Debende, oh wat vreselijk meid!!!! Vind het zo erg voor jullie! Worden er nu nog stappen ondernomen? Of moet je nu gewoon wachten? Das ook niet te doen.... Parr, wat goed dat je vandaag in het zh terecht kunt! Ben je al terug? Weet je al wat???? Bumpie, ik heb emesafene, dat help wel iets bij mij. Is echt geen lolletje aan nee, om je zo te voelen!!!! Hoop dat ze je wat willen geven.
Helaas mag ik mij ook afmelden. Er was geen vruchtzakje te zien. Zij dacht dat als ik van mijn 7 dec nod uitging was ik nu 2w3d maar dat is onmogelijk. Ik heb nog geen ei gehad.. Ik wens jullie heel veel succes verder!!!!! Hele fijne kerst dagen lieverds!
@Debende; Wat naar zeg zo voor de kerst nog wel! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer goed nieuws hebt! @ Parr1983; Huh begrijp het niet helemaal, Kun je alle kwalen hebben en zwanger testen als er geen eispromg heeft plaats gevonden? Of begrijp ik het verkeerd? Hoe dan ook, wens je heel veel sterkte en hoop dat je toch fijne dagen hebt!! Echt naar voor je
@suzanne ja je snapt het verkeerd de echoscopist ging uit van mijn 7dec NOD en niet van mijn 8 nov NOD. Maar in "deze cyclus" had ik zw getest vóórdat ik een eisprong weer zou hebben. Ik testte dus op CD12 positief en mijn ei springt altijd op CD16 (dus CD15 een posi ovutest) Dus ik zei al dat ik deze maand geen eisprong hebt gehad! Dus dan klopt de 2w3d niet!!! En toen vroeg ik als ik van mijn vorige NOD en cyclus moet gaan dan ben ik niet meer zwanger? Ja zei ze.. Ik denk dat het dus in de week van mijn NOD (7dec dus) of de week voordat ik testte fout is gegaan. dat is de enige reden wrm de hcg nog niet uit mijn lijf was. Ook weet ik dat mijn hcg vrij hoog kan zijn, vanuitgaande van de hele MA gedoe in april/juni
@Parr: jeetje, wat een toestand...ik snap nu wel hoe het zit, denk ik Eigenlijk was je dus de vorige cyclus zwanger, maar heeft het toen niet lang goed mogen gaan, toch? Omdat je HCG zo hoog is, zit dat nu nog in je lichaam wat de posi testen verklaart...zoiets? Balen meis...ik had het je zo gegund...goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan, nu heb je tenminste duidelijkheid. Al is dit niet het nieuws waar je op gehoopt had. Veel sterkte en succes in de volgende ronde!!! Knuffel
@parr; bedankt voor het uitleggen, snap het nu ook, da's wel echt balen zeg! hoop dat het snel anders is voor je!
Oh Parr meid, wat vreselijk!!!! Maar er is niets afgekomen, moet je nu ook gecurreteerd worden ofzo? Heel veel sterkte meis en een hele dikke knuffel!
@Parr, ooh wat lijkt me dat naar om te horen heel veel sterkte en ik hoop ook dat het snel raak voor jullie is en dat er een brusje voor kate mag komen!
Hoi dames, nou ik ben de derde die zich gaat afmelden. Ook bij mij is het vruchtje niet goed ontwikkeld en blijven hangen op 6 weken en 4 dagen. klote nieuws maar de natuur heeft beslist.... iedereen verder sucses en hopelijk geen mk's meer. groetjes loes
@Loesh wat naar nieuws, ik vind het echt heel erg voor je, heel veel sterkte! Ik zou ook willen dat het maandag was, dan heb ik ook mijn 2de echo met de hoop dat er een vruchtje te zien is en een hartje maar als je al die minder leuke berichten lees word ik toch wat onzeker....ik wil zo graag dat het dit keer goed gaat... maar ja dat wil natuurlijk iedereen. gelukkig zorgt de kerst voor wat afleiding en hoop dat het snel maandag is. @iedereen met een echo maandag succes!hopelijk komen er nu goede uitslagen uit!
Och Parr, wat vervelend voor je en dat zo voor de kerstdagen.... Sterkte en veel geluk voor het komende jaar! En Debende, ook voor jou sterkte. Lijkt me echt vreselijk!! En verder iedereen hele fijne dagen gewenst en veel geluk voor het komende jaar!!!! Groetjes, Cindy
Meiden, allemaal ontzettend veel sterkte!! Wat een rot-berichten... Ik wens iedereen, ondanks dat het voor sommige allemaal even niet zo leuk is héle fijne kerstdagen, maak er wat moois van!
Hoi dames, even ego bericht tgaat hier niet zo lekker, ik heb pilletjes gekregen emesafene en die werkte opzich gister overdag wel, maar savonds na het eten hebik heel de avond en nacht alles uitgespuugd ik heb echt de hele nacht door gespuugd en had er ook nog diaree bij gekregen! dit was Echt geen pretje, ik ga dalijk de HAP bellen want nog zo'n nacht kan ik echt niet aan, ik (en mn vriend) hebben bijna niet geslapen ik spuugde ook alleen maar gal, en elk slokje water kwam er gelijk weer uit! dus nog zo'n pilletje in nemen werkte gewoon niet, dat ging niet! kben zo slap als een dwijl nu dus hoop dat de HAP wat kan betekenen zo. dames met slecht nieuws heel veel sterkte gewenst!!
Meis jemoet vragen om zetpillen! Heeft jouw maag geen enkel kans om het weer eruit te gooien Maar echt niet leuk zo gal is echt vreselijk en brandt ook! Ik hoop dat de HAP geholpen heeft!