Hallo allemaal, Mag ik hier ook mee komen kletsen? Ik zie dat er twee forums zijn voor augustus 2011. Ik ben ws 14 augustus uitgerekend en zwanger van mijn 1e kindje. Gisteren de 1e echo gehad en een kloppend hartje gezien, zo gaaf! het ziet er wel inderdaad een beetje uit als een rijstkorrel haha, hij/zij was 9 mm Die onzekerheid snap ik zeker Sanda. Ik heb geen bruin/bloedverlies gehad maar ik ben nu al hartstikke onzeker. De eerste weken door de krampjes en nu juist als ik even niks voel... hoe gek he Groetjes josjo
Welkom Josjo, zag je berichtje te laat...Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lijkt me heel bijzonder...Ik voel me nu echt even kut...Morgen mijn eerste echo, ik zal laten weten hoe het is gegaan... Geniet van je zwangerschap meid!
@Sanda; heel erg balen meis, ik duim voor je dat het allemaal toch goed blijft gaan. Bloedverlies kan er echt bij horen, komt bij 1 op de 5 voor en gaat zeker niet altijd ook mis heb ik gelezen op internet... ik hoop het allerbeste voor je en dat er op de echo morgen toch gewoon een kloppend hartje te zien is...! Liefs Josjo
Hoi ik zou me ook graag toe willen voegen. Ik ben zeker in augustus uitgeteld, maar wanneer is een vraag. 28 okt was mn eerste dag van mn laatste menstruatie. Ik ben in juni gestopt en mn cuclessen waren 35-22-64-zw. Ik denk dat is 3 dec mn eisprong gehad heb, maar zeker weet ik het niet. Gister mn eerste inwendige echo gezien, ze konden nog niet echt iets zien, alleen een zwart streepje dat er iets in de baarmoeder gaande is/was. Ze zei dat ik de komende dagen misschien kon gaan vloeien en gaat het, ik wou dat ik beter nieuws kon brengen, maar ik zie nog niets. Ik was dus behoorlijk van slag, maar vandaag heb ik een cb test gedaan en er stond 2-3,dus 4-5 weken zwanger en van de eerste moest ik met 7,5 week nog een inwendige echo omdat ze het uitwendig niet zagen, dus nu ben ik wel weer gerust. 13 januari moet ik terug naar de verloskundige. Ik denk dat ik dan bijna 8 weken ben. Ik ben zo benieuwd, ik kan bijna niet wachten!!!!
Hoi Sanda, ik heb niet alle berichtjes gelezen maar wel die van jou, heel veel succes morgen! we duimen!
Dankjewel Miccie! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Lijkt me wel dat het goed zit, aangezien de CB test het juiste aantal weken aangaf...Denk dat je met de echo gewoon nog heel vroeg zwanger was, waardoor je amper iets konden zien..Aangezien je voorheen ook een lange cyclus had. Veel succes! Hier is het foute boel, net donkerbruine stolsels verloren (sorry voor details) Ik wil het niet geloven...
Nee toch Sanda Hoe laat heb je je echo? Heb je pijn? Heel veel suc6 vandaag, denk aan je! @ Miccie welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je?
Hee iedereen, Laat ik ook maar weer is een berichtje achterlaten! Gisteren langs mijn moeder geweest en even naar de stad. Wat lange hemden gehaald, want ik bleef maar trekken. En verder nog een paar kleine dingetjes. Leuke flesjes, een speen met Papa is the best. slabbetjes en wat leuke shirtjes. Helemaal geweldig. Kan toch niet wachten op dat buikje, met een lieve kleine erin (L) @Sanda Zoals je misschien wel weet had ik 2 weken geleden precies hetzelfde. 1 keer had ik een heel klein beetje stolsels verloren en bij mij ging het ook van een klein beetje bruinig slijm naar steeds roder en toen ik vrijdag de echo had was gewoon alles dik in orde en verliep het precies zoals het hoorde. Dus wees niet te bang, want het zou best wel is mee kunnen vallen! Gewoon rustig proberen door te blijven ademen, want op dit moment heb je er toch geen invloed op. Alles komt goed, ik duim heel hard voor je!! @Josjo Welkom en gefeliciteerd! Gaaf is dat he zo'n eerste echo. Voor mij is het ook de eerste keer en dat was zo apart om te zien! Maar wel heel rustgevend, omdat je dan weer even weet dat alles oke is. Bij mij leek het meer op een bruine boon Alleen was ie bij mij 1,11 cm @Micie Gefeliciteerd! Hoever ben je nu precies dan? Is inderdaad wel heel moeilijk om te bepalen dan, maar augustus gaat het zeker worden! Gezellig..! Hoe meer, hoe beter. En misschien is er nu nog bijna niks te zien, maar er is in ieder geval leven en dat lijkt me heerlijk om te zien. Vond ik in ieder geval wel geweldig!
Mijn data moest trouwens wel wat aangepast worden. Als wordt gekeken naar de echo van vrijdag ben ik nu 11-08 uitgerekend. Wie is wanneer uitgerekend? 02-08-2011 : Paars 03-08-2011 : Sjaantje85 04-08-2011 : Bibi26 08-08-2011 : Katiemom 11-08-2011 : Babyboo92 15-08-2011 : Angel229 22-08-2011 : Ukkepukkie Wie heeft wanneer haar echo? ..-..-....: Ukkepukkie (moet de VK nog bellen) 23-11-2010: Babyboo92 Inwendige Echo (Helemaal toppie) 21-01-2011: Babyboo92 10 weken echo + intakegesprek
Hai hai, mag ik me bij jullie voegen? Ben waarschijnlijk 6augustus uitgerekend, maar om het zeker te weten krijg ik maandag een echo. Heel spannend allemaal. Het lijkt me leuk om mee te lezen met jullie!
Hier is het echt mis Ik verlies nu veel helderrood bloed en heb flinke krampen Ben echt superverdrietig...Heb net de verloskundige gebeld en zij zegt; Miskraam. Om 17u echo om te kijken of alles eruit is. M'n zus belde me vanmiddag, die wist nog niet eens dat ik zwanger was. Ik barste meteen in tranen uit..En vertelde haar alles. Ze is meteen gekomen dus gelukkig een beetje troost gehad...Bah, nu moet ik iedereen op de hoogte gaan stellen, op het werk etc...Zie daar wel tegenop. Ppfff heb echt van die menstruatiekrampen nu Dit wens ik niemand toe...Was vandaag precies 7 weken... Bedankt voor jullie lieve woorden...Ik zal zo nog even laten weten hoe het gegaan is.. Liefs, Sanda
...Ik ben net het vruchtje verloren...alles erop en eraan..Vruchtjezakje is nog heel, ik ga het dadelijk met mn vriend openmaken..Wat een verdriet dit zeg
Helaas moet ik me hier dus afmelden...Geen augustus- mama meer Ik wens jullie allemaal een hele fijne/ goede zwangerschap toe!
Sanda, neeee wat naar zeg! Vreselijk lijkt me dat om het vruchtje zo te verliezen met alles erop en eraan.. Neem de tijd om dit te verwerken samen en ik hoop dat je snel weer kan meekletsen omdat je weer zwanger bent...
sanda wat erg zeg!! heel veel sterkte en hoop dat je dit een goed plekje kan geven en toch met goede moed er weer voor gaan!!
Hai meiden, @Alle nieuwe gefeliciteerd en welkom!!!! @Sanda (als je hier nog mee lees) *knufffff* echt verschrikkelijk meid! Wens je heeeeel veel sterkte... ik voelde me niet goed en was er ff niet maar heb net alle berichtjes gelezen en ben me rot geschrokken zeg! @ALL Hier gister even een mindere dag gehad, voelde me echt bleeehhhh zwak, koud en constant soort misselijk gevoel. Heb grootste gedeelte van de dag gelegen. Me liefje heeft de boodschappen gedaan en gekookt, heb maar mini beetje op en weer liggen. Nu vandaag gaat het wel weer.. Verder ben ik erg benieuwd naar de 2e echo en hoever de gyn het/me dan schat... vind het terug zetten niet ''erg'' maar lijkt langer voor me gevoel.. hoe dan ook het gaat nu behalve ff zenuwe goed. LiefssSjors