Ja dankjewel!!!!Spannend allemaal he!! Ow zp is zo verslavend zei net tegen mn ventje dat ik naar bed ging en nu zit ik hier weer mee te kletsen haha!! zijn jullie ook zo moe...
Gezellig dat je mee komt kletsen!! Dubbel Gefeliciteerd! Ik lees al een tijd mee, en zag dat ze aan het gokken waren wie een tweeling zou krijgen (1 op 80 zwangerschappen?). Maar er is er dus al 1 Zou gezelliger zijn als we 1 grote club worden !
Ja idd!!!Is leuk toch 1 op de 80 ja?Nou ja er is er dus al 1 haha!!Ik ga nu lekker naar bed maarrrrrrrr kom snel weer meekletsen hoor....Gezellig! Xxx
sow dames wat een geklets hier!!!!!!!!!! ik ben een paar dagen niet geweest. Ik heb het nu zo druk op het werk. dus ben echt kapot sávonds. deze week nog effe doorbijten en dan rusten een paar dagen. Alle meiden met echo morgen succes en veel plezier. Alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd. En een tweeling mama leuk!!! parr idd verslaafd ??? haha. nou ik denk dat ik de komende paar dagen ook niet zo aanwezig ben,Sorry. maar dat haal ik daarna wel weer in. Wat mij opvalt Ingrid130 heb ik al eventjes niet meer gezien in dit topic ??? nou welterusten
Ik kom hier ook gezellig mee kletsen Ik ben 31 augustus uitgerekend Ik moet nog bellen voor een echo. Verder ben ik 23 jaar en mijn man is 25 jaar Ik ben zwanger van ons eerste kindje.. Alle Augustus mama's Gefeliciteerd
Goedemorgen!! Nou ik zit inmiddels al dik 2 jaar op ZP en zit al bij een heel lief hecht clubbie!!Maar vondt t erg leuk om gezellig met mama's mee te kletsen die nu net zo ver zijn als mij!!!haha Wij hebben dus al een dochtertje van 15 maanden en zijn voor een tweede gegaan!!En was vrij snel raak met een lucky shot met 2 zaadjes of 2 eitjes dat weten we nog niet!!! Liefs sjaantje
Goedemorgen!!! Ik heb net het zkh gebeld en onze 1ste echo is 3 Januari bij de gyn. Bloedprikken was niet nodig, de testen zeggen genoeg
Hoi allemaal @alle meiden die vandaag een echo krijgen: heel veel succes!!! Dat jullie allemaal een mooi klein garnaaltje met knipperend lichtje mogen zien! Hier, een klein beetje misselijk, hoop maar dat dat een goed teken is! Verder, vanochtend had ik ook weer last van bruinverlies, dus dat helpt ook niet echt mee...vandaag maar even voor school wat dingen doen, anders ben ik er veel te veel mee bezig! We leuk, heb allemaal blaadjes van mijn vriendin meegekregen (speciale editie's ouders van nu & kinderen "Zwanger") en zelfs mijn vriend heeft er al een blik in geworpen! Hoewel ik er nu wat minder vertrouwen in heb, is hij heel lief voor me, en zegt dat het allemaal wel goed komt...heb ik precies nodig! Nou, ik ga eens lekker aan de slag. Wat ik nu doe, hoeft na de vakantie lekker niet meer! xxx Lette
Ik heb de gyn gebeld. Maar ik moest toch eerst naar de vk. Was het toch weer fout kon ik weer bij hun komen Dus de vk teruggebld zoals afgesproken en verteld van de tel. gesprek zaterdag maar de ass. gaat overleggen met de vk ze zei ook je weet dat je niet veel ziet! Ja dat weet ik, gaat erom dat ik niet leeg ben of dat het fout is! EN dat ik heel erg bang was omdat ik ongi bent geweest... Dus nu word ik teruggebeld in de loop van de ochtend zenuwslopend dit!