vandaag met de verloskundige gesproken en 11 januarie moet ik terugkomen voor het inschrijven ben dan 10+3 dus hopen dat alles goed gaat heb nu nog nergens last van behalve dat ik heel erg moe ben
Hee meiden!! Mag ik hier ook mee schrijven? ik ben denk ik 1 augustus uitgerekend van mijn 2e kindje! Super spannend weer allemaal. Ben echt al super misselijk eten krijg ik bijna niet binnen terwijl ik ontzettende honger heb. 13 december intake bij de verloskundige en 20 dec de echo!! ben benieuwd! En voor iedereen natuurlijk gefeliciteerd! Liefs,
Sjoon en Nitaa, hopelijk valt het allemaal mee! ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid ik vandaag ook best wel veel pijnen/steken in mijn buik, word er ook erg onzeker van.. gelukkig (nog) geen bruin- of roodverlies had van tevoren niet bedacht dat deze periode zó spannend zou zijn
Wat een onzekerheid meid!!!! Hoop zo dat t niets is en dat t gewoon allemaal goed gaat! Dikke knuffel!
He meis, van harte gefeliciteerd en welkom!! Wat super zeg dat je na zoveel mmm nu zwanger bent! Kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is! Via de calculator hier op zp kun je uitrekenen wanneer je uitgerekend bent op basis van de dag van je laatste menstruatie en de lengte van je cyclus. Op basis van de uitgerekende datum kun je dan een banner maken. Als je deze namelijk op basis van je laatste menstruatiedag doet, rekenen ze volgens mij met een cyclus van 28 dagen. Hopelijk lukt het. Liefs
hoi dames, hoe is het met jullie? hier goed, nog helemaal geen klachten, moet wel vaker plassen dan normaal en behoorlijk opgezette darmen haha dat wel maar verder niet. heb nog geen afspraak met de vk gemaakt, ben 11 augustus uitgerekend, zou ik al kunnen bellen voor een afspraak? lijkt me nog zo vroeg fijne zwangerschap allemaal. en wat een mooie maand he augustus heerlijk midden in de zomer. lijkt me alleen om te bevallen wat minder met die hitte haha. liefs
He Paars, Gefeliciteerd! Wij hebben in het verleden regelmatig contact gehad over reflux. Ik had toen alleen nog een andere naam (beatrice). Grappig je hier weer te zien! Zeehondje gefeliciteerd. Zo te zien is het je meer dat gegund! Ik hoop dat alle meiden die nu in onzekerheid zitten snel weer vol vertrouwen verder kunnen! Succes Ik moet wel bekennen dat ik nog onzekerder word van alle berichten hier...
@Nita, jeetje wat erg zeg! Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat het niks ernstigs te betekenen heeft!!
alle nieuwe mama's gefeliciteerd!!! Nita, voor een mk hoort er toch wel pijn bij te zitten dacht ik. mijn beste vriendin verloor ook rood bloed en heeft nu een gezonde zoon. hopelijk kan de vlos je morgen meer vertellen! @voorgevoel, dat van mij is gebaseerd op mijn dromen: ik droom over het geslacht van ongeboren baby's en zit er (tot nu toe) nooit naast. zelfs toen ik bij de echo's van mijn vorige zwangerschap 3 streepjes zag, droomde ik van een jongen. nu droom ik steeds over een dochter. @angst voor een mk, sinds vandaag niet meer: mijn bi is nu al terug aan het komen!!!! daar heb ik het best moeilijk mee.
He 078mama!! leuk om je hier te zien!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! wat leuk zeg. je had een dochter toch van hoe oud ook alweer? en hoe voel je je??
Lotte is nu 2 jaar! Ik voel me opzich goed. Af en toe wat misselijk en met vlagen pijn aan mijn borsten en een zeurtje in mijn buik. Maar ik ben vooral angstig dat het weer fout gaat. Ik sta dus nog niet te springen. 20 december heb ik een echo en ik hoop daarna te kunnen genieten. En jij?
Nitaa, wat een onzekerheid, heel veel sterkte morgen, maak je niet al teveel zorgen meid. Ik had gisteren de verloskundige aan de telefoon omdat ik dus krampen heb en nog steeds. Ze gaf aan dat zelfs bloedverlies of bruinverlies 9 van de 10x niets wil zeggen. Dat het vaak te maken heeft met de gevoeligheid van de baarmoedermond, dat wordt weker zei ze. Ook kan er soms sprake zijn van oud bloed verlies. @Sjoon, ook succes en hopelijk niet teveel zorgen. Nieuwe meiden, van harte gefeliciteerd!! Ik reageer even algemeen, ga zo naar bed want mijn krampen zijn best erg. Het zijn nu vooral steken. Lijkt wel al bandenpijn. Mijn buik is ook echt heel dik al. Maar toch wel iets om rekening mee te houden, dus ik ga snel rust nemen.
Ik ben sinds 3 dagen erg misselijk.. de hele dag door. ik heb honger maar kan niet eten omdat ik misselijk ben. net zoals nu ben nu misselijk maar heb ontzettend trek in iets maar kan niets door mn keel krijgen. zo nu en dan beetje buikpijn en pijnlijke borsten en ik merk nu ook dat mijn reuk echt heel sterk word begin alles veel duidelijker te ruiken... Mijn zoontje word in februarie 2!! Maar is het al eerder mis gegaan bij jou dan? ik heb 13 dec intake en ook 20 dec de echo!! spannend hoor!
Hoi meiden!!! Ik ga heeeeeeel misschien ook met jullie meekletsen als dat mag. Vanmiddag een lichte positieve test in handen gehad. Morgen ochtend maar weer testen.. Misschien krijg ik m dan wel op de foto!! Als het zo zou zijn dan ben ik 19 aug. uitgerekend. Heb nu een zoontje van 18 maanden.
Owww wat een enge verhalen allemaal! Kop op girls, we zijn met z'n alleen hier terecht gekomen en gaan daarom ook samen weg...... " samen uit, samen thuis". Komt allemaal wel goed! Nou ben ook voor het eerst misselijk geweest vannacht en vanmorgen Bleh, kan ook een beetje griepje zijn who knows! Nog 13 Nachtjes slapen voor "Papa" thuis komt om over mijn buikje te aaien
Jannn welkom! Ik hoop dat je morgen een knaltest hebt. Heb je een foto van je test? Vind ik altijd leuk hihi In februari alweer 2! Gaat ook hard zeg. Gaat het goed met hem?
Jannn ik had het tegen Paars dat haar zoontje in februari 2 wordt hihi. Maar in juni dus! Gaat hard he! hihi Jammer dat je geen foto hebt! Je bent natuurlijk ook wel vroeg. Ik krijg die dingen ook nooit op de foto.