Tweede meeting Oktober 2010 mamma's

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke dag voor een tweede meeting?

1. Zaterdag 18 juni

2. Zondag 19 juni

3. Zaterdag 25 juni

4. Zondag 26 juni

5. Zaterdag 2 juli

6. Zondag 3 juli

7. Zaterdag 8 juli

8. Zondag 9 juli

9. Zaterdag 16 juli

10. Zondag 17 juli

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Dag dames

Hierbij een poll met data voor een tweede meeting! Ik heb geen idee welke dagen iedereen kan maar zal ik gewoon uitgaan van de weekenden?

Het idee is dus een bbq, wellicht kan iedereen gewoon vlees of een salade of drinken meenemen. Het is natuurlijk wel zo dat een bbq gewoon aan het eind van de middag begint dus iedereen moet het er wel mee eens zijn dat we dus savonds weg zijn.

Als de goede data er trouwens niet bijstaan dan kunnen we hier ook een andere dag bespreken. We kunnen uitgaan van juni en juli denk ik?

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    We zitten al in juni, dus dat wordt wel kort dag denk ik! Ik kan sowieso geen zaterdag in juni meer.

Misschien kunnen we weer een poll starten met data?

edit: Zie dat je dat al hebt gedaan ;) Ik was te snel !

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik kan op zaterdag 9 juli, zondag 10 juli, zaterdag 16 juli en zondag 17 juli.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als het qua afstand te doen is wil ik dit keer graag komen - voor mij komt het weekend van 8/9 juli het beste uit...

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    #5 Chikai, 11 jun 2011
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
    Hallo allemaal,

Ik ben ook in voor een 2e meeting!!

Ik heb een meetingplaats aangeboden; ons scoutinggebouw.... we hebben dan een groot gebouw inclusief groot grasveld, dus mocht het dan slecht weer zijn, kan een bbq ook buiten en binnen eten bijvoorbeeld....

Ik èn ons scoutinggebouw zijn in Made... zie plaatje.

Ook heb ik even rondgeneusd, ik heb goede ervaringen met traiteur slagerij Rommens, die verzorgt complete bbq's, je hoeft ze niet schoon te maken, goed wegwerpbestek en alleen de bakjes van de saus hoef je schoon te maken. Prijzen variëren van 10,75 tot 14,50. Ook kun je een mini-wok pakket huren, of bijv. een gourmet o.i.d. Allemaal niet zo duur.....

Qua datums: vanaf zaterdag 9 juli zijn onze speltakken op kamp en kan het ook zaterdag eind van de middag (alleen kan ik zelf za de 9e niet), zondag kan eigenlijk altijd wel... maar.... vanaf 16 juli ben ik 3 weken op vakantie, dus wellicht moeten we ook wat augustus datums erbij pakken???

6. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi hoi,

Ik ga ff mee met Chikai, als het kan ook wat data in augustus.... Ik heb het in juli druk met Kevin zijn verhuizing en inpakken en dergelijke en de laatste week van juli gaan wij met vakantie...... Als het echt niet kan, dan liefst het weekend van 8/9 juli, het weekend daarna zal mijn moeder haar verjaardag waarschijnlijk vieren...... en juni is al bijna niet meer te plannen.....
    Groetjes,
    Elleke

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  8. CherryAyden

Dat bestellen klinkt goed! Made is wel een eind weg vanuit Zwolle dus ik hoop dat ik of met mijn vriend kan komen ( mits de rest dat ook wil en er meer mannen komen) of ik moet met bijvoorbeeld Tessa meerijden mits die ook komt. Openbaar vervoer lijkt me niet zo handig.

Data in augustus vind ik ook wel goed!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Maar... het hoeft niet in Made he.... als iemand een grote tuin aanbiedt ergens in meer het midden van het land, kan dat ook ;)
    Mijn man wilde ook wel mee, maar toen ik zei dat hij dan niemand kende, twijfelde hij wel even ;)

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

oei,eigenlijk zien alle data's er voor mij bar slecht uit. :( In augustus heb ik wellicht wat meer speling. ( alhoewel ik dan wel wat zaterdagen moet werken en ruilen geen optie is in de zomermaanden)

Mannen op zich wel leuk, maar ik vind het persoonlijk toch handiger om alleen met Fay te komen. Mason kan dan lekker bij paps blijven en ook gewoon normaal om 19 uur 's avonds dan naar bed.

11. CherryAyden

Het kan natuurlijk ook een keer doordeweeks!

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik denk dat een zondag het handigste is voor iedereen.....

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Waarom kunnen we maar 1 mogelijkheid invullen in de poll? Das niet handig... ;)

Verder: barbecuen kan toch ook wel wat eerder in de middag? Ik vind 's avonds niet zo fijn namelijk, omdat de kinderen dan op bed liggen. Zeker op een zondag niet, als ze de volgende dag naar het KDV moeten.

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ik maak ff een poll aan op datumprikker... Ik moet dan alleen ff e-mail adressen hebben om je uit te nodigen zeg maar, dan kun je daar reageren en dan zien we gelijk wie wel en niet op een bepaalde datum kunnen. Je kunt daar ook meerdere data invullen.... (afgekeken van e 30 + mama's).
    Groetjes,
    Elleke

P.S. Als dat niks is, moeten jullie het ook zeggen hoor.....

15. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    o, e-mail mag met een pb-tje hoor. Als ik je dan toevoeg, krijg je een mailtje van datumprikker met een inlogcode. Als je die hebt ingevoerd kun je JA of NEE aanklikken op de verschillende data en ook een reden erbij zetten als je dat zou willen.
    Ik heb alle weekenden tot en met augustus erin gezet, als er nog door de weekse dagen bij moeten, dan hoor ik het wel.....
    Groetjes,
    Elleke

16. CherryAyden

Ja de poll ik heb ook maar wat ingevuld hoor, ik zei al in het begin bericht als een andere datum beter is dan kunnen we dat hier bespreken.

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik vind een bbq eerder in de middag ook prima, dan lunchen we gewoon niet ;) We kunnen ook een high-tea laten komen ;):)

18. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Mijn voorkeur gaat uit naar een zondag. Aangezien ik mijn vrije dagen straks nodig heb voor de tijd na de operatie.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    een zondag vind ik ook prima hoor. voor mij is Made goed te doen.

doglover: ik stuur je pb met mijn e-mailadres!

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Meeting: leuk!
    Qua dag in de week: Liefst inderdaad een zondag. Voorkeur inderdaad naar in de middag, zoals de high tea om 14 uur of zo vond ik prima.
    Augustus ben ik op vakantie, waarschijnlijk twee keer. Maar je kunt toch nooit met iedereen rekening houden lijkt mij.

@Doglover: Ik heb je mijn e-mailadres gestuurd.

Deel Deze Pagina