Hier bij de twee jongens idd snel misselijk enzo en nu nog nergens last van dus misschien, bij de jongens ook niet snel geirriteerd en nu heb ik echt een kort lontje dus wie weet voor jou wel een jongen en voor mij een meisje. De angst dat het nu mis kan gaan komt denk ik omdat je weet hoe het is om een kindje te krijgen, te hebben en om van te houden waardoor je ook meer beseft wat je zal gaan missen als het mis gaat. Hier dus ook een voorkeur maar dan voor een meisje al zal ik het ook super vinden als het weer een jongen is. Klinkt cliché maar zolang het maar gezond is ben ik blij.
@Theeleut welkom en gefeliciteerd ! Vervelend dat je zo misselijk bent, Hier met vlagen en dan iets eten en het is weer oke. Heb bijv. net nog een boterham op. @ingrid en tulli, zo jullie hebben geklets vandaag ineens pag. 5 al. Ben het wel eens dat het hier rustig is. Maar het is ook nog vroeg he. @ingrid , ik las dat jouw zoontje ook denkt dat hij 3 is. Jens zegt ook altijd als je vraagt "hoe oud ben je "Ik ben 3 . Hij is best wel groot voor zijn leeftijd ( zeggen andere mensen ) dus geloven ze het ook nog. 2 word hier standaard overgeslagen, ook met tellen en bijv. 2 knuffels .. het zijn er altijd 3 ! Eigenwijs is ook wijs zullen we dan maar zeggen. Balen dat je man ontslagen is , en dan al helemaal als je kindjes hebt . Je hoort wel her en der dat de markt weer aanhet trekken is maar goed , dat zal ook wel per branche verschillen. @ tulli , dan is het idd soms een drukke boel maar wel fijn dat het wel allemaal zo goed geregeld is voor de kids ook fijner lijkt me ! Nou ik ga mijn bedje ook maar eens opzoeken. De moeheid begint hier nu ook toe te slaan. Groetjes
@Theeleut, Welkom! En gefeliciteerd! Even over de discussie...misselijk bij een jongen....ik ben bij mijn zoontje geen moment misselijk geweest! Kon eten wat ik wilde...dus jullie bevindingen...gaan in mijn geval niet op! @Janineenevi...hoe gaat het met jou? @Voorkeur, heb ik deze keer helemaal niet. 2 jongens zouden leuk zijn in combi met onze 2 (stief) meiden! 1 meisje erbij zou ook leuk zijn..een mini versie van mezelf Eigelijk heeft beide wel een voorkeur dus hahaha....als het er nu maar geen 2 zijn dan!
Ach het is allebei ook harstikke leuk, bij een meisje kan ik al die leuke schattige kleertjes weer uit de doos halen en gebruiken, en bij een jongetje kunnen we weer lekker gaan shoppen Als het er inderdaad maar geen 2 zijn, is natuurlijk ook harstikke leuk... alleen wel erg druk lijkt mij, dus een tegelijkertijd lijkt mij een stuk makkelijker...
Hier wordt 2 idd ook standaard overgeslagen met alles Hij zit in de bouwsector dus dat is wel de sector die nog een poosje bezig is om eruit te komen. Wel zijn er genoeg dingen om op te solliciteren en hebben er net weer 1 de deur uit gedaan op een functie die gewoon precies is wat hij al jaren heeft gedaan in dezelfde branche enz. dus heb er wel een goed gevoel over
Hier maakt het voor het shoppen weinig uit of het een jongen of meisje wordt, heb zoveel weg gedaan dat ik voor beide gewoon zal moeten shoppen hahahah. Heb natuurlijk wel wat dingen bewaard zoals de broeken maar shirts gaan hier altijd weg als ze niet meer passen.
@Ingrid...dat is zonde! Mijn zoontje heeft zoveeeel kleding niet of nauwelijks gedragen...heb echt bergen met wasgoed van hem wat hij niet meer past! haha... Mijn gevoel zegt overigens een meisje...dat heeft puur te maken met tijd van conceptie. Hopelijk heeft jou man snel een nieuwe baan...hou ons op de hoogte! @Theeleut...2 zou ik echt niet zo leuk vinden (sorry) we hebben nu een auto waar 6 pers. inpassen...dat zou betekenen dat we er of 1 bij moeten kopen of een mega grote bus moeten aanschaffen. Daarnaast is de verdeling van de kamers dan ook lastig...dan zullen er 2 op 1 kamer moeten komen. Kijk...begrijp me niet verkeerd, als het zo is, komen we daar ook wel weer aan uit...maar liever niet hoor!
Hier hebben ze alles aangehad, al is het maar 1x hahaha. Nadeel is dat Julian een spuger was waardoor shirts er niet meer mooi uitzien en Milan is ook een spuger dus hetzelfde verhaal bij hem. Nu Julian wat groter is heeft hij eindelijk wat minder kleding, nog steeds meer als genoeg, maar pak vaak hetzelfde omdat ik dat het mooist vind waardoor het natuurlijk wel echt afgedragen wordt. Daarnaast vind ik het gewoon veels te leuk om te shoppen en vind het voor hun leuk als ze 'eigen' kleding hebben ipv kleding van de ander.
Twee kindjes erbij, als het zo is zijn we er natuurlijk super blij mee maar dan moeten we echt alles aanpassen en zou niet weten hoe dat te doen met de kamers enzo. Dus 1 is makkelijker.
@ tulli , Ik voel me wel goed eigenlijk, maar dat maakt me dan ook weer zo onzeker. Vooral omdat ik bij mijn zoontje zoiets van ja ik ben zwanger en nu niet ! Echt raar, . Maar goed het is nu ook anders , ik heb een andere partner en mijn vorige zwangerschap is niet leuk geeindigd dus denk dat ik nu zowiezo onzekerder ben. En wat betreft een tweeling , tja als het zo is dan is het zo , maar ook hier plaatsgebrek. Ik ben zelfstandig en heb de zaak aan huis dus bergmogelijkheden is al weinig. En dan 2 kindjes, dit kindje krijgt al een kleine kamer. Jens heeft in augustus onze kamer gekregen en wij zijn verhuisd naar een andere. Zou het wel zielig voor hem vinden als hij dan nu weer terug moet. Verbouwen gaat ook nog. Maar heb al zoveel verbouwd aan dit huis , dat ik dan beter kan gaan verhuizen, want dat krijg ik nooit meer terug voor ons huis. En ik zou nu ook wel graag een meisje willen , maar een jongen is ook leuk. Kleding moet ik toch ook kopen (en vind ik leuk om te doen ) ) Jen sheeft tot 12 maanden constant met een slabbertje omgelopen. Hij kreeg nutriton in zijnvoeding en nog kwam het eruit. Nou als ik je vertel wateen vlekken dat dat spul achterlaat op kleding. :x. Ik heb wel wat bewaard maar veel kunnen weggooien. Na 12 maanden op eigen initiatief sojamelk geprobeerd en meneer heeft niet meer gespuugd . En dan maar zeggen nee hij kan geen allergie hebben. pfff, eigen gevoel is toch veel waard.
O, ja ik heb trouwens 15 dec. intake bij de vk. Spannend . Zij zou ook moeders voor moeders bellen, dus daar verwacht ik nog een telefoontje van. Doen jullie daaraan mee ? Ik heb eerst getwijfels maar dacht toen , och plassen moet ik toch en als ik niet op een natuurlijke manier zwanger kon worden was ik ook blij als ik dan zo geholpen kon worden. Enige nadeel de vorige x moest ik die kannen zelf wegbrengen 12 km verder. Maar goed zijn maar een paar weekjes.
@janineenevi, vorige zwangerschap heb ik ook mee gedaan aan MvM, Ik zelf ben natuurlijk via de MMM zwanger geworden en weet als geen ander hoe belangrijk dit is. Je kunt je trouwens via de website nu ook al aanmelden voor MvM dan kun je vrijwel direct meedoen...en zitten je 10weken er eerder op Deze zwangerschap heb ik besloten om aan geen 1 onderzoek mee te doen...en ook geen MvM. Reden is ook dat ik me urine zelf moet wegbrengen dan moet ik er 15km spec. voor op en neer rijden. Vorige x werkte ik nog en kwam ik er redelijk in de buurt, nu is dit niet meer het geval. Vorige zwangerschap heb ik ook aan 2 studie's meegedaan, dan krijg je ook extra onderzoeken. Dit wil ik nu dus ook niet. Ik vind als je jezelf 1x beschikbaar stel voor dit soort dingen dat het genoeg is. @kleertjes bewaren/kopen....ik heb stiekem al een geboortepakje gekocht voor deze klein spruit. Was aant shoppen voor mijn zoon en kon het niet laten. Dat maakt t dan ook weer wat tastbaarder. Verder is shoppen altijd leuk,...al ben ik er nu wel beetje te moe voor. @ symptonen, hier ook weinig...ben er wel in me hoofd veel mee bezig..maar in alle rust! Ben lang niet zo veel er mee bezig als dat ik vorige zwangerschap dat had. Heerlijk aant genieten dus!
nou blijkt dat MvM me gisteravond al gebeld had . Die zijn dus snel. Ze komt woensdag . En nu is er bij ons in het dorp ook een depot. dus dat is wel heel fijn. Hoef ik niet meer te slepen . Ik ben er in mijn hoofd ook wel mee bezig en wil het iedereen al zo graag vertellen. Maar hou toch nog maar mijn mond. Zie al mijn klanten al in de stress schieten. haha. We gaan het met sinterklaas aan mijn broers en zusje vertellen en de dag erna aan mijn vriend zijn broer. Ik heb Jens een t-shirt laten maken met achterop Stoer , ik word een grote broer. Voorop staat gewoon Jens en een haai. Nu heb ik dat ding gisteren bij hem gepast en vanmorgen wide hij de trui met de haai aan. Jullie kunnen je wel indenken wat een drama we hier zo vroeg al hadden. Hij weet nog niet eens wat achterop staat Ben benieuwd naar de reacties. Ik doe hem dan op een gegeven moment zijn vestje uit en dan kijken of het opvalt. Ze zullen allemaal wel zeggen wat snel. Aangezien mijn vriend drie weken geleden zijn huis heeft kunnen verkopen na 1,5 jaar. De vrouw van zijn broer is ook in verwachting nu 15 weken. Ook nummer 2 alleen is de oudste daar is al bijna 7 . Maar evengoed wel harstikke leuk natuurlijk. Samen zwanger en niet veel verschil. Daar komt dan bij zijn neef ook nog eentje bij van begin juli , zij was nu 8 weken. Heuze baby boom in de familie. Nou ik heb weer veel geklets. Ik ga nu weer werken. Liefs
*breekt in* Wauwie! Nu al augustus mama's! Ontzettend gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap. April2011 mama Sanne *breekt uit *
*Breekt ook in * Van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie zwangerschap!!! augustus 2010 mama *breekt weer uit*
He meiden, welkom voor de nieuwe zwangeren! Iedereen heel erg gefeliciteerd! Kom snel weer even bijkletsen en reageren, maar heb de afgelopen dagen teveel last gehad van misselijkheid en vermoeidheid. Nu even een dipje op het werk, dus kwam even spieken. Leuk dat er alweer zoveel is bijgeschreven! Tot snel! Liefs xx
@janineenevi...Wat spannend om het te vertellen he! Leuk idee van je zoontje....hihi! Ben benieuwd of het snel word gezien? Gezellig zo'n babyboom....samen babyshoppen! @inbrekers...Thanks! @Debbedebs...doe maar rustig aan joh, hopelijk verdwijnt de misselijkeheid snel! Hier is de vermoeidheid ook wel aardig aan het toeslaan....verder heb ik niet te klagen.
Debbedebs, doe rustig aan!! Zie trouwens dat jouw zoontje precies een jaar jonger is als Julian! Verder wel gelezen maar mijn geheugen werkt niet mee. Vandaag eerder van mijn werk weg gegaan want heb ineens een ontstoken oog! Zit nu dus met 1 lens en een tranend oog te lezen dus ga maar eens stoppen en naar bed toe denk ik want tv kijken wordt zo ook niet wat.