag me niet waarom... maar oma begon hier bijna te flippen toen ik t erbij wilde doen! haha dus Omdat oma t zegt geen wasverzachter... hahaha morgen lekker een dagje rotterdam centrum in... niet zozeer shoppen want de portemonnee raakt leeg na een weekje vakantie en thuisblijven..... maar ik heb zoooo veel trek in Dudok appeltaart! haha mijn vriendin wilt gelukkig slachtoffer zijn en meegaan! hahaha wat erg he.... mooie muurschilderingen zeg! echt heel mooi! leuk als je het zelf kunt! wij houden het bij behang hihi de grote van woezel en pip heb ik ooit al geplaatst ver terug... nu dan nog ff een fotootje van de behangrand.... en jawel nog steeds alles neutraal! hihihi
en nog 1tje van de kast en commode... hij ligt vol met spullen die nog een plkeje moesten krijgen dus kijk daar maar ff doorheen... maar die gordijnen!!! en dat hobbelpaard i love it!!!