Juni/juli 2010 peuters krijgen er een broer of een zusje bij!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    In januari verwachten wij voor onze juni 2010 peuter een brusje!
    zou fijn zijn om met nog andere mama's te kletsen hier over onze peuters en onze beebjes :D
    Wie kletst er mee?

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey!!

ook wij krijgen een brusje voor ons kleine meisje!
    we zijn er erg blij mee! al is het wel wat sneller als dat we dachten. dochter is gekomen door middel van hormonen en dachten nu dus weer 2 jaar erover zouden doen. en aan de hormonen moesten maar niets was minder waar! heel snel was het raak maar daarom absoluut niet minder welkom!

zijn nog aan het verzinnen hoe we dit aan ouders gaan vertellen.

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou dan kom ik me hier ook maar melden he! :D

Totaal door t condoom heen en dus ook niet gepland verwachten wij ook ons tweede kindje!! :D ook wij zijn ondertussen van het dubbele gevoel en de schrik bijgekomen en vinden het nu gewoon superleuk! :)

En superleuk shirt pompeloesje! :D

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ pompeloesje: das nog s een leuk shirt
    heb je dat zelf gemaakt en waar laten doen?
    zoek ook iets leuks.

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sluit me bij jullie aan, eind oktober wordt ons mannetje grote broer!
    Volgende week de 20 weken echo.

@Pompeloesje, leuk shirt. Hier ook met een shirt met opdruk het nieuws aan familie verteld. Bij ons stond erop "Straks ben ik niet meer in mijn (en dan plaatje van een eendje).

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mijn zus heeft dit gemaakt...en dan zelf op een tshirt laten drukken...

@j2j ook leuk he met die tekst erop van dat eendje :D
    De 20 weken echo al! jeetje je gaat hard!
    Weten jullie al wat het gaat worden?

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik gooi even wat "problemen" in de groep over het zo snel weer krijgen van een ukje erbij ;)

- De wagen, nemen jullie een duowagen of lossen jullie het anders op??

Hier denk ik dat we voor de ABC Design Zoom duowagen gaan. ik wil wel graag een goede draagdoek erbij maar ben toch wel wagen verslaafd.. Brayden heeft erin gegeten bij vrienden, we gaan vaak even naar mn oma lopen of naar mn ouders of naar t winkelcentrum (en dan de winkels door) en ook op vakantie had ik niet zonder gekund.. en ik kan me niet voorstellen dat Brayden dat allemaal mee moet lopen of op een plankje moet staan/zitten.. Dus vandaar die keuze! :)

- Babykamer, de huidige babykamer van je juli kindje.. wordt dat straks de kamer van de jongste of neem je er een babykamer bij?

Wij willen Brayden's kamer gewoon als zijn kamer houden en voor de jongste een hele nieuwe babykamer nemen.. als Brayden dan ouder is veranderen we zijn kamer wel want ik vind m met anderhalf daar nog ff te jong voor..

ben wel benieuwd hoe jullie daarover denken en hoe jullie dat willen oplossen enzo :)

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    over wagen zitten wij ook nog te denken hoe of wat.

en kamer eigenlijk nog niet over nagedacht. aangezien we nog geen echo hebben gehad.
    wil eerst weten of we geen meerling krijgen.
    en dan ja wordt nog flink denken allemaal.
    niet gedacht dat er nog zoveel bij kwam kijken eigenlijk haha.

10. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pam, qua wagen zijn we er nog niet aan uit. Weten wel dat de wagen niet te breed moet zijn zodat we nog wel fatsoenlijk door de deur kunnen ;) (Marj gaf ook een tip bij het juli mama's topic).

Ons mannetje krijgt een nieuwe kamer, zijn nieuwe ledikant met bijbehorende speelgoedkist zijn vorige week al gebracht en staat al in elkaar. Commode niet gekocht, voor verschonen gebruik ik die al lang niet meer, hij kruipt er zo vanaf, ligt echt niet meer stil. Bestaande kast toveren we om en dan is zijn kamertje, op nog wat te kopen accessoires na, klaar. Voor de babykamer alles nog compleet, straks alleen kwestie van kleertjes omwisselen.

@Pompeloesje, wij weten niet wat het gaat worden, willen we overigens ook niet weten. Cliché maar o zo waar, veel belangrijker dat ons kleintje gezond is. Kleur van de muisjes maakt me echt niets uit, ben met allebei heel blij!

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    J2J, Dan moet ik echt even weten hoe jij je ukje verschoont dan hoor????!!! :p

Hier is ie alleen een beetje rustig op de comode met iets in zn hand welliswaar.. ergens anders verschonen is juist een ramp! ;) vandaar dat ik gewoon een babykamer erbij wil..

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hey dames ...

wil jullie eerst ff van harte feliciteren ..echt super leuk ....

zag dat er op een paar probleempjes

ik heb toen ik weer opnieuw zwanger was ...een bolder wagen gehad voor de boodschappen en een duo wagen maar ik vond hem niet handig dus had zelf liever de bolder wagen en een plank voor achter de wagen of een zitje heb je tegen woordig ook .. het ligt er ook aan hoe snel je kleine al loopt natuurlijk die van mij liep al met 10 maanden ... baby kamer het ik toen opnieuw ingericht voor de baby en jelle is toen in een peuter bed gegaan en dat ging super goed hij klom ook al uit het ledikantje dus vond het peuter bed ook veiliger maar dat is persoonlijk.. miss hebben jullie er iets aan!!

13. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pam, zittend op de grond met aankleedkussen wil het nog enigzins lukken, maar hij rolt continue om en gaat staan zodra hij de kans krijgt....:) dus dan is een commode niet meer handig. Met een speeltje in de hand nam hij in het begin genoegen, maar dat is nu al een tijdje niet meer interessant.

@Angel, hier gewoon een baby ledikantje voor ons mannetje, vind 15 maanden persoonlijk nog te jong om in een 1-persoonsbed te laten slapen.

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ik meld me hier af :(

Er was dus enkel een vruchtzakje te zien van 3mm,komt overeen met 4wk...
    In combinatie met het bloed is het dus een mk...

wil jullie allemaal een heel fijne,zorgeloze zwangerschap toewensen met een prachtig brusje! :)

Liefs,Wen

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Heeeeh bah!! :( Wat erg meis! heel veel sterkte toegewenst en hopelijk krijg je snel een plakbeeb! *knuff*

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Pompeloesje :(, weet niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte gewenst om het allemaal te verwerken, ik duim voor jullie dat er snel een plakbeebje komt en jij dan ook weer mag genieten van een goede zwangerschap!

Dikke knuffel!!!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @pompeloesje: nee he, sterkte meid! hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben en een mooi kindje!
    dikke knuffel van hier!

Deel Deze Pagina