Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #4681 Sammie88, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Goedemorgen!

Marieke, goed besluit om te stoppen als het echt niet eerder kan!
    En fijn dat alles goed gaat met de kleine! :D

Gister avond heb ik even lekker zitten huilen alleen op de bank toen vriend lag te slapen.
    Vriend was vrijdag naar de drukker geweest om boeken te halen met geboortekaartjes, we hebben hét kaartje gevonden.
    Maar toen bedacht ik dat wanneer ik het zelf doe veeeel goedkoper is.
    Vriend was het daar niet mee eens en was wat tegen me uitgevallen, dus denk dat we het toch bij de drukker laten doen heb geen zin in gezeur.

Hebben jullie al geboortekaartjes gekeken?!

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

wij hebben ze al besteld. Verwacht deze week de enveloppen :D kan ik vast gaan schrijven.

3. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik ga haar vanmiddag bewonderen! Heb er veel zin in. Tja en verder afwachten wat de rechter vandaag zegt! Iedereen een fijne dag!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Sammie wat rot dat jullie onenigheid hadden over de kaartjes.. hopelijk kunnen jullie alsnog in goed overleg beslissen wat jullie nu gaan doen

wij hebben vandaag de kaartjes besteld! heel schattig (én neutraal ;)) moeten alleen nog de uiteindelijke tekst maken.. heb nu al zin om ze te versturen maar duurt natuurlijk nog even, als het goed is.. denk dat wij etiketjes printen voor op de enveloppen is wel veel schrijfwerk en kostte extra om de enveloppen eerder te krijgen

vond het nog best wel moeilijk trouwens, er zijn heel veel geboortekaartjes (hadden op i-net rondgezocht) maar er zijn er dan maar weinig die ik dan écht leuk genoeg vond, en soms als je een proefdruk aanvraagt valt hij in het echt weer tegen ofzo..

@Marieke dat je stopt met werken! gezondheid van jou en de beeb gaat voor! ben zelf ook al een aantal weken gestopt en ga niet meer terug (omdat na verlof contract afloopt).. soms wel saai maar ook rustgevend idee

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)

wij hebben het kaartje helemaal zelf gemaakt.

Om de volgende redenen:
    *Bij onze trouwkaart vonden we ook geen 1 kaart uit zo'n boek beide mooi.
    *Ik ben super creatief
    *En het is een stuk goedkoper.

Heb dus wel weer boeken geleend voor de ideeën en teksten en dan een combi gemaakt van wat ik en manlief leuk vind.

Ben druk aan de knutsel want gaat natuurlijk wel weer wat tijd inzitten maar ja dat merk je niet als je het leuk vind, en ik wil alles volgende week echt klaar hebben liggen.
    Maar ben aan de laatste 10 bezig dus dat gaat zeker lukken, we hebben dan 70 kaartjes.
    Daarbij zitten al 10 reserve.

6. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ kaartjes wij hebben ze al besteld. vond ze ook erg duur maarja op andere dingen hebben we weer bespaard. veel via mp en veel gekregen. dus zie het maar even door de vingers

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

pff volgens mij me bloeddruk weer veel te laag. Ben elke keer licht in me hoofd en duizelig.... nog maar ff aanzien anders maar ff vk bellen :(

iemand ook last van lage bloeddruk??

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja hier heel erg, en met dezelfde symptomen, kunnen ze niks aan doen.
    Hoe lager de bloeddruk hoe beter zeiden ze tegen mij.

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

wordt jij dan ook zo misselijk? echt raar gevoel in de maag. Ik kan dan niet eens blijven zitten moet dan echt bewegen anders ga ik flauwvallen lijkt het op.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja ik heb echt precies hetzelfde.
    Daarbij heb ik ook ijzer tekort wat er dus voor zorgt dat ik wel flauwval.
    Ik zag dat jouw ijzer ook maar 6.7 was?
    Is ook aan de lage kant hoor!
    Ik zal als ik jou was vragen om ijzer tabletten zodat het misschien wat minder word.

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja me ijzer is inderdaad aan de lage kant. Moet vrijdag naar de huisarts dus daar maar ff overleggen. pff wat kun je je er naar van voelen. En vanochtend ook nog migraine gehad dus dat werkt ook niet echt mee.....

Heb vanavond extra spinazie om me ijzer weer wat proberen op te krikken. Heb ook wel roosvicee ferro in huis daar ook maar mee beginnen lijkt me;)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bumpie, je kan het proberen maar als je eenmaal tekort heb kan je dit niet met normaal voedsel verhogen.

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

oke, ga vrijdag maar ff met huisarts overleggen. Dan kunnen ze hem daar ook nog een keer prikken en dan misschien ijzertabletjes. Lijkt me niet handig zo'n laag hb bij en na de bevalling.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloeddruk is hier ook vaak laag, ijzer weet ik niet, is pas 1x geprikt en was toen goed

kaartjes: wij moeten nog uitzoeken...

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    mijne is aan de lage kant maar nog wel net 'normaal' in de zwangerschap, geloof ik, maar die klachten die ik had (ook licht in hoofd, duizelig, weinig energie) bleek ijzertekort te zijn, dus misschien even bloed laten prikken? en/of bloeddruk meten
    ik heb nu ijzersupplement

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @luusje: wat een schattig kamertje, erg mooi!

@delfina: gefeliciteerd!! Hier nog geen nieuws dat het begonnen zou zijn o.i.d.... En overmorgen gaan we op vakantie, duim duim dat t gauw gebeurt.....

Schilderen benedenis klaar. Voordeel is dat alles van zijn plek af is geweest dus die grote schoonmaak is ook al gedaan :) dusals die nesteldrang nog komt, heb ik mooi alles al fris haha

17. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    @delfina: gefeliciteerd!!

duizelig ... de hele dag door of hebben jullie het alleen tegen 16en of na het werken???
    ik herken het nl wel... zo rond de cup a soup tijd moet ik ook even wat nemen...

zijn er nog mensen die een 3d echo in de planning hebben staan?? have fun in ieder geval!!
    iemand die hem in het verleden met 32/33 weken nog heeft gehad??? was het nog zichtbaar???

18. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Oh meiden ik ben zo blij, opgelucht en weet ik het allemaal.... Het bedrijf is eindelijk failliet verklaard.. Nu kunnen we verder alle financiele dingen regelen met het UWV.. Eindelijk niet meer vechten!!!! All1 nog even wachten tot we al het achterstallige loon hebben. Kortom ik geniet even van de overwinning!!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Delfina, eindelijk! Echt super! Nu lekker genieten! :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja hier volgende week dinsdag :D Heb er zin in!!

Deel Deze Pagina