Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    hallo dames,

vandaag 1ste kerst lekker samen met mijn mannetje op de bank hangen en niks doen.

wel vervelend om te horen dat er weer wat dames afscheid moesten nemen van deze kletsclub, we hadden toch afgesproken dat we van nu af aan allemaal zouden blijven.

maar wat loes zegt het blijft een lot en dat heb je niet zelf in hand.
    maar deze dames is het vast ook snel gegunt.

ego: hier flink klote en zie dat ook vreselijk op tegen het familiekerstdinner morgen, niemand weet het nog dus ja moet me zinnen verzetten en niet klagen.
    maar ik twijfel echt om mij moeder nu te bellen zodat ze het begrijpen als ik mij klote voel maar ja we hebben afgesproken om het 31 dec. om 24.00uur te vertellen als nieuwjaarscadeau en dan hebben we ook net de echo gehad.
    dus ik hou nog maar even vol.

het voelt echt als een griep maar ja gooi het op de zwangerschapssymtomen.
    het ging echt super goed maar ik denk door de vakantie nu en de rust die je neemt dat alles eruit komt.

hopelijk is het morgen minder.

iedereen een fijne kerst verder, voor jou hopelijk ook sannehai en dat je vanacht niet zo misselijk bent

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Hallo Dames,

Ik kom mij hier ''melden''.
    Was al een week overtijd.
    Had maandag een test gedaan maar was er van overtuigd dat die vals positief was.
    Er zat een hele rare vlek op.
    Gisteren toch maar een nieuwe test gekocht en gezegd dat ik 1e kerstdag zou testen als ik nog niet ongi was.
    En ja hoor vanmorgen binnen 10 sec een knal test !!
    Wij kunnen ons geluk niet op hier.
    Houden het nog even voor ons tot oudjaarsdag.
    Hebben we toch de hele familie bij elkaar, dus lekker gemakkelijk om het aan te kondigen dat Nigel een brusje krijgt.

Ik zal mijzelf een beetje voorstellen.
    Ben 27 jaar , woonachtig in Enschede.
    Getrouwd en moeder van een prachtige zoon Nigel van 09-03-2009
    Ben net begonnen met een eigen bedrijfje in Taarten decoreren en workshops geven.
    Verder lekker elke dag thuis met Nigel en van hem genieten.
    Ik kom hier dus gezellig mee kletsen, maar ga eerst maar een beetje bijlezen ;)
    Iedereen in ieder geval een fijne kerst !!

Liefs liftrasa

3. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ik ben nu 2 weken langer als jou en ik mag pas de 13 de jan. wat duurt wachten toch lang he. ik krijg als het goed ispas 2 weken later de eerste echo. fijne zwangerschap allemaal!!

4. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Hoi allemaal,

Hier is alles wel goed gelukkig, ben wel vreselijk misselijk, maar gelukkig kan ik alles binnen houden :) Morgen lekker een dagje niets doen... (thuis met man voor de haard)....

Fijne dagen allemaal en hoop dat jullie er goed doorheen komen :)

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

nou eerste kerstdag zit er weer op!! Wat een drama dat warme eten! heb maar ijs en salade gegeten en toch geprobeerd om wat kleine stukjes te gourmetten ;)

ik voel me vandaag slap, duizelig, misselijk:( Ga denk ik maar hele dag lekker op de bank uitrusten en beetje films kijken ofzo...

Iedereen nog een fijne 2de kerstdag :D

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

@Parr & Loes & Debende: wat een rotberichten zeg! Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop echt dat jullie weer snel een (echt!) positieve test in handen mogen hebben en het goed mag gaan.

@liftrasa: gefeliciteerd en welkom!

@Sannehai: hoe gaat het nu? Jeetje zeg, dat klinkt wel allemaal erg beroerd. Ik heb er zelf geen ervaring mee (die misselijkheid), maar een vriendin van mij heeft het wel elke keer en die moet zich echt door de eerste drie maanden heen worstelen. Wel vervelend omdat je er zo weinig aan kan doen, helemaal als die pillen er weer uitkomen... Ik leef met je mee!

ego: hier gaat het allemaal zijn gangetje. Nog steeds weinig symptomen. Wel allemaal van die 'kleine dingen'. Zoals: heel erg moe, maar als ik dan 's nachts wakker word kan ik niet meer in slaap komen (erg frustrerend). Gisteren ook ineens een vlaag van misselijkheid toen ik de chocoladetaart voor het toetje ging bakken. Terwijl ik gek ben op chocolade!
    Oh, en ik heb het vrijdag tegen mijn vriendin verteld. Die is ook zwanger (nu 15 weken, en onze andere vriendin 22 weken, en nog een andere ongeveer 20). Ze vond het natuurlijk helemaal geweldig. Waarschijnlijk gaan we volgende week wel even samen positiekleding shoppen.

Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar wat ik een beetje frustrerend vind is dat mijn vriendin die nu 22 weken is het wel weet, maar niet gaat vertellen en die vriendin die nu 15 weken is zei dat zij het ook wil weten, maar dat haar vriend het ook geheim wil houden. Nu kan zij nooit iets voor zich houden, dus ik vraag me af of ze dat vol kan houden. Maar dan nog... Ik ben echt een heel erg nieuwsgierig aagje, dus daar kan ik dan echt niet tegen. Bovendien denk ik dan: nou, dan mogen jullie het van ons ook lekker niet weten!

En daar komt nog eens bij dat ik wel van het kraamcadeautjes maken ben, maar onzijdige dingen zijn helemaal niet leuk om te maken en bovendien gebruik ze die uiteindelijk toch niet, omdat zij wel weten wat het wordt. Ik bedoel, ik kan wel grijze slofjes gaan naaien, maar wat moet je met een meisje nou met grijze slofjes: is toch geen bal aan? Ga ik dus ook niet maken dan.

Zoals jullie merken, ik ben een beetje gefrustreerd...

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @liftrasa: welkom hier.

8. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loes meid, wat vreselijk dat het voor jou ook niet zo mag zijn deze keer. Heel veel sterkte en 2011 wordt ook jouw jaar!

Sannehai, meis wat vreselijk als je je zo voelt!!!! Ik heb vanaf vorige week zaterdag tot en met afgelopen woensdag gehad, alleen hoefde ik niet over te geven gelukkig. Kon alleen niets eten en was zoow misselijk dat ik gewoon heb zitten janken. Ik had inderdaad ook de zetpillen wat Parr zegt, dan hoef je je maag er niet mee te belasten. Al moet ik zeggen dat die niet heel veel hielpen, een beetje maar. Godzijdank voel ik me sinds donderdag alweer iets beter en vrijdag en gisteren ging het alweer beter. Voel het nog wel de hele dag, maar het is wel te handelen nu. Ik hoop zo voor je dat het voor jou snel over is deze misselijkheid en overgeven, want dat is echt zwaar!

Wij gisteren met de kerst tegen de ouders en schoonouders verteld. Iedereen was er verder ook bij (broers, zussen, kinderen van hun), dus het was een hele blije dag! Vandaag ook een paar vriendinnen gebeld en morgen ga ik het op mijn werk vertellen. Dinsdag ben ik 8 weken. Ben wel heel blij dat ik het nu lekker kwijt kan, kun je het lekker met iedereen delen.

Verder voor iedereen nog een fijne dag vandaag en voor 2011 alle goeds! De dames die de enorme pech hebben gehad dat het niet heeft mogen zijn deze keer, voor jullie een extra dikke knuffel en ik hoop voor jullie dat jullie snel weer GOED zwanger mogen zijn!

9. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    vreselijk dat het weer mis is gegaan bij sommige :( zelf begin ik ook weer onzeker te worden ik voel me opeens weer super fit ben ook niet meer misselijk? maar ik hoop dat alles goed gaat heb 11 jan een afspraak :)

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Blehhhhh hier weer de hele dag misselijk. Bahhhhhh.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jeetje wat is het weer bij een hoop misgegaan zeg :(

een ma is echt mijn grootste angst... geen bloedverlies zegt ook niet alles, bah!

en ik ben al bij de vlos geweest, afgelopen donderdag. maar hartje luisteren kan nog niet (meestal pas met 12-14 weken op zijn vroegst) en de echo is pas over 2,5 week, dus wat dat betreft was het wel gezellig maar niet uitsluitend, helaas ;)

ik heb trouwens ontdekt dat als ik bij opstaan direct iets eet (yogurt ofzo) ik de hele dag minder misselijk ben!! echt heel fijn.

12. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Bumpie Wat vervelend dat je je zo ellendig voelt, hoop dat het gauw beter is !!

@Lindangel Wat leuk dat je tegelijk met dinnetjes zwanger bent.
    Wij willen wel weten wat het word, wisten we bij Nigel ook en ik vind het erg prettig.
    En natuurlijk mocht iedereen het weten, kan ik toch niet voor me houden.

@Tooske gelukkig dat het wat beter gaat nu, je zo ziek voelen is gewoon.... Lekker hé als iedereen het weet.

@Augmam Ik heb nu ook helemaal geen symptomen hoor en als het zo gaat zoals bij Nigel komen die er ook niet
    Niks om je druk over te maken ;) geniet er maar lekker van dat je nergens last van hebt!!

@Mijnimeel ik hoop dat je je snel beter voelt.

@Marieke1983 Fijn dat je minder misselijk bent als je wat eet.

@All bedankt voor het welkom.
    Is er een lijst van Zwangeren met uitgerekende datum enz ?

Ik kan het nog niet helemaal beseffen dat we zwanger zijn van de tweede, had het deze maand echt niet verwacht.
    Maanden bezig geweest met tempen en om de 2 dagen klussen.
    Deze maand had ik geen zin om alles bij te houden enz.
    En dan is het gewoon raak, aparte wereld hebben we toch ;)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    even snekl berichtje van mij. Alles gaat goed hier, voel me lekker beroerd en moe. Vanmiddag naar de VK heb er zin in!

heb niet bijgelezen, gaan straks op vakantie dus niet veel tijd!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat zijn er veel dames ziek! Sterkte allemaal!
    Bij mij gaat het een stuk beter met de misselijkheid, ben alleen erg moe, maar we hebben ook drukke dagen achter de rug. Ik merk als ik veel kleine beetjes eet (wat je met kerst toch wel doet, je zit dan lang te tafelen) dat het dan een stuk beter gaat. Zit snel vol, maar goed, dan kom ik ook niet teveel aan. :D

Wij hebben onze familie de afgelopen dagen ook verrast! :D Echt zó leuk, die reacties! Een hoop tranen van geluk en onze nichtjes (6 en 10 jaar) snapten er maar weinig van. De oudste zei 'ik denk de hele tijd is dit een droom?' Haha, zo schattig! En de kleinste vroeg al 'waar zit jouw baby nu?' Ik blijf het onwerkelijk vinden hoor om over mijn baby te praten, eindelijk komt onze droom uit, ongelooflijk...

15. Mamavandiablo

19 nov 2010
    66
    0
    0
    thuismama
    Elst overbetuwe
    @liftrasa: Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.

@sannehai: ik hoop dat het wat beter mag gaan want lijkt me echt vreselijk wat jij nu hebt!

@bibi26: hihi wat schattig van je nichtjes! nou meid geniet maar heerlijk van de leuke reacties en de baby in de buik :)

@guppekop: Krijg je dan ook een echo? succes!

@ego: pff was me een kerst we bleven slapen bij mijn schoonzus en mijn zoontje vond het allemaal zo vreemd dat hij dus bijna niet kon slapen en heel veel huilde als ik hem in zijn campingbedje zette. Uiteindelijk ben ik in de woonkamer op de bank gaan liggen en mijn zoontje zijn campingbed neergezet en lichtje voor hem aangehouden (hij heeft thuis ook altijd wat licht). Ik heb uiteindelijk 3 uur geslapen, heb me dus gisteren flink Gaar gevoeld en ik moest nog kerstdiner neerzetten. Ik ben s'avonds al misselijk en na anderhalf uur boven het eten hangen zat ik al vol, vond het beetje jammer maar ja we weten waar we het voor doen...

Zometeen echo... ben echt mega nerveus...pfff

Fijne dag allemaal!

16. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wat is het stil vandaag....

17. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    zeker allemaal een after-kerst-dipn ;)

Iedereen die een Echo heeft vandaag, veel plezier en succes dames!

@liftrasa, ja hoor je veel he, als men er even niet mee bezig is, lukt het ineens...
    Vriendin van mijn zus is al 10 jaar bezig om zwanger te raken, zelfs IVF gedaan etc... lukte gewoon niet en hebben een halfjaar geleden maar besloten dat ze dan maar kinderloos door het leven zouden gaan, aangezien het gewoon niet ging lukken... en nu ineens ZWANGER!! Helemaal natuurlijk :)

18. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @guppekop hoop snel beterschap voor je, en veel plezier bij de verlos vandaag.

@Bibi26 Wat een leuke reacties van je nichtjes.

@Mamavandiablo Dank je wel !!
    Dat is wel vervelend geweest , voor jou en je zoontje.
    Hoop dat de visite het kerstdiner extra lekker vond ;)
    Succes bij de echo vandaag !!

@suzanne1 Dat zijn nu mooie verhalen om te horen, word je toch gewoon blij van.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ echo's; dames, hoe was het?? Hopelijk allemaal goed nieuws!

20. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    ik voel me weer helemaal kapot :( vanaf gisterenavond 8 uur geslapen tot nu en heb super hoofdpijn en ben heel erg misselijk en duizelig :( het is toch wat deze weken dacht dat het eindelijk weer wat beter ging maar nee

Deel Deze Pagina