Senn , wat een vreselijk nieuws. lijkt me heel dubbel nu . jij bent zo blij dat je zwanger bent en dan zo'n verdrietig nieuws.
lynn ik zou als ik jou was, zodra je het wil gaan vertellen het dan wel eerst even alleen tegen die collega zeggen. Ik heb dit altijd als zeer fijn ervaren, dan sta je niet opeens zo van oke en nu. Ik werk als docent op een techniekplein dus werk met alleen maar jongens, ben ook de enige vaste vrouwelijk docent. En voor de rest van de 160 lln maar 3 meisjes, dus ben een mannenwereld wel gewend
Dank je wel voor je advies. Is inderdaad een goed idee, hem even de tijd gunnen en niet voor het blok zetten. Vind het zo lastig! Gelukkig is het nog niet zover, kan ik mezelf er ook nog even op voorbereiden...
@Linn84 thanks voor je reactie..thuiswerken kan ik helaas niet doen, werk als therapeut in de jeugdpsychiatrie op een groep met cliënten.. en die kan (en wil ) ik niet mee naar huis nemen! vind het soms wel jammer dat ik niet kan thuiswerken idd, zou een hoop schelen, maar ja.. als ik zo rondlees moet ik toch maar even door de zure appel heenbijten, ofzo... ik ga er morgen gewoon weer voor en kijk aan hoe het gaat.
Succes meis, hoop dat het morgen wat beter gaat! Ik ga maar eens slapen, hoop op een betere nachtrust dan afgelopen nacht (4 uurtjes ofzo) Welterusten!
Hey dames Ik ga ook slapen, maar wilde even bij lezen, het gaat hier idd wel snel ja! Net tegen mijn ouders verteld, of nou ja, mijn dochter gaf een kus op mijn buik en zei baby. Mijn vader keek me aan en zei: " wat zegt ze nou, baby?" Dus ik lachen, maar ik kreeg tranen in mijn ogen. Hij zei gelijk ow ben je weer zwanger? Dus ik zo ja, hij zo ja we dachten het al. Pa en ma allebei in tranen, ik ook. Maar blij dat het verteld is, ook omdat vandaag de dag was dat het bij de vorige misging, toch een rotdag hoor... Ben blij dat hij voorbij is en frummelke er nog zit, en goed ook, want ik had net al melk uit mijn borst...Tsja heb ik bij al mijn zwangerschappen, ik heb een soort overdosis aan hormoon :S Ik weet niet of ik hier nou zo blij mee ben haha, straks wl ik het stil houden, loop ik al met natte plekken in mijn shirt @078mama.... Ook ik ben een 078 mama Bij welke praktijk zit je, omdat je je echo zo moest afdwingen haha, volgens mij zitten we niet bij dezelfde liefs Rianne
Hoi Dames, Tis voor mij onmogelijk om op iedereen pers. te reageren. Wat gaan jullie snel! Dus ik haak er gewoon even tussen in....... @Vertellen...hier weet iedereen het, we maken er geen geheim van. We zien het wel....als het mis gaat zullen we het ook onze (stief) dochters vertellen (7 & 9jr) zij weten ook dat t in het prillen begin altijd mis kan gaan. Hun kunnen dit geheim niet lang dragen...dus zijn gelijk naar school gegaan om te vertellen dat er "weer" een brusje bij komt! Ach we gaan gewoon van het beste uit, mocht t dan toch mis gaan...dan is dat toch ook geen schande? @kwaaltjes...hier gaat het eigelijk wel lekker! Merk wel dat ik nu al steeds meer ga eten...omdat ik anders ook misselijk word. Helaas...de kilo's zullen er vast wel weer aanvliegen..maar beter dat dan misselijk zijn! @werk....daar kan ik niet over mee kletsen...als thuismama & werkend partner heb ik geen verplichtingen. Dus kan doen wat en wanneer ik wil. (verwend dus ) @vandaag mijn kledingkast opgeruimd...zoooo dan! Dat is even lekker, 6 vuilniszakken kleding mogen naar de kledingbak! Hihi...mijn eerste poets/ruimaanval heb ik weer handig gebruik van gemaakt! Ik ga jullie proberen bij te houden..vergeef me als ik niet op iedereen pers. reageer...daar ben ik echt TE gaotisch en vergeetachtig voor in mijn hoofd.
inderdaad, als het mis gaat, hoef je je niet te schamen! Dus who cares wie het allemaal al weet (ik heb het trouwens ook nog niet tegen iedereen verteld haha), mijn schoonouders wonen in het buitenland en zijn onlangs verhuist.... als ze van te voren wisten dat we een baby zouden krijgen (lees willen), dan hadden ze misschien wel gebleven... dus om ze niet op de kast te jagen vertellen we het pas na de 1ste echo.... iets meer zekerheid. Verder... JIPPIE, heb mijn man weer gesproken vandaag... zit nu in frankrijk (op weg naar Spanje) en was nog steeds in de wolken beetje aandacht van manlief is nu meer dan welkom, gelukkig is hij straks weer een paar maanden thuis kan ie me lekker verwennen. Slaap lekker allemaal, morgen weer een dagje verder bij de grand finale
goedemorgen!!!als eerste @ senn wat erg voor je zus.Kan me voorstellen dat het dubbel is voor jou. Mijn zusje heeft nog niet zo lang geleden ook een mk gehad.Dus weet hoe je je voelt. Ga zometeen bellen naar de vk.Moet zeggen dat ik daar best de zenuwen van krijg.. Maar ga het toch doen. Heb gelukkig nog niet veel kwaaltjes.maar dat maakt je inderdaad wel onzekerder. Maar na 5 positieve testen zal het toch wel echt. groetjes
hoii dames @senn echt mega rot voor je zus, en ook voor jou natuurlijk! dikke knuffel @078mama hahah wel slim aangepakt hoor @suzanne wij zijn op dezelfde dag uitgerekend, leuk he en wat fijn dat je je mannetje gesproken hebt en ook heel fijn dat hij binnenkort lekker een paar maanden thuis is! @tulli hoe gaat t met onze niet roker? hou je het nog een beetje vol of? (als je het vervelend vind als ik er naar vraag hoef je er niet op te reageren hoor ) en heerlijk joh zo lekker opgeruimd moet hier ook flink nodig gebeuren! @all pfff ik ben Mega verkouden echt zo irritant! heel de tijd koppijn en mn hoofd zit helemaal vol echt niet leuk! verder wel lekker geslapen gelukkig, maar ben nog steeds doodmoe.. wie weet nog ff mee terug naar bed zo als mn dochter over een half uurtje dr weer in gaat haha (moet eigenlijk genoeg hier doen maar goed....hahaha) en kwaaltjes, ja tkomt en het gaat.. vandaag b.v. niet hoeven kokhalzen met tandenpoetsen, maar toch wel weer misselijk gevoel.. nou dames, groetjes weer!
potverdikke,had eindelijk lef om te bellen.kan ik pas volgende week bellen.maandag pas of woensdag. kreeg het antwoord apparaat eraan. Balen!!!!
Goeiemorgen! Sjee, wat wordt er hiel veel en snel gekletst... Dat kan ik echt niet bijhouden... Wat gebeurt er veel he, zo als je net zwanger bent. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel mee bezig ben op het moment. Komt ook omdat ik echt bijna geen klachten heb, behalve dat ik 's avonds eerder moe ben. Geen misselijkheid, geen veranderde borsten, hoef ook niet meer zoveel te plassen... Voor de zekerheid net nog maar eens een testje gedaan. Met het hcg-gehalte zit het wel goed Nog meer meiden met weinig klachten?
Meiden Wat is iedereen actief zeg met kletsen heeeeeerlijk! Met mijn eeste zwangerschap heb ik ook zo veel gehad aan het geklets met mede lot(geluk)genoten dat helpt. Die mannen zitten nu eenmaal niet op al die verhalen te wachten he?? hi hi Hier nog steeds veel onzekerheid. Mijn testen blijven positief nu 4 gehad en geen twijfel daar alle 4 posi, maar een zeurderig gevoel in mijn buik en bruinverlies. Dus durf de slingers nog niet op te hangen. Wel al aantal vrienden verteld aangezien we gezamenlijk een vakantie geboekt hebben en ik precies uitgerekend ben als we daar moeten zitten. Dus duimen maar.... Liefs Dian
Ik zit niet bij een vk maar in het ASZ bij de gyn omdat ik hiervoor een ks heb gehad. Bij wie zit jij? Ik heb bij de vorige op de Singel gezeten. Uit welke wijk kom je? Ff nieuwsgierig hoor haha (ik uit dubbeldam)
@dian ah meis wat vervelend van dat bruinverlies! pff gewoon heel hard duimen dat het niets is! xxlindaxx gefeliciteerd @nitaa aghh vervelend zeg, bel je net, moet je volgende week terug bellen! grrr
hoi hoi! @Dian, bruinverlies is niet erg! had ik bij Ties ook toen ik 9 weken zwanger was, maar het hield al snel weer op en alles ging prima. maar je wordt er toch zenuwachtig van, zou ik toch ook weer zijn. @Senn, het is ook niet leuk als je eerst samen zwanger bent en dan je zus een mk krijgt! heel confronterend voor jullie beiden. @Sannehai, verkouden zijn tijdens je zw.schap is echt niet leuk!! geen of weinig neusspray, je slijmvliezen zijn opgezet dus het is erger dan normaal en niets helpt... bah! @all, doen jullie mee aan moeders voor moeders? ik krijg de informatrice dinsdag over de vloer. heb ik mijn vorige zwangerschap ook gedaan.