Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van Diablo: spannend morgen de echo!

Dominique en Sjoon ontzettend veel sterkte gewenst en ik hoop dat er snel een mooi wondertje mag blijven groeien in jullie.

Dootje24, wij hebben volgende week ook echo en als die goed is willen we het ook met de kerst gaan vertellen. En we zijn ook nog eens precies even ver haha! Onwijs leuk om je dochtertje een shirt aan te trekken toch?

Ik heb dit weekend 2 rompertjes besteld: 1 met de tekst 'ervaren opa en oma gezocht voor mijn ouders, die hebben namelijk al 5 kleinkinderen. En een met de tekst: 'Opa en oma gaan het druk krijgen' voor mijn schoonouders. Mijn schoonzusje is namelijk net 12 weken in verwachting van hun eerste kleinkind. Als alles goed mag gaan willen we dat met de kerst geven.

Iedereen fijne zondag nog!

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Bedankt meiden, voor jullie symathieke reacties.

Heel veel plezier gewenst tijdens de zwangerschap en daarna!

3. Ren

Ren Lid

28 okt 2009
    60
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Meiden!

Ik sluit me hier ook bij aan!
    Vrijdag en zaterdag positief getest!
    Als het goed is ben ik 15 augustus uitgerekend!
    Morgen de Gyn bellen voor een afspraak!

Weten jullie wanneer je ongeveer een echo krijgt om naar het hartje te kunnen luisteren?

4. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ja, dat wordt een spannend weekje voor ons!! Net als met die vage testen bij het NOD forum, haha! Hopelijk volgende week net zo'n goede uitkomst als twee weekjes geleden :D

Superleuk die rompertjes!!! Hele leuke kerstcadeautjes!! Ik vind het wel een super moment hoor om zoiets met de kerst te vertellen, lekker de hele familie aan het janken brengen, haha!

5. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi Ren, gefeliciteerd en welkom!!! Tis hier wel druk hoor, maar maakt niet uit!

Normaal gesproken krijg je ergens rond de 10 weken een eerste echo, maar ik denk dat jij die wel eerder krijgt als je bij de Gyn zit. Ik denk ergens rond de 6 weken en een paar dagen? Nog ff geduld dus ;)

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)

heb bij dit bedrijf ooit autostoelen gekocht voor het bedrijf.
    ze zijn betrouwbaar en leveren snel

7. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi Hoi,

Ik denk dat ik me hier ook mag melden. Ik heb vrijdag al positief getest. Kon het toen niet geloven, want ik had sinds afgelopen zondag al wat bruin bloedverlies en verwachte mijn menstruatie. Ook had ik de hoop voor 2010 opgegeven (we zijn nu een dik jaar bezig geweest)
    Gisteren ook getest, maar durfde ook die test niet te geloven, totdat zj84 zei dat hij hardstikke positief was. Toen heb ik maar voor de zekerheid vanochtend 1x sensitest en 1x Kruidvat testen gedaan, en nee...ze liegen niet. Echt duidelijk 2 streepjes.
    Het kwartje is nog niet helemaal gevallen, maar dat komt vanzelf wel.
    Morgen eerst de gyn eens bellen en kijken wat we dan kunnen afspreken. Misschien daarna ook nog even moeders voor moeders bellen, want wil graag mijn geluk delen :)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jaaaaaaa, welkom alle nieuwe mama's!!!! :)

@geboortekaartjes, die is al klaar... bij Ties moesten we het in de kraamweek nog regelen (met dank aan manlief) nu ligt ie al klaar en hoeft alleen de datum en naam nog ingevuld te worden :D

@witte sliert, ja dat is normaal, hier ook veel witverlies.

@namen, liggen ook al klaar, we zijn er hier vroeg bij :D

@Tooske, superleuk die rompertjes!!

@kinderwagen, wij hebben er 2 jaar terug voor 50 euro eentje van mp gehaald, is nog perfect. ik ga er echt geen honderden euro's aan uitgeven... alle producten waar "mama" of "baby" voor staat is automatisch 10x zo duur...

@Ren, ik heb de eerste echo gewoon met 12 weken. dat is normaal, voor 12 weken is een uitzondering.

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden,

hier is het toch fout gegaan.. Na twee dagen bruinverlies werd het rood en vanochtend krampen en vruchtje verloren. Ik dacht het al, maar had toch nog een klein beetje hoop...pfff...wat oneerlijk, dacht dat we onze portie al hadden gehad...

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @Doortje79; Ohhh Nee, dit is zeker niet eerlijk! Heel veel sterkte! Hoop dat je snel wel een brusje krijgt!! Succes Meid!

11. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Ach meis, wat rot voor je!!!Ik wil even zeggen dat ik met je meeleef, en dat ik hoop dat het zonnetje maar heel snel weer voor jullie mag gaan schijnen, jullie snel weer in verwachting mogen zijn!
    Had vanochtend zelf ook een beetje bruinverlies, en ben ook zo ontzettend bang dat het mis gaat...

Liefs Lette

12. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @Lette; hou daar onmiddelijk mee op! Blijf aub bij ons! Het hoeft niets te betekenen! Ben zelf (mede door dit forum) ook zo onzeker als de pest, maar we gaan het redden, hoever ben je nu Lette?

13. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    Oh Doortje wat erg! wat oneerlijk...ik wens je echt heel veel sterkte toe! en dat je toch binnekort zwanger mag zijn van een plakbeeb!
    liefs

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Doortje heel veel sterkte!

Ik stop hier de komende tijd even met lezen. Ik zie hier alleen maar nare berichten en dat maakt me zo onzeker dat ik het even niet zie zitten om elke keer weer een reminder te zien. Tot snel en hopelijk allemaal met een dikke buik!

15. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Hahahah...ik zal er mee ophouden (nouja doe mijn best;)). Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger (dus bijna 7 weken). Heb vrijdag a.s mijn eerste (inwendige) echo. Kan zo vroeg, omdat een goede vriendin van mij verloskundige is, en dus een echo kan maken wanneer ze zin heeft. Weet ook wel dat er niets aan de hand hoeft te zijn, dat zegt mijn vriendin ook, maar ben zo af en toe gewoon ontzettend onzeker. En dan lees je op dit forum al die nare berichten over miskramen, en dan ga je gewoon twijfelen of het bij jezelf wél goed zit. Maar goed, vrijdag horen we meer!

Liefs Lette

16. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    Zometeen heb ik echo... durf bijna niet te gaan maar goed.... 14.30 echt spannend pfff... ik laat het jullie weten vanmiddag of vanavond.

Duimen jullie met mij mee voor een goede echo?

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Doortje wat een rotbericht!! sterkte voor jou en je man :(

@MamavanDiablo, nu al een echo? veel succes vanmiddag, hopelijk zie je een prachtig hartje!!

18. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @ lette, ja begrijp heel goed dat je onzeker wordt daarvan! Succes vrijdag!

@ 078mama, ik heb precies het zelfde.... een paar dagen geleden was ik zo onzeker dat ik heel de nacht buikpijn had, volgens mij zat dat alleen maar tussen mijn oren vanwege dit forum! je zou er een nk van krijgen... zoveel stress... graag meer positieve berichten allemaal!!

@ mamavandiablo, succes vanmiddag, laat je het goede nieuws weten?

19. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    @ mamvandiablo: veel succes vanmiddag! Hopenlijk zie je een lief klein garnaaltje :)!

xxx Lette

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    meiden, ik snap dat die rotberichten er aardig inhakken bij jullie! Maar geloof in je kleintje! Beloven, he!? In augustus hebben jullie allemaal je kleintje in je armen!!

Deel Deze Pagina