Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babyboo92, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @angel: wat fijn dat je zo tussendoor vaak kan luisteren, heerlijk lijkt me dat! Fijn ook dat alles goed was!

@kanelly: ja hoor, hier precies zo! Smorgens lijkt t amper wat... Ik had gisteren een zwangerschapslegging aan (hoeft nog niet echt maar zit lekker, zo'n lage met brede band van noppies, aanrader!), anyways, dan heb je wel ineens veel meer een buik, echt grappig! Op mijn werk probeer ik m nog een beetje in te houden maar dat lukt vast geen weken meer... :D

Nu ga ik ff tukkie doen. Mijn neefje en nichtje van 5 en 3 waren hier een nachtje logeren, gezellig maar zooo vermoeiend nu....;)

Fijne zondag nog!

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Hallo meiden,
    Hier ben ik ook weer. Ik heb twee spannende dagen achter de rug. Zaterdag hadden we uitstapje met een van de praktijken waar ik werk en 's avonds chinees eten. Het uitstapje was super gezellig, helaas afscheid van een lieve collega erbij. Alleen bij thuiskomst kreeg ik last van mijn maag. Ben naar bed gegaan en om 5.30 opgestaan om te eten. Toen moest ik overgeven. Heb ik even beneden achter de pc gezeten en toen maar weer naar bed. Toen ik 's ochtends wakker werd, weer gegeten en ja hoor weer overgeven. Dus mijn vriend wakker gemaakt dat ik continu aan het overgeven was. Toen thee gedronken etc (met theelepeltjes) maar alles kwam er net zo hard weer uit. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Zou ik een van de huisartsen waar ik voor werk bellen (was zondag) of toch de HAP. Het laatste maar gedaan. Ik moest het maar behandelen als een voedselvergiftiging en toch proberen te drinken. De zetpillen die me normaal zo goed helpen en nu niet moest ik ook maar pakken. Had allemaal geen zin. Bleef overgeven. Rond 19.00 was ik het zat, ik was slap en moe. Toen niks meer gedronken en gaan slapen. Ik dacht morgen zal het wel over zijn. Wilde gewoon gaan werken. Helaas liep dat iets anders. Gistermorgen begon het weer met overgeven. Om 7 uur heb ik mijn moeder uit bed gebeld en haar reactie was: ben je nu nog aan het overgeven! Ziek gemeld en de huisarts gebeld. Daar kon ik vrij snel terecht. Ik kreeg een verwijzing voor de gynaecoloog mee voor in de loop van deze week. Toen ik belde voor de afspraak werd ik direct met de dienstdoend arts-assistent doorverbonden. Zij ging een plekje voor me zoeken en voor de zekerheid moest ik toch maar wat spulletjes meenemen. Van te voren moest ik even bloed prikken en urine inleveren. Keurig op tijd waren we in het ziekenhuis. Thuis had ik gelukkig een paar slokken appelsap kunnen drinken en die bleven binnen. Dat was mijn redding! De gynaecoloog wilde me eigenlijk opnemen omdat ik aan het uitdrogen was, maar omdat ik al wat vocht had binnen gehouden en mijn vriend me kon verzorgen mocht ik naar huis. Maar zou ik de komende 24 uur nog 1x overgeven dan nam hij me alsnog op. We zijn nu bijna 18 uur verder sinds het ziekenhuisbezoek en het gaat nog steeds goed. Ik heb al 24 uur niet meer hoeven overgeven. Dus ik heb nu goede hoop. Ben nog best slap en heb veel dorst (gek he ;)) Maar het gaat wat beter.
    Ik ben heel blij dat ik toch lekker met mijn vriend naar huis mocht! En hij is zo lief voor me!!! Niet dat hij dat anders niet is ;).
    Dat was mijn verhaal van afgelopen weekend/dagen.

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    jeetje angel wat een verhaal zeg!! tja het lijkt wel op een voedselvergiftiging maar als zwangere kan je dat toch niet precies op dezelfde manier behandelen? Uitdroging enzo is toch ook veel gevaarlijker nu? En sneller ook? Tjonge, je huisarts zo goed reageerde! stomme chinese eten, daar heb je zeker ff geen zin in? ;)

Hier gaat het ook een stukje beter, ik lijk me al wat fitter te voelen. Heb een paar dagen floradix gebruikt (ijzer, vitamines, mineralen) en dat lijkt te helpen (alsook de halve dagen werken) Nog 3 halve dagen en dan een weekje vrij, zin in! Skieen zal er niet in zitten maar heb voor elke dag een lekker boek bij me en ik ga gewoon lekker in het zonnetje liggen met factor 400 op mijn gezicht :cool: heerlijk!

Hoe is het hier verder met de kwaaltjes? Gaat het al wat beter??

X

4. angel229

Ja, het is me een verhaal. Had zelfs het idee dat een van mijn collega's me niet geloofde. Totdat ik 's middags belde om te zeggen dat ik vandaag ook niet kwam en dat ik waarschijnlijk opgenomen zou worden. Toen draaide ze bij! Die zei alleen maar eerst, moet je maar wat tabletjes pakken (is doktersass). Maar zij heeft de visie dat je je niet ziek mag melden. Ik zie dat iets anders, en meld me alleen ziek als ik echt ziek ben. Dat was ik nu dus!!!
    Wat betreft het Chinese eten, ik vond het nooit lekker dus at er altijd maar een muizenhapje van of ik zorgde dat er voor mij frietjes gehaald werden. Waarschijnlijk viel dat nooit goed bij me, door de zwangerschap nu, is het allemaal veel heftiger. Ik hoef het ook echt nooit meer! Zelf een pan nasi maken is heerlijk maar niet meer kant en klaar.

Ik was zo bang voor dat uitdrogen en bang voor ons kindje. De gynaecoloog stelde me wel gerust. Het moest al heel erg slecht met mij gaan, wil het ook slecht met het kindje gaan. Die pakt toch eerst wat ie nodig heeft. Gelukkig dat de huisarts zo goed reageerde, maar was wel bang dat ik geen afspraak zou krijgen voor die dag. Dan was ik alsnog naar een van de huisartsen gegaan waar ik werk (ene weet al vrij lang dat ik zwanger ben en hij en zijn vrouw leven zo met me mee), daarnaast is zijn broer ook gynaecoloog. Dus gezien was ik toch wel. Dat is het voordeel als je in dat wereldje werkt!
    Ik ga me vandaag nog even lekker laten verwennen en vooral veel drinken!

5. angel229

@ Josjo: Gelukkig dat jij je al een stuk fitter voelt! Ik werk nog steeds de volle bak (3 hele en 2 halve dagen). Lekker hoor een weekje vrij, geniet er maar van! Ik heb komende vrijdag vrij, dan is mijn mannetje jarig en straks in maart wat extra daagjes. Dan heb ik met hemelvaart de woensdag en vrijdag vrij gepakt. Ik weet niet of we dan weg gaan, ben dan ruim 30 weken. Anders zal het wel shoppen voor de baby worden.

Is er al iemand aan de babykamer begonnen? Wij willen op korte termijn het plafond eruit gaan slopen en de muren opnieuw structuurverven. Daarna kunnen we de rest gaan uitzoeken.

6. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hallo allemaal.

Jeetje angel, wat een verhaal! Heel veel sterkte :)

Wij kunnen mee doen met het programma bouwval gezocht, dus wij moeten nog flink aan de klus! Onze planning, eerst de slaapkamers ;) Er gaat binnenkort dus aardig wat gebeuren, plafond slopen en nieuw maken, nieuwe muren zetten en de oude slopen, vloertje erin . . . Dan mag ik in actie komen, kleurtjes uitzoeken en een behangetje ;) Ik hou mezelf even voor, alles komt goed haha :)

Afgelopen maandag voor de derde keer bij de vk geweest. We kregen weer een echo, omdat manlief mee was ;) wat een gerust stelling als je dan weer het hartje hoort kloppen en de kleine ukkie goed ziet bewegen.

Het is nu best spannend, want de eerste kwaaltjes nemen af, maar we voelen nog niets. Ik kan niet wachten totdat de kleine mijn buik onveilig gaat maken en dat ik het ook ga voelen.

Op 14 maart mogen we voor de 20 weken echo en ik wil nog een pretecho gaan plannen, in 3 of 4 D.

Veel plezier met de zwangerschap!

Liefs Linda.

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @linnie: wauw, dat is nog ff heftig, meedoen met bouwval gezocht!! Je hoeft neem ik aan niet veel te klussen toch hè? :D

@ angel: voel je je weer wat beter? Wij zijn ook al aan het klussen, boven komt overal een nieuwe vloer en alle muren zijn weer fris geverfd... Kamertje wordt bruin/beige en witte tinten met oude Franse brocante meubeltjes. Tegen die tijd kunnen we wel foto's delen hier VAB alle kamertjes? :)

Ik heb het advies van de vk genegeerd en ook een angelsound besteld Haha al die verhalen van meiden die zelf tussendoor even kunnen luisteren, dat wil ik ook :D hij komt morgen of vrijdag binnen, joehoe!

Zaterdag op vakantie, heerlijk! Ben er wel aan toezeg maar :p

X

8. angel229

Het gaat nog niet echt veel beter. Ik moest vanmorgen weer overgeven. Dus ik moest me toch afmelden voor morgen dus toen me maar even met de huisarts laten door verbinden. Nu gelukkig geen reden tot paniek. Moest proberen te drinken. Dat is ook goed gelukt en heb daarna niet meer overgegeven. Voel me alleen nog zo slap! Maar dat is ook eigenlijk logisch.
    Ik blijf de rest van de week lekker thuis, uitzieken. Ben ik blij dat mijn vriend de hele week thuis was! En na het weekend zien we wel weer verder.

Leuk he, die angelsound. Ik twijfel of ik er een zal bestellen. De dopplers op het werk zijn natuurlijk van betere kwaliteit (zijn ook veel duurder) maar weet niet of ik hem eens mee naar huis mag nemen. Ik zou alleen niet te vaak gaan luisteren. Maar 1 of 2 keer per week kan volgens mij geen kwaad. Dat deed mijn collega ook.

Ik zal inderdaad als het kamertje vorm begint te krijgen foto's plaatsen. Hier worden de muren gewoon wit. Wij wonen in een heel oud huis en niks is recht, dus met een wand een andere kleur word heel lelijk. Meubeltjes antiek grenen en dan met limegroen. Afhankelijk van jongen/meisje komen er roze/blauwe accenten bij.

9. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hier ook weer een berichtje van mj, k voel me zowaar minder moe en heb weer meer eetlust. En verder bijna geen kwalen.

@Angel: Jemg wat een verhaal zeg van dat overgeven. Ik houd ook niet van de Chinees en krijg er standaard buikpijn van. Zo zie je maar. Hopelijk voel je je snel weer goed.

@Josjo: Wat lekker met vakantie, even er tussenuit, waar gaan julle heen? En de Angelsound is echt geweldig, ik luister wel maar 1 keer per week hoor, dat kan geen kwaad lijkt me..

@Linnie: Doen jullie echt mee met Bouwval gezocht? Wanneer wordt het uitgezonden?

Wij gaan na de 20 weken beginnen met het kamertje, erg zn in. Onze wordt beetje strak met accenten, witte meubeltjes en grijze muur denk ik en verder nog een leuk behangetje.

Ik krijg trouwens nu wel een beetje buikje, als ik een strak shirtje aanheb zie je t echt wel. Volgende week hebben wij een pretecho bij 16,5 week voor het geslacht!
    Ben zo benieuwd! Denk een jochie, maar als het maar gezond is.
    Zie mezelf trouwens meer als een meisjes moeder, maarja ik kom uit een meisjesgezin..

10. angel229

@Kanelly1981: Spannend de echo voor de geslachtsbepaling. Ik hoop dat ze het al goed kunnen zien!

Ik blijf ziek. Drinken gaat gelukkig wel, maar vast voedsel gaat niet. Dus vandaag weer met de gynaecoloog gebeld wat te doen. Advies proberen vocht binnen te houden. Eten is nu nog niet belangrijk. Als ik het niet verbeterd morgen of zaterdag opnieuw bellen. Dus we wachten weer af. Morgen is mijn vriend jarig. Ik heb nog nooit zo'n deprimerende verjaardag voor hem gehad. Geen cadeau, geen kaart, helemaal niks.. Voel me zo schuldig. Hij ziet dat anders, want zijn cadeau zit in mijn buik en hij wil graag dat ik weer beter word.

Nou en dan die collega die me niet geloofde. Een andere collega belde me op vanmiddag. Toen viel ik helemaal van mijn geloof. Ze was kwaad dat ik me ziek melde. Ik had keurig netjes laten weten dat ik de volgende dag ook niet zou komen, en ruim op tijd. Heeft ze tegen die andere meid gezegd dat ik helemaal niks van me had laten horen! Mijn andere collega was heel reëel, die zei ook het gaat nu om jou en niet om het werk. Misschien zie ik je maandag weer en anders over 2 weken. Als ik maandag nog ziek ben dan laat ik me wel doorverbinden met de huisarts. Mag hij zijn conclusie trekken.
    Ik weet dat zij ook last heeft gehad van overgeven en misselijkheid in de zwangerschap en zij kwam wel werken. Maar bij niet iedereen is het hetzelfde. Kan niet eens lang op mijn benen staan, laat staan een half uur in de auto naar het werk en een half uur terug. Is onverantwoord. Ik ga me er nu niet druk om maken. Ik spreek haar nog wel op haar gedrag aan...

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @angel: wat ontzettend vervelend van je collega zeg! Werk je soms bij mij? Ik heb er hier ook zo 1 rondlopen. God wat gemeen om jou dan in een kwaad daglicht te zetten. Proberen niet teveel over na te denken. Je hebt jouw verhaal uitgelegd en meer kan je niet doen hoor. Jouw gezondheid en die van jouw uk zijn veel belangrijker en je zit heus niet voor je lol thuis!

Ik had dat met mijn vermoeidheid. Ik heb dat blijkbaar in een extreme vorm vanwege een erg lage bloeddruk. Goed voor het kindje, voor mij na een aantal weken niet meer vol te houden. Ik had duizelingen, viel zelfs weg af en toe en barstte van de hoofdpijn. Alleen ik slaap wel minimaal 10 uur per nacht dus geen wallen en je kan niks zien aan de buitenkant. Tja en 1 collega laat duidelijk merken dat ze het maar gezeur vindt, heel rot. anyways, het gaat al beter en na vandaag een lekker op vakantie!!

Heb trouwens de angelsound binnen. Vond het lastig om het te vinden, het hartje en het was ook nog best zacht, het geluid (ik weet dat er een volumeknop op zit hoor haha). Maar het was m echt wel, dat geluid, kon niet missen! Erg leuk! Ik zal braaf niet elke dag gaan luisteren hihi, wel verleidelijk hoor, maar ik denk niet goed voor die uk?

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

groetjes!

12. angel229

@Josjo: Een hele fijne vakantie.
    Wat die collega betreft, ik moet er maar niet over nadenken. Omdat zij doktersassistente is hoeft het niet betekenen dat ik mijn medische geschiedenis bij haar op tafel moet gooien! Vanaf nu communiceer ik via de huisarts! Gelukkig in de andere praktijken waar ik werk zijn ze heel lief en begripvol. Het zal haar wel niet gezind hebben dat ze twee volle spreekuren moest afbellen en gegarandeerd dat ze dat voor de komende week weer mag gaan doen. Mijn agenda is zo vol dat er pas in april weer plek is. Niet zo heel slim, maar de huisarts wil volle spreekuren en dan regelen we dat. Echt acute zaken moeten maar even bij hem ertussen. Is nu niet mijn probleem.

Ik mag zo weer naar de gynaecoloog. Situatie verbeterd niks. Opnieuw bloed prikken en urine inleveren. En dan zal alles opnieuw bekeken gaan worden. Denk dat het nu wel een opname gaat worden. Ik ben zo 'desparate'. Was er maar iets waardoor ik niet meer hoefde overgeven. Wie het weet mag het zeggen!
    We wachten af en ik vermoed dat ik hier even niet kan reageren.

Groetjes!

13. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    hoi meiden!

heb het forum de laatste tijd een beetje verwaarloosd door allerlei prive dingen ook... ga nu weer is ff bijlezen en proberen me op to date te houden door weer gezellig mee te berichten! :)
    Hoop dat het hardstikke goed gaat hier met iedereen en dat iedereen al een moooi klein buikje mag krijgen :)

ik heb ook een vraagje.. gekke misschien .. maar ik dacht wie weet weet iemand dit van jullie:

mijn vriend en ik hebben het even over trouwen gehad voordat de beeb komt.. nu heb ik in onze gemeente gekeken en daar kost het bijna 500 euro aan gemeentehuis, en in de plaats 5 km hier vandaan en mijn ''hometown'' kost het 209 euro!

mijn vraag is dus aan jullie: weet iemand of het verplicht is om in je eigen gemeente te trouwen waar je woont? of mag ik bij wijze van ook in amsterdam op het gemeentehuis trouwen?

famiilie weet het wel maar die kan ik het niet vragen ivm verassgin.
    :)

liefs naampje

14. angel229

@ Naampje:
    Je hoeft zeker niet te trouwen in de plaats waar je woont. Je mag dat zelf kiezen. Heb je trouwens al eens gekeken of er niet een gratis dag is waarop getrouwd kan worden. Hier bij ons is dat de dinsdag tussen 9.00 en 10.00 uur. Wij geven niet zoveel om het hele trouwen. Dus wij doen het zo en daarna of een andere dag lekker uiteten met de directe familie.

@ All:
    Ik ben het hele weekend in het ziekenhuis geweest. Moest vrijdag toch blijven. Infuus gekregen. Wat een ramp, ik was vreselijk afgevallen (ruim 6.5 kg) en uitgedroogd. Dus ik was vreselijk moeilijk te prikken. Op dag 1 maar liefst 4x en op dag 2 nog 1x omdat de naald waarschijnlijk naast het vat zat. Zondagmiddag mocht het infuus eruit! En gisteren moest ik naar huis. Blij was ik 's morgens niet, want ik vond dat het nog niet goed ging. Later was ik toch wel blij weer thuis te zijn. Ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bed en ik word lekker verwend door mijn lieve mannetje. Ik ben nog twee weekjes thuis, daarna waarschijnlijk weer werken.

Groetjes!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Haiiiii meiden..

Ik dacht spiek weer 's even bij jullie!
    Fijn te lezen dat het clubje niet nog kleiner is geworden door ...... afijn jullie snappen me wel.

@Josjo
    Fijne vakantie idd meis.. of ben je al terug :)?? Haha nou ja zo ja.. heb je het dan fijn gehad??
    Leuk he de angelsound hey en trouwens collega's zonder begrip moet jemaar lekker met een container zout nemen hoor ;)
    Hoe ist verders met je?

@Angel
    Jeeee meis wat vervelend dat je dit allemaal hebt moeten doorstaan nu. (ja nooit leuk natuurlijk maar zeker niet als je zwanger bent)
    Fijn dat je weer lekker thuis bent en dat vriendlief goed voor je zorgt!
    Take care!

@Kanelly
    Fijn dat jou kwalen al bijna weg zijn meis en dat je eetlust weer oke is.
    Bijna je pretecho lees ik hey.. tof joh.. en geslacht.. leuk leuk leuk!
    Ben benieuwd (kom wel weer ff spieken).

@Alle anderen die ik vereet... fijn ook dat het met jullie oke gaat meiden. geniet lekker van de zwangerschap! Rustig aan allemaal... Lees ook dingen over grote klussen/verbouwingen en bouwval gezocht... ben ff vergeten wie precies.. maar idd de vraag passeerde al.. word he uitgezonden en zo ja wanneer??

@ALL
    Hier gaat het steeds beter. Ik persoonlijk (lichamelijk) gaat goed. Geen pijn, vloei al lang niet meer, wc enz gaat top. Verder was slapen even een puntje dat niet oke ging.. maar nu al 3 dagen oprij dat ik weer door slaap. Verders een mooi boek aan het maken met vriendlief (foto's van buik, echo's en alle kaarten enz erin) en schrijven er beide in. 24 feb heb ik me controle dus ff afwachten hoe dat gaat verlopen. Ik ben halve dagen aan het werk. Collega's allemaal erg begripvol en lief en zorgzaam enz. Kids ook (hoewel die vaak ook me stil aan staren en je dan de onzekerheid er vanaf ziet spatten.. de sweety's)

Nou meiden dit was even een *inbrekertje van mij*
    Spiek binne kort weer effies!!!

LiefsSjors

16. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hee meiden!

Ik kom weer even posten na even wat drukte! Maar met HEEl LEUK NIEUWS! Vandaag hebben we een pretecho gedaan en we krijgen voor 99 % een MEISJE!!!!!
    Ben echt superblij en gelukkig, alles zag er goed uit, voor zover. Kleine was zeer bewegelijk en we hebben haar live de hik zien hebben, erg grappig!
    WE hebben alles op DVD en 4 fotoos gekregen, dus we zijn helemaal happy.

Hoest verder met jullie?

@Sjorsette: Fijn dat je je weer beter voelt en wat goed dat julle een boek gaan maken met herinneringen. Ik vind je zo sterk overkomen! k weet zeker dat dit alles je sterker maakt en jullie tijd komt ook, dat weet k zeker

@Angel: Jemig, wat een ellende allemaal zeg, dat je helemaal uitgedroogd was, dan is het wel echt heel erg geweest! De Chinees maar nooit meer denk k? Hopelijk alles goed met de beeb? Rust maar lekker uit!

@Josjo: Al weer terug van vakantie?

xx

17. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hee meiden

Kanelly een meid wat leuk!!
    bijzonder he om weer zo de baby bij een echo te zien!
    Ik moet nu weer wachten tot de 20 weken.

@all
    kheb hier al even niet meer gereageerd dus vind het een beetje veel om zo even op iedereen te reageren! ben nog al druk bezig dus even tussen door zo..

Hoe is het met iedereen?
    nog veel klachten of heerlijk zwanger allemaal?
    en voelen jullie de kleine al bewegen?

Ik voel de kleine hier nu elke dag sinds een week en de bewegingen die ik voel worden ook steeds duidelijker.
    de beeb is nu alweer dik een half uur in beweging haha en het voelt zooo mooi.. wat kan ik hier van genieten zeg!!

Hier beginnen de lichamelijke klachten alwel helaas.. bekkeninstabiliteit.

bij mijn vorige zwangerschap ook gehad maar dat was veel later toen.
    ik heb nu echt al sinds een week vreemde steken een trekkerig gevoel achter mijn schaambot. gister was het zo erg dat ik niet meer kon staan van de pijn. zitten is geen enkel probleem. maar poeh als dit nu al begint!!! ben nog niet eens op de helft!
    Khoop dat het hier wat bij blijft en niet erger word zodat ik mijn school nog af kan maken!
    Half juni zou ik klaar kunnen zijn en dat zou natuurlijk ideaal zijn maar wel even druk nu nog! maar ja we zien het wel.

liefs, paars

18. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    @ angel

Wat een nare situatie zeg! kheb alles even vluchtig doorgelezen maar komt dit alles nou door een voedselvergiftiging? of heb ik dat verkeerd begrepen?
    En alles met de baby is toch wel goed?

Sterkte er mee en ik hoop dat je erg snel weer op zult knappen!!!

19. angel229

@Paars:
    Waarschijnlijk dat alles door een voedselvergiftiging begonnen is. Maar dat weten we niet zeker. Zonder infuus was ik in ieder geval nooit opgeknapt! Ik ben nog ziek thuis, maar zo voel ik me nu niet. Voel me best lekker eigenlijk, dus denk niet dat ik echt hyperemesis gravidarum had. Met de baby gaat het gelukkig prima. Die heeft al die tijd helemaal nergens last van gehad!
    Wat gaaf dat je de baby al voelt! Daar moeten wij nog even op wachten, maar het is ook onze eerste. Doordat ik afgelopen week ruim 6.5 kg ben afgevallen is er ook nog niet echt een buikje te zien. Dat mag van mij wel gaan komen.

Hopelijk gaat het met de rest ook allemaal goed!

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo allemaal!

Ben er weer na een weekje heeeeerlijk genieten van zon en sneeuw:cool:. Zelfs een klein beetje met de beginners kunnen aanrommelen op de piste, mag geen skieen heten (was ik ook te moe voor) maar goed, wel weer even de latjes onder gehad en dat was super. Weer was ok en we waren met 13 man dus er was steeds wel iemand die gezellig een bakkie kwam doen ofzo, erg leuk!

@angel: bah wat balen dat je nog zo ziek bent zeg! Ik hoop voor je dat het niet blijvend is... er bestaan zeker middeltjes tegen de misselijkheid en eigenlijk zou je daar gewoon om moeten vragen bij je huisarts hoor. Je moet nu toch ook langzaam gaan aankomen en als je nog onder je startgewicht zit zou ik toch kijken of ze je wat kunnen voorschrijven. Ik weet helaas geen naam, maar dat kan je huisarts jou ook veel beter vertellen ;)

@paars: wat heerlijk dat je die kleine uk al voelt! Ik denk ook soms dat ik wat voel maar misschien is het mijn verbeelding, wil ook zo graag wat voelen :). Ik wacht rustig af.... wel balen van je bekkeninstabiliteit zeg! Ik heb ook veel last van mijn bekken maar heb sinds de vakantie geen last meer gehad (afkloppen). Ben nu 2 daagjes ziek thuis (overgeven, moe, maagpijn, kan best een ordinair griepje zijn hoor) maar ben benieuwd als ik weer aan het werk ben... Heb mezelf wel voorgenomen als de klachten weer terugkomen, dan is dat dus duidelijk door het werk, dan wil ik naar de bedrijfsarts en dan moet hij mij maar adviseren wat te doen. Ik wissel me gek van houding, als er iets naar boven moet dan breng of haal ik het, ik verzorg voor iedereen de thee en plas me suf dus dat allemaal al geprobeerd. Stoel staat goed (ben personeelsadviseur geweest dus weet het ongeveer wel) tja, wat dan nog meer te doen? Anyways, ik wil eigenlijk eerst maar pos blijven en er vanuit gaan dat het voorlopig niet terugkomt :D

Verder nog leuke verhalen hier? Het is maar rustig hier met alle verhalen of ligt dat aan mij? ;)

Heb zaterdag weer ff geluisterd met de angelsound, wat een heerlijk apparaat toch zeg, ben toch blij dat ik hem heb gekocht!! ik vertel het gewoon niet tegen de vk hahaha

groetjes allemaal en tot gauw!

X

Deel Deze Pagina