Ik ben net al gebeld door het ziekenhuis. De uitslag van de dagcurve was dus helemaal GOED!!! Ik ben echt zoo ontzettend blij!!! Over een paar weekjes (als ik 30 weken ben pas...) naar de diëtiste om evt. tips te krijgen, want ik zou niet weten wat ik verkeerd doe??? Ik eet 3 maaltijden per dag en af en toe wat tussendoor (fruit, eierkoek, rozijntjes en in het weekend 's avonds een bakje chips). Ik zou daar toch geen 20 kilo van aan moeten komen??? pfff, baal er wel van, maar gelukkig geen suiker!!!
Nou dames al jullie geduim heeft nog niet mogen helpen. De advocaat heeft besloten pas volgende week uitspraak te doen!!! :S:S:S Pff ik word er zo gek van.....
Ja je zou zeggen: 3 maal is scheepsrecht.. Pff ik word er zo moedeloos van.. Ben er ook wel helemaal klaar mee, maar ja we blijven doorzetten en dus maar weer afwachten.
delfina hmmm idd vervelend dat steeds vol goede hoop vertrekken en weer nietswetend naar huis te gaan... werkweek is weer begonnen bahbah wat had ik t lekker vorige week de helee week vrij hihihihi... ach nog maar 3 dagen dan weer weekend.... wie werkt er ook nog steeds full time?? xx
Cindy, wat kl*te dat je baan niet doorloopt.... Hopelijk vind je tegen die tijd weer iets leuks meid. Josjo, klinkt goed je zwangerschapszwemmen. Ik had ook gedacht dat t een beetje poedelen zou zijn, maar dat valt dus mee! Mijn gym begint volgende week maandag en volgende week donderdag heb ik de eerste avond van 2 avonden bv cursus. Ros jouw contract wordt dus ook niet verlengd.... Balen zeg! zozo, je doet dus 2 cursussen, actief en errug leerzaam zo te lezen. Marieke, jij doet dus ook yoga. Lekker om te relazen nu, kan me ook niet voorstellen dat je alles kunt toepassen tijdens de bevalling, volgens mij ben je dan met heel andere dingen bezig haha. Maienditje, klinkt niet erg leuk nee dat kraampakket.... Nou ja, maar niet te veel naar kijken dan haha! Cindy, wat heerlijk dat alles goed is meis! Wat een geruststelling moet dat zijn zeg. Tis ook niet eerlijk, ik snoep juist best veel en ben tot nu toe krap 6 kilo aangekomen. Al moet ik zeggen dat ik mn 's avonds weinig eet (ook avondmaaltijd erg weinig) omdat ik heel makkelijk dan last krijg van mijn maag en darmen en dan lig in de hele nacht krom van de buikpijn. Even afwachten dus wat de dietiste erover zegt bij jou. Ik denk dat je je niet te druk moet maken, als die kleine eruit is vliegen de kilo's er volgens mij zo weer vanaf! Delfina jeej zeg, alweer wachten! Hoop echt voor je dat het allemaal goed uitpakt voor jullie. Manonenmike, ja dat valt dan tegen he als je een week bent vrijgeweest! Ik werk ook nog altijd full time, zo'n 40 tot 45 uur per week. t Gaat nog goed, alleen moet ik goed in de gaten houden dat ik voldoende slaap krijg, anders wordt t echt zwaar. En merk dat mijn buik steeds meer op mijn blaas gaat drukken en mijn maag begint weer op te spelen dus dat helpt er ook niet aan mee. Maar ik moet na deze week nog 4 weken en dan hoef ik alleen nog maar parttime op onze eigen zaak te werken, dus dat is wel een prettig vooruitzicht. Jij werkt ook nog full time dus? Zou nog steeds een buikfoto plaatsen, maar ik vergeet telkens het fototoestel mee naar huis te nemen.... Zwschapsdementie?
@tooske: vind het fijn om te lezen dat jullie net zover zijn als wij Dacht al dat ik raar was dat ik kamertje nog niet klaar heb, nog geen kleertjes heb gekocht etc, maar is bij jou ook! @bibi, ik ga helemaal geen gym/zwemmen/yoga doen @cindy, jammer van je baan, maar straks wel lekker de tijd om te genieten van je schatjes! @bumpie, gefeli met je vriendin! leuke naam ook! @ros, jij ook al straks zonder baan! @cindy, gelukkig is het geen suiker! @delfina, balen dat de uitspraak is uitgesteld! @snoepen: hier ook heel veel! maar zit nog steeds niet op mn ouwe gewicht... @hier: vandaag met daniel bij de dokter geweest, had al paar weken uitslag op zn been, dacht eerst warmte-uitslag, maar het blijkt eczeem te zijn dus maar ff zalf smeren. Waarschijnlijk groeit hij er wel over heen, is bij mij en mn zusjes ook gebeurd. Hij heeft er gelukkig geen last van maar de wandeling heen en terug (uur bij elkaar) was toch wel ff teveel voor mn bekken
@ Cindy gelukkig een goede uitslag @ Delfina balen zeg , word nu toch eens onderhand tijd dat er een uitslag komt zeg. Bah vervelend hoor ! Ik ben hier helemaal vergeten te vertellen ivm de vakantie dat ik vorige week dinsdag tante geworden ben. Van een meisje genaamd Jolie. Alles goed gegaan gelukkig en het is wel een kleintje . 2720 gram met 38 weken. Wel een knap meisje. Kan niet wachten op mijn eigen prinsesje ! @ Bumpie jij ook gefeliciteerd met je vriendin. idd leuke naam ! werken hier ook zwaar na een week niks doen. bah bah nog 7 weken . aftellen maar. Net naar de pufgym geweest, volgende week partneravond zal wel lachen worden hihi. @manonenmike, mijn schoonzusje had wel echt een geboortekaartje voor jullie . Van woezel en pip, echt een v rolijk kaartje . tenminste jij was dat toch met het kamertje in woezelen pip thema ? Groetjes
Hallo allemaal, Wat leuk om al die mooie babykamertjes te zien zeg! We zijn vorige week ook de commode wezen halen bij IKEA en het verven is nu ook af. Heerlijk om al die kleertjes uit te pakken en in te ruimen het bedje is ook al besteld eb volgende maand gaan we de kast en stoel halen.. @zwangerschapsyoga doe ik ook en vind het heerlijk! Mn vriend is vorige keer mee geweest met partnerles, was erg leuk om een keer samen te doen en ik hoop dat het ons help bij de bevalling. @Cindy @Ros84 balen van jullie contract! Ik heb vorige week ook te horen gekregen dat die van mij ook niet verlengt wordt maar ben het daar ook zat, werkgever reageerde heel boos op mn zwangerschap ga in t najaar verder met mijn eigen bedrijfje wat nu even op een 'laag pitje' staat. Ohja: wie van jullie heeft er ook last van pijn aan haar nieren of nierstuwingen? ik lig al 2 dagen ziek op bed en doe geen oog dicht, gister VK gebeld, die zeiden eerst elke keer dat t bandenpijn is maar nu had ik een andere VK aan de telefoon die heeft me doorverwezen naar de huisarts waar ik gister ben geweest en dankzij haar kan ik vandaag in het ziekenhuis echo laten maken van mn nieren om te kijken wat er aan de hand is. Ik hoop niets ergs Maar de pijn is echt t ergste wat ik ooit heb gevoeld.. Gister maar een halve paracetamol genomen en een beetje kunnen slapen. Uk is gelukkig lekker druk en héél veel aan het bewegen en schoppen dus die schijnt er weinig last van te hebben Ga nu goed ontbijten want mag 6 uur voor de echo niets eten of drinken Een hele fijne dag!
@baan ik vind het eigenlijk niet erg, had het op die plek niet erg naar mijn zin.. het ligt er nu een beetje aan wat mijn man doet qua werk maar we overwegen dus dat ik wat langer met de baby ga thuisblijven.. wil uiteindelijk wel iets doen qua werk (deeltijd) maar misschien pas na een x aantal maanden.. zijn er trouwens hier meiden die thuismama zijn/worden? ik vind het nog lastig in te schatten of dat wat voor me is, in ieder geval tijdelijk.. het lijkt me vooralsnog heerlijk om veel bij het kindje te kunnen zijn en ook praktisch qua verzorging aangezien ik borstvoeding wil gaan geven.. maar ja wil ook wel beetje in de buitenwereld komen @Delfina balen! en ik had nog wel zo hard voor je geduimd! @MamaNini wat naar dat je zo'n last hebt van je nieren, succes met de verdere onderzoeken, hopelijk voel je je snel beter!
hoi hoi, pff mocht van mij wel graadje kouder zijn. Heb erg last van de warmte wordt er moe van. Slaap 's nachts slecht en vannacht kon ik door de onweer niet slapen. Heb nu boven alles dicht om de warmte een beetje buiten te houden. Zit te denken aan verduisterend rolgordijn. Ik zag dat ikea ze ook heeft de tufflur ofzo en dan in grijs, wit of zwart? Iemand ervaring hiermee???? Aangezien hij een warm zomer voorspeld Zou dat de warmte ook nog beetje tegenhouden?
@ iedereen: bedankt voor jullie steun/medeleven. Tis idd erg irritant allemaal en er mag wel eens duidelijkheid komen. Maar goed volgende week dinsdag weten we hopelijk meer. @ ros84 Ik ben thuismama geworden na de geboorte van Nicole. Ik heb wel een klein thuiswerkbaantje waar ik wat mee bij kan verdienen, maar helaas hebben die op het moment ook geen werk. In principe kunnen we makkelijk rondkomen van mn man zn huidige salaris. Tja nu ff niet dan omdat we 3 maanden achterstand moeten wegwerken dus dat is even lastig. Maar goed ondanks dat bevalt het mij prima. Lekker de hele dag kunnen genieten van mn meisje en zelf de hele dag indelen. Zalig. Maar ik weet dat er mensen zijn die er niet tegen kunnen. Vandaag even een rustig dagje. Ik heb samen met Nicole een gat in de dag geslapen. Heel wonderbaarlijk maar ook wel ff lekker. Blijkbaar waren we er allebei aan toe. Straks even een paar boodschapjes doen en wat kleine klusjes in huis.
@baan Ik vind het ook niet zo erg dat m'n contract niet wordt verlengd.... Ook ik ga op mijn gemak kijken naar iets anders en ik blijf nu gewoon heerlijk wat langer bij m'n kids.... Na de eerste zwangerschap moest ik na 10 weken weer aan de slag en dat was eigenlijk te snel. Ik kreeg ook een terugslag en heb een lastige periode doorgemaakt. En nu wil ik niet te snel weer aan de slag. We zien het wel. We zullen het wel rustiger aan moeten doen qua financiën, maar daar staat wel wat tegenover! @warmte Op dit moment niet zoveel last, maar toen het van het weekend zo warm was wel. Wij hebben Rolluiken en dat helpt prima tegen de warmte. Je kunt wel verduisterende rolgordijnen gebruiken, maar dan nog komt de zon (de warmte) door het raam heen en wordt het alsnog warm in huis. Ondanks de rolgordijnen.... Ik ga vanmiddag bij de prenatal de Blijde doos ophalen en dan nog ff behang halen. Maarten, mijn man, is helemaal niet zo handig en dus ook geen klusser en de mensen in de familie die wel handige klussers zijn die hebben voorlopig geen tijd om te helpen. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat met behangen..... Ik heb er echt nachtmerries over ....... Nou ja, we zien wel....
@mamanina: ik twijfel weleens of ik last heb van mijn nieren, maar dat zou dan wel gerelateerd zijn aan mijn blaasontsteking. Zit wel ook op dezelfde plek ongeveer als je bekken, tenminste, ik kan niet echt goed zeggen wat het nu is wat ik voel.. maar als je echt denkt dat het je nieren zijn moet je je huisarts bellen hoor. Mij werd gewaarschuwd dat ik moet uitkijken voor nierbekontsteking, dat kan nl vroeggeboorte tot gevolg hebben... wil je niet bang maken maar het is wel verstandig om dat te laten nakijken denk ik? @werk: ik ga 3 dagen werken (di, wo, do) en ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Thuismoeder lijkt mij ook niet verkeerd hoor, maar ik ga eerst dit eens proberen. Wel heb ik na mijn verlof nog 4 weken vakantie dus hoef gelukkig niet na 10 weken al aan de slag @warmte: heb een lange zwarte legging aan. Waarom in godsnaam?? net lekker op een terrasje geluncht met collega's maar oooooh wat was het heeeeet! pfff
jaaa woezel en pip hier! haha enn eeeh een geheimpje... ons geboorte kaartje is uitgekozen en besteld en ook van woezel en pip! haha alleen de lengte, gewicht en geboortedag nog doorbellen als t zover is! ik werk idd ook nog full time, mbo school in rotterdam, 3 dagen les en 2 dagen stagebegeleiding. ik wil tot 28 juni doorgaan dan start de zomervakantie en dan na de vakantie heb ik lekker mijn verlof nog!! dus dat motiveert me nu wel om door te gaan tot het einde--- gelukkig is het einde in zicht en haalt manlief me bijna dagelijks van het werk op, hij rijdt er toch langs...
vandaag bij de ikea geweest en wat spullen gekocht voor de baby ben erg tevreden en begin juni krijg ik de sleutel van appartement morgen naar de vk alles gaat super. heb nergens last van had soms wat pijn in mijn rug met zitten maar ook daar geen last meer van gehad. slaap heel de nacht gewoon door net als eerst. voel de baby heel de dag door vraag me af wannneer hij slaapt want ik voel hem echt heel de tijd?
Augmam, mooie buik!! Ik vraag me ook weleens af of die van mij wel slaapt Vind het heerlijk als hij zo druk is!