Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    @sannehai Ik moet morgen om 14:15 heen, dus ik moet nog 1 nachtje geduld hebben. Pff spannend!!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@naiobi welkom :) ik snap dat het heel spannend is voor jou!

@delfina ow sorry! ik d8 dat je vandaag al mocht haha foutje! nouja nog 1 nachtje dan!

3. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    @janineenevi: Oh wat naar dat je zusje die ziekte heeft! heel veel sterkte ermee!

@rianne: beterschap en ik hoor maandag graag hoe het is gegaan :) heel veel succes en ik hoop op een mooie echo voor jou

@iedereen die vandaag echo hebben; succes :) veel plezier en hopelijk een kloppend hartje!

@all; ik kan wel hele dagen slapen echt irritant bij mijn zoontje had ik dat helemaal niet zo erg, misselijkheid komt en gaat en af en toe moet ik echt spugen.af en toe wat getrek in me buik en steekjes rechts en links maar begreep dat dat groeipijn is.

Waar ik wel blij mee ben is dat mijn zoontje sinds 3 dagen weer door slaapt yay! vond het eerst zo raar dat ik nog 2 nachten ben gaan kijken maar hij sliep gewoon haha, het was zo stil ;)

Dames fijne dag!

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hallo dames,

Meteen maar het goede nieuws (waar jullie natuurlijk met smart op zitten te wachten): we hebben net een kloppend hartje gezien!!! En de schatting van de echoscopiste was 7 weken 1 dag, dus precies wat ik zelf ook berekend had. Was natuurlijk geweldig om te zien, maar het stelt nog niks voor... Bij mijn zoontje was de eerste echo met 11 weken en dan kan je echt wel een soort embryo onderscheiden. Nu was het meer een boontje. Maar het hartje klopt en daar gaat het om! Joehoe!!!!

Owja, en ze heeft de echo gewoon uitwendig gedaan... Ze wilde het proberen en anders kon het altijd nog inwendig, maar dat hoefde dus niet.

En nu maar even reageren op de rest...

@ziekte van crohn: jemig, wat een rotnieuws zeg. Hopelijk valt het uiteindelijk mee (al weet ik niet of dat kan met die ziekte?)

@Naiobi: gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat! Moet gewoon!

@ vroege echo: ik heb hem zelf geregeld (en ook betaald). Hier doen ze normaal de echo ook pas met 10 weken (toevallig heb ik hem dan weer met 9 weken, maar dat was omdat dat beter uitkwam). Als je echt eerder wilt, kan je natuurlijk altijd een echopraktijk bellen en een afspraak regelen. Bij mij kostte het 40 euro.

@hoe je zal zijn als moeder: ik had van tevoren ook allemaal ideeen over hoe ik het zou gaan doen, en sommige dingen doe ik ook zo, en andere dingen niet. Mijn zoontje kijkt bijvoorbeeld wel eens tv, terwijl ik van tevoren had gezegd dat ik dat no way zou toestaan (de eerste drie jaar ofzo). Maar ja, ik heb hier te maken met nogal een ondernemend en actief kind en ik ben ook wel eens blij als hij even rustig zit. Dus ja... Aan de andere kant had ik me voorgenomen om hem zo min mogelijk potjes te geven en zelf voor hem te koken en dat is dan weer wel gelukt. Ik vraag me af of dat met een tweede ook gaat lukken (was wel veel werk), maar mijn zoontje is zo'n goede eter (hij lust echt alles) dat ik er wel erg in geloof en het dus wel mijn streven is.

Nou, nu aan het werk. Alsof dat nog lukt. Ben behoorlijk aan het stuiteren hier...

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @Delfina: bij de tweede had ik dat ook dat mijn broeken al vrij snel te strak zaten. En nu bij nummer 3....Vandaar dat ik roep: is dit geen tweeling want het gaat wel heel hard en ik ben ook echt 2X zo misselijk als normaal.

@Naiobi: welkom hier! Spannend. Ik snap dat je het nog rustig aan doet. Je weet wat ze zeggen he: 3 keer recht is scheeprsrecht ;)

@Sannehaai: gelukkig heb ik een 7 zitter! Ik heb 7 stoelen in mijn auto dus een tweeling zou passen.....Oef. Alleen thuis wordt wat lastig en over werk maar gezwegen whahaha!

6. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    @lindangel Wat heerlijk nieuws! Mooi dat de echo goed was

@mijnimeel Ik hoor mijn directe omgeving ook al roepen: tis een tweeling. Begin zo langzamerhand zelf ook wel te twijfelen. Mijn buik groeit als kool!!! Mijn misselijkheid valt de afgelopen 2 dagen erg mee. Alleen de bandenpijn blijft wat zeuren. Maar goed morgen zullen we het zien!

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@lindangel woehoe :D:D super nieuws meid! heerlijk hoor :D ik denk ook niet dat je vandaag nog veel echt werk zal doen ahha;) maar goed dat mag wel toch op zo'n blije dag:D

@ziekte van crohn jeetje zeg wel erg en ook zo jong zeg! sterkte met dit nieuws!

@mijnimeel ow haha nou gelukje dat het in je auto in iedergeval wel zou passen;) hahaha wel lekker hoor zo'n grote auto lijkt me :D

@all

menn ik ben me toch mOE!!, tis hier echt een rommeltje en moet eigenlijk echt nog even stofzuigen en mn meiske ligt nu lekker te slapen, maar heb zo geen zin, ga lekker ff bankhangen! hahaha

groetjes!

8. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Hoi allemaal,

Jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven! Voor alle nieuwe mama's: welkom hier!!!

Vanochtend brak er lichte paniek uit: na het scheren van mijn benen, waren ze grijs-blauw uitgeslagen:(. Meteen mijn moeder gebeld (die verpleegkundige is) en waarschijnlijk had het te maken met de scheerschuim (waar blauwe kleurstof in zit) te maken. (ze voelden ook niet anders dan anders aan, en waren niet opgezet) Maar goed, was alleen thuis, dus dan ga je aan van alles denken:$!
    Echt heel raar....

Verder, heb ik eigenlijk helemaal nergens last van, alleen vanochtend na mijn eerste plas een beetje bruinverlies. Maar goed, dat heb ik deze weken al wel vaker gehad: het komt en gaat. Kan me er nog niet druk om maken. Eerst maar even de echo afwachten en dan zien we wel verder. Oehhhhhh, komt nu wel héél dichtbij! Nog één nachtje slapen, wat hoop ik dat er een klein garnaaltje in mij groeit!:D

Dikke x Lette

9. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Succes meid. Enne gelijk even laten weten als je geweest bent voor de echo. Ik ga even wat opruimen want de moeders voor moeders mevrouw komt zo.

10. liessa

liessa Nieuw lid

29 nov 2010
    2
    0
    0
    NL
  11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Liessa: Gefeliciflapsteerd!!! En welkom!

12. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames, ik ben nieuw hier.
    Ik ben 25 augustus 2011 uitgerekend dus mag me bij jullie aansluiten.

Gefeliciteerd allemaal.

13. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    En ikkuh86: jij ook gefeliciteerd en welkom!

14. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    er komen steeds nieuwe mama's bij gezellig hoor.
    en gefeliciteerd allemaal.
    hopelijk is de ergste dip geweest met de mk en hebben zoals een paar al hebben iedereen binnenkort een mooi echo

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik hoop het ook, we hebben al even geen nieuwe mk meldingen gehad. laten we hopen dat het zo blijft.

alle nieuwelingen, welkom!

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Alle nieuwe zwangeren; welkom en gefeliciteerd!
    En inderdaad, hopelijk mag het nu verder allemaal goed gaan met iedereen.

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Welkom aan alle nieuwelingen! Leuok.

18. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Gezellig: nog meer nieuwe mama's! Gefeliciteerd allemaal en welkom!

@ ego...Gaat wel aardig, all1 mn blaas is zo snel weer vol en jawel mn banden beginnen weer lekker op te spelen.

Morgen echo!!!! Spannend!!!!!

Vanavond lekker bankhangen voor de buis en hopen dat mn meisje goed doorslaapt; tandje 3 is onderweg.. arme meid heeft rode wangetjes en is wat uit haar doen. Hopen dat ze zich straks weer beter voelt

19. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @ Nieuwelingen: GEFELICITEERD! Er wordt hier heerlijk veel geschreven, schuif maar aan :)

@ Echo: Fijn dat het een goede echo was, :) (ook heel blij dat het al met 7 weken en 1 dag een uitwendige was ;P hehehe fiuuuuw :) Dan moet het met 9 weken zeker goed komen :)

@ all; nog 3 nachtjes slapen en dan komt de vader van ons ongeboren kindje EINDELIJK thuis!!!!! Jihaa!! kan niet wachten :)

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    wat fijn suzanne dat je straks je mannetje in je armen kan sluiten en het toch op een andere manier dan telefonisch kan delen: jullie geluk.

blijft hij dan nu een tijdje thuis?

Deel Deze Pagina