40/41.42 jarige zwangere, wie klets ermee

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door blije yvon, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms verloopt het zo dat je op deze leeftijd pas zwanger bent, de 1 vindt je "oud" de andere is zo blij voor je.
    Lijkt me leuk om te kletsen hier met zwangere van mijn leetijd :) en van elkaar horen hoe ze deze zwangerschap beleven.

Even in het kort wat over mezelf:
    toen ik 26 was heb ik een zoon gekregen van mijn ex waar ik maar twee jaar mee heb samen gewoond toen de kleine er was.
    13 jaar alleen voor hem gezorgd en nooit gedacht de man van mijn dromen nog tegen te komen, laat staan nog een kindje te krijgen.
    en toen was hij daar, mijn allerliefste! vanaf het begin afgesproken ondanks hij geen kids had, hier blijft het bij.
    de relatie werd hechter, samenwonen zou gaan gebeuren en in januari kwamen toch de twijfels, durf ik het aan??
    En ja we besloten ervoor te gaan, zou het gebeuren, van harte welkon, lukte het niet,dan ons leven met zijn drieen en ook heel gelukkig worden. Maar.....in 4 maanden zwanger, helemaal ind e wolken :)

alles gaat snel, officieel samen wonne, trouwplannen aan het maken en gezinsuitbreiding!

kom op dames, wie klets ermee en laat ons lachen om de opmerkingen om ons heen.

ik heb ze zeer zeker, mensen die voorzichtig via een omweg vragen: was het de bedoeling?

ja dat was het, zeer zeker;gehoopt en gewenst!

:)

2. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Blije Yvon: wat leuk dat je weer zwanger bent. Inderdaad in je leven kun je nooit zeggen hoe het loopt. Ik word zelf volgende maand 40 en we zijn al weer de nodige maandjes bezig voor een tweede. In april heb ik helaas een miskraam gehad, dus we zijn weer terug bij af. Maar we blijven nog even oefenen voor een brusje voor ons zoontje, ondanks dat de 4 volgende maand in mijn leeftijd komt.
    Ach, je bent zo oud als je je voelt, toch?
    Ik klets al maanden mee in het "topic 35+, wie nog meer deel 2" (ondanks dat ik dus volgende maand al de 40 ga passeren).
    Mocht je het gezellig vinden in een actief kletsclubje mee te kletsen, voel je welkom een kijkje te komen nemen en mee te kletsen. Maar wees gewaarschuwd! Het is verslavend!

Deel Deze Pagina