hoi hoi Hier om half 3 gevoed en half 8. Is ook te doen. Moet zo ff naar de huisarts. Pff heb zo jeuk van onderen en niets lijkt te helpen. Toch maar even gaan voor het weekend. Je wordt er zo gek van. Als ik 's nachts aan het voeden ben is het helemaal hevig:x Hopelijk schrijven ze iets anders voor.
Slimme actie ros zit je ook op te wachten s nachts om te gaan schoonmaken. Gup fijn dat ze weer doorgeslapen hebt ben je gelijk ook zeld fitter als daniels ook goed geslapen heeft. Hier merkte ik vanochtend goed de vermoeidheid komen niet van s nachts voeden maar een week alweer werken. Heb net foto van jeremy gemaakt met zijn uitslag zal hem vanmiddag met de laptop plaatsen
hoi hoi, heb zo'n vaginale capsule gekregen die ik zondag opnieuw moet inbrengen. en nieuwe zalf die jeukstillend werkt. Dus hopelijk helpt het. Was een fikse schimmelinfectie zei ze. :x De capsules helpen normaal 1 week vandaar pas zondag. En de bloeduitslag was goed. Hb was weer 8 dus hoef geen staal meer te nemen maar waar die duizeligheid vandaan komt weten we dus nog niet. Waarschijnlijk hormonen, ontzwangeren, bloeddruk die daalt, en vermoeidheid. Ze dacht een combi vanalles. Moest vooral rust nemen, Ik wil veel te veel. Ze zegt je hebt wel bevalling gehad hoor. Mocht het na paar weken niet beter gaan moest ik maar weer komen
hier is mijn (knappe) jongen. knappe kan je momenteel er beter van afhalen. op deze foto kijkt hij nou ook net vreemd
en het is dus niet enkel zijn gezicht he, heel zijn lichaam zit onder. en cb zeggen is van de hormonen nou wist allang dat dat het niet vast. huisarts zei ook van de hormonen hebben ze vaak alleen op de wangen en kin
ahhhh wat zielig!!! Inderdaad is het knappe er even vanaf haha, hij kijkt ook net verkeerd de fotograaf heeft het moment niet goed afgewacht haha, zo hebben wij ook een foto waarop ze haar tong net uitsteekt en een onderkin heeft en scheel kijkt tegelijk... zo lelijk, maar zo grappig!! Hoop dat het snel overgaat voor hem! Hier net terug van CB, de kinderarts heeft haar onderzocht, alles was goed, ze is wel heel erg sterk, maar dat wist ik al, ze kan haar hoofdje met gemak rechtop houden en draaien.... Maar ja dat poepen, volgens de kinderarts heeft het nu lang genoeg geduurd (de HA belt zo terug), haar buikje is wat opgezwollen, niet ernstig, maar aangezien ze er zelf zo'n last van heeft... moet er nu wel wat gebeuren, afwachten wat de H straks zegt...
Maienditje jeetje zeg, knappe kan je nu idd beter weglaten. Hopen dat de zalf snel werkt! Net naar het weeguurtje geweest en daar vonden ze dat ik toch de kinderarts terug moest bellen. Sinds Timme daar geweest is heb ik een hele andere baby. Hij huilt veel meer, geeft ontzettend veel voeding terug en eet veel minder van 4x 150 en 1x 180 (soms 2x 180 en 3x 150) naar met heel veel moeite en veel teruggeven 5x 120. Zij dachten aan een beginnende reflux en omdat hij er zoveel last van heeft, vonden ze dat de arts er toch maar naar moest kijken. Gelukkig wordt ik dan ook vanmiddag al terug gebeld door de kinderarts en benieuwd naar wat hij zegt.
Oeps per ongeluk al geplaatst. Maar van mijn vrolijke baby heb ik nu opeens een niet tevreden baby die snel huilt of slaapt. Maar als hij huilt is hij bijna niet te troosten. Ook moet hij tijdens de voeding minstens 5 x boeren en hebben we per voeding een slabber nodig, die nog ruim 1 1/5 uur om moet blijven en dan helemaal doorweekt is van alle terug gekomen voeding. We houden hem al ruim een half uur rechtop na de voeding alles, dus weet het nu echt niet meer... Foto's tja wat zullen we zeggen, zijn papa houdt ervan om zo'n maffe foto's te maken, dus van die rare genoeg hihi. sorry voor mijn ego verhaal...
Bedankt voor jullie tips van maandag. Helaas is de koorts toch snel gestegen (bijna 40 graden) en ben ik dinsdag nog bij de ha geweest. Toen ik belde vroeg de assistente of ik alweer zo mobiel was dat ik zelf langs kon komen. Nou ja zeg! Ik had haar net verteld dat ik 39,8 had! Leek mij niet echt verantwoord om dan alleen met een kleintje in de auto te stappen. Nog afgezien van het feit dat ik nog niet weer zelf gereden heb... Een huisbezoek was kennelijk erg lastig, dus is mijn man naar huis gekomen om ons te brengen. Uiteindelijk heb ik antibiotica gekregen en sinds vandaag functioneer ik weer zonder paracetamol, al zijn de pijn en de harde plek nog niet weg. Gister is het cb lans geweest voor een verlate intake. Iva was in 8 dagen ruim een pond aangekomen! Wauw! Dan krijgt ze dus toch voldoende binnen ondanks haar snelle voedingen. Nog wat verlate reacties van mij op onderwerpen van de afgelopen dagen: @ Plassen zonder luier: mijn dame kan er zeker ook wat van! Ik heb vandaag maar extra aankleedkussenhoezen en hydrofielluiers op de boodscappenlijst gezet. Ik krijg het niet allemaal meer op tijd schoon en droog. @ slapen overdag: als ik haar beneden voed, dan slaapt ze amper. Maar ik heb ontdekt dat wanneer ik haar op haar eigen kamertje voed en haar er dan in leg, dat ze toch wel vertrekt meestal. Toch vind ik ook dat ze echt al meer wakker is. De box vind ze hier ook niets aan. Wipstoel is al beter, maar het liefst hangt ze lekker bij ons. @ moe tijdens de nachtvoeding: ik voed daarom niet meer in bed, maar heb een fijne stoel op Ivas kamertje staan. @ tooske: gewend aan t nieuwe leven ben ik nog niet. Iva is nu 2weken en 5 dagen, maar er is zo veel gedoe geweest rondom de borstvoeding en nu ook nog die borstontsteking ik hoop dat ik over een week hetzelfde kan zeggen als jij nu! @ maienditje: oh arme Jeremy! Dat ziet er inderdaad behoorlijk heftig uit! Maar hopen dat ze zalf vlot werkt! @ zj84: ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt. Ik hoop dat het snel beter met Timme gaat. Lijkt me erg naar om je kindje van zo tevreden zien veranderen in een kindje dat het duidelijk moeilijk heeft! Enneh geen sorry voor het ego-verhaal hoor! Daar zijn we hier voor toch? Je vind het toch ook niet erg om zon een verhaal van een ander te lezen? Ik niet in elk geval! En zo ben jij je verhaal in elk geval even kwijt!
Suzanne ik ben idd niet een super fotograaf maar ach van die debiele foto's moeten er ook bijzitten in zijn plakboek. Zj84hoop echt dat timme snel weer het oude vertrouwde tevreden jongetje word. En kan je met een voedingsritme op te lossen want een refluxkind is geen pretje. Ooit eentje op de opvang gehad, he staat zo machteloos omdat hij ontroostbaar is. Was hij dan ook afgevallen of dat niet. Bumpie hopen dat die capsule werkt ik weet hoe gek je kan worden van die jeuk.
Kinderarts heeft gebeld en hij had twee opties: of Timme heeft vorige week iets opgelopen in het ziekenhuis of reflux. Afwachten tot maandag is het dan nog hetzelfde dan de voeding indikken met nutriton, maar de kinderarts verwachte eerder iets onder de leden. Dus we hopen daar maar op, omdat hij ook niet was afgevallen.
@Maienditje wat sneu, die uitslag! maar wat een supergrappige blik heeft hij op de foto, heeeel charmant! die kleintjes zijn zo beweeglijk en hebben zoveel gezichtsuitdrukkingen, ik krijg ook regelmatig de mafste foto's als ik probeer een leuke foto te maken.
he bah, zielig hoor ZJ, hoop dat het inderdaad een klein virusje is en reflux... hoop dat het snel overgaat en je weer kunt gaan genieten van die kleine! Gelukkig is de borstontsteking al wat minder, kan behoorlijk pijnlijk zijn heb ik gehoord! Kun je wel BV geven dan nu? Bumpie; hopen dat de jeuk snel weg is!! bij mij is die beerputtenlucht nu helemaal weg gelukkig en ik vloei ook niet meer, ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word! (sex, nou hier nog even niet, heb echt een flinke jaap zitten van onderen, geneest goed en hechtingen zijn opgelost, maar heb ook nog hechtingen aan de binnenkant schaamlip uitgescheurd, (hoe the f*ck krijg je dat voor elkaar ) maar daar zit de hechting nog in.... dus nog even geduld ) Heb nu lactulosestroop gekregen van de HA en dat zou er dan voor moeten gaan zorgen dat ze gaat poepen... kan wel een paar dagen duren.. dus afwachten maar weer..... (de HA wilde eigenlijk een klysma voorschrijven wederom, maar dat hebben we al 2x geprobeerd zonder resultaat....)
Sorry voor het weinig reageren, maar ik heb zo af en toe wel meegelezen via de iPhone. Noah is op het moment erg onrustig. Slaapt overdag bijna niet, maar wil ook niet in de box of wipstoel. Hij wil alleen bij mij zitten. Verder heeft hij erg veel last van buikkrampjes en niks helpt daarvoor. Nu heb ik van een vriendin wel Carum Carvi zetpillen gekregen, maar deze zijn nu op. Deze hielpen binnen een kwartier. Heel zijn luier zat vol en de rest van de dag geen last. Helaas kan geen ene apotheek deze pillen meer leveren. Die vriendin komt uit Duitsland, maar ze gaat daar voorlopig niet meer heen... Ik baal als een stekker.... Nu ga ik morgen kijken voor een probioticum. Dat schijnt ook erg goed te werken..... Iemand ervaring met probioticum?? Ik ga nu ff aan de koffie. Noah slaapt nu eindelijk en hopelijk ook voor een tijdje.
@hechtingen/sex moet er nog even niet aan denken, het lijkt me best wel eng om weer te proberen :S het is nog best wel gevoelig daar beneden soms als ik zit/sta of als ik het aanspan daar beneden..
ZJ hoop dat Timme snel opknapt. ik herken je verhaal hoor van die slabbertjes en spugen. is erg vervelend en voor hem ook niet leuk dat spugen. Jens heeft tot 11 mnd gespuugd, dachten ook aan reflux toen. maar cb nam me niet serieus omdat hij wel aankwam. maar ze hoeven de voeding maar even binnen te houden dan halen ze alles eruit en wat er dan nog uit komt is schijnbaar niet erg. maar goed voor de kleine man is het erg genoeg. Jens na 11 maanden sojamelk gegeven en hij spuugde niet meer. wat bleek hij heeft een lactoseintolerantie. Kan alleen geen koemelk verdragen. en dan alleen de melk. yoghurt enz. wel. En zo heb ik meerdere verhalen gehoord van kids waarvan ze dachten dat het reflux was en uiteindelijk een koemelkallergie. Suzanne hoop dat die stroop helpt.. duurt nu toch echt lang. zielig voor je meissie. maienditje och germ wat ziet hij eruit. hoop dat die zalf helpt. heeft hij ook veel last van jeuk ? hier vanmorgen naar ha geweest. Gisteravond had ik zo;n buikpijn dat ik nog niet eens recht kon staan. en mijn buik is heel gevoelig. daarbij is mijn vloeien toch nog niet voorbij. dacht een eisprong gevoeld te hebben maar 2 dagen later weer bloed. dus kan geen eisprong zijn geweest. dan weer 2 dagen geen rood en dan weer wel. en dan in combi met die buikpijn. vooral als ik opsta s'nachts voor de voeding. Dinsdagmiddag moet ik een echo laten maken inwendig. ha dacht mijn rechtereierstok want op die plaats was het wel heeeeel gevoelig. nu maar hopen dat er niks geks is. Want de vorige x is toen iets achter gebleven. en nu zakte mijn baarmoeder weer zo langzaam. en ik had geen klachten bij Jens toen van koorts of stank. dus wou ze nu toch effe checken voor de zekerheid. sex moet er dus nog echt niet aan denken.