Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

net huisarts gebeld en kan vrijdag pas langskomen :x Gisteravond om 10 uur gewone voeding gegeven en ze sliep daarna tot half 5 :D toen weer gewone voeding en toen moest ik haar om half 9 wakker maken. Bel straks het cb even. Ik denk toch echt reflux. Gisteravond was ze echt zo aan het slikken zo zielig. Ik ga zo haar bedje een beetje schuin zetten

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Net zkhuis gebeld had de agspraak voor nacontrole al keer verzet naar vrijdagmiddag, kreeg ik gisteren een brieg dat hij niet door kon gaan en hadden ze een nieuwe ingepland voor donderdag.
    Ik dus weer gebeld om te verzetten en nu mag ik deze vrijdah.

Volgens mij stelt het weinig voor, mensen zo'n nacontrole al gehad en wat doen ze dan.
    Ik heb ks gehad dus onder hoeft hij niks te controleren

3. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Bumpie fijn dat de nacht op de normale voeding goed verlopen is.
    Hoop dat je snel een oorzaak kan vinden voor mirthe haar gedrag.
    En laat je horen bij huisarts en cb zoals andere ook al zeiden je bent vaak een nummertje en je moedergevoel mowt je vertouwen.
    Boj jerrmy had de dokter ook pas week later plek ik dat niet gepijt en toen kon ik wel gelijk komen.

Bij reflux helot idd schuin slapen alveel tegen het opkomende maagzuur

4. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Dag dames,

Sorry dat ik al zo lang niet van me heb laten horen, maar het is een beetje hectisch. Ik heb echt het idee dat ik over mezelf heen loop. Het is echt druk met een bijna 3-jarige peuter en een baby.
    Noah is erg wakker overdag en dat vindt ik helemaal niet erg, maar hij wil alleen maar op schoot. In de box vindt hij helemaal niet leuk en in de schommelstoel ook niet altijd. Toevallig ligt hij nu al een uur in de schommelstoel te slapen (maar wordt alweer een beetje wakker). Als hij dan niet op schoot zit is het huilen. Dan ga ik maar op pad naar mijn ouders of vriendin, dan is 'ie tenminste stil.....
    Maar goed, Thijmen vraagt ook zijn aandacht (en terecht) en het huishouden moet ook gebeuren...... Ben er echt supermoe van!

Volgend weekend gaan we 2 dagen (24 & 25 sept) met Thijmen naar de Efteling en blijven we overnachten in het Efteling-hotel. Noah gaat dan een nachtje bij mijn ouders logeren (voor het eerst). Ik zie er wel tegenop, maar ik kijk er ook een beetje naar uit. Ik vind het even heerlijk om een nacht door te slapen en even alle aandacht aan Thijmen te geven... (voel ik me weer bijna schuldig tegenover Noah)

Maar goed, ik zal vanavond weer eens wat bijlezen en evt. reageren op de verhalen hier. Noah wordt nu weer wakker. Ik ga hem maar even in de kinderwagen stoppen en dan eventjes boodschapjes doen. Moet ook gebeuren.....

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    hallo cindy,

is niet erg als je een tijdje afwezig bent.
    jezelf en gezin gaat toch voor ons.
    en je moet ook aan jezelf denken.

kan goed begrijpen dat het moeilijk is om beide kinderen evenveel aandacht te geven, zeker omdat noah die dan veel opeist en logisch dat je misschien wat vaker tegen thijmen zegt ga maar even spelen.
    hij gaat toch ook gewoon naar het kdv of psz want dan heeft hij ook echt iets voor hem met zijn vriendjes.

wel leuk naar de efteling maar heftig, tenminste lijkt me vermoeiend
    wij gaan 23 okt naar de dierentuin dat is voor het eerst echt een hele lange dag van huis en lopen, kleine gaat wel mee.

en noah bij opa en oma komt vast niks te kort hij zal het niet merken dat je hem daar 2 dagen laat.

ik zal nog eens wat foto's plaatsen

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    hier is hij een maand oud en zit hij samen met zijn grote vriend.
    hij word goed beschermd door droppie.

hoe is het bij andere afgelopen met de huisdieren en het nieuwe gezinslid.
    hier doet het droppie helemaal niks maar is dan de herrie en het huilen wel gewend.
    ook als we er s nachts uit moeten blijft ze lekker doorslapen in de bench.
    iedereen zei pas maar op hij word jaloers want ruikt dat dit van jullie is maar daar is geen sprake van.
    stel wij doen hem in bad dan komt hij boven kijken en denkt hij oh doe je dat maar nou dan ga ik lekker in mijn mandje slapen beneden.

7. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hier twee honden en twee katten, maar die kijken helemaal niet naar Noah om... Ze vinden het de gewoonste zaak van de wereld. Ze zijn dan ook wel baby's en kinderen gewend.....

En ja..., 2 dagen efteling wel heftig, maar ik ben inderdaad ook al een dag naar de dierentuin geweest en dat ging ook goed. Af en toe ergens zitten om een "bakkie" te doen en dan gaat het wel goed komen hoor!
    Thijmen gaat inderdaad 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal en hij vindt het helemaal super!!

8. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Maienditje; leuke foto's trouwens!!!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #349 Sammie88, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    Maienditje, Leuke foto's!

Hier zeiden ze over onze Jack Russel, ja dat gaat niet goed komen en ze word jaloers en vals..
    Totaal niks van te merken! Ze is echt onwijs lief voor Kyan!
    In het begin kwam ze veel kijken, en was er wel wat van jaloezie (eerste paar dagen) sindsdien gaat het super!

1 Kater wil steeds bij hem liggen als Kyan bij ons ligt, de ander wil niks van hem weten :)

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ahhhhh superlief jullie beebjes met hun hondenvriendjes :D maienditje, wat zitten ze ontzettend lief samen!

hier een kat, kijkt eigenlijk niet naar de baby om, heel af en toe snuffelt hij even aan haar in het voorbijgaan maar verder vindt hij het niet interessant

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

cb net gebeld en gezegd dat die jbpm echt nie werkt. Nu gaven ze het advies om nutrilon omneo te halen dit is ook dikker door zetmeel. Nu net 1 fles geven en wat een verschil :D:D:D Ze zit nu lekker in d'r schommelstoeltje al een kwartiertje normaal was het na 2 minuten al krijssen. Ze doet nu 20 minuten over een fles. Heerlijk hopelijk gaat het zo door! :D Eindelijk resultaat hopelijk voor lange duur;)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bumpie, Super! :D
    Wat gebruikte je hiervoor voor voeding?

14. bumpie

bumpie Niet meer actief

friso extra voor hongerige baby's. Vind het nu al verschil kan natuurlijk toeval zijn maar we houden het erop dat het helpt. Zie haar nu ook niet zoveel slikken :D:D:D:D duimen jullie voor me dat het goed komt ;) Kan nu al weer iets meer genieten, Telkens huilen en zien dat ze ergens last van heeft is zo moeilijk.

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Bumpie fijn om te horen en ik duim voor je.
    Soms is het lang zoeken.maar als je dan een oplissing hebt ben je weer dolblij

16. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    wat was ik 3 jaar geleden ook blij met de omneo voeding. na 8 weken gewoon eens in de winkel gepakt omdat ik me echt geen raad meer wist met Jens. en warempel begon s'morgens met die flessen omneo en door de dag heen werd hij al zo rustig. s'nachts sliep hij voor de eerste x door.:D. durfde zelfs niet te gaan kijken s'morgens want dacht die leeft niet meer. maar meneer sliep prinsheerlijk.
    Bij Femm nu ben ik na 1,5 week erop over gestapt voor de krampjes. en zij doet het ook goed hierop. werd ook vanaf de 1ste fles al rustiger terwijl ze zeggen dat het kindje er eerst 2 weken aan moet wennen. nou geloof er niks van. anders waren de krampjes nog wel even aan gebleven en ze heeft ze eigenlijk helemaal niet meer. aleen haar luiers zijn soms niet echt zo'n brijtje zeg maar. het is wat wateriger als met de hypoallergeen.

dus bumpie hoop dat je meisje zich er beter door voelt. bij mij helpt het in ieder geval.

vanmorgen bij de huisarts geweest. inwendig nog eens onderzocht en zij voelde geen ontsteking. nu heb ik ibuprofen gekregen omdat dat schijnbaar het vloeien verminderd. ben maar weer aan het kraamverband gegaan. zo erg is het. met maandverband doe ik een uurtje. ze vond het ook heftig. maar goed ze denkt dat het mijn eerste ongi is. wilde ze trouwens ook al vrijdag mijn spiraaltje plaatsen. maar wacht dan nog maar tot de volgende ongi. dadelijk blijft dat ding niet zitten doordat ik zo heftig vloei. nou heb nog geen trek in een derde .;) had ook geen oppas trouwens. En ZJ dr. zwaan deed het toch pas na 12 weken he.?
    hier doet de ha het. dacht eigenlijk dat een gyn dat altijd moest doen. Nog iemand hier de mirenaspiraal ???

17. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuwtje Zwaan deed het pas na 12 weken omdat ze in het ziekenhuis er geen goede ervaringen mee hebben. (vrouwen verliezen het spiraaltje dan, vriendin van mij heeft dit ook gehad, te snel geplaatst)

Maienditje leuke foto's zeg, wilde dat onze hond iets meer interesse toonde. Ze komt nu alleen heel soms even kijken, maar is heel onderdanig. Eigenlijk ook wel weer goed :)

Voor de rest heeft Timme afgelopen maandag voor het eerst echt bewust naar mij gelachen en gisteren naar mijn man. Echt zo'n brede lach met geluid alles. Smolt helemaal weg, zo lief :D

En het doorslapen gaat het steeds beter, vannacht van 11 tot 7.15 heerlijk...

Bumpie wat fijn dat je oplossing hebt gevonden, eindelijk echt gaan genieten...

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik ook! Gekregen van mijn tante :p

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie, wat fijn dat t beter gaat! Ik ken dat ja, als ze huilen en je weet niet wat je voor ze kan doen....

Ons meiske is vandaag bij de osteopaat geweest. die denkt toch dat ze koemelkallergie heeft. Dus vanmiddag meteen de Nutrilon Pepti gehaald en om 3 uur meteen fles Pepti gegeven. Hopelijk werkt t! Tis zo moeilijk vind ik om te zien dat je kleintje pijn heeft van de krampjes. Ik vermoedde3 het zelf ook al, ze heeft namelijk ook uitslag op haar gezichtje en is al bijna sinds haar geboorte aan het niezen en snotneusje.

Oh, ze wordt net wakker!

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Tooske als je pepti blijft gebruiken en huisarts geeft ook dit advies moet je eens je verzekering raadplegen want deze voeding krijg je vergoed.
    Kan je dan bij de apotheek halen.

Nou kolven zo is een verademing vanochtend 3 kwartier gekolfd resultaat 430cc en om 4 uur weer 3 kwartier gekolfd met resultaat 370cc en ze drinkt 800cc en hij drinkt er max 750cc per dag dus dan kolf ik voldoend, vind het heerlijk niet steeds aan de kolf.
    Kijken hoe het morgen gaat maar had altijd al door dat er meer kwam als ik langer tussen de kolfbeurten liet zitten

Deel Deze Pagina