Wat gezellig zoveel nieuwe meiden! Sjaantje zie ik dat jij een 2ling krijgt? Leuk hoor, maar wel waar lijkt me! Hoe voelen jullie je verder? Ik over het algemeen wel redelijk, ben niet misselijk, af en toe weeig, en bandenpijn/steken. en moe Ga nu pitten,morgen weer vroegop bah..
Welkom alle nieuw-komelingen! Ik kan helaas niet zo vaak op het forum reageren als dat ik zou willen, ik werk nml nog 40 uur in de week. Daardoor kan ik soms tijdens mn werk wel ff op het forum, anders kan het alleen in de avonduren en die zitten ook al zo vol @Katiemom Goed dat je het van je afschrijft, ik kan me voorstellen dat je nog even wil wachten met vertellen als het allemaal zo onzeker is! Hoe gaat het nu? Ben je nog bij de vk geweest intussen? @Kanelly 2weken minder ver is wel jammer, had de vk dat uitgerekend of jijzelf/internet? Ik ben benieuwd wat de vk bij mij zegt was laatste keer namelijk bijna niet ongesteld alleen wat roze slijm 5 dagen, de test zij dat ik 1-2 weken was (dus dat zou betekenen dat begin nov. mn laatste ongi was) Ik moet pas 6 jan naar de vk.. ik kan niet zo lang wachten :x Gister mn ouders verteld, HELEMAAL goed!! ze hadden het beide niet verwacht en waren dol enthousiast (gelukkig!)
Nou nou, dat zijn een heleboel nieuwe mensen. Super gezellig! Ten eerste iedereen van harte gefeliciteerd! Vandaag voel ik me eindelijk een keertje top! Ik heb nergens last van en dat is voor het eerst. Dus ben helemaal gelukkig, hopen dat het zo blijft vandaag! Je gedicht was trouwens erg mooi katiemom! Misschien heb je er niet veel aan, maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Blijf erin geloven! @Kanelly1981 Welkom en van harte gefeliciteerd! Balen dat je opeens 2 weken minder lang zwanger was. Maar wat maakt het uiteindelijk uit?! zolang het kindje maar gezond is en die 2 weken kunnen er ook nog wel bij dan denk ik. Of zit ik nou helemaal verkeerd ? En je hebt in ieder geval al een echo gehad waarop te zien was dat alles goed gaat. Dat lijkt me echt heerlijk! Ik moet nog wachten tot 21-01 echt balen, maarja des te meer valt er te zien. heb er echt heel veel zin in! Hoe gaat het met jou? Heb je het al iemand verteld of toch nog maar even afwachten? @Sjaantje85, Angel229, sweetangel28 en natuurlijk ook Ukkepukkie (Hahaha leuke naam!) En natuurlijk ook jullie van harte gefeliciteerd en welkom. Drijf jullie al op een roze wolkje>? of veel last van kwaaltjes. Ik wordt er helemaal gek van, maar vandaag nog nergens last van gehad. Helemaal blij! Super leuk dat ook jullie je hebben aangemeld. Echt veel nieuwe mensen opeens erbij. Des te gezelliger toch! Is het voor jullie de eerste keer of ondertussen al ruime ervaring ? Poeh poeh, een tweeling! Konden ze dat al zo snel zien sjaantje85? @Sweetangel28 Leuk! Ik heb ook de 21ste mijn eerste Echo en intakegesprek.. Maar duurt nog zo lang pfff
Welkom voor alle nieuwe dames! En gefeliciteerd natuurlijk Gezellig zeg dat er zoveel augustus mama's bij komen. Hoe voelt iedereen zich? @babyboo92 Fijn dat je je vandaag zo goed voelt. Ik moest vanmorgen werken, maar voelde me echt goed ziek. Misselijk.. had het idee dat ik constant elk moment de boel niet binnen kon houden en dan zou wel een beetje het einde zijn geweest van ons geheimpje Ik voel me eigenlijk best goed, heb alle hoop weer terug. Heb geen bloedverlies meer gehad. Kan niet wachten om maandag een echo afspraak te maken. Heb geen krampen of niks dus verwacht dat alles goed blijft gaan. We wilden dit weekend vertellen dat we zwanger zijn, maar nu wachten we daar toch even mee. Wel een reden om zsm een echo te willen. Lijkt me zo leuk om het met de kerst te vertellen. Ik probeer alleen mijn banner terug te plaatsen maar het wil maar niet lukken?
@ Katiemom; wat goed om te lezen dat het weer goed gaat met je! Ik hoop dat je snel een echo krijgt en dat alles in orde is met de kleine. @ babyboo; nou, ik zeg niks meer want ben al een paar dagen misselijk. Dus te vroeg gejuiched. Ik moet zeggen dat ik me vandaag goed voel, was vanochtend met opstaan even heel misselijk en af en toe met vlagen, maar verder gaat het goed. Woensdag en donderdag voelde ik me een stuk beroerder, was toen ook heel moe. Vandaag ben ik gelukkig vrij dus kan mooi rustig aan doen. Hoe gaat het met jou? @ vertellen; wij hebben vanochtend kadootjes gehaald voor de opa's en oma's en ooms en tantes. Volgende week, met kerst, vertellen we het grote nieuws. We vonden kerst wel een hele mooie gelegenheid, maar het valt niet mee om zo lang je mond dicht te houden. @ alle nieuwe meiden; welkom en een fijne zwangerschap gewenst!
Bedankt voor jullie enthousiaste ontvangst Leuk! Ik zweef nog niet echt op een roze wolk.. Ik twijfel nog steeds heel erg of het echt wel zo is! Ene keer denk ik echt het is gewoon zo en ben ik super blij, en het andere moment ben ik heel erg bang.. Heeft iedereen de VK al gebeld? Op de website van de VK hier int dorp staat dat je pas bij 6 weken moet bellen.. En dan bij 8 weken kennismakingsgesprek. Hoe zit bij jullie??
@ Ukkepukkie; ik ken je gevoel, heb precies hetzelfde. Het ene moment denk ik 'ik word mama!' en het andere moment ben ik heel bang dat het een droom is ofzo. Kan me haast niet voorstellen dat ik straks in Augustus echt ons kindje in mijn armen zal hebben...Toch moet je proberen te genieten hoor, het gaat allemaal super snel, voor je het weet ben je al een eind op weg. Ik heb de vk meteen gebeld toen ik wist dat ik zwanger was (29 Nov) en ik mag aanstaande dinsdag (21 Dec) voor de eerste keer komen. Heb dus ook wel even geduld moeten hebben. Ik ben trouwens donderdag 8 weken dus dat klopt met de kennismaking bij jouw vk.
Zoo wat een meiden hier zeg!! gefeliciteerd allemaal!! Wij hebben afgelopen maandag intake gehad bij de vk en volgende week de echo. afgelopen week een echo gehad ivm bloedverlies. mocht gelijk langskomen. er was toen heel licht ( was nog heeeel erg klein) een knipperend hartje te zien. dus ik hoop dat het volgende week heel goed te zien is!! Geniet allemaal van jullie zwangerschap ook al is dat soms moeilijk. de tijd gaat echt ontzettend snel!!
Bibi26: Ag ik wacht wel met bellen als ik 6 weken ben.. (27 december) Moet toch zo ie zo tot de 8 weken wachten.... Paars: Gaaf dat kleine knipperende hartje!!
Meiden, Het lijkt mij leuk om een lijstje te maken met onze uitgerekende datums! Ik begin en jullie kunnen hem dan aanpassen.. Wie is wanneer uitgerekend? 22-08-2011 : Ukkepukkie
Wie is wanneer uitgerekend? 02-08-2011 : Paars 22-08-2011 : Ukkepukkie Bij deze!! Ennuh ukkepukkie ik heb ook heel veel testen gedaan hoor!!!! kon het ook maar niet geloven.
Hai meiden Aller eerst gefeliciteerd allemaal!!! Wil me graag bij jullie aamsluiten hier. Ook ik ben zwanger en uitgerekend in aug 2011... weet alleen nog niet precies wanneer. We zitten ongeveer op 5 weken en 4 dagen denk ik... maar CB test gaf aan 1-2 de gyn zei ook (tijdens tel consul) aan de hand van laaste ongi 5 weken en... dus ja ff afwachten. Wij mogen volgende week vrijdag al voor onze eerste echo (omdat het eerders niet goed heeft gezeten). Mijn ''kwaaltjes'' zijn er trouwens ''nog'' niet zo heel veel... heb al wel tijdje gevoelige borsten en opgezet buikje wat nu wel pietsjes ''erger'' word. Ben verder ERG moe. Hoop zoooooo dat het goed zit en dat we hier lekker van kunnen gaan genieten! LiefssSjors
Hello girls, good morning. Pff hoofdpijn van hier tot tokio. Gisteren was toch voor mij een angstmomentje al zal het voor jullie waarschijnlijk niks voorstellen. Kreeg 's middag rond half 4 ontzettende kramp in mijn buik. Wel hoog in mijn buik en 's avonds na de seks had ik echt een inimini beetje bloedverlies. Je kon het amper bloed noemen maar ik werd er toch wel even goed beroerd van. Gelukkig niks aan de hand dus, maar gezien het de eerste is schrik ik toch overal van @Katiemom, Echt top dat je je weer zo goed voelt. Zie je wel, het komt allemaal goed! Ik wil van iedereen straks kunnen horen in Augustus dat ze allemaal met een mooi kindje in de armen liggen (L)! Op zich kan je het nog steeds met kerst vertellen, maar als je je daar nog niet goed bij voelt zou ik zeker nog even wachten! @Ukkepukkie Ik kwam er op een zaterdag achter en heb gelijk op maandag de verloskundige gebeld. Nou heb ik 21 Januari een afspraak voor een echo en intakegesprek. Duurt echt nog lang, maarja hoe langer je wacht, hoe meer je al kan zien! Dus ben echt super benieuwd. Je zou nu al kunnen bellen, alleen dan moet je misschien nog wat langer wachten voor de afspraak, maar dat maakt dus eigenlijk niet uit! @Paars Supercool! Was misschien even een kut idee met bloedverlies, maar nou heb je in ieder geval al wel even kunnen zien dat alles goed gaat! En een kloppend hartje. Ik wou dat ik dat al kon zien. Maarja nog even geduld hebben. Hopen dat ik me vandaag helemaal top blijf voelen! Als schrok ik gisteren wel, want toen voelde ik me best goed en dan vervolgens komt die kramp etc. Moet gewoon nog even aan de gevoelens wennen denk ik. Vooral ontspannen....
Wie is wanneer uitgerekend? 02-08-2011 : Paars 08-08-2011 : Katiemom 09-08-2011 : Babyboo92 22-08-2011 : Ukkepukkie Whahaa Ukkepukkie geloof het nou maar! Je bent toch echt wel zwanger hoor. En een clearblue test is wel heel duur hoor. Maar ach, als jij je daar goed bij voelt. Doen! @Sjorsjette welkom en gefeliciteerd!! Wat mag jij als snel naar de vk zeg! Ik heb mijn afspraak pas eind januari. En geniet er maar van zolang als je geen kwaaltjes hebt, want ik heb er best veel last van en ik vind het een ramp. Moeilijk dus om op een roze wolk te blijven zitten! @Bibi26 Ik zei het toch!! hahahaa.. geniet er maar zo lang van als het kan. En nou heb je er toch last van. Dus lets chill.. ik begin op dit moment goed misselijk te worden! Net liep mijn schoonvader langs met een kopje koffie. Dacht even dat ik over mijn nek zou gaan! Hell
Ik ben volgens mijn eigen berekeningen 15-08-2011 uitgerekend. Voel me wel goed, alleen wel met vlagen heel erg misselijk en heel moe. Maar dat hoort er bij! 7 januari hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige met de termijnecho. Spannend. Dit is ons 1e kindje.
Leuk dat jullie een lijstje willen. Heb al een keer een poging ondernomen er een te starten, maar toen was er geen animo. Wie is wanneer uitgerekend? 02-08-2011 : Paars 04-08-2011 : Bibi26 08-08-2011 : Katiemom 09-08-2011 : Babyboo92 22-08-2011 : Ukkepukkie En Ukkepukkie, ik zag op het forum voor testen je mooie cb, gefeliciteerd hoor!
@Babyboo92 dankje meis.. ik loop bij de gyn he niet de vk. Heb de echo zo snel ivm check of het niet een bbz is. En ja geniet er trouwens zeker van dat de kwaaltjes niet zo erg zijn. Puur moe en borsten. Tja en buikje dat hoort er bij. Dat is iets waar we straks allemaal niet omheen kunnen. @angel229 Gefeliciteerd ook meis! Aan jou banner/berekening te zien gaan wij samen op!~ Hoewel ik twijfel hoe ver ik ben. Maar heb daar al gauw duidelijkheid over denk ik. Mag vrijdag al voor echo.