Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    was wel normaal begonnen. Bij 41+2 braken snachts om 2.10u mn vliezen, vk gebeld omdat hij nog niet goed ingedaald lag. Toen de vk er was rond half 4 bleek dat hij ook had gepoept, dus na overleg met ziekenhuis daarheen. In de auto eerste wee gehad. In het ziekenhuis wel aan het weeëninfuus om het sneller te alten gaan maar bleef hangen op 4cm (die gingen heel snel!) Om half 10 kreeg ik nog een uur om ontsluiting verder te laten gaan of daniel te laten zakken, kwart voor 11 nog geen verandering en om 11.44 is daniel met keizersnee geboren. Hij had nooit gepassen, vandaar dat hij niet verder wilde indalen.

ZO, dat heb je snel gedaan dan dat kaartje! ik heb daar alle pagina's gehad en nog niet gevonden wat ik zocht!

Babydump is leuke zaak om lekker rond te snuffelen! heb je die doos van hun ook gehaald?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

Morgen groeiecho, die is idd niet standaard, ik krijg hem vanwege mijn postuur en bloeddruk. Ben benieuwd of het nog steeds een kleiner kindje is. Mijn sm gaat mee, heb met haar afgesproken dat we bij de meting van het bovenbeentje onze ogen dichtdoen. Daarna gaan we naar een babyzaak en mag ik een babyswing uitzoeken, ben ik zo blij mee!!! Die had ik bij Ties echt moeten hebben. Nu is het vooral fijn als ik met Ties iets wil doen if mijn handen vrij wil hebben.

Fijne dag allemaal!

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

hier weer een heerlijk dagje vandaag. Even een paar dingen schoonmaken en dan genieten van het mooie weer. Ook niet te veel doen want dan heb ik er morgen weer last van. Kan nu 's morgens echt me bed nie uit komen. Gelukkig zit ik in de ziektewet en kan ik lekker blijven liggen;) Woensdag intake van kraamzorg. Ben echt benieuwd.

Fijne dag allemaal!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    morgen!
    zo, terug van de vk. Ben weer goedgekeurd:D goeie kilo erbij in ruim 4 weken, bloeddruk 110/60 onderdruk dus iets aan de lage kant maar heb ik altijd, kindje ligt met koppie naar beneden en hartslag klonk goed. Ik "moet" alleen gaan winkelen en ondersteunende onderbroeken halen, omdat de luiken open/dicht leggen lichamelijk zwaar is. De pijn sochtends komt van mn bekken (verweking), niks aan te doen. Daarna gelijk even wezen bloedprikken, maar verwacht dat alles wel goed is. Toen nog ff boodschappen gedaan en dan kunnen we zo richting rotterdam

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik ben de spullen aan het wassen voor de baby:D Ik denk het is nu mooi weer en nu kan het lekker buiten drogen :D net even paar color catch doekjes gehaald zodat de kleuren niet overlopen ;)

Hoe warm wassen jullie eigenlijk de eerste keer de hydrofiel luiers?

6. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Zo na een klus en eetweekend kan ik nu eindelijk ook eens wat foto's plaatsen van het kamertje. :D
    Ben alleen nog aan het twijfelen of ik de houten omlijsting van de meubeltjes nog zilver verf. Dit is het oude kamertje van Jens maar vind een zilveren lijst denk ik mooier. Tips welkom !!! Bekijk bijlage 153241

7. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  8. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  9. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Het is best een klein kamertje . helaas. Badje moet ik nog erneer zetten maar die is lime groen en dat vond ik nu niet zo mooi staan hihi:D

Als ik toch bezig ben kan ik ook effe een buikfoto spammen.

Bekijk bijlage 153246

Deze is van gisteren 30 weken en 1 dag !mijn buik groeit nu niet meer zo hard . had ook nog 1 van februari heb het idee dat hij dar\ar hetzelfde is

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag!

Leeuwtje, wow mooie kamertje! Wij hebben ook zo'n kleine inderdaad wat lastiger met badje.
    En echt een mooie buik!

Bumpie, schiet het wassen een beetje op?! :D
    Inderdaad lekker weer ervoor!

Guppekop, fijn dat alles goed is. :D

Marieke, wat leuk dat je een swing mag uitkiezen.
    Succes bij de echo morgen!
    Dacht trouwens dat die wel standaard was, want ik heb hem zelf ook.

Maienditje, balen dat de placenta er voor lag, en fijn dat sm weer weg is ;)

Tooske, wat lief dat je spulletjes gekregen hebt!

Hier morgen 4d echo we hebben er zin in!! :D
    Kunnen we lekker genieten van onze kleine :D

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    wow wat een mooi, lief, vrolijk kamertje Leeuwtje! ik vind de kleur van die muur achter de commode er erg mooi uitzien. en al zoveel accesoires ook :)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ros, hoe gaat het met jou?!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zijn er trouwens nog meer meiden die zo slecht slapen en in slaap komen?
    Ik lig er rond 23.00 in, dan pas rond 2.00-03.00 te slapen en om 06.00 alweer klaar wakker :$
    Overdag slapen lukt me niet.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Sammie, ik heb er ook last van. vanavond zal ik goed slapen want dan heb ik yoga, rest van de week is niets. het hoort erbij jammer genoeg.
    leuk dat je ook een groeiecho krijgt!

leeuwtje, wat een mooi kamertje zeg! wat vindt je zoon ervan dat hij is verhuisd en op zijn oude kamer nu iets anders zit?

15. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Dankjewel voor de reacties op het lamertje . ben e ook trots op. Bij Jens was hij heel neutraal , mijn ex wou dat toen niet. Nu mocht ik me uitleven van mijn mannetje.

@ groeiecho hier ook morgen maar ik heb geen bijzonderheden. Vk zei bij Jens toen dat hij weer vergoed werd en nu dus ook. Maar mss maken zij erzelf een indicatie van ???

@ Marieke Jens slaapt al ongeveer een jaar in een groot bed. Hij klom de hele tijd uit het ledikantje. En toen vonden we het veiliger om hem in een groot bed te leggen. Dit gaat ook prima. Hij roept als hij wakker is , Maaaamaaaa ik ben wakker , kom me halen. haha.
    We hebben toen aan een kant van een muur fotobehang van cars erop gedaan. Dus meneer is helemaal in zijn element. Hij vind de babykamer helemaal mooi zei hij gisteren. Dat zal de baby ook wel mooi vinden. zeker weten. De wijsneus. haha.

Jens gaat trouwens mee naar de echo ben benieuwd of hij het helemaal snapt.

@Maienditje gelukkig dat sm weer weg is. ik heb geen sm . Mijn vriende zijn moeder is nu 3 jaar geleden gestorven. En als ik het zo hoor zou het een leuke sm geweest zijn. jammer dus hier. Mijn vorige was nl een heks.

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ slapen: ik kom slecht in slaap. En als ik er 's nachts uit moet om te plassen kom ik weer slecht in slaap. Dat vind ik ook zo irri. Maar ja alles voor het goede doel ;)

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leeuwtje, leuke kamer! En ik denk dat zilvere omlijsting heel mooi gaat zijn!

slapen: ik kom ook heel slecht in slaap:(

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik ga morgen even foto's maken van het kamertje dan is het helemaal af :D alles gewassen enz.

Erg leuk om al dat kleine spul uit te wassen :D

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    met mij? eh.. behalve BI, ijzer- en slaaptekort best goed en happy hoor ;) zolang mn beeb het maar goed doet!
    of bedoelde je met kamertje? die is bij ons iig zo goed als af, nog alleen op zoek naar een leuke lamp en wat accessoires!
    kleertjes hebben we al genoeg, aangezien we nu alleen nog neutrale dingetjes kunnen kopen, wil er later nog wel eea bijshoppen en krijgen vermoedelijk ook nog het een en ander.. al is het lastig als je veel thuis bent en veel tijd voor jezelf hebt, dan is internetshoppen toch heel verleidelijk!

Deel Deze Pagina