Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

nou zo dacht ik er ook over. Hou dat weekend ons ritme aan met Mirthe. Bevalt het met niet ga ik ook naar huis. Mijn man is nu aan het overleggen met mijn schoonouders. Hij snapt mijn argumenten ook. Hij wil ook dat Mirthe alléén op een kamer ligt dus niet bij ons of bij 1 van haar nichtjes. En als we 's avonds uit eten willen dat het dan wel tegen een uur of 5 moet en niet om 7 a 8 uur. En dat we haar niet uit het ritme gaan halen voor 1 weekendje weg. Daar moeten ze maar rekening mee houden zo niet dan gaan we of op dat moment weg of als ze nu al commentaar hebben blijven we mooi thuis en gaan we in de zomer wel alleen met Mirthe :DHij weet ook wel dat zijn moede soms raar kan doen tegen mij. Ik kan toch niets goed doen.:x

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo alles bijgelezrn maar geef puf om te reageren, komt morgen wel.
    Ik weet niet wat jeremy had maar in ieder geval niet zijn dag.

Hij wilde heel de dag niet slapen alleen maar huilen.
    Wel gewoon goed gedronken volgens schema.
    Nu is het eindelijk stil

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

pff belt mijn moeder net dat ze op ziekenhuis zit . Mijn oma is met spoed naar ziekenhuis gegaan. Erg benauwd :( niet door kunnen ademen. Ze zou morgen anders hier komen is zo gek met Mirthe. Hopelijk is het niets ernstigs. Ze is ook al 80. Mirthe wou niet slapen dus weer een geweldige avond. WErd me een beetje te veel net. Helemaal in tranen maar lucht wel op

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ai, niet leuk he:( mijn oma is dinsdsag naar ziekenhuis gebracht met hartklachten:( sterkte ermee!

5. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Bumpie: sterkte....

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

mijn moeder belde net en ze heeft weer longontsteking aantal weken geleden ook al :x Toen een zware kuur gehad. De arts heeft vanavond gezegd als het erger wordt is het niet best:x:x:( pfff ben best wel verdrietig.

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes Bumpie!

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Guppekop en bumpie sterkte met jullie oma's . niet leuk.:(

Suzanne hoe is het gegaan na een kwartier ?:)

maienditje niet leuk dat Jeremy zichzelf niet was. jammer dat ze nog niet kunnen praten hé!

Zj fijn dat Timme het goed doet nu met jbpm.

9. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Veel minder krampjes :) ze heeft nu wel veel moeite om de fles leeg te drinken, ze doet er ook een stuk langer over en vanacht heeft ze om 0.00 uur de laatste fles gehad en ze kwam pas weer om 07.30 :) JIHAA!!!!!

Sterkte met oma!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    :(:(:(

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lekker:)

hier was het 3u en 6u en om 8u waren ze allebei wakker. Zijn al lekker om badje geweest. Daniel wi ler telkens bij zitten dus doe ze nu maar tegelijk, werkt goed:)

12. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Bumpie & guppekop, sterkte met jullie oma's.

13. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben net met Jesse naar babyzwemmen geweest.. Hij moest ee beetje wennen aan het water, maar werd daarna heel rustig. Nu ligt ie heerlijk in de box te slapen. Straks even met Jesse in de kinderwagen naar m'n paarden lopen met de honden. Ik heb gelukkig een meisje die op 1 van mijn paarden rijdt, maar ik hoop dat ik er zelf ook weer snel op kan. Hoop dat de kilo's er dan ook wat sneller af gaan. Merken de meiden die bv geven dat de kilo's er snel af gaan of niet?

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Net eigen CB even gebeld omdat we maandag naar wim zn ouders willen dus het dan wilde combineren. Nou is er maandag bijna nergens cb of ze zaten al vol en de 18maanden controle doen ze normaal thuis. En toen ik er over begon dat ik paar weken terug nog kindje heb gekregen vroeg ze datum, dus ik zeg 21augustus. Oke, nathan. HUh! nathan? nee lydia! Blijkt dat er die datum kindje met zelfde achternaam is geboren en lydia niet in systeem staat:D begint dus al lekker;) Heb nu nog geen afspraak. Ze ging een wijkverpleegkundige bellen en kijken wat ze kon regelen omdat we alleen maandag of zaterdag naar zeeland kunnen en volgende week eigenlijk weer willen gaan laden voor duitsland en dan wil ik de controles wel gedaan hebben. Heb er wel aan gedacht om ze dan naar mn schoonouders te laten komen maar daniel kan daar niet echt zn eigen zijn dus dat vind ik ook niet echt opschieten, dan krijgen ze straks heel verkeerd beeld

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mag je al zwemmen met zo'n kleintje?

kilo's moeten er hier juist bij van wim. Zit er 7 onder mn gewicht van voor ik zwanger werd;)

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Dame heeft hier een wakkere dag. Wil echt niet slapen. OOk niet echt handig. Vanmiddag toch nog even met haar naar huisarts. Ze slikt nog enorm en na haar fles begint ze toch te huilen en in het begin van de fles is ze enorm rustig en laat telkens de speen los en overstrekt. Dus toch ff met huisarts overleggen.

Net lekker ff huisje schoongemaakt. had haar lekker in d'r bedje gelegd met de mobiel er boven. Heeft ze lekker hele tijd naar liggen kijken.

Zijn er ook speciale mobiels voor op de slaapkamer??? Heb nu die van tiny love maar die hangt zo in d'r bedje.

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zo nu ik ben bijgekomen van een hetische dag zal ik nog even antwoord geven op alles wat er hier speelt.

eerst even ego: net naar bureautje geweest en hij woog 4550gram en niks in lengte gegroeid maar dat ga ik thuis na meten want je hun rekken niks uit.
    Verder had ik geen vragen en hun waren tevreden of hoe hij het deed dus flitsend bezoek.

bumpie: sterkte met je opa en over die mobiel ik had ook tiny love in bed maar ben met je eens hij hangt niet mooi en te dicht op zijn hoofd.
    dus nu gebruik ik enkel het muziekkastje ervan heb dat er op laten zitten aan zijn bedje.
    maar momenteel ligt hij nog in de wieg dus helemaal nog niet aan de orde.

hopen dat er een keer wijzer word waarop de kleine meid zo huilerige reactie geeft.
    vaak denk je de oplossing te hebben maar na een paar dagen ben je toch terug bij af.
    zou toch makkelijk zijn als ze dan kunnen praten of er een gebruikaanwijzing bij zit.

Guppekop: ook sterkte met je oma. en heel nieuwsierig ga je naar het plaatste zeeland of de provincie.
    ik woon in de provincie en dan de hoofdstad.
    ben benieuwd waar je een flitsbezoek houd.
    en wat lastig met cb dacht dat ik lastig was omdat ik een afspraak wil op een rustig moment dat er hooguit 3 kinderen mee moeten maar als je vaart is het dus nog veel ingewikkelder.
    Snap wel dat je een huisbezoek niet bij je schoonouders doet, dan zijn kinderen idd altijd anders.

judith: ik ga 23 okt eerste keer babyzwemmen, de kleine moet 10 weken oud zijn.
    van te voren moet ik thuis hem al laten wennen aan kouder badwater, zwemwater is namelijk maar 30 graden,brrrrr.

kilo's gaan er hier ook niet af vroeg het ook aan andere van dacht dat je bij bv ze sneller kwijt bent maar zitten er nog 3 aan.
    en die borsten slinken ook echt niet bij mij.

suzanne: fijn dat jij waarschijnlijk tot de oplossing ben gekomen tegen de krampjes.

ego: hier was het gisteren dus drama en weet niet waar hij last van had
    had 6 kindjes op te vangen waaronder ook jeremy en nog baby van 10 weken.
    nou blijkt het volle maan geweest te zijn zei iemand want jeremy en baby gaby waren allebei uit hun doen veel huilen en niks willen slapn.
    echte handebindertjes dus.
    en dan die 4 grote 2 van 2 en 2 van bijna 4 waren ook nog eens strontvervelend, niet luisteren.
    en 1 is net zindelijk dus heb je het ook altijd druk mee.

maar goed we hebben het overleefd en jeremy sliep vanaf half 8 tot 3 uur vanavond, flesje erin en kwartier later sliep hij weer tot 7 uur.
    nu draait hij zijn normale ritme weer.
    was gisteren wel heel blij dat ik dan ook niet nog eens om de 3 uur moest kolven, heerlijk die 2 keer per dag.

over cb hier vond ik wel raar gaan want ik was vroeg mocht gelijk door, gene voor mij was er nog niet.
    Maar blijkbaar werken ze op binnenkomst en niet op tijd.
    ik moet 9.45 uur maar er waren er 2 die om 1 uur opstonden, wat doe je er dan al maar blijkbaar kende hun de werkwijze.
    ze mochten blijven en waren na mij ook al was de 10 uur afspraak er inmiddels ook al.
    en de assistente belde de afspraken van elf uur op dat ze uurtje later moesten komen
    kortom altijd maar op tijd komen want ik moet niet 1 keer meemaken dat het zo gaat, ik leef erg met een planning. hahaha

ga nog even snel lezen of ik iemand vergeten ben

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maienditje: schoonouders wonen in sint maartensdijk (vlakbij tholen) en wij staan daar ook ingeschreven bij de gemeente.
    cb is vaak een gezeur ja met regelen, maar is altijd nog goed gekomen. Heb alleen nog niks teruggehoord. Ga om 3u zelf weer bellen als ik dan nog niks gehoord heb. Vind dat ze het bij jullie wel raar doen hoor! op beurt van aankomst. Als je eerder mag omdat de ander er niet op tijd is, oke, maar toch niet een paar uur eerder en andere dan later laten komen:(

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    suzann: fijn dat poepen beter gaat.
    Bumpie: schoonfamilie, lastig hopelijk is je man eruit gekomen met zijn ouders en is het nu wel naar jullie zin geregeld.

Guppekop: jij bent net als mij in trek me ook niks aan van cb nu hebben ze nog niet geklaagd maar moeten ze ook niet doen.
    me kind is tevreden en ontwikkeld zich goed das het belangrijkste.

Forum: ik vind het ook altijd erg gezellig lekker kletsen en je kunt je verhaal altijd kwijt.

Flesjes: mensen die nieuwe flesjes en speentjes gaan uittesten succes hopend op gewenst resultaat.

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zj: fijn dat timme het nu beter doet met de nutriton erbij.

drinken: wij drinken ook eigenlijk geen alcohol, zeg 1 glas per jaar omdat in mijn vadersfamilie heel veel drankproblemen zijn en dan zie je echt de verkeerde kant ervan.
    maar mensen moeten daar niet over zeuren ik zeg zonder slok op ben ik net zo gezellig.

uitslag: van de melk zit echt enkel onder mondje en wangen zei de huisarts toen ik kwam omdat hij er helemaal onder zat.
    dus als het verergert zou ik er even naar laten kijken.

stoffig ziekenhuis: bij mij ook op de kamer lagen nog roze en blauwe meisjes dus was al lang niks gedaan.
    de eerste dag zag ik dat ze met een swiffertje om alles heen ging stof verplaatsen alleen maar.
    omdat ik met extreme huisstofmeid zat was dat niet fijn dus gevraagd of het een keer goed schoongemaakt kon worden.
    je uitzicht op plafond was spinnenraggen en een lamp vol dode vliegen.
    op de ok was zo erg lag ik daar lag er op de grond nog allemaal bloed van een ander.
    heerlijk hoor.

sorry voor de vele berichtjes dacht lees even alles vluchtig door per pagina naar toen delete hij automatisch mijn reacties

Deel Deze Pagina