Mensen uit omgeving van gemeente Boxmeer

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lan, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik zou heel graag met mensen in contact willen komen die net als ik zwanger zijn en waarmee ik een leuk groepje kan maken om ook dingen buiten het forum om te doen :)

Ik woon zelf in overloon :)

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hallo,
    ik woon in Well,heb daarvoor 7 jaar in Boxmeer gewoont....

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    hoi dat is al in de buurt :)
    haha leuk om mensen in e buurt tege te komen

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heee wat jammer zeg dit clubje had ik 2 jaar geleden moeten hebben haha, mijn ouders wonen in Blitterswijck ik ben in 2009 in Boxmeer bevallen van mijn zoontje ma ik woon nu in belgie haha:p Ik kom wel nog regelmatig bij mijn ouders thuis en heb nog vrienden in Venray die ik af en toe nog eens bezoek dus ik klets lekker met jullie mee!
    Liefss
    Ik ben wel nog een broekie haha ik weet niet hoe oud/jong jullie zijn, ma ik ben 19;):p

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik woon in de rips. Vlak bij overloon dus.
    Ik ben nog een beetje een watje haha durf niet zo snel met vreemden af te spreken whaaa maar wie weet klikt het hier haha.

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    omzich ben je niet de enigste watje hoor :) ik zelf wil ook eerst gezellig hier kletsen en dan eens kijken of het leuk is om af te spreken :)

Gezellie!!

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ik ben alweer oud tegen over jou adorble ben ik ben 28 :) en ik ben dus zwanger van de tweede. Mijn eerste is nog maar 8 maanden :)

Sinds paar dagen kan hij kruipen dus druk druk hier hahaha

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben 27 in februari bevallen van een prachtzoon sem. Het is ons eerste kindje.

Onze kindjes zijn bijna allemaal even oud leuk hoor.
    Sem is een beetje lui whaaa hij rolt nog niet en kruipt ook nog niet maar ja soms is dat wel makkelijk hoef je er niet heel de dag achterna haha.

Ik zou ook wel een tweede willem maar heb dit jaar een heftig jaar achter de rug. Geen leuke kraamtijd gehad enz ben 2x opegenomen in het zh omdat ik in de zwangerschap galstenen kreeg. Geopereerd maar helaas nog erg veel pijn wat me leven op dit moment erg beheerst genieten van sem is er vaak niet bij door de pijn. Dus nog maar even wachten met een 2de helaas

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    wat vervelend ninja dat je zo'n rotperiode achter de rug heb.. Die roze wolk is mooi maar soms val je er af... :(
    Maar ook voor jouw komt het weer oke geduld en eerst aan jezelf denken is ook erg belangrijk.

Die van mij is erg beweegelijk altijd al geweest. Hij is rap als ik vergelijk met kindjes in mijn omgeving die van mijn zus is 1 geworden vandaag en kruipt ook niet wel billenschuiven. en die van mijn schoonzus is 7 weken ouder en tijgertje een klein beetje..

Nu is mijn menneke lekker aan kruipen op de map en alle speelgoed door kamer aan gooien heerlijk haha

Deel Deze Pagina