Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik ga de flessen ook gewoon ophogen naar 150+5. Vanmiddag restte ze ook. Ze heeft het blijkbaar nodig. Dan overleg ik morgen gewoon op cb. ;) ze zit ook al sinds haar leeftijd van 2 weken op 120+4. En ook nog hongerige baby's ;) Ik probeer gewoon. Ga gewoon bijhouden hoeveel ze op een dag drinkt. Vanmorgen ging 150 ook gewoon op. Kwa gewicht mag ze wel 150 hebben alleen dan maar 5 flessen.

Hoeveel weegt Timme dan?

Leuke foto's zag ik voorbij komen :D

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier bv dus kijken ze anders maar ik geef overdag 4x150 maar nerk dat hij die sinds 3dagen snel ooheeft, soms liet hij nog wat staan.
    S nachts als hij komt drinkt hij tussen de 100_150.
    Hij komt 250gram aan per week dus vrijdag op burootje overleggen of ik meer mag aanbieden zonder dat ze zeuren over zijn gewicht, hij is er wel tevreden op zo

Bumpie als hij huilt van de honger valt hij ook niet te sussen mrt speen, trapt hij niet in. Kleine deugnieten

3. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Hmmm ik geef bv ( afgekolfd ) in flesje, ze woog vorie week 4350 gram, ze drink niet meer dan 120 cc ( ook niet als ze pas na 5 uur weer een flesje krijgt.

Wij geven op aanvraag, meestal wordt ze wakker om de 3 à 4 uur ( s'nachts pas na 5 à 6 uur. Ze krijgt ongeveer 6 à 7 voedingen.
    Als ik meer aanbied gaat ze spugen, ze wil ook gewoon echt niet meer drinken.... Zou willen dat ze meer per x dronken en zo la Ger slaapt en dus minder voedingen hoeft, maar gaat helaas niet.

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timme zal nu ook ongeveer 5 kilo wegen, woog vorige week 4865 en komt ongeveer 200/300 gram per week aan.

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik bied haar om 6 uur half 7 gewoon weer 150 + 5 aan. En kijk wel wat ze daarvan op drinkt. En dan om 10 uur weer 150+5. En de nachtvoeding heeft ze altijd wel genoeg aan 120 dus dat laat ik gewoon maar even zo.

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Met voeden is het gewoon wat voor jou en je kindje het beste is.
    Er zijn geen vaste regels voor lijkt mij de ene keer drinken ze meer en dan weer minder, je kan het er moeilijk inproppen.

Deels heb ik ook ze moeten niet zeuren dat hij teveel aankomt, kan moeilijk maar drie flessen geven en heel de dag met een hongerig en huilend kind zitten.

Nou hebben ze wel altijd gezegd afgekolfde bv ruim aanbieden maar beperk het bewust tot 150cc per keer om gewichtstoename iets binnen de perken te houden.
    Oh hij is weer wakker, na fles van elf uur direct in slaao gevallen.
    Ga hem verschonen en voeden

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @laten huilen: gebeurd hier ook wel hoor, als ik wim moet helpen kan ik niet altijd gelijk naar dr toe rennen en ook niet als ik met daniel bezig ben.

@haartjes: ze word nog niet kaal, wel groeien dr haartjes heel hard!

@judith: dat is een flink kind ja! hopelijk is schimmelinfectie snel weg

@leeuwtje: hebben jullie ook zoveel kalk in het water? als wij in maasbracht water laden is het zo ong meer kalk dan water:D
    en leuke foto's!

@voorkeurshouding: heeft ze nog niet

@weer: heel wisselend, regen, zon, harde wind

@meisje is hangerig vanmiddag, wil alleen op schoot. Heb het idee dat ze last heeft van dr buikje, lag net allemaal scheten te laten. ach ja, dagje knuffelen is ook wel lekker:D

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zo jeremy slaapt weer en is de nacht ingegaan.
    heb eens geprobeerd om nu 200 cc aan te bieden en zoals ik dacht hij drinkt alles op en heeft het liefst nog meer.
    Mocht hij nou vannacht niet om voeding vragen ga ik dus de laatste fles om 7 uur meer geven.
    Maar ga er van uit dat hij wel 1 keer komt want hij trekt het niet 12 uur zonder.
    maar als hij dan een uurtje later komt door dit extraatje dan slaapt hij s ochtends ook zeker tot 7 uur.

net voor het badje gewogen en deze week zit er 330gram aan

9. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    #309 Leeuwtje8108, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    Ja best wel veel kalk de laatste tijd. daarom hou ik voorlopig ook nog gewoon de barleduc aan. liever een rustig kind dan dat ze schreeuwt van de krampjes.:)

Arme Lydia en arme jij ...;) ( de scheten dan he )

Hier is Femm al bijna de hee dag wakker geweest. heeft in totaal 2 uurtjes geslapen vandaag. :$
    Ze was doodmoe maar wilde niet gaan slapen. niet vervelend ofzo de hele tijd lachen en geluidjes maken. En dan wel na een tijdje jengelen. nu viel ze net onder de fles als een blok in slaap. niet meer wakker te krijgen. heb haar nu in bedje gelegd. dan rond 23.oo hopenlijk nog een flesje en dan lekker slapen. maar Roel is thuis, dus mag hij dat lekker doen. heeft een heel weekend vrij gehad haha.
    Ga zo denk ik ook slapen. Ben moe , maar ook zenuwachtig voor morgen.

Maienditje kan hij daar dan de nacht mee door vanaf 19.00 uur. geef jij geen fles meer dan rond 22.00 / 23.00 uur ?

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Heb haar hier ook net op bedje gelegd, ze komt sowieso nog een meer om 0.00 uur en dan vast weer om 05.00 / 06.00 uur.
    Dat hij pas weer zo laat komt Maienditje ben stik jaloers!!! En dat hij doe 200 cc opdrinkt!! Flinke vent!

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier had hij in het begin dus altijd om elf uur zijn 5de voeding van de dag maar ik moest altijd mijn wekker er voor zetten en hij dronk slapend hooguit 30cc kreeg hem niey wakker.
    Met resultaat dat hij s nachts een keer kwam.
    Dus nu heb ik zoiets hij gewoon acht uur de nacht in kan ik zelf ook negen uur gaan slapen, heb het nu echt nodig en zes uur gaat ook weer de wekker.
    En dan zie ik welhoelaat hij om die 5de voeding komt.

En die 200cc is vandaag een proof als hij er niet langer op slaapt krijg hij zijn laatste fles gewoon 150 hij komt genoeg aan.
    Het iefst drinkt hij meer denk ik maar overleg ik vrijdag op burootje.

Trouwens onder de bvkolvers hier, ik kolf om de drie uur nog maar krijg er evht niet meer uit dan 140 daarom kolf ik 6x per dag en voedt 5x per dag.
    Weet niet hoeik de productie kan verhogen.

Nou ik ga slapen is al veel te laat

12. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ik heb het ook opgebouwd, je kunt de prostitué verhogen door elke 3 uur te kolven en ipv te stoppen als er niets meer uit komt, kolf je nog 5 min. Langer ook al komt er niets uit! Zo geef je je boobs een seintje dat je meer nodig hebt! Heeft bij mij erg goed gewerkt, zo goed dat ik nu aan het afbouwen ben, ik kolf nu nog maar 4x per dag en dan 250 ml ipv 8x 200 ml hoop dat het voor jou ook werkt!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    :( dat heet toch gewoon productie?:D

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Haha Damn autospelling op iPhone! Haha

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Syzanne ga het proberen hier zeiden kraamhulp en cb dat ik tien mibuten per borst moet kolven, omdat hij normaal er zolang aan drinkt.
    Maat heb in die tijd soms geen 150 en dan ga ik wel even door omdat ze vaak nog niet leeg zijn, het stroomt wel minder.
    Ik drink al heel veel om het goed aan het maken.
    Ga jou techniek proberen dit weekend hoelang zat jij dan in het begin te kolven?

Want toen ik overlegde met kraamhulp van moet de borst niet echt leeg zegt ze hij is nooit leeg en daarom zat ik toen 3 kwartier aan de kolf wn dat is nu op het werk slecht te combineren.
    Je zit toch gebonden en kindjes moeten zich dan echt zelf vermaken.

Maar uiteindelijk minder kolven zou helemaal geweldig zijn.

En ik ken het die spelfouten, heb ik ook vaak omdat ik alles met de telefoon doet.

Oh ja die 200cc laatste fles werkt niet hij kwam gewoon om 2uur dus dan krijgt hij voortaan om 7uur ook maar weer gewoon 150

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!

maienditje: lydia drinkt langer dan 10minuten hoor;)

wij gaan zo belgie in dus ben paar dagen internetloos:(
    tot donderdag of vrijdag!

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Hier om half 10 laatste fles gegeven. toen om half 3 en weer om half 8.

10.40 moeten we voor het eerst naar de arts van cb. Dus ben benieuwd. Moet een hele vervelende vrouw zijn :$:$ dus ben benieuwd. Ik zeg vooral niet te veel. Alleen wil ik het ff over die voedingen hebben. Ze heeft gisteravond van half 8 tot half 10 gehuild ze had alweer honger :$ Terwijl ze een fles van 150 heeft gehad. Misschien indikken met jbpm?

18. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    nou ga me douchen, voor mijn afspraak dadelijk. bah ben best zenuwachtig. Hoop niet dat er wat is. vloei opeens weer zoveel. lekker dan een inwendige echo. maar ze zal wel wat gewend zijn denk ik.

bumpie succes bij cb. en idd niet teveel zeggen.

19. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    oh bumpie sorry zag net pas dde tijd bij je berichtje. wat zeiden ze op cb ? indikken de voeding ?
    mss moet ze ff wennen .

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Dame was er goed gegroeid 54 cm en 5065 gram :D:D Was een hele aardige arts. Ze weet mijn situatie van angst en zo en was heel meegaand. Toen over voedingen begonnen ze vond 6x 150 +5 wel erg veel. Mirthe lag op het aankleedkussen en ze zei ze slikt wel erg veel. Ze zat te denken aan verborgen reflux. Misschien dat ze daarom ook zo veel wil drinken :( Moet nu nutriton toevoegen en kijken hoe het gaat. Ze belt me volgende week even op. :D Iedereen maar zeuren dat het een raar mens is. Nou heb er geen problemen mee. Ze zei wel heeft ze met indikken echt niet genoeg aan 120+4 dan verhoog je maar een aantal flessen :D

Deel Deze Pagina