Ik kwam nog ff gauw kijken; alle nieuwkomers; gefeliciteerd @moe Pff de hele dag al en ook hondsberoerd. Bah.. ben vanmiddag maar ff naar een vriendin van me gegaan. Even afleiding, anders blijf je er zo in hangen. En o ja ik ben af en toe vreselijk licht in mn hoofd.. en snel dizzy.. hebben jullie dat ook? of zal t misschien toch een klein griepje zijn die om de hoek komt kijken?? Vanavond maar niet te laat naar bed.. hihi des te sneller is het vrijdag en bovendien hoop ik dat ik dan morgen wat fitter ben.. Pff morgen weer goed in de kledingkast kijken of er nog iets tussenzit wat mn buik kan verbergen. Het word wel erg lastig merk ik. Ik pas mn broeken al niet meer ben dus alweer in mn maatje groter broeken gestapt. Voor straks allemaal slaap lekker!
Hoi iedereen,allemaal van harte gefeliciteerd.Ik hoop dat we allemaal een mooi wondertje in augustus vast mogen houden.Ik ben faye,26 jaar en weet sinds vandaag dat ik zwanger ben.Als alles goed mag gaan,ben ik 25 augustus uitgerekend(weet niet zeker)Spannend allemaal weer.
Dikke knuffel voor degene waarbij het mis is gegaan.Ik denk aan jullie. Hier mogen we de vk pas bellen met 2 maanden,duurt nog even dus.Moeilijke periode zo in het begin,erg onzeker.Begin erg moe te worden,had ik bij de 1e ook.We hebben al een meisje van net 1. Hoe voelen jullie je?
@ Faye; gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook erg moe, maar verder gaat het prima. Vervelend dat je de vk nog niet kunt bellen. Ik mag over een weekje eindelijk voor de eerste afspraak! Heb die wel al meteen gemaakt toen ik wist dat ik zwanger was, heb je in elk geval iets om naar uit te kijken.
@Bibi Bedankt!!!! Gaan we gewoon heerlijk vroeg naar bedje toe,verheug me er nu al op hihi. Wat fijn dat je volgende week al mag,het verschilt echt zo per vk,dan gaat het al wat echter voelen.En nog mooi een afspraak voor de kerst,wel een mooie periode zo om zwanger te raken.Nou ga bankhangen.Slaap lekker.
hoi hoi, kort berichtje en voornamelijk ego.... ik ben echt hondsberoerd en mijn bekken doen pijn.... nu al!!! ik ga me ziek melden voor donderdag (morgen vrij) en morgen bij de vlos mijn urine laten checken op uitdroging. en weer naar de fysio dus, overleggen met mijn baas en de bedrijfsarts hoe en wat. balen want ik zou veel liever gewoon doorwerken. zo, klaagmodus weer uit Simple, ik vind het echt ontzettend vreemd... dit is idd het nadeel van een vroege echo maar wie verwacht dit nou?? hopelijk zie je bij de volgende een kloppend hartje. Faye en alle andere nieuwelingen, gefeliciteerd en welkom!!
@ faye van harte gefeliciteerd @ marieke1983 hihi klagen is af en toe wel erg lekker hé? Het grote voordeel hier is dat dat ook ff kan en mag en dat je begrepen word. Hoop voor je dat je gewoon door kan blijven werken enzo!!!
Alle nieuwe meiden gefeliciteerd, het word goed druk hier @prutz precies erg druk maar wel leuk. ja dat had ik ook bij de aug.08 mama. maar dat had ik ook al voor de bevalling. en op mijn situatie toen werd ook niet echt gereageerd. volgens mij dachten sommige dat ik me aanstelde ofzo. maar goed kan ik ook gedacht hebben door de hormonen . hopenlijk blijft het hier dan wel leuk . morgen naar de vk voor intake. toch weer spannend ook al ben ik daar 3 jaar geleden zo vaak geweest hihi.ik zal dan wel gelijk een formulier voor de echjo meekrijgen dan kan ik gelijk bellen . weet ik gelukkig wel al een datum dan. moeheid is hier iets minder nu. maar dat verschilt van dag tot dag. net mijn kannen voor mvm omgeruild. heeel stiekem . hopend dat ik geen bekenden tegen kwam. nou tot morgen welterusten
voor de dames die hier niet meer zijn: ontzettend veel sterkte gewenst!!!! Simple, wat ontzettend moeilijk lijkt me dit, dat je maar gewoon moet wachten nu, terwijl je totaal niet weet waar je aan toe bent.... Ook jij veel sterkte meid! @hier: vandaag een echo van mijn linkerborst gehad. Daar had ik voor mijn daadwerkelijke zwangerschap iets gevoeld en vandaag kon ik een echo laten maken om te laten checken. Het is mastopathie, dwz verdikking van de klieren. Is onder invloed van hormonen, dus komt bijna zeker doordat ik gestopt ben met de pil een aantal maanden geleden. Ik ben daar gewoon heel gevoelig voor, mijn borsten zijn ook zichtbaar gegroeid sinds ik gestopt ben met de pil. En nu ik zwanger ben is het helemaal niet meer bij te houden, zijn echt al huge! Maar goed, die arts dus klaar, ik zeg kun je daar beneden ook niet even kijken met dat mooie echo apparaat van je? Maar helaas nog niets te zien, kan ook eigenlijk bijna niet, ben vandaag pas 5 weken en 6 dagen en dan een uitwendige echo. Nou ja, het was leuk geweest natuurlijk! Hij kon wel zien dat mijn baarmoeder wat naar achteren gekanteld ligt, dus dan is het uitwendig nog moeilijker te zien.... Hoop dat dat volgende week wel goed komt dan.... Die echo heb ik met precies 7 weken, maar is wel uitwendig! Nou ja, nog meer dan een week om goed te groeien hopelijk Trusten dames!
Hallo Allemaal, Ik kom mij hier ook aanmelden. Sinds maandag weten we dat we zwanger zijn van onze tweede Op 3-1 hebben we onze eerste echo en ik vind het allemaal heel erg spannend. Onze dochter is op 9-10-2009 gebroren via IVF. Deze poging was zo goed dat we nog 13 embryo's in de vriezer hadden. In november dit jaar hebben we de eerste poging gedaan om hier mee zwanger te worden en dat is gelukt! We hadden dit helemaal niet verwacht. Ik ga proberen met jullie mee te kletsen Aanstaande vrijdag gaan we 5dgn naar wenen, dus dan ben ik heel even weg. Maar daarna ga ik het proberen hier bij te houden.........want het is hier lekker gezellig durk
helemaal mee eens ik moet mij echt verzetten om iets te doen terwijl ik normaal wel een bezige bij bent. mijn man is net de duur uit en het liefst kruip ik nog 3 kwartier terug in bed. gelukkig heb ik na volgende week vrijdag een weekje vakantie, lekker uitrusten
nog een vraagje hier doen ze dus standaard bij 9 en 12 weken een echo. maar die 9 weken echo weet niet of ze die inwendig of uitwendig doen. wat is het verschil. hoorde hier eigenlijk sinds kort over inwendige echo's nog nooit eerder gehoord. maar ja verdiep je je ook nooit in voor je eerste kind.
@all: Dankjullie wel voor jullie lieve steunende berichtjes. Het bloedverlies was echt maar 1 malig. verder heb ik af en toe nog wel een heel klein beetje bruinverlies. Ik heb vanochtend een nieuwe zwangerschapstest gedaan van sensitest. Omdat ik steeds bang ben dat ik met dat bloedverlies mijn guppie aan het verliezen ben. Maar niets is minder waar. De test spatte er af. Hij is zelfs donkerder dan de controle streep. Mijn HCG neemt nu echt dagelijks toe! Gisteren had ik kerstfeest van mijn werk. Ik had een goed excuus om geen alcohol te drinken, maar toen kwam het: voorgerecht: carpacchio soep: runderbouillon, hoofdgerecht: bijna rauwe eendeborstfilet en toen ben ik naar huis gegaan, maar zag ik dat ze ook nog ossehaas kregen (ook rood). Jullie snappen wel dat ik in een moeilijke situatie zat. Ik vind het echt veel te vroeg om iets te vertellen, maar uiteindelijk heb ik alleen bouillon en een stukje eend op dat niet rood was. Ik hoop niet dat het opviel. Later thuis heb ik nog een stuk peperkoek op. Gelukkig heb ik nu helemaal niet veel honger. Ik ben niet echt moe ofzo, maar ik merk dat ik veel minder trek in slechte dingen heb. Vanochtend zelfs een boterham naar binnen moeten werken (met moeite) Goed, ik ga snel mijn spulletjes pakken en naar het werk. Genieten dat ik echt een guppie in me heb
Hoi dames aaaaaaaaaaaaahh ik ben zo zenuwwww hahaha vandaag om 14.00 de echo!! pff ik ben ook echt nog zo misselijk steeds menn niet normaal, ik weet echt nou niet of het komt omdat ik gewoon ziek ben of dat het gewoon echt vd zwangerschap is... ik vind het ook wel moeilijk want ik moet vandaag even bellen naar mn werk of ik morgen kom werken, of dat ze nog inval moeten regelen kijk als het vd zwangerschap is heb ik zo iets van ja, dat zal ik dan w.s. nog wel een paar weken langer hebben ook, daar hoef ik dan niet persee voor thuis te blijven voor het misselijke gevoel, en het idee steeds te moeten spugen, en dan soms ook wel echt spugen. maar als het gwoon is van ziek zijn dan denk ik ja, dan ben ik gewoon ziek.. moeilijk dus, wat zouden jullie doen?? ik sta morgen middag dan ook alleen op de groep (kinderdagverblijf) en dan kan ik niet zomaar weg racen naar de w.s. als ik denk te moeten spugen, en als ik dan even aan mn buren vraag of ze willen kijken bij mij, dan hebben ze ook wel 123 door dat ik zwanger ben denk ik... nou goed, wat zouden jullie dus doen
@sannehai veel plezier bij de echo! Laat ff weten hoe het was. En oh die misselijkheid, ja bah word je gek van. Ik denk dat je het even moet aankijken vandaag. Ik had het de afgelopen dagen heel erg en wonderbaarlijk genoeg lijkt het nu bijna over. Als je het niet vertrouwt moet je niet gaan werken. @miepens. Dat is balen zeg, heb je een leuk diner kan je de helft niet eten. Tja dan is het lastig als ze het nog niet weten. Maar ja het is idd nog te vroeg. Alhoewel, als vrijdag uit de echo blijkt dat alles goed is, maak ik het wel openbaar zeg maar. Doodgewoon omdat ik nu al moeite moet doen om mn buik te verbergen. @ego Voel me vandaag wel redelijk. Nog wel wat last van de bandjes, maar wel aardig goed geslapen. Misselijkheid lijkt bijna weg te zijn. Maar ik roep niet te hard want je weet maar nooit.Wel nog steeds snel dizzy, heel raar! Mijn mams is vandaag jarig, 53 jaartjes jong geworden! Straks naar mn opa toe en daar lekker met zn allen gebak eten (en dan maar hopen dat de misselijkheid weg blijft) Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
@delfina ja ik denk dat ik het even aan kijk, maarja moet wel eind vd ochtend bellen, ik denk dat ik het wel gewoon ga proberen. wat vervelend dat je ook steeds zo dizzy bent! volges mij zijn er ook ijzer of staal tabletten (sorry ik weet het ff niet, moet je eens na vragen aan de v.k. of gyn) voor die helpen tegen de duizeligheid veel plezier bij de verjaardag van je moeder!
Ben ook de hele dag misselijk! Veel meiden hebben daar last van zag ik...ik had dat bij mijn vorige zwangerschappen echt helemaal niet. Maar ik heb het er graag voor over
mijnimeel ja ik heb het er zeker ook graag voor over, maar het is wel echt een vervelend gevoel!! maar ik heb besloten om nog maar een dagje thuis te blijven morgen voor de zekerheid, en dan maandag weer fris en fruitig aan het werk te gaan (vrijdag ben ik altijd vrij) @sloppy gefeliciteerd ik heb het idee dat ik je ergens van ken? maar ik weet ff niet van wat, wel van het forum in iedergeval haha
sannehai: succes en veel plezier met de baby bewonderen! ik hoop vandaag een mooie echo te mogen bewonderen!