Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Nitaa wat verdrietig voor je! Ik weet hoe het is en ik hoop dat je het een plekje kan geven en snel weer zwanger bent.

Sjoon, gelukkig dat het maar 1 dagje was! Probeer nu maar weer te genieten ipv de zorgen

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Yahoo: gisteren een VETTE positeive test!
    Dit wordt mijn derde kindje (zie handschrift).

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nitaa succes.

Hier toch even een reactie op vroege echo's, vaak krijg je deze op het moment dat je een medisch verleden hebt. Ik heb hiervoor in hele vroege stadia 4 miskramen gehad, daarom nu al zosnel een echo en op het moment dat je al bijna 5 jaar in het ziekenhuis komt op de afdeling gyn heb je ook bepaalde voorrang, dat is dan ook het enige voordeel. Ik hoef bijvoorbeeld ook nooit meer mijn geboortedatum door de telefoon te zeggen of mijn naam bij melden dat je er bent.
    Dus het lijkt fijn zo'n vroege echo, maar meestal is het gene wat er aan vooraf is gegaan iets minder fijn.

4. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    @nita och meid wat erg voor je, vind het echt vreselijk om te horen,heel veel sterkte!

@sjoon: gelukkig maar 1 dag! zal wel oud bloed zijn geweest.

@kwaaltjes: vanmorgen gewoon wakker geworden van het maagzuur en mijn buik zeurt telkens savonds heel erg... maar tot nu toe voelt het allemaal wel goed, ik wil dat het maandag is dan krijg ik me eerste echo....

5. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Balen he, die onzekerheid!!! Heb ik dit keer ook gehad. Ik denk dat ik wel 8 vage testjes heb liggen (en maar turen en naar kwaaltjes zoeken) en toen volgenden er nog veel meer knaltesten, haha! Het gekke was, dat de testen bij mij 's middags duidelijker waren dan 's ochtends, dus......straks nog ff proberen :)

Maarre, ken ik jou niet al van de juni 2009 mama's??? Mijn dochtertje is van 27 mei 2009 en ik zat toen bij de juni mama's. En ik lees van 1 van de juni mama's zo'n ??? www op hyves en heb dus een klein beetje het vermoeden dat jij dat stiekem bent, ook omdat haar zoontje met een J begint, hahahaha!!! Hoezo nieuwschierig he??? Maar vergeef me als het niet zo, dan was dit gewoon ff een grappige actie!!! En als het wel zo is, dan zou dat SUPER leuk zijn!!! Die knaltest komt echt wel, een streep is een streep!!!

Knuffel dootje

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

klopt met die vroege echo's. het lijkt me fijn om snel zekerheid te hebben, aan de andere kant is het prettig dat een vroege echo niet nodig is.

en hoe vaak hoor je hier wel niet dat moeders een echo met 6 weken hebben gehad, en vervolgens nog in onzekerheid zitten omdat er geen hartje klopte??? dan wacht ik liever wat langer.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nitaa, veel sterkte bij de verwerking hiervan, vreselijk voor je.
    Wat is het soms oneerlijk.

8. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    Zojuist mezelf aangemeld voor Moeders voor Moeders, morgenavond komt ze langs! doen er meer dames mee met MvM?

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heej Dootje..

Nee ik had nooit met de juni mama's meegeklets dat vond ik wel jammer! Maar toen zijn we zelf nog een topic gestart met juni mama's..
    Misschien dat jij er daar 1 van op hyves heb? Mij in iedergeval niet :)
    Ik ben wel benieuwd wie jij dan ben ;)

Is dit voor jou ook de 2e? En je andere dus nuook 18 maanden?

Jij had dus ook zoveel vage testen? Kheb alleen nog een cb liggen en dat vond ik zonde om te gebruiken ik ga nu dus die vrijdag doen dan is echt pas mij NOD..

@ Luna1: Ben jij dat waar ik tegelijk mee op centerparcs zat?????

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat doe je nou eigenlijk precies voor mvm??
    Wie kan mij dat uitleggen??

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @Nitaa, Wat erg zeg, hoop dat het goed met je gaat en je positief blijft!

@ kwaaljes: BaH, begin ook al missleijk twe worden... niet overgeven en heb een beetje zeurderig buikpijn (heel lichte ongesteldheidspijn).... geen kramp ofzo. Verder alles goed!!

Nog 12 Nachtjes slapen voor "Papa" thuis komt om over mijn buikje te aaien :)

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Suzanne: Dat heb ik nu ook. Als ik me druk maakt ( schoonmaken ofzo) dan wordt ik misselijk en ik heb ook ongipijn.
    Hoort er allemaal bij!
    Waar is je man/vriend heen??
    Die van mij is binnenkort ook 2 weken weg!

13. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    @jann MvM plas je in een soort grote maatbeker en dat giet je over in kannen (elke dag 1 kan) dat gebruiken ze om ons HCG hormoon eruit te halen en met dat hormoon kunnen ze vrouwen behandelen die moeilijk zwanger kunnen worden.
    heb het bij me zoon ook gedaan, het is een kleine moeite vind ik en je helpt er mensen mee ook een wondertje te krijgen.

14. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zou ook wel mee willen doen voor mvm vraag me dan altijd of niet de hele buurd al weet dat je zwanger bent omdat ze het komen ophalen. Gebeurd dat ook anoniem dus niet met grote stickers op auto mvm???

bah wat is het grauw buiten vanmorgen hier wat sneeuw gehad en zoals het er nu uitziet komt er nog wel meer.

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik doe ook mee, kleine moeite.

@Mir555, ze doen het zo discreet als jij wilt, dus als niemand het mag weten zorgen ze ervoor dat niemand de kannen e.d. kan zien. en de auto is niet herkenbaar als een MVM auto zijnde ;)

16. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Vandaag de verloskundige gebeld, heb 10 januari mijn intake gesprek! :D ze kon helaas niet zeggen wanneer ik een echo zou krijgen, aangezien de huidige echoscopist zelf met zwangerschapsverlof gaat en ze nog bezig zijn met een vervanger. Hopelijk hoor ik het snel!!

Verder hier aardig wat buikpijn momenten, en soms een beetje misselijk. Ben ook erg moe! Ik werk trouwens op een kinderdagverblijf met baby's en ik moet hier dus heel veel (baby's en dreumessen) tillen, is dat erg denken jullie? Heb trouwens net smeerkaas gegeten, valt dat ook onder rauwe kaas (die je dus niet mag eten?)

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@ghurabaa ik werk ook op een kinderdagverblijf, ook op een babygroep met dus veel baby's en peuters, ik ben bij mn eerste gewoon tot 6 weken van te voren blijven werken, ging eigenlijk wel prima, al denk ik dat deze 2e zwangerschap wel zwaarder zal worden, dus weet ik niet zeker of ik het ook zo lang dan nog daar vol kan houden, ik heb best veel grote en zware kids, dus ik zei ook al tegen mn collega voor de grap, ze moeten eens een wet maken dat je niet meer dan zoveel kilo mag tillen, maar dat zal natuurlijk wel niet gebeuren haha. maar ik denk dat je gewoon goed moet kijken wat jij aan kunt en hoe jij je voelt, enne smeerkaas mag je gewoon hebben hoor:) alleen als er au lait cru op staat dan mag je het niet hebben

@suzanna ah nog maar 12 nachtjes, heerlijk vooruitzicht lijkt me :)

18. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB

Mijn man zit nu in Spanje, hij is (zoals de meeste inmiddels wel weten) muzikant. En is een maand op tour door Europa.

Wat gaat jou man doen?

Wel jammer hoor, sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik m nog niet gezien :( Alleen kort gebeld enzo....

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Mijn man zit in de citrus hij gaat naar zuid Afrika...
    Leveranciers bezoeken!

O balen zeg.. Dus jullie hebben het nog niet samen kunnen vieren!

20. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Nope, maar des te groter het feest als hij thuis komt!
    Ach ja, hij zal tijdens mijn zwangerschap wel vaker een tijd weg zijn :( is niet anders... helemaal omdat het de eerste is en je het graag wilt delen is het balen :(:)->, maar hoort er allemaal bij dus stel me ook niet aan :)

Deel Deze Pagina