Hoi allemaal! Wat wordt er gezellig gekletst! Leuk dat er een lijstje is gemaakt! (Bibi, ik had idd gelezen dat je ook een poging had gedaan, maar ik was helemaal vergeten erop te reageren ) Ik heb mezelf er even bijgevoegd: Wie is wanneer uitgerekend? 02-08-2011 : Paars 04-08-2011 : Bibi26 08-08-2011 : Katiemom 09-08-2011 : Babyboo92 16-08-2011 : Sanda 22-08-2011 : Ukkepukkie @sjorsjette; we zijn bijna evenlang zwanger maar ik heb ook die test van clearblue gedaan en die gaf ook maar 1-2 weken zwanger aan, hoewel ik toch echt mijn eisprong heb gevoeld en daarom wist dat ik al 2-3 weken zou moeten zijn..Wat eventueel zou kunnen is dat de innesteling wat laat is geweest..Maar ik moet zeggen dat al mijn testjes een vrij lichte streep hebben..Werd om de dag wel iets donkerder maar nooit zo donker als de controlestreep Zou dat erg zijn? Heb jij nog met een andere test getest? Ik heb trouwens over 1,5 week mijn eerste echo bij de verloskundige!!! Gelukkig.. Jij hebt hem ook al snel! Alvast heel veel succes en plezier!! Vervelend voor iedereen, die kwaaltjes!! Maar ik moet zeggen, ik heb er niet zoveel en dat is soms best eng..Ik heb alleen heel pijnlijke boobies en af en toe een krampje. Dan vraag ik me af of het wel goed zit..zeker met die lichte testjes van me Iemand ervaring hiermee?? De meeste zijn wel al wat langer zwanger...Hadden jullie al veel kwaaltjes met 5 weken?? Zoveel vragen... @Katiemom, gelukkig dat alles weer een beetje beter is!! Mooi gedicht heb je geschreven..Ik hoop dat alles goed blijft gaan! groetjes!
@Sandra Dank je wel. Bij mij begonnen de kwaaltjes ook pas rond de 6 week . En nu draaien ze op het top. Letterlijk de hele dag misselijk moe en last van de boobies. Steekjes in mijn buik.. maar heb ook een beetje buikgriep. Kan ook niet wachten op een echo. Ben best gerust nu hoor.. maar ik zou ook wel heel graag een kloppend hartje zien. Hoop dat het snel kan. @Babyboo92 Denk dat ik de echo afwacht. Vind het wel dubbel. Bij een eerdere miskraam hadden we niks gezegd en dan sta je er toch even alleen voor en is het nog vervelender om het achteraf te moeten vertellen. Dus.. we gaan er nog een paar nachtjes over slapen. Is idd even schikken de kramp en het bloedverlies. Gebeurd veel na de sex.. het is nu allemaal erg goed doorbloed. Maar toch willen we natuurlijk minstens 9 maanden geen druppel bloed zien! In mijn buik gebeurd ook veel, trekken, jeuken,steken, krampjes.. ik voel ook alles. Maar als ik terug denk had ik dat bij mijn andere kinderen ook. Schik ik soms ook een beetje van.. het lichaam moet zich blijkbaar even aan passen. pff het worden een paar lange weken. Maar ik heb het vertrouwen in mijn lichaam wel weer terug, was er ook best van geschrokken.
Hoi meiden, Wat gezellig die drukte! Hoe is het met iedereen? Ik voel me redelijk, heb de laatste paar dagen een afkeer van bepaald eten en drinken, en mn maag en darmen borrelen wat af.. k heb ook erg veel lucht in mn lijf merk ik, boeren en scheten haha En die steekjes in mn liezen heb ik ook.. @Babyboo: We vinden het helemaal niet erg hoor dat we wat minder ver waren, als het maar goed is. En we hebben een mooi kloppend hartje gehoord, echt bizar joh dat dat in je lijf groeit.. We hebben het alleen de naaste familie al verteld en na 4 januari als we de herhalingsecho hebben dan de rest vd wereld! @de anderen, fijne avond allemaal en hopelijk niet te veel klachten! @Bibi: ik zie dat we allebei op 4 aug zijn uitgerekend dus we zijn evenver! Ik heb mezelf ook even toegevoegd: Wie is wanneer uitgerekend? 02-08-2011 : Paars 04-08-2011 : Bibi26 04-08-2011 : Kanelly1981 08-08-2011 : Katiemom 09-08-2011 : Babyboo92 16-08-2011 : Sanda 22-08-2011 : Ukkepukkie
@ Kanelly; ja inderdaad, gezellig! Kan natuurlijk nog wel veranderen omdat ik nog geen echo heb gehad. En dat geldt voor jou trouwens ook toch? Dat de termijn nog aangepast kan worden? Wel fijn dat jij al weet dat het hartje klopt. @ Sanda; volgens mij hoeft je streep niet persé zo donker als de controlestreep te worden hoor. Dat was bij mij ook niet het geval, maar als ie steeds donkerder werd denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Hai meiden!! @Sanda Meis ik denk ook dan een licht streepje niet uit maakt! Streepje = streepje en trouwens je hebt toch ook de cb 1-2 hahaha komt goed hoor. Bij mij is het idd zoals je al zei het zelfde met dat 1-2.. ik weet ook wanneer ik mij eisprong heb gehad dmv ovutestjes en bloedprikken bij de gyn. Spannend meis over 1,5 week je 1echo!! Wij idd ook al snel, komende vrijdag al. Hoop dat het goed zit, ik heb er wel een goed gevoel over maar vriendlief wilt echt heeeeeeel graag die bevestiging (ik ook wel hoor). Is zien of jij en ik dan echt ongeveer even ver zijn na onze echo check. Wat betreft de kwaaltjes heb ik er ook niet veel hoor. Heb al tijdje pijnlijke boobs en ben veel moe.. verders buikje maar ja dat hoort er wel bij he vind wel vroeg maar jaaaaa leuk toch. @Katiemom Fijn dat je weer gerust bent meis! Zal voor je duimen dat je een mooie echo hebt! @kanelley Zie onder jou banner dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien girl, cool joh! Wanneer mogen jullie voor de 2e echo? @ALL Hoe is het met de rest??? LiefssSjors
Dank jullie wel voor de geruststellingen!! Heel lief! Het is ook zo'n onzekere tijd he, die eerste 12 weken..Maar ik wil proberen er ook van te genieten... Ik kon het niet laten, ik heb net stiekem weer een test van Clearblue met conceptie- indicatie gedaan..Afgelopen maandag stond daar 1-2 weken...en nu: 2-3 weken Jeeeeej! Is in ieder geval het teken dat mijn Hcg echt stijgt toch? (en nu ben ik blut, dure testen zeg ) @sjorsjette: Jaa spannend, die eerste echo!!! Ik kan ook wel begrijpen dat onze vriendjes wat bevestiging willen hebben. Ik vind het soms best zielig, er gebeurt vanalles met ons waardoor zij misschien het idee hebben aan de zijlijn te staan. Wij voélen lichamelijk zoveel en zij niet. Lijkt me best lastig als man zijnde haha...Ik probeer hem zoveel mogelijk overal bij te betrekken Hebben er nog meer mensen met 7 weken een echo (gehad)?? Ben benieuwd wat je dan al kunt zien! Liefs
Bedankt voor je felicitatie! Hebben jullie ook soms de twijfels of het allemaal nog wel goed gaat? Vandaag heb ik echt een dag dat ik het gevoel heb dat het mis gaat/is gegaan... Maar ik kan moeilijk elke dag blijven testen (en stel dat het mis is gegaan heb ik toch nog HCG waardoor de testen nu nog posi zouden zijn) Ben ik de enige die hier last van heeft? Ik heb nog wel steeds gevoelige (.)(.) maar niet meer zo heel erg als paar dagen geleden...
Wie is wanneer uitgerekend? 02-08-2011 : Paars 04-08-2011 : Bibi26 08-08-2011 : Katiemom 09-08-2011 : Babyboo92 22-08-2011 : Ukkepukkie Wie heeft wanneer haar echo? ..-..-....: Ukkepukkie (moet de VK nog bellen)
Hey meiden weer terug van weggeseest wel ene druk cluppie hier he!! Ik ben idd in verwachting van een tweeling!!Heb met 6 weken een echo gehad omdat ik onzeker was over bloedverlies!!Later bleek dit niks ergs te zijn!!Wat wij zagen op de echo was 2 vruchtzakjes met ver niet veel erin maar wel 2 knipperende hartjes!! Moet nu de 30ste weer vindt het erg spannend hoor!! 02-08-2011 : Paars 04-08-2011 : Bibi26 08-08-2011 : Katiemom 09-08-2011 : Babyboo92 22-08-2011 : Ukkepukkie 03-08-2011 : Sjaantje Xxx sjaantje
02-08-2011 : Paars 04-08-2011 : Bibi26 08-08-2011 : Katiemom 09-08-2011 : Babyboo92 15-08-2011 : Angel229 22-08-2011 : Ukkepukkie 03-08-2011 : Sjaantje
Meiden, Komen jullie ook gezellig in het grote topic meepraten? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/239420-augustus-2011-mamas-154.html
Behoorlijk! Bijzonder zere (.)(.) alsof ik weer tiener ben hihi Verder gaat het gewoon lekker. 4 Jan mag ik weer naar de gyn. Krijg ik mijn eerste echo. Dan weet ik echt hoe ver het is.
@Sanda Klop ja, ik probeer ook zoveel mogelijk uit te leggen en te betrekken. elukkig is mijn liefje ook erg van eigen initiatief... gaat hij bijv opzoeken op internet of zelf vragen stellen aan gyn! @Ukkepukkie Ik herken de onzekerheid wel meis... ik had dat ook en heb het stieken nog wel een beetje... probeer nu wel wat positiever te zijn en te genieten... anders hebben we straks weekjes stress.. ook niet goed en niet leuk... we mogen nu toch ook eens happy zijn nie!? Wat boobs betreft bij mij... hier zijn ze nog wel even gevoelig.. kan je daar dus ff niet bij helpen/steunen.. maar kan toch heeeel goed per vrouw en per zwangerschap verschillen. @Sjulie Gefeliciteerd!!!!!! zwanger van de 1e?? Hoe voel jij je??? @Sjaantje WAUWIE een 2ling! Wat gaafffff.... 2 knipperende hartjes jeetje meid.. hebben jullie 2lingen in de fam?? Ik wel... kans zit er bij ons ook in... maar ja weet verder niet hoe groot... hoor en zie vrijdag wel. @Katiemom Hoe ist met jou meis?
jeps, zwanger van de eerste. Voel me eigenlijk gewoon goed. Slaap wat slecht omdat ik het zo warm heb hihi. Maar verder nog geen klachten! Maar ben ik nog maar 4 weken en 6 dagen!
Heej meiden!! Hoe is het hier? @ sjaantje.. een tweeling wat een verrassing! ik zou toch even flink moeten slikken als ik dat zou horen maar natuurlijk ook hartstikke blij zijn haha! @ katiemom.. hoe gaat het met jou? heb je nog bloed verloren sinds de laatste keer dat dat is gebeurd of niet meer? ik hoop dat het zo blijft en dat het alsnog een goede zwangerschap is! @ all.. en hoe is het met jullie? Wij hebben vanmorgen de echo gehad.. pff wat was ik zenuwachtig ook al had ik 2 weken terug een licht knipperend hartje gezien. vanmorgen een echo gehad via buik ik vond het heel onduidelijk maar de echo van de vorige keer was zo helder en duidelijk misschien omdat die inwendig was en deze niet. het moet ook door heel wat buikvet kijken haha. Maar in ieder geval het was al echt veel groter dan 2 weken terug echt zo´n verschil wist niet wat ik zag!! en natuurlijk zagen we dat mooie hartje kloppen het ritme van het hartje was prima dus waarscheinlijk zit het gewoon goed!!! Ik ben zooo blij 10 januarie heb ik de volgende echo ben benieuwd!!
Wat leuk paars!! Hoe komt het dat je om de 14 dagen ongeveer een echo hebt? Ik mag 4 januari, kan bijna niet wachten! @ Sjaantje, Wat gaaf een 2ling!! Bij mij zit die kans erin omdat ik hormonen gebruikt heb voor een eisprong. (PCOS) Ben dus benieuwd de 4e