@ Simple: hoe heb je het verteld?? Leuk joh!! Ik wil het ook zo graag vertellen maar we doen het pas bij 8 weken ofzo!
zo het weekend is aangebroken. nog steeds zonder klachten. enkel heel moe maar door mijn schildklierafwijking had ik dat altijd wel maar nu is het nog extremer geworden. voel me soms wel rot tegen over mijn man dat ik zoveel en vroeg lig te slapen. maar hij heeft er begrip voor en zegt zelf al s ochtends blijf nog maar liggen. ging er normaal altijd met hem uit op 6 uur terwijl ik pas om half 8 eruit zou moeten. waar ik verder wel van baal dat ik echt me zinnen moet verzetten om iets te doen, de vermoeidheid houd me tegen maar nu verslonst hier alles en dat kan ik als perfectionischt dan ook weer niet aanzien. dubbel gevoel. voor alle mama's die er weer bij zijn gekomen van harte gefeliciteerd. hier is het dus de eerste en dan ben je zo ontwetend, van de week wat boeken gekocht, kijken of er nuttige informatie instaat en de rest horen we wel bij de vk de eerste keer. genieten doen we zeker. nou hier is het een weekend van arbeid dus zal vanavond nog wel eens weer bij komen lezen.
goedemorgen! ik heb alles bijgelezen, was een hoop weer. Sjoon, heel veel sterkte! je was er al bang voor en nu dan toch een mk... hopelijk ben je snel weer zwanger van een plakbaby! Maienditje, vervelend he die vermoeidheid!! bij jou is het dus nog een tikje erger begrijp ik.... ik heb er ook veel last van en het huishouden schiet er dus enorm bij in. mijn man neemt veel over en na een maandje of 3 wordt het wel minder gelukkig. ik zag een heel mooie MvM test + ketting voorbij komen! hier ook een knaltest en dan de armband. ik ben gister begonnen met inzamelen. @Zj84, gefeliciteerd met je mooie echo!!! @Guppekop, wat verdrietig van je opa, maar wel een heel mooie leeftijd! is hij wel een fijne manier gegaan, in zijn slaap oid? hier is het allemaal goed, veel moe, pijnlijke borsten en wat misselijkheid in de ochtend. gister bij de hema een heel mooi omslaghempje voor de baby gekocht Ties sliep tot 8 uur vanochtend! ook erg fijn
zo even weer alle berichtjes gelezen gisteravond even positiemode geshopt bij de prenatal pfff net uit bed en nog moe! Denk dat ik maar snel ff een rondje door het huis maak en dan maar lekker vanmiddag op de bank filmpje kijken ofzo.
@ guppekop Gecondoleerd en veel sterkte! Zo we zijn allemaal weer wakker. Ondanks de bandenpijn toch heerlijk geslapen. Vandaag even shoppen voor mn mams, ze is bijna jarig. Ik lees al dat een aantal van jullie het verteld hebben en sommige nog niet. Wij hebben het aan onze ouders, opa en oma en goede vrienden verteld. De reacties waren positief. Sommige vonden het wel wat vlug op elkaar. Maar ja dat is onze bewuste keuze. Maar iedereen mag zn mening hebben natuurlijk. Volgende week vrijdag maak ik het waarschijnlijk openbaar, omdat ik toch al groei en het niet lang meer verborgen kan houden. Ik weet dat ik van sommige minder positieve reacties ga krijgen. Bepaalde familieleden van mij kunnen erg cru zijn en zullen het niet begrijpen. Maar goed daar zal ik boven moeten gaan staan. Ik vind het trouwens erg fijn om hier te zijn, zo kun je ff lekker van je afkletsen en je zwangerschap gezamenlijk beleven zeg maar.
hoe ironisch kan het zijn... gisteren nog zo positief en voor het naar bed gaan ontdekte ik bruine afscheiding... K*t, k*t, k*t!! Heb ook even geen zin om het te relativeren...ben vooral boos...deze ellende hebben we toch al 2x meegemaakt??
die bruine afscheiding hoeft niets te betekenen. ik heb het ook... wordt er ook bang van maar iedereen zegt dat het vrij normaal is. Zolang je geen rood ziet is het goed... Mijn mk begon ook met bruinverlies maar had toen al hevige krampen....
@bumpie: ik hoop het natuurlijk ook dat het niets betekent, maar mijn MA begon ook met bruinverlies en een week later kreeg ik pas krampen en kwam het los. Bij mijn MK begon het direct met rood en ook geen krampen. Heb er gewoon een hard hoofd in, bij Sara had ik nergens last van... Sorry, lukt even niet om positief te denken
Doortje, wat k*t voor je...Ik snap helemaal hoe rot je je nu voelt. Heb je die twee miskramen voor de geboorte van je dochtertje gehad of erna? Sterkte meis....
@ guppekop gecondoleerd! @doortje:shit zeg, ik hoop echt dat het niks te betekenen heeft, ik zal voor je duimen! @ klachten; ik vind ze op zich mee vallen niet zo erg als bij mijn zoon, wat misselijkheidsvlagen, mijn borsten doen niet echt pijn (wat me soms onzeker maak maar ja hoeft niks te zeggen) veel plassen wel en wat getrek in me buik. Ik ga zometeen een kraamcadeautje kopen voor mijn schoonzus, die kan elk moment bevallen en ze heeft gevraagd of ik er bij wil zijn echt super vereerd!
@ doortje: Hopelijk zegt het helemaal niets, probeer toch maar positief te blijven, dat kan zeker geen kwaad! Hopelijk kunnen we er doorheen slepen en is het bruin verlies zo over! Ook ik duim met je mee! @ klachten... gisteren helemaal nergens last van, (merk wel dat als ik stil lig nergens iets voel, maar als ik me omdraai in bed ik wel wat voel trekken in mijn buik. Dus zal wel goed zijn. Al ben ik zo bang voor de eerste echo, straks klopt het hartje niet :S Stom hoor die onzekerheid en je schiet er nies mee op Wel pijnlijke (.)(.), veel plassen en GEEN misselijkheid! Succes vandaag iedereen
@ Poeze: Welkom @ Doortje: Is het bruinslijmverlies al gestopt? @ mamavandiablo: O dat is spannend zeg als je daar bij mag zijn! Als het maar geen enge bevalling is haha. is het voor jou de 1e??
Bij mij ook alle drie voor Roos. Alle onderzoeken gehad die we konden doen, maar niets uitgekomen...ben nu wel weer superbang voor een miskraam. Heb daardoor nog niet kunnen genieten van deze zwangerschap helaas. Volgende week maandag een echo, ik hoop dat we het halen. Ik heb er zelf namelijk een slecht gevoel over (gewoon intuïtie), we zullen zien. Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor je!!!!!!!
Hmmm mijn boobies zijn ineens niet zo gevoelig meer en mijn buik is ook niet meer zo opgezet als het was.... heeft iemand anders dit ook?
Hallo allemaal, Ik zal even niet bijlezen of reageren. Sinds vanochtend heb ik zwaar de griep, al 2 keer bijna flauwgevallen en flinke diarree en koorts. Dus het wordt voor mij bedrust vandaag en tot het voorbij is. Whoehoe en dat noemen ze weekend Ik hoopte zo dat ik geen griep zou krijgen tijdens mijn zwangerschap, maar helaas. Dit typen kost me al veel energie, dus ga ook maar gauw stoppen. Hopelijk blijft bij jullie alles goed en rustig Fijn weekend