hier wat foto's van der kamertje is nog niet klaar maar kunnen jullie het alvast zien Bekijk bijlage 151557
ben benieuws wat jullie ervan vinden ik ben trouwens naar de huisarts geweest omdat ik heel erg last van me rug had heb, nu blijk ik ichias te hebben ik moet donderdag naar de fysio, iemand hier ook mee te maken en wat wordt er gedaan dan? en kan ik gewoon blijven werken?? ik hoor het wel groetjessss en vinden jullie niet dat de tijd voorbij vliegt
Als het faillissement voor hun wel word uitgesproken hebben we idd eindelijk zekerheid. Zo niet dan kunnen we het hele proces overnieuw beginnen. Dat hopen we niet natuurlijk want idd ik zou het graag achter me willen laten. Maar ja deze man krijgt de gekste dingen voor elkaar dus mij verbaasd niks meer en daarom ga ik ook maar van het slechtste geval uit. Mn schoonzusje is nog bezig vrees ik... heb tenminste nog geen bericht dat de kleine uk er is. Afgelopen nacht was ze de prop verloren en vanmorgen waren haar vliezen spontaan gebroken. En vanmorgen zijn ze dus ook naar het ziekenhuis gegaan.. Hihi ik kan niet wachten.. Hopelijk kan ik morgen op kraamvisite!!!!!
@ Luusje; leuke meubeltjes, vast en zeker een meisje @ Delfina, Succes met de uitspraak, duim duim. Spannend hoor, hoop dat je snel een gezond neefje of nichtje mag bezoeken
superleuk kamertje! ichias... dokter dacht paar jaar terug dat ik had, maar de fysio zei dat het wervels waren die vastzaten en heeft mn rug 2x gekraakt. Klinkt misschien eng, maar het was heerlijk! voelde het gewoon losschieten!
@hier: vandaag begonnen met babykamer kastdeurtjes zijn geverfd nu, maar moeten nog een keer (er zat blauw op en ik wil cremewit) en bij het raam. Voor foto's hoe het was (eigenlijk nog is) --> http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/270557-idee-n-babykamer.html Ga ff en jongetje op bed leggen. Hij trekt heel de tijd mn shirt omhoog, aait mn buik en doet dan mn shirt wer naar beneden
Ik heb ook een aantal weken last van Ischias gehad en dat was heel erg pijnlijk. Bij mij trok het naar mijn rechterbil, rechterbovenbeen (achterkant) en m'n lies. Soms kon ik echt niet zitten, liggen, staan en lopen van de pijn... Ik heb geen fysio gekregen en het is vanzelf een stuk beter geworden (gelukkig). Ik heb nu bijna geen last meer... Waarschijnlijk krijg je bij de fysio (als het echt ischias is) oefeningen die je moet doen en een massage. Succes in ieder geval!
heel schattig kamertje, luusje! lekker roze grappig om heel jongens- of meisjesachtige babykamertjes te zien op dit forum, onze is heel neutraal en spannend die bevallingen in jullie omgeving hopelijk komen alle kindjes blij en gezond (en bijtijds voor vakanties ) ter wereld
Hallo allemaal, Hier een paar drukke dagen achter de rug en vandaag ben ik met Thijmen en m'n zus en zwager naar Ballorig geweest. Thijmen vond het helemaal geweldig en heeft een heerlijke middag gehad! Hij logeert nu bij opa en oma en morgenmiddag ga ik hem weer halen. Ik baal dat ik nog steeds niet alleen voor hem kan zorgen en af en toe zitten de tranen erg hoog bij mij. Elke keer m'n kind aan de zorg van een ander toevertrouwen hakt er bij mij op dit moment heel erg in. Ik wil weer dat hij heerlijk bij mij is en dat ik hem weer lekker om me heen heb..... Gelukkig is het einde in zicht en weet ik zeker dat ik na de bevalling weer helemaal voor hem kan zorgen... Hebben jullie ook dat jullie op dit moment veel last van "dipjes" hebben??
Yoehoe we zijn oom en tante!! Sayenna heet ze. Ze is kerngezond en weegt 2640 gram... hihi maar 30 gram lichter dan onze Nicole was bij haar geboorte!! Morgen natuurlijk gauw op kraamvisite!!
@delfina gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! veel plezier met de kraamvisite @cindy80 wat naar dat je je soms zo voelt, ik kan het me ergens wel voorstellen dat het moeilijk moet zijn dat je nu steeds op anderen moet leunen met de zorg voor je kindje.. lijkt mij ook heel lastig! dipjes.. hier af en toe ook wel, heb van het begin af aan veel lichamelijke klachten gehad, o.a. BI en nu ook heel de dag last van mijn buik (misselijkheid, maagzuur), denk omdat de kleine superactief is, ook 's nachts, slaap er slecht van en die vermoeidheid en pijn(tjes) e.d. breken wel op en dan voel ik me soms ook wel ff wat minder.. wel vervelend want ben dan vooral 's avonds heel moe en prikkelbaar, niet echt lief voor mijn man enzo.. vind het ook een fijn idee dat de bevalling in zicht komt (max. 13 weken)
delfina: Gefeliciteerd pff hier weer een rot dag. Werd om 6 uur wakker met migraine pfff dus nu gigantisch hoofdpijn maar moest er even uit omdat ze van liebherr de koelkast komen maken Straks lekker weer terug in mijn bedje en lekker de hele dag rustig aandoen. Ik dacht dat het in het begin lastig was die migraine maar nu is het nog erger. Ben al zo misselijk gaat ukje ook nog lekker tegen mijn maag schoppen Hopelijk morgen weer beter te pas vergt zoveel van mijn lichaam.
Delfina gefeliciteerdmet je nichtje! Cindy, heel herkenbaar! Ik kan soms ook niet voor Ties zorgen en dat voelt echt heel vervelend. Gelukkig doet mijn man heel veel met hem en neemt de gastouder hem ook weleens mee naar de speeltuin enzo, maar ik voel me heel schuldig naar mijn boefje. De kogel is door de kerk: ik ga stoppen met werken. Ik voel me heel slecht en van de vlos moet ik rust gaan nemen. Ze vindt het verstandig als ik stop en dat ga ik dus vandaag gelijk regelen. Nu ben ik opgelucht, over een week verveel ik me waarschijnlijk. Baby doet het wel goed, ligt al met koppie omlaag en mooi en krachtig hartje. Volgende week dinsdag heb ik groeiecho, dus dat is wel leuk. Mijn schoonmoeder mag mee, mits ze belooft haar ogen dicht te doen als ze het bovenbeentje gaan meten