Lieve sjorsjette, Wat een vreselijk bericht! Ik zit echt met tranen in mijn ogen je bericht te lezen, vind het zo oneerlijk voor je...! Op de een of andere manier verwacht je dit na 10/11 weken ook niet meer... Al heeft iedereen die onzekerheid voor zichzelf, lijkt me vreselijk als die gedachten dan ook waarheid blijken.... Heb straks om 11.00 uur afspraak bij de vk en vind het toch wel eng na jullie berichtjes... Ik leef met jullie mee en hoop dat je de komende weken veel steun aan elkaar en Fam. en vrienden hebt... Hopelijk kom je hier nog af en toe kletsen en heb je gauw een keer goed nieuws, hoop dat ook voor julie je kinderwens gauw in vervulling gaat! Liefs, jolande
Dank voor je lieve woorden meid! Zal zeker af en toe spieken hier. Het verdriet doet erg veel zeer en de tranen zijn oneidnig momenteel, maar met steun idd van elkaar komt er vast een moment dat we dit een mooi en goed plekje kunnen geven en weer verder kunnen. Je hoort wel van me hoe en wat. Wat betreft jou controle straks meid,... ik schreef zojuist in het buikfoto topic (als reactie op een opmerking van een van de meiden... en omdat ik me dat realiseerde) ik schreef daar dus dat ik snap dat er ineens een grauwe sluier hangt over een topic wat leuk moet zijn. wil jullie absoluut geen rot gevoel/angst of wat ook geven en denk de andere meiden die ook een mk hebben ook niet. Ik zal zo aan je denken...en voor je duimen. Dat jou en alle andere bij wie het goed gaat goed zal blijven gaan! Dat jullie deze pijjn en tranen bespaard zullen blijven. Spiek straks wel even. knuff Sjors
Dames nog heel even offtopic wat hier betreft... Er zijn nu een aantal mama's van dit topic bij wie het fout gegaan is of nu fout gaat... Ik heb een topic geopend bij zwanger zijn -> miskraam met de titel; mk bij aug 2011 mama's. Weet niet of jullie het willen... maar dan kunnen we daar evt met elkaar praten. LiefsSjors
@sjorsjette: tuurlijk weten we dat dit niet jullie bedoeling is en het is ook niet erg. Het hoort er helaas bij en ja het zijn er in dit clubje wel veel geweest, maar je weet als je op een forum zit dat je ook deze verhalen hoort.... en die onzekerheid van mij had ik anders ook gehad hoor, stom gedoe steeds, ik wil vanaf nu gewoon proberen wat zekerder te zijn, ga ik mijn best voor doen @ all: De echo was in elk geval goed, ons ukkie is alweer 5 cm, schedeltje en buikje waren al mooi dicht en je zag zelfs al wat maaginhoud dus hij drinkt ook al.. erg fijn om te zien! Hoe is het met de rest? Sjorsjette veel sterkte, fijn dat je af en toe nog wat zal laten horen en als je wilt kletsen of je hart wilt luchten dan blijf je natuurlijk welkom! Liefs, Jolande
He meiden! Zojuist echt iets heeel moois meegemaakt! Ik had een Angelsound besteld en we hebben net voor de eerste keer het hartje gehoord!!!! Zo mooi!! Ik voelde me een beetje down maar dat is helemaal omgeslagen. Echt super! Helemaal gelukkig. @Josjo fijn dat de echo goed was! En wat leuk dat je al zo veel details kan zien! Sjorsette en Babyboo veel sterkte met alles, Babyboo hoe is het gegaan in het zkh...?
Korte update.. In het zh gister ochtend duidelijk dat het niet goed was. Meteen opname. Operatie was enige optie, bloeddruk erg laag (75 om 44). Jullie horen nog hoe en wat. Sjors
Wat een naar bericht...Heb je al een berichtje gestuurd Sjorsjette, ik denk aan je.... @ hier; ik kom me eindelijk weer eens melden. Heb het zo druk de laatste tijd en nog steeds last van vermoeidheid dus 's avonds is het vooral slapen en relaxen. Hoe gaat het met de andere dames hier? Hopelijk geen slecht nieuws meer...
@ Babyboo; ow jee, zie dat het ook bij jou niet goed is...Hoe is het nu meid? Ook jij onwijs veel sterkte gewenst!
Hi allemaal, Iemand wilde weten waar je zo'n angelsound bij krijgt: in de ouders van nu editie zwanger (gekregen bij de vk) staat dat je die krijgt bij een abonnement. Trouwens de vk raadde het wel af, omdat je blijkbaar wel je kindje stoort elke keer als je luistert omdat het blijkbaar veel lawaai maakt daarbinnen, plus als je een keer niks hoort je meteen in paniek bent. Iedereen moet t zelf weten maar hierdoor koop ik er geen (hoe verleidelijk ook @bibi: geeft niks, hebben we allemaal last van, je voelt je vast gauw weer wat fitter. Heb net ramen gewassen en lig nu voor pampus op de bank met iPad... Zonder dat ding zat ik hier ook wat minder vaak hoor haha @kanelly: waar in zuid woon jij dan ergens (ongeveer, je hoeft niet precies te zeggen hoor ) Fijn weekend allemaal nog!
Hoi, Ik hoorde juist weer dat zo'n Angelsound geen kwaad kan, alleen een Doppler die zendt wel geluidsgolven uit en dat hoort je kindje wel..maarja iedereen zegt weer wat anders. En idd de VK's raden het af want ze willen niet elke keer angstige mensen aan de telefoon hebben. Ik heb er dus wel een en doe het niet elke dag, heb t hartje nu gehoord en wacht nu weer tot de 11e denk ik bij de verlos.. @Josjo: Ik woon in de Schuytgraaf, in die nieuwbouwwijk, tegen Elst aan. @Bibi: Ik ben de afgelopen tijd ook erg moe geweest hoor, geen puf meer om wat te doen, nu ook nog wel hoor We hebben trouwens gisteren al een kinderwagen gekocht! De babymax in Veenendaal is failliet en de hadden uitverkoop..We kregen korting op alles, dus dat scheelde flink, we hebben de Joolz Day gekocht, echt superblij mee!!! Fijne avond meiden!
@kanelly: ach, echt kwaad kan het natuurlijk niet, anders werden ze ook niet verkocht hè, dan was het wel verboden en je hebt gelijk dat vk's niet graag angstige mensen aan de lijn hebben omdat de angelsound het niet goed deed ofzo haha kan me er wel iets bij voorstellen... Zit jij trouwens ook bij puur vroedvrouwen in zuid? Wat een ouderwetse naam hè? Ik zit in team geel, vooral oudere dames haha maar ach, die hebben ook wd. Al heel wat meer bevallingen op hun naam staan hè Hier net een heerlijke pizza shoarma besteld, yummie! Heb nog niet echt last van een gekke eet tik ofzo hoor, eet dit eens in de zoveel maanden . Jullie al gekke dingen met eten? Oh en goeie tip van babymax in Veenendaal, daar misschien toch even gauw gaan kijken....! Fijne avond!
Ik wil mijn gekke eettip wel ff met jullie delen. Doordat ik zo misselijk ben en veel moet overgeven kan ik lang niet alles verdragen. Brood vind ik gewoon ronduit smerig. Wat ik graag drink is Karnemelk, wel alleen die van de Zaanse Hoeve van de Appie. De rest vind ik niet lekker. Daarnaast kun je me midden in de nacht wakker maken voor een hamburger van de Mc Donalds. Niet zo heel gezond, maar las net dat als je zoveel overgeeft het eigenlijk niet uit maakt wat je eet, als je maar wat binnen krijgt. Ik val ook nog steeds af. Hoop dat dat snel afgelopen is. Verder geen gekke kwaaltjes hier. Vrijdag weer een nieuwe echo. Ben benieuwd naar de definitieve termijn!
Hey allemaal. Nou, ik ben van de 6de week tot en met de 12de week, kei beroerd geweest. Ik kon echt niets binnen houden en gaf de hele dag over. In die weken mocht ik blij zijn als ik een cracker met jam kon eten en een beetje water kon drinken. Er zijn trouwens pilletjes tegen die misselijkheid en braken, die heb ik uiteindelijk gekregen van de huisarts. Dit omdat ik uiteindelijk geen energie meer had, duizelig was en niet meer van mijn bed af kon komen. Gelukkig, nu gaat alles goed. Het enigste wat ik niet kan verdragen is vet eten, dus voor mij geen MCDonalds meer. Ik mag de 7de weer naar de verloskundige, derde afspraak. Ik hoop dat ik weer een echo krijg, want dat vind ik zo bijzonder! De eerste twee afspraken, met de 7de week en 11de week, heb ik echo's gehad. Succes allemaal en geniet van de zwangerschap Groetjes Linda
@angel en linniestra: wat erg als je zo misselijk bent en moet overgeven en alles! Dan mag ik misschien toch wel blij zijn dat het bij mij alleen extreme vermoeidheid is. Af en toe een vlaag misselijkheid maar dat is te doen... en geen brood lusten! dat is echt mijn favoriete eten van de dag haha. Hopelijk wordt het gauw wat beter voor jullie... Linniestra, je hebt geen banner, hoe ver ben je nu dan? Fijne dag meiden! X
Goede morgen meiden... heb na een paar dagen weer even gespiekt hier.. fijn dat er geen verontrustende verhalen na ''ons'' aug 2011 mama's mk's zijn gekomen. Fijn om te lezen & zien dat het goed gaat met de mama's 2be, de bambino's en de buikjes! @ALL Hier gaat het al weer ietsjes beter. Vloei bijna niet meer (echt puur druppels op verband) en naar wc gaan (plassen) niet meer branden.. al 2 dagen niet meer. Drink nog veel en ook nog steeds ff veel vitamine c (sinaasappelsap & cranberrysap) dus dat kotm wel goed. Verders ben ik ook EINDELIJK.. naar de wc geweest voor de ontlastingf.. damn na 6 dagen pffff was wel ff bang en duurde hey (sorry ff rare praat) maar goed het is allemaal goed gekomen en lucht enorm op. Hoop dat dat vanaf nu dus ook weer goed gaat en blijft gaan. LiefssSjors xxx
Even een goed berichtje van mij. Vanmorgen op het werk even stiekem met de doppler naar het hartje geluisterd samen met mijn collega/vriendin. Wauw, wat was dat mooi!!! Heel goed te horen en ging flink tekeer. Straks echo, maar daar maak ik me geen zorgen meer om! Zij is pas bevallen en luisterde wekelijks even. We konden een keer de baby zelfs horen bewegen. Ik ben nu al helemaal happy! Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en ik vond dat we wel wat goed nieuws konden gebruiken.
Onze echo vanmiddag was super! Ik ben nu definitief terug gezet naar 20 augustus. Het is nu een echt mini-mensje! Zo leuk, heel actief kindje, continu in beweging lekker zwaaien met armpjes en beentjes. Wat ben ik trots!
Gefeliciteerd Angel! @ Sjorsjette; blij te lezen dat het wat beter met je gaat...Ik hoop dat je er snel weer helemaal bovenop bent en alles een plekje kunt geven, sterkte!
Hoi meiden, Hoe is het ermee? Hier gaat het wel goed, behalve dat ik erg last van mn rug heb, maar dat is sowieso een zwakke plek. @Josjo: Ik zit idd ook bij Puuur Vroedvrouwen, maar dan bij team Blauw, is voor Schuytgraaf. Mogen vrijdag weer voor controle, benieuwd! @Angel: Fijn dat de echo goed was! En dat je het hartje hebt gehoord met de doppler, leuk is dat he? Wij doen het met de Angelsound, vanmorgen nog gluisterd, hij was ook flink bezig verder, we hoorden allemaal geluiden. @Sjorsette: Blj dat het beter gaat en ik hoop dat jullie snel een wondertje in jullie armen mogen sluiten! @All: Hebben jullie ook dat het soms lijkt als het in de ochtend is je buikje ontzettend geslonken is? Soms denk ik nog wel eens, ik heb totaal nog geen buik, iets opgezet, dat is het eigenlijk. Hebben jullie al een buik?