Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Simple: meid beterschap hoor!!!!! Wat vervelend zeg!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi meiden! Ik kom hier ook eens langs. Wat een druk topic is dit! :$ Ik hoop dat ik het allemaal bij kan houden. ;)
    Ik ben, volgens eigen berekening, 4 Augustus uitgeteld van ons eerste kindje. :) Het is wel enorm spannend allemaal hoor en zo onwerkelijk...Heb ook eigenlijjk nauwelijks klachten op wat vergeetachtigheid en lichte krampjes na.
    Hoe vergaat het jullie allemaal?

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Doortje, ik kan me voorstellen dat je met meerdere mk's zo bang bent nu voor herhaling. heel veel succes, het komt vast goed. ik duim voor je!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dootje: zegt je gevoel dat het fout zit? Had je dat bij Roos niet? Ik kon gewoon niet geloven dat het bij Sara goed ging! Er zat een baby in mijn buik! Nu zie ik het ook somber in. Ik duim ook voor jou!!!
    @suzanne: kan zijn dat de je de ene dag je boobs wat meer voelt dan de andere. Zul je zien dat het morgen i alle hevigheid terug is :)
    @simple: beterschap!
    @de rest: dankjullie wel voor het duimen en lieve woorden! Hier is het nog steeds hetzelfde.. alleen zit ik nu in de ontkenningsfase ipv dat ik boos ben...
    ga denk ik wel een echo aanvragen met 7 weken of zo

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @bibi: welkom! voor mij ook niet altijd bij te houden hier hoor haha!

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey meiden,

met groot verdriet moet ik mij hier afmelden. Mijn derde miskraam dit jaar is begonnen.

Ik weet het niet meer. Misschien moet ik er maar mee ophouden. Blijkbaar kan mijn lichaam het niet. Er gaan gedachten over sterilisatie door mijn hoofd. Ik kan niet meer.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dominique: oooh, wat verdrietig! Je derde mk op een rij? Snap dat je niet meer kan, hoeveel kan je lichamelijk en psychisch aan? Als je er klaar voor bent, kun je eens gaan nadenken over onderzoeken. Er zijn een aantal succesverhalen hier op het forum! Met wat hulp zijn die meiden toch mama geworden! Maar voor nu een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!

8. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @dominique, wat treurig! leef echt met je mee!! Wat en ***zooi!
    Hoop dat je jezelf snel weer op kunt rapen en je weer positief naar een toekomstig kleintje kan kijken! Veel sterkte!

9. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    oh meid wat erg! heel veel sterkte de komende tijd!

liefs

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    bahh dames wat naar om de berichten te lezen over mk's... :( ik leef erg met jullie mee, wens jullie veel sterkte en gezondheid (en blije baby's in de nabije toekomst!)
    zit zelf helaas ook nog wel in onzekerheid, zeker als ik deze berichten dan lees.. en echo duurt nog zo langgg

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gatver Dominique, dikke knuffel voor jou en je man en heel veel sterkte!!

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@dominique meid wat verschrikkelijk! hele dikke knuffel en heel veel sterkte gewensd!

13. belly

belly Actief lid

3 dec 2010
    136
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sjoon en Dominique, beide heel veel sterkte toegewenst!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    marieke, ik weet het niet hoe hij is gestorven, ik krijg mn ouders heel moeilijk te pakken (logisch natuurlijk) maar pa zou nog bellen vandaag dus hoop dat hij het niet vergeet. Van mn zusje (8jaar) wel gehoord dat het misschien vanavond "collecteren" zou zijn voor kinderen en kleinkinderen (waar ik dus helaas niet bij kan zijn omdat we met het schip in duitsland liggen) dinsdag "groot collecteren" en woensdag begrafenis, dus wij rijden dinsdagmiddag uit andernach weg en blijven nacht bij mn ouders.
    Iedereen bedankt voor het condoleren!

vermoeidheid...heb ik ook last van. Bij daniel ook heel erg gehad omdat mn bloeddruk en ijzer niet omhoog wilden, ondanks alle drop en pillen en dingen. Wil nu dus eerder en vaker bloed laten prikken

MvM:zou het wel willen maar is niet haalbaar omdat we varen:(

nieuwkomers:welkom!

positiekleren: zal denk niet lang meer duren voor ik die weer nodig heb! grut, schrok vanmiddag zelf in de winkel toen ik ff een rok ging passen:$

delfina: ik weet dat ik ook negatieve reacties ga krijgen in het begin, maar was bij daniel ook zo en heb er eigenlijk weinig last van gehad. Ik vind het wel schelen dat ik het van te voren wist van we ik het kon verwachten, had echt zoiets van: maak mij niet uit of jij dat vind

doortje: in ieder geval een dikke knuff!

simple: beterschap!

dominique, jij ook een dikke knuff!

zo, bijgelezen en mn pa heeft nog niet gebeld dus we wachten nog maar langer. Om 11uur ga ik gewoon naar bed.

15. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo

Ik wil me graag hier ook melden. Dit is mijn twee zwangerschap ik heb een dochter van 3 jaar.

16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    wat vreselijk dat er alweer een aantal dames afscheid van ons kletsclubje hebben moeten nemen wegens een miskraam.
    sterkte allemaal voor deze dames.

hier is de eerste dag van het weekend ook alweer om, vrije dag nummer 1 is voorbij gegaan met hard werken.
    mijn opa is 15 nov. overleden en het huis moest dit weekend echt helemaal leeg.
    mijn man steeds smoezen van pas op met zware spullen tillen.

me moeder vroeg zich ook weer af ik zo dik word.
    voor 1 keer zit mijn overgewicht mee en weet mijn moeder dat ik de touwtjes weer wat slapper heb gezegt wat betreft met lijnen dus kan het daar op gooien.
    ben vorige jaar voor mijn trouwen echt wel veel afgevallen maar volhouden is nog steeds lastig.

morgen ga ik eerst uitslapen en dan nog maar wat wasjes draaien.

moet toch iets uit mijn handjes komen maar begrijp dat de vermoeidheid wel weer afneemt.
    eigenlijk na de 12 weken neemt de angst af en de meeste kwaaltjes als je mazzel hebt.
    al heb ik verder niet te klagen.

een andere vraag misschien vroeg maar denken jullie al aan geboortekaartjes.
    omdat met ons huwelijk ik en mijn man ook niet overeen kwamen met onze smaak en ik zelf erg creatief ben heb ik de kaartjes zelf gemaakt met daarin een element wat we ieder mooi vonden.

ik denk dus dat ik nu zelf ook de geboortekaartjes zelf wil maken, heb al een promo in elkaar.
    en ja dan begin ik liever optijd nu voel ik me nog goed.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    geboortekaartje: echt nog geen idee! maar man en ik kiezen vaak onafhankelijk van elkaar hetzelfde dus komt wel goed!

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Dominiqe: meid wat erg. Heb je al wel eens onderzoeken in het zh gehad? Mijn vriendin had het nl ook steeds achter elkaar...

19. marie78

marie78 Niet meer actief

Ik ben een augustus 2010 mama, wil iedereen feliciteren. Geniet ervan en hopelijk verloopt alles voorspoedig!

20. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @Marie78; gefeliciteerd! Hoop dat ik ook de Augustus 2012 Mama's zo kan begroeten ;)

@ geboortekaartjes, mijn moeder heeft tot nu toe alle geboorte kaartjes gemaakt van de kids van mijn zus (ook alle trouwkaarten en verhuiskaarten in de fam) dus ik heb mijn maakster al gevonden.... mijn man is niet zo moeilijk ;)

Deel Deze Pagina