Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja ik heb keizersnede gehad. Ik denk ook dat er druk van menstruatie op komt ofzo. Vanmiddag was het veel roze/bruin slijm dus het komt volgens mij op gang. Voel me ook echt nie fit. Erg moe, spierpijn. Maar even afwachten of het doorzet. Zolang ik geen koorts heb is het volgens huisarts geen ontsteking ofzo

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik ga toch maar op verzoek flesvoeding geven. Een schema werkt hier volgens mij echt niet. Vanacht kwam ze om half 5 en om half 9 moesten we haar wakker maken maar ze wou toen niet drinken half uurtje gewacht en toen wou ze wel. Ik wacht nu gewoon af hoelaat ze komt voor een fles. Ze krijgt overigens 120+4. Iemand nog tips?

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOEHOE Timme heeft weer kunnen poepen, bedankt voor de tips!
    Suzanne wat fijn trouwens dat Mees eindelijk weer begint te poepen.

Bumpie, wij geven ook op verzoek maar proberen er wel op te letten dat er ongeveer 4 á 5 uur tussen zit. En de laatste fles proberen we idd wel te timen ;)

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @bad de kraamzorg zei 6 weken maar ik belde van de week de vk, die zei als je niet (of bijna niet) meer vloeit kan het, alleen ze zei liever nog niet naar het zwembad oid, maar je eigen bad als dat gewoon schoon is kan het geen kwaad

geniet van deze (laatste?) mooie nazomerdag allemaal!

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook ja! Had spruw aan mijn tepels, aan mijn kont en aambeien EN dus ook aan mijn doos.... Heb ook een eitje gehad, maar twijfel of het wel echt weg is. Misschien nog maar een eitje halen ;)

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    meisje heeft 39,8:( heb dr nu in dr romper liggen, hopelijk zakt het zo. Ze dronk wel net en ligt nu in de box te spartelen.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze is weer 37,4:)

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bumpie en Tooske, bij mij sloegen die eitjes nooit aan en kreeg dan ook een tabletje die je in moet nemen, misschien een idee? Het was bij mij dan zo weg!

Ik ben gister ongi geworden, 3 weken na de bevalling al :eek:

Guppekop, gelukkig is haar temp gezakt, wel nog goed in de gaten houden.

Zj, fijn dat Timme weer heeft gepoept hopelijk blijft het nu goed gaan!

9. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Fijn ZJ!! Een hele opluchting! Hier heeft ze vandaag weer een broek vol :)

Is het bij jullie ook zo'n roteert? Hier zwaar onweer bliksemt aan 1 stuk door Zware regen en hagelbuien! En is net vlakbij ingeslagen, grond trilde helemaal bah!

10. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Hier flitst en rommelt de lucht wel al een paar uur, maar geen regen. We hebben tot een uur geleden lekker buiten gezeten, de temperatuur is nog lekker buiten. Al mag het van mij zo wel gaan regenen. Een straat verder is een straatfeest en ik kan alle mensen goed horen vanuit m'n slaapkamer. Als dan de regen begint dan zullen ze vast wel ophouden, haha!

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Haha nou hopen dat die hagel jouw kant op komt dan ;)

12. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen regen of onweer gezien, gelukkig maar, want ben echt bang voor onweer.

Timme heeft voor het eerst doorgeslapen van 23.00u t/m 6.30u! Helemaal trots :D

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

hier wel regen en onweer maar de buien trokken er net langs. Nu hier een lekker zonnetje. Straks denk ik lekker ff wandelen met me meiske.

14. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    hallo,

cindy hopelijk was het feest nog snel klaar zodat je rustig kon slapen.
    hier noodweer even om 9 uur maar vanacht niks meer.

suzanna fijn dat er nu eindelijk ontlasting komt bij mees.

hier gisteren gewinkeld en bij mijn ouders gegeten.
    vandaag zelf op kraamvisite en om half 3 krijgen wij nog visite.
    en dan volgende weekend echt de allerlaatste kraamvisite.

maar merk dat je nu in je weekend lekker wil genieten en als gezin erop uit maar ik heb nu zoveel rugpijn.
    weer werken is natuurlijk niet niks al, vrijdag trok de wond ook een klein beetje.

volgend weekend dus echt luieren na een werkweek

veel plezier vandaag iedereen met wat je gaan doen.
    hier is het droog

15. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo allemaal

even een vraagje
    wat mag je nou wel en niet eten met borstvoeding
    imay is zo onrustig en buikkrampen weet niet meer wat ik kan doen :(
    badje vind ze niks dan huilt ze alleen maar... en ze wilt voeding om de 2 uur zelfs 's'nachts, ze is wel goed aangekomen, maar soms denk ik wel eens kan beter flesvoeding geven dan slaapt ze nog wat langer , ik heb nog 2 kids en ik vlieg er ren maar heen en weer school en de kleine en dan koken ik kom nog geen eens aan me huishouden:( iemand tips voor me , ben t even kwijt allemaal.

@HECHTINGEN zitten er nog steeds in bij mij.
    en wanneer weer de pil innemen ? en heeft iemand al sex gehad ahhaha ik durf het nog niet dalijk ben ik meteen weer zwanger hahaha dat wil ik niet .....

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    in principe mag je volgens mij alles eten. Maar als je merkt dat ze van iets onrustiger word kan je dat beter ff laten staan. Maar er is mij verteld ddat wat je tijdens de zwangerschap eten vaak gewoon kan eten omdat ze het in de buik ook al in lichte mate hebben binnengekregen

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @hier: daniel heeft een lesje biologie gehad:D had hem net samen met lydia in bad, vind hij helemaal geweldig. Ging hij eerst met de washand zn eigen haartjes doen, toen die van lydia, zn eigen buik, lydia's buik. Zo ook met de handen, benen en voeten. Op gegeven moment komt hij bij zn pipi, hij "wast" het en wil dan bij lydia gaan wassen... is het: oh oh!:D met heel verbaasd gezegt waar die lydia was:D

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

wij maken de flesjes met warm kraanwater dit mag van het cb. hoe maken jullie het?

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Precies hetzelfde.

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

oke ben blij te lezen dat dit er meer doen. Ik had een ander topic geopend of je friso extra echt met gekookt water moest maken. En daar deden het er meer met gewoon warm kraanwater. Dus ik had dat geprobeert en het lostte goed op. dus had reactie geplaatst dat ik dat dus nu deed. wordt ik opeens aangevallen dat ik dat niet met warm kraanwater mag doen. Het cb zegt het toch niet voor niets lijkt me.

Deel Deze Pagina