Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Mijn ijzer is ook niet gecontroleerd, behalve in het begin van de zwangerschap met zo'n uitgebreide bloedonderzoek én toen ik uitgedroogd in het ziekenhuis lag. Verder ook niet.... Bij Thijmen was mijn HB bijna altijd rond de 8, dus erg goed...

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

mooi 3d foto's :D

Hier weer een dagje migraine gehad. Nu weer heel erg naar te pas. Was net even boven aan het strijken wordt ik mij ineens raar, trillen, duizelig, gevoel flauw te vallen. pff weer mijn bloeddruk die erg daalt :$ ofzo. Zo irritant :x

Kijken of het zo weer afzakt voel me nog steeds zwakjes... anders toch maar ff bellen

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @Lilaa: mooie foto's!

@zj84, dat is het rare, ik ben helemaal niet echt moe! had dus verwacht dat alles gewoon goed zou zijn...

@ijzer controle: in het begin met dat uitgebreide prikken en van de week dus. Voor de rest doen ze het niet als alles goed is, net als suiker

@bumpie, vervelend dagje dus!

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie 3d foto's zag ik voorbij komen!

IJzer wordt je inderdaad in het begin op geprikt en hier bij de vlos bij de 30 weken weer op ijzer en op suiker. Ik twijfel of mijn ijzer wel goed is. Krijg steeds minder eetlust en voel me echt beetje misselijk/beroerd de laatste week. En dan gaat het de ene dag beter dan de andere dag. Nou ja, we horen het volgende week weer wel bij de vlos....

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De echo was onwijs mooi!
    We hebben genoten!
    Hij was eerst steeds aan het gapen maar bleef toch aardig door slapen.
    Hij lag met zijn hoofdje naar beneden, met zijn handje en armpje steeds voor zijn gezichtje en probeerde op de navelstreng te sabbelen.
    Na de metingen kwam uit dat de kleine 5 dagen voor op de groei loopt, hij is 32 cm weegt ongeveer 1142 gram en zijn voetlengte is 6cm, ook had hij al haartjes! :D

Lekker slapen:

Bekijk bijlage 153689

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  9. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Wauw Sammie mooie foto's lekker duidelijk.
    Lilaa jij ook al mooie foto's.

@guppekop ik heb het verkeerd geschreven floravital ipv floravitaal. maar goed je kan het ook gewoon bij de drogist halen hoor. heb ik ook gedaan.

@Cindy hier vandaag met de echo weer geprikt. Denk dat met 30 weken vrij normaal is idd net als suiker.

Ik had bij Jens mijn hb ook heel hoog. En nu met 9 weken nog 8,1 toch voelde ik me opeens slecht en dacht dat het aan mijn bloeddruk lag. Helaas hb gezakt naar 6,2 inmiddels. Vk kan het niet verklaren dat het zoveel gezakt is.
    Dus blijkt dat de ene zwangerschap de andere niet is .

@manonenmike yeah toch een echo. altijd fijn. denk dat mijn vk dat ook zo regelt want ik heb ook niet echt complicaties en bij Jens toen ook niet !

Laatste x pufgym was gezellig hihi.
    Ben benieuwd wat iedereen krijgt .

Welterusten !

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  11. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Beeb woog hier trouwens 1675 gram wat een gewicht al voor zo'n klein hoopje mens hihi

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    mooie foto's sammie.

en je kan er niet onderuit een echte jongen.

hier woog de baby bij de laatste echo 29+6 weken 1440 gram.
    kleintje noemde ze het terwijl bij 30 weken zie je een gewicht van 1300 gram maar zegt niks.

morgen weer naar verlos en dan vrijdag een groeiecho.

vanavond 3de keer puffcursus voor degene die al klaar was is dat niet vroeg hier gaan ze door tot een week voor je bevalling.
    iedereen is dan ook dezelfde week uitgerekend maar dan weet je alle informatie nog

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

wat een mooie 3d echo's weer!!! Ik wil ook ;)

Hier straks intake kraamzorg :D Ben benieuwd.

iedereen een fijne dag met dit mooie weer!:D

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    mooi Sammie, wat een lief gezichtje heeft hij :) mooie foto's

bumpie succes met de intake, ben benieuwd, ik heb hem volgende week

15. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Wat een mooie echo's! Ik denk dat ik toch mijn man maar ga overhalen om toch een pretecho te doen!!

Ik ben helemaal kapot.. vanacht wederom geen oog dicht gedaan, zit nu op mijn werk, maar heb het gevoel dat ik ieder moment in slaap kan vallen! Vanmorgen weer een heerlijke (maar niet heus) boterham met appelstroop op, want ook ik heb 2 weken geleden bloed laten prikken en daar was mijn ijzer nog redelijk, maar de drager was erg laag en dan houdt dan in dat je ijzer aan het zakken is en de toevoer slecht, waardoor er een tekort ontstaat,... nou volgens mij is dat tekort begonnen... *GAAP*

Fijne dag allemaal!

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

intake was erg leuk. Kwam een erg leuke vrouw:D En ze vond alles goed. Krijg een kraamverzorgster die me zelfvertrouwen geeft ivm mijn paniekaanvallen ;) Kreeg nog een leuke rammelaar.... Nu komt het echt dichterbij

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sammie, mooie foto's!

intake kraamzorg: zal bij mij wel weer telefonisch gaan. Ze zijn er niet erg happig op om dag van te voren pas af te spreken:D maar ik weet het eigenlijk allemaal wel;)

slapen was hier vannacht ok bagger, kramp, plassen, wim die dr vroeg uit ging...

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

Wat een mooie fotos lilaa en sammie! Heel duidelijk het geslacht haha!

Ik heb gister groeiecho gehad. Kindje was mooi gegroeid en lag nu op schema ipv wat kleiner. Ik meen het geslacht te hebben gezien maar we wachten nog 10 weken af of het klopt. (zie mijn topic onder onderzoeken)

Bij de niertjes zijn twee vochtblaasjes gezien. Dat kan opgehoopte darminhoud zijn of twee cysten. In dat eerste geval maakt het niks uit, in dat tweede geval kan het in het allerergste en zeldzaamste geval een minder goed functionerend niertje betekenen. De vlos maakt zich geen zorgen en ik ook niet, we zien het wel! In ieder geval moet ik maandagmiddag naar de gyn toe voor onderzoek.

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echofoto's Sammie!

Marieke, fijn dat jullie kleintje mooi op schema ligt. Ga zo eens even neuzen wat jouw gedachte over het geslacht is!

Begrijp ik het goed dat de gyn. maandag gaat kijken naar die vochtblaasjes?

Suzanne, balen dat je zo moe bent. Moet je nu weer voor de zekerheid ijzer laten prikken of niet meer?

Intake kraamzorg heb ik nog niet gehad. Bellen ze daarvoor?

20. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Geen idee, ik moet in week 32 sowieso weer bloed prikken, dus zal daar wel weer in meegenomen worden... Dinsdag moet ik weer naar de VK, dus zal het even gaan vragen!

Kraamzorg belde net, de afspraak op 21 Juni voor intake kon niet doorgaan, kraamevrzorgster heeft haar been gebroken, dus moet het op 20 of 27 Juni, beiden dagen kan ik niet... ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen, want ik kan echt niet op maandagen.... :(

Deel Deze Pagina