Ik voel me nog niet lekker. ERg moe. manlief heeft vanmorgen de fles gedaan om 7 uur zodat ik kon uitslapen maar het heeft niet veel geholpen heb ook weer veel maar last van de wond. telkens nog duizelig en in de loop van de dag krijg ik enorm last van al mijn spieren Gelukkig is de misselijkheid weg. Ben altijd erg gevoelig geweest voor hormoon veranderingen. Volgens huisarts nog even aan kijken en anders moest ik weer komen. Maar ja bloeduitslagen zijn goed. Moet er nu eerlijk gezegd nog niet aan denken dat ik over 4,5 week weer moet werken. Ik ga deze week maar weer 's middags naar bed misschien knap ik daar weer wat van op. Is niet echt leuk genieten op deze manier. Zo me meisje krijgt om half 10 laatste fles en hopelijk slaapt ze dan door tot 3 uur of nog langer Maar denk het niet
slapen: lydia valt ook op schoot in slaap maar dat is tijdens het drinken, ga haar dan niet meer wakker maken. Komt wel goed, bij daniel was het net zo. voelt echt zo goed om weer gewone kleren aan te kunnen! voel me er heel anders door. Morgen gaat alle positiekleding de kast uit
zou willen dat ik mijn normale kleren weer aan kon, maar helaas.... Nu de wond een beetje genezen is, ga ik aankomende week langzaam proberen te sporten.... Lijnen gaat helaas niet aangezien ik bv geef, maar snoepen doe ik niet meer.... En val gelukkig iedere dag weer een beetje af
Hier ook alweer gewone kleren aan, heb gelijk weer meer keus want had express niet zoveel positiekleding gekocht. Van de tien kilo zitten er nog drie aan, zodra ik weer mag sporten ga ik dat weer doen. bumpie wel vervelend dat je jezelf dan zo naar voelt, hopelijk gaat het snel beter. Ik hang nu aan de kolf, jeremy ligt hier al te slapen zeven uur fles gehad. Zal rond twee uur een keer komen. Meiden die bv geven zien die nou alles sneller slinken ik geloof er weinig van dat ik minder tiet overhou en eerder van de zeangerschapskilo's afben en dat mocht toch wel beide. Heb cup f enigste verschil is dat nu ze veel meer gaan hangen. Had deze cupmaat trouwens ook al voor de zwangerschap. En alle antistoffen die je door dr bv geeft zorgt toch voor eczeem maar dat is waarschijnlijk meer genetisch. Nou weltrusten iedereen, hopelijk voor iedereen een goedr nacht rust. Dan zien we elkaar morgen weer hier
Ik merk er niets van dat ik meer afval! En nu heeft Mees ook pukkeltjes ( niet heel heftig ) lekker die hormonen in je bv Ik heb normaal cup B en maatje 34 ( ben wel vrij lang 1.77) nu heb ik een grote C cup ( wOOtwOOt ). en maatje 36, is dus ook geen ramp als ik niet veel meer afval, maar die tieten mogen blijven
goedemorgen meiden, hier begint over een kwartier de nieuwe werkweek. merk wel dat mij energiepeil erg laag is gelukkig slapen we 's nachts goed. moet er niet aan denken dat dat ook nog eens onderbroken word meer dan 1 keer per nacht. al was hij vandaag 5 uur wakker maar laten huilen en toen viel hij weer in slaap tot 7 uur. want ik weet als ik hem eruit haalt blijft hij toch krijsen omdat hij nog moe is en honger heeft maar zijn fles nog niet mag. ben benieuwd na het weer deze week zal wel veel binnen zitten worden.
maienditje dat kan ik echt, wel 5 min. laten huilen maar niet langer. Maar wacht jij echt tot bepaalde tijdstippen? Hier vannacht weer doorgeslapen :d Suzanne wat een figuurtje ben jaloers Bumpie voel je je alweer wat beter?
Ik kan het moedergevoel heel goed uitschakelen en hem laten huilen. Zeker omdat ik weet dat ik mezelf er enkel mee heb omdat hij dan gewoon moe is en blijft huilen als hij niet op schoot zit. Tenminste ik ken goed zijn huiltjes als het echt honger is probeer ik hem even te sussen maar geef ik hem wel eerder zijn fles later komt hij wel weer op schema. Als hij gaat slapen doe ik speen in en gaat hij vaak direct slapen. Mocht hij huilen doe ik na 5mun nog keer speen in en dan ga ik er niet meer heen. Kan voorkomen dat hij na een half uur huilen pas in slaap valt. Maar word steeds minder omdat hij merkt dat we hem laten doen. Als ik hem steeds oppakt valt hij direct in slaap leg ik hem terug huilt hij weer, in die spelletjes heb ik geen zin. Hij knuffelt echt wel genoeg en lekker op schoot
Trouwens ik ben ondanks bv geven echt ongesteld ruikt weer ouderwets en is helder. Vloeien was ook al tijdje over. Hoop dat ik daarom rugpijn had en her niet van het werk kwam
hoi hoi, voel me vandaag nog niet lekker. Mirthe kwam vanacht om 3 uur toen weer om 7 uur en heb haar daarna lekker terug gelegd. Om zelf ook nog weer ff te kunnen slapen. Ben nu net uit bed. Ben nog steeds erg licht in mijn hoofd, misselijk, trillerig op mijn benen en nog heel erg moe :x:x:x voelde me de eerste weken helemaal niet zo voelde me juist goed maar nu voel me zo ellendig
kraanwater mag je gewoon gebruiken hoor. maar wij gebruiken barleduc, Femm had veel last van krampjes en op aanraden van vk overgegaan hierop. Haar dochtertje had er ook last van en kan zijn dat er soms toch hoger concentraat chloor inzit, en daar kunnen ook krampjes van komen schijnbaar. Nu we dit water gebruiken geen krampjes meer. maar ik gebruik ook omneo van nutrilon. Bumpie , hoeveel weegt Mirthe nu? omdat je zei dat ze een beetje onregelmatig zit met de voeding . of heb ik het verkeerd begrepen? Femm woog op cb 4,5 kilo en mocht de voeding ophogen naar 6 x 140 of 5 x 160. Ze doet het nu prima en slaapt van 23.30 tot 5,30 uur. en dan geef ik haar de speen en slaapt ze meestal tot 6.00 of 7.00. ze had hier dus gewoon honger , daardoor sliep ze niet. gelukkig is haar ritme nu normaal. Luusje mooie fot's zo schattig he met je zoontje en dochter. dat pakje op de 1ste foto heb ik in maat 74 gekregen erg leuk ! gup. Jens zei vorige week dat Femm 2 bipsen heeft haha. maienditje succes vandaag, kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Ik moet volgende week beginnen. Nou ben nog zo moe. bah gelukkig begin ik met halve dagen. maar heb echt geen zin !!!! Bumpie hoe voel je je nu ? Hier is de pijn in mijn buik erger geworden, ben benieuwd morgen. hoop niet dat er iets achter gebleven is of iets ernstigs, maar het voelt niet goed in mijn buik. ofmss teveel gedaan de laatste tijd. Hier het hele weekend alleen geweest. Jens was met de camper weg met mijn ouders en vriendlief in engeland naar het stockcarracen. Zou vanmorgen thuiskomen. Vliegtuig gemist. op 2 minuten. 4 zijn er nog daar en 11 waren er net door. bah . nu kan hij pas om 5 uur terug vliegen. Nog 1 weekjegenieten van mijn mupkes. gaat toch snel.
zijn jullie kindjes ook al kaal geworden ??? Ze heeft echt zo'n rand nu haha. gewone kleren , niks past hier . broeken helemaal niet. ben weer breder in mijn heupen geworden en heb nog echt een buik vind ik dan. dus ben die positiekleding wel echt kotsbeu.maar helaas,moet nog 6 kilo. wil ik weer in mijngewone kleren passen. ga binnenkort sinds 11 jaar weer sporten.nooit nodig gehad. maar schijnbaar als je 30 bent en 2 kids verder gaat het niet meer vanzelf. maar was eerder ook een stresskip en nu in rustiger vaarwater scheelt dat ook wel.
Ik ben vandaag voor het eerst de hele dag weg van huis zonder Jesse. Ik was vorig jaar gestart met een opleiding en moet nu nog 1x per week tot november naar school. Vandaag dus weer gestart. Vanmorge naar het cb geweest met Jesse. Ik heb echt een gigantisch kind! Hij is 59,5 cm lang en weeg maar liefst 5820 gram!!!!!!!! Hij is helemaal niet dik, maar gewoon groot. Ik heb geen baby meer maar een peuter! We zijn wel doorgestuurt naar de kinderfysio omdat Jesse een voorkeurshouding naar links heeft. Ook heb ik een creme voorgeschreven gekregen omdat hij gee luieruitslag heeft maar een schimmelinfectie bij z'n billetjes.
Ja hier ook een voorkeurshouding naar rechts.... We draaien haar steeds om, maar ze draait dan gewoon weer terug.... Dus nu leggen we we haar anderom op het aankleedkussen en andersom in haar bedje en gaat beter nu! Wat verveld van die infectie, hopen dat het snel over is! En wat groot!! Heel lang ook! Haar; hier nog steeds een volle bos en geen kale plekken! Het groeit nu zelfs over haar oren
Leeuwtje geniet nog van je laatste week. Super schattige foto's En ik vraag me ook wel eens af hoe hij daarbinnen in zat,paste en het uberhaupt fijn kon hebben Judith lijkt me apart echt hele dag weg zonder kind, en het is een superbaby maar als hij gezond en tevreden is vind ik altijd. Hier werk ik dan wel weer maar hoef kleintje nooit weg te brengen dat scheelt natuurlijk. Hier slaapt nu alles even dus lig op de bank voor de tv. Stormt het bij jullie ook zo, flinke windstoten gelukkig is het wel droog
ze woog 2 weken geleden 4660. Heb het idee dat ze al over de 5 kg gaat hoor! Moet morgen naar cb. Ze krijgt nu 6x 120+4. Maar daar heeft ze echt niet genoeg aan. Vanmorgen om half 11 fles gehad dan zou ze normaal om half 3 weer moeten komen was ze om half 2 al wakker maar kon echt niet rekken zo'n honger dan wil ze ook geen speentje. Dus fles gemaakt en heeft ze helemaal opgedronken. Legde haar in de box gelijk huilen. Dus nog 35 bijgemaakt. Daar heeft ze 15 van opgedronken zo ongeveer en nu ligt ze tevreden in haar schommelstoelje Ga morgen eens vragen of ik enkele flessen gewoon 150 mag aan bieden. Ze mocht wel 150 maar dan moest ze de nacht door slapen maar helaas dat doet ze dus niet. Maar hou het met voedingen wel in de gaten dat ik niet over een liter kom. Zijn er hier meer die al 150+5 geven?
Bumpie ik geef 150+5 (maar wel altijd 10cc extra water dus eigenlijk 160 +5) eerst had hij daar niet genoeg aan, dus kwam het vaak neer op 6x 150+5 maar reste dan wel. Nu drinkt hij 4x 150 +5 en de laatste fles 180+6. Dit heeft hij gewoon nodig. Ik moest van het CB zelf aanvoelen wat hij nodig had? Leeuwtje wat een leuke foto's!