@loes jaa geweldig he ik ben er ook zo blij mee! @suzanne klopt zijn de darmen maar ach, een buikje is een buikje toch haha @luna hahaha hier precies hetzelfde met de buiken hahaha ik zei nog tegen mn vriend.. kijk nou naar mn buik dit is wel Heel erg!! maar gelukkig ziet het er nog niet "zwanger"uit.. maar wel gewoon dik hahaha (dat mag over een tijdje wel weer bij trekken van mij haha) en ja ik vind het ook wel een goed idee van die wieg, en ik moet zeggen ik heb dan ook gewoon geen plek hier om het ledikant weer ergens anders te moeten opbergen! maar is julien nu al wel 1 of bijna?
@Loes1983, hihi, er was nog een Loes die in augustus 2010 bevallen is en ons succes kwam wensen. Maar voor jou. van harte gefeliciteerd!!! @Sannehai, Julien is nu 14 maanden, dus als ? geboren is nog net geen 2. . Komt wel goed met onze buiken. . Ik had er na Julien ook maar weinig voor gedaan om hem weer s trak te krijgen, dat ga ik nu wel anders doen hierna haha.
@luna owja sorry je had het al gezegd ja dat julien 14 maanden was, ik d8 even dat hij iets jonger was als mijn dochtertje, maar dat was even iemand anders hierzo haha sorry! ja haha ik als deze beeb dr is ook Echt wel wat doen om te zorgen dat die buik er dan af gaat haha
@sannehai dat was ik ja haha mijn zoontje is nu 12 en halve maand oud ik heb een familiewieg die ik voor mijn zoontje heb gekregen en door zijn oma heb laten bekleden in uni kleuren... die kan ik dus weer gebruiken... Al denk ik dat ik dan wel even heel erg ga zitten huilen aangezien ze afgelopen jaar aan longkanker is overleden (54 jaar)... *zucht* rot emoties... Sinterklaas was trouwens erg leuk! nu vermoeid op de bank zitten ben er klaar mee voor vandaag haha Fijne avond dames!
@augmam wat een schattig buikje heb je al.ben ook lichtelijk jaloers ha ha.mijn buik ziet er ook al uit of ik al heel ver ben.we zullen maar zeggen van de vorige zwangerschappen.ehum. @alle nieuwe zwangere gefeliciteerd!!!!!! @iedereen.heb zo'n zin om iedereen al het goede nieuws te vertellen!!!maar ga toch proberen om te wachten,tot na de echo. Waar ik morgen voor ga bellen. Heb ook al zo'n zin om te shoppen.wij hebben bijna niks meer van onze andere kids.het is net alsof we weer voor de eerste keer een baby krijgen. Zo leuk.want er zijn ondertussen weer zoveel nieuwe dingetjes te krijgen . zo dat wilde ik ff kwijt hi hi. Groetjes.
@Sannehai, geeft niks, @Mamavandiablo, wat een triest verhaal. En zo jong nog. Gelukkig heb je het wiegje nog. Maar ik zou ook even een aantal janksalvo's weggeven waarschijnlijk.
hier nog helemaal niets te zien hoor! Moet alleen mijn tieten op de een of andere manier gaan platdrukken, anders denken ze op t werk nog dat ik een borstvergroting heb ondergaan, poeh poeh wat groeien die dingen hard zeg @kwaaltjes: nog steeds krampjes hier, grote gevoelige borsten, wat last van mijn onderrug, hoofdpijn, moe en weinig trek in eten, en als ik ineens ergens zin in heb kan ik er ook ineens genoeg van hebben. Ben alleen nog maar afgevallen. Maar verder klaag ik niet hoor ! Heb het er allemaal voor over!
@Nitaa, leuk hé, weer mogen shoppen voor een nieuwe beeb. . En inderdaad super moeilijk om het niet meteen van de daken te schreeuwen. Morgen komt mijn moeder kaasfonduen en dan gaat Juliën het aan oma vertellen (met een trui aan "grote broer") @Tooske, wat een rij kwalen al hé. Maar een troost, vaak is het de eerste 12 weken hommeles en daarna gaat het langzaam aan weer wat beter. Bij mij was dat niet, maar over het algemeen gesproken dan.. haha
Wow meiden, wat zijn jullie een kletsers zeg! Was hier een paar dagen geleden, en toen had ik wat geschreven op pagina 13. Nu een paar dagen later zijn jullie al bijna op pagina 80!!! Hoe gaat het met iedereen? Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd! Iedereen al een beetje last van kwaaltjes enzo? Ben zelf de laatste dagen een beetje druk geweest en heb gelijk last van me rug. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook veel last van mij rug, en vanaf week 20 kon ik nog maar een paar honder meter lopen. Dus hoop echt dat het nu beter gaat, maar met wat ik nu al voel met 5 weken....ben ik er bang voor dat het weer hetzelfde wordt. Verder merk ik dat ik s'ochtend echt snel ff iets moet eten, als ik te lang wacht met ontbijten dan wordt ik gammel en misselijk. Vanavond Sinterklaas gevierd. Valerie was helemaal onder de indruk van het geklop en gebel van 'zwarte piet'. Maar alle cadeautjes vond ze echt geweldig! Ze werd er helemaal hyper van! Oh ja....heb gebeld met de verloskundige, en heb 27 december mijn eerste afspraak. Toen ik belde zeiden ze dat ik uitgerekend ben op 5 december en niet 7 december, zou iemand dat misschien op de lijst kunnen aanpassen?
Consider, dan ben je vandaag al uitgerekend? Of heb je een olifantendracht? hihi Leuk dat je meid het allemaal zo interessant vond. Hier was het ook een groot succes. Ik hoorde heel de dag niets anders dan Klaas en Piet hihi
Ja super leuk! Mijn dochter is ook maar 2 weken ouder dan jouw dochter en dan zie je ineens dat ze veel meer doorhebben dan ik in eerste instantie dacht
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Ik had niet verwacht dat ze nu al zo Sinterklaas gek zou zijn. Had verwacht dat ze er nog niks van zou snappen. Maar ze wil echt aldoor sinterklaas en zwarte piet zien op tv, heeft het over de zak, baby piet, sleutels, schoen zetten etc...en ze zing de hele dag sinterklaas liedjes. Zo schattig!
Haha inderdaad die baby piet! Zo schattig. Mooi gemaakt ook, ik vind het zelf ook nog steeds leuk om te kijken hihi
Hoihoi, @alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom! @buikje: hier begin ik ook wel wat te zien, maar vooral als ik ook last heb van mijn darmen is het helemaal feest. @kwaaltjes: ik begin wel steeds moeier te worden. Ik ben gister en vanmiddag maar even gaan slapen. Al word ik daar helemaal gaar van. Verder merk ik dat ik soms echt honger heb en als ik dan wat eet, smaakt het niet (grrr...). Dat is allemaal wel echt anders dan de vorige keer, toen kon ik echt alles eten. En dat heb ik geweten.:x @tweelingen: mijn moeder was eeneiige tweeling (ze leeft helaas niet meer), dus voor mij zou het nogal beladen zijn als het mij zou overkomen. Ik zou het dus niet zo leuk vinden. Aan de andere kant: het zou wel heel erg toevallig zijn en ik verwacht het dus ook niet. Hier vandaag ook Sinterklaas gevierd, en mijn zoontje was helemaal H Y P E R. Hij kon zich echt niet meer beheersen. Toen hij die zak zag staan op de stoep was het nog wel grappig, maar toen we eenmaal de cadeautjes uit gingen pakken... Pfff... Hij was gewoon bijna aan het hyperventileren ervan. Arm kind. Ik weet even niet hoe ik dat de komende week aan moet pakken. Hij is namelijk donderdag jarig en zondag vieren we het. Dus dat is nog meer druktemakerij... We denken er nu over dat we donderdag maar 'overslaan'.
Herkenbaar Linda! Mijn dochter is van 18-11-08 en wij hebben het op 28-11 gevierd. Het was allemaal een beetje veel dus wij hebben het heel de week rustig aangedaan. Op haar verjaardag zelf hebben we de cadeau's verspreid over heel de dag gegeven en dat hielp ook al!
Hey meiden.. Ik mag me ook aansluiten bij de club Vanvond positief getest, dus zou nu 4 weekjes en 4 dagen zijn. Het is mijn eerste kindje dus erg spannend allemaal!!
Welkom! wij zijn precies even ver! Maar volgens jouw banner hoef je minder lang dan ik (goede zin haha). Apart! Voel je je goed?
nou ik heb vandaag ook een positieve test in handen (2 jaar terug op 6 december de test gedaan van mijn kleine meid) dus als het goed is wordt ons 2e babytje ook geboren rond de tijd dat ik uitgerekend was van de vorrige.. dat is rond 21 Augustus 2011 we zijn pas op 4 oktober begonnen met klussen.. ookal vind ik het geweldig nieuws.. het was toch wel echt een verrassing zo snel al had ik niet gedacht !! en voor de rest.. allemaal gefeliciteerd